Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest SnowBells
gyngende_grunn skrev (37 minutter siden):

Jeg er ikke innom CBE’s kanaler på en daglig basis lenger (og har heller ikke vært det på mange år), men jeg husker at før var det en del innslag av andre mennesker der også. Turer med jentegjengen, felles dater med vennepar osv. Er det noen som har god nok oversikt til å bekrefte/avkrefte at dette er tilfellet p.t.?

Jeg kan bare ikke se for meg at de har så mye å bidra med sosialt lenger da de bare går og suller hjemme, får null stimuli og output utenfra, blir mer og mer navlebeskuende og rigide på mat- og treningsfronten…? Er det noe som vitner om noe sosial omgang der i gården i det hele tatt, eller vil dette stå i veien for de utallige daglige treningsøktene?

De har vel aldri vært inni varmen i kjendisverdenen. Men jeg regner med at de har sine venner nå som før. Men ikke engang foreldrene til CBE eksponeres i særlig grad lenger. Tror vel egentlig at folk har sagt nei til å bli utlevert mer, eventuelt at CBE og LKE har skjønt det selv. Uansett så er vel ikke den private vennekretsen til paret en del av trådens tema, hvert fall ikke når vennene ikke avbildes i kanalene lenger.

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gyngende_grunn skrev (23 minutter siden):

Jeg er ikke innom CBE’s kanaler på en daglig basis lenger (og har heller ikke vært det på mange år), men jeg husker at før var det en del innslag av andre mennesker der også. Turer med jentegjengen, felles dater med vennepar osv. Er det noen som har god nok oversikt til å bekrefte/avkrefte at dette er tilfellet p.t.?

Jeg kan bare ikke se for meg at de har så mye å bidra med sosialt lenger da de bare går og suller hjemme, får null stimuli og output utenfra, blir mer og mer navlebeskuende og rigide på mat- og treningsfronten…? Er det noe som vitner om noe sosial omgang der i gården i det hele tatt, eller vil dette stå i veien for de utallige daglige treningsøktene?

De viser innimellom litt fra sosiale sammenhenger, men ikke mye eller ofte. 

Jeg tenker at det er kanskje den delen av livet de holder privat (man kan iallefall håpe) Hva de evt har å bidra med sosialt blir å spekulere, og det blir også å anta noe om privatpersonene 

De de viser i bedriftskanalene derimot virker noen ganger helt på siden av hva samfunnet forøvrig er opptatt av, så de bommer ganske totalt  - og jeg mener det absolutt kan handle om manglende input utenifra. De er i mine øyne hjemmeværende, og det er ikke veldig stimulerende og utviklende i lengen for noen som helst når man er frisk og ung. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Isild skrev (13 minutter siden):

De viser innimellom litt fra sosiale sammenhenger, men ikke mye eller ofte. 

Jeg tenker at det er kanskje den delen av livet de holder privat (man kan iallefall håpe) Hva de evt har å bidra med sosialt blir å spekulere, og det blir også å anta noe om privatpersonene 

De de viser i bedriftskanalene derimot virker noen ganger helt på siden av hva samfunnet forøvrig er opptatt av, så de bommer ganske totalt  - og jeg mener det absolutt kan handle om manglende input utenifra. De er i mine øyne hjemmeværende, og det er ikke veldig stimulerende og utviklende i lengen for noen som helst når man er frisk og ung. 

Jeg syns det er tydelig at spesielt CBEs input fra omverdenen stort sett består av å sitte hjemme og surfe rundt på likesinnedes instagramkontoer. Eventyrlysten og behovet for input fremstår som minimalt. Enten er det Granka sammen med foreldrene hennes, eller så er det hytta eller leiligheten til svigers. Prøver de seg på andre ting (sykkeltur, fjelltur), så blir CBE ofte syk halvveis. De er aldri på premierer eller happenings, trolig fordi da mister CBE full kontroll over egen fremtoning. Det er selvfølgelig ikke ulovlig å være veldig hjemmekjær, men det er klart at da blir det lite spennende innhold i SoMe. Derav stusselige 1000 likes på det meste som legges ut.

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (1 time siden):

Jeg syns det er tydelig at spesielt CBEs input fra omverdenen stort sett består av å sitte hjemme og surfe rundt på likesinnedes instagramkontoer. Eventyrlysten og behovet for input fremstår som minimalt. Enten er det Granka sammen med foreldrene hennes, eller så er det hytta eller leiligheten til svigers. Prøver de seg på andre ting (sykkeltur, fjelltur), så blir CBE ofte syk halvveis. De er aldri på premierer eller happenings, trolig fordi da mister CBE full kontroll over egen fremtoning. Det er selvfølgelig ikke ulovlig å være veldig hjemmekjær, men det er klart at da blir det lite spennende innhold i SoMe. Derav stusselige 1000 likes på det meste som legges ut.

Enig! Det er et svært repetetivt innhold på IG. Etter at bloggen svimte av (for hun hevder vel at den ikke er død) - så er det svært intetsigende lettbeint innhold. Hvis man skal være inspirerende for andre, så må man gjøre noe som inspirerer. Jeg nekter ikke for at de selvfølgelig har sin skare med trofaste følgere, som syns nettopp den lettbeinte underholdningen er inspirerende. Men, hvis de ønsker å få opp tallene sine igjen - så burde de jo gi et innnblikk i mer av det de gjør i hverdagen sin (hvis de da gjør noe mer)  Om de ikke tar noen grep,  vil de nok fortsette å miste ca 1000 følgere i måneden. Tilveksten av nye følgere virker helt stagnert, med unntak av disse dagene da det plutselig er en "bolk" med nye. 

På bloggen ble det lagt ned litt arbeid i tekst og bilder, nå er det selfies, overdreven bruk av emojies, og et påtrengende fokus på å vise tynn kropp (med trening som bakteppe) 

De har brukt den harde jobben med Netfit som årsak mange ganger for at de ikke strekker til med godt innhold ellers. To årsverk har jobbet fulle dager og iherdig i mange, mange år :ironi:Men hun innrømmet vel nå nylig at Netfit er ment å være gratis inspirasjon til andre. Den opprinnelige ideen om app, personlige opplegg med personlig oppfølging mm er altså skrinlagt. Netfit forble bare en IG- konto nr 3 der de viser egentrening. De har mao prioritert vekk annet innhold av kvalitet fordi to årsverk har brukt masse tid på nok en Instagramkonto med bilder av Caroline som trener. Man kan lure på hva i alle dager de egentlig holder på med. 

Hadde vært interessant å vite om Adrian Paul fortsatt har noen del i det. 

Alt i alt så er det de leverer forferdelig lite interessant for flere enn de som følger de i tykt og tynt. 

Endret av Isild
  • Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (29 minutter siden):

Enig! Det er et svært repetetivt innhold på IG. Etter at bloggen svimte av (for hun hevder vel at den ikke er død) - så er det svært intetsigende lettbeint innhold. Hvis man skal være inspirerende for andre, så må man gjøre noe som inspirerer. Jeg nekter ikke for at de selvfølgelig har sin skare med trofaste følgere, som syns nettopp den lettbeinte underholdningen er inspirerende. Me hvis de ønsker å få opp tallene sine igjen - så burde de jo enten gi et innnblikk i mer av det de gjør i hverdagen sin (hvis de da gjør noe mer)  Om de ikke tar noen grep,  vil de nok fortsette å miste ca 1000 følgere i måneden. Tilveksten av nye følgere virker helt stagnert, med unntak av disse dagene da det plutselig er en "bolk" med nye. 

På bloggen ble det lagt ned litt arbeid i tekst og bilder, nå er det selfies, overdreven bruk av emojies, og et påtrengende fokus på å vise tynn kropp (med trening som bakteppe) 

De har brukt den harde jobben med Netfit som årsak mange ganger for at de ikke strekker til med godt innhold ellers. To årsverk har jobbet fulle dager og iherdig i mange, mange år :ironi: Men hun innrømmet vel nå nylig at Netfit er ment å være gratis inspirasjon til andre. Den opprinnelige ideen om app, personlige opplegg med personlig oppfølging mm er altså skrinlagt. Netfit forble bare en IG- konto nr 3 der de viser egentrening. De har mao prioritert vekk annet innhold av kvalitet fordi to årsverk har brukt masse tid på å holde på med en Instagramkonto med bilder av Caroline som trener. Man kan lure på hva i alle dager de egentlig holder på med. 

Hadde vært interessant å vite om Adrian Paul fortsatt har noen del i det. 

Alt i alt så er det de leverer forferdelig lite interessant for flere enn de som følger de i tykt og tynt. 

👍

Jeg også lurer på det med Adrian Paul. Såvidt jeg har skjønt bruker de bare gamle bilder av han, han har ikke blitt vist på cbe.no på lenge såvidt jeg vet, så er han i det hele tatt en del av dette lenger? 
Jeg tenker jo også at det er ganske omfattende å følge opp kunder slik appen/opplegget var ment opprinnelig. Det hadde vært interessant å se hvordan bedriftseierne hadde taklet dette etter mange år med tilsynelatende meget lite krevende arbeidshverdager. Noe sier meg at de prøver å unngå dette for hva det er verdt, for det hadde nok blitt sjokkartet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medici skrev (10 timer siden):

Forstår ikke helt hva noen kan misunne med CBE? Hver eneste dag består av å ta bilder av seg selv med innøvde positurer for å se ut som den fantasiskapningen hun har skapt i sitt eget hode. Fylt opp pupper og lepper og mulig ansikt med diverse ingredienser, massiv bruk av filter, suger inn magen og halsen, fikserer bekkenet slik at rompa ser stor ut og midjen smal på hvert eneste bilde med hverdager tilsynelatende kun bestående av trening og selvdyrking. Det er virkelig ikke noe å misunne, det er bare trist og det fremstår som hun har blitt syk av det, noe som gir enda mindre grunn til misunnelse. 

Kan ikke tenke meg et mer meningsløst liv..

Men det er felles for de som er enormt selvopptatt. Den innsugingen av magen er det aller verste. Ser jo ut som om hun skal besvime av oksygenmangel..

Og uansett hva hun tror, det ser ikke bra.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hut skrev (22 timer siden):

Hvis du har lagt ved link til denne tråden til annonsøren har du garantert gjort CBE en tjeneste. Denne tråden er det helt umulig å ta seriøst. Håper de får med seg den lavmåls innzooming av underlivet som en eller annen bruker hadde drevet med nylig. At noen får seg til å bedrive sin tid med sånn innzooming  av en influencers underliv er helt ufattelig for meg. Puteflaut. 

…og likevel er du fortsatt her 😂

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden):

👍

Jeg også lurer på det med Adrian Paul. Såvidt jeg har skjønt bruker de bare gamle bilder av han, han har ikke blitt vist på cbe.no på lenge såvidt jeg vet, så er han i det hele tatt en del av dette lenger? 
Jeg tenker jo også at det er ganske omfattende å følge opp kunder slik appen/opplegget var ment opprinnelig. Det hadde vært interessant å se hvordan bedriftseierne hadde taklet dette etter mange år med tilsynelatende meget lite krevende arbeidshverdager. Noe sier meg at de prøver å unngå dette for hva det er verdt, for det hadde nok blitt sjokkartet. 

Det er jo også Adrian Paul sin "CV" som ligger på Netfit-siden. Det er direkte misvisende hvis han da ikke lenger er en del av dette. Noen tror kanskje de får svar fra en med "Bachelor NIH Aktivitet og helse" og " EHFA Standars EQF Level 4 PT" når de stiller spørsmål om trening og helse. Sannheten kan være at de får svar fra en som ikke har praktisert som PT ennå, og som ikke har noen relevant utdanning ellers (så vidt man vet) 

Egeninteresse for trening , egne erfaringer, og egne meninger har LKE nok av - men det blir ikke helt det samme som det de vifter med i merittlisten på Netfit. 

• Liker 29
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curie skrev (11 timer siden):

Desperat er ordet. Trist. Avhengighet maybe?

Uansett hva man synes/tenker om en influenser, så må en ordlegge seg og oppføre seg skikkelig. I denne tråden er det ensidig trashing og lite saklig. Tolker det som triste liv og misunnelse.

Tolk det akkurat slik du vil. Caroline Berg Eriksens liv er ingenting å misunne. 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes mannen til Caroline også ser veldig annerledes ut på sine egne bilder. På sine bilder ser han muskuløs ut, men her ser han jo direkte mager ut.

65A6830E-6C72-41C5-ACA0-9F677D9E775E.jpeg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (5 timer siden):

Kan ikke tenke meg et mer meningsløst liv..

Men det er felles for de som er enormt selvopptatt. Den innsugingen av magen er det aller verste. Ser jo ut som om hun skal besvime av oksygenmangel..

Og uansett hva hun tror, det ser ikke bra.

Tenker på mange av disse influencere som ikke kan gjøre noe uten att de må ha frem mobilen.. i bursdager,selskaper,bryllup,dåp,butikken, ferier😟 alt må dokumenters. 

Ser at cbe filmer når datter er med teateret og opptrer. Er dette lov? Er jo lov å filme men å legge ut.? Min datter driver med en idrett hvor det er konkurranser,NM og avslutning å det er vel ca 300 barn og unge i klubben. Jeg har enda til gode og se foreldre legge ut video fra dette. Det blir lagt ut det de gjør i konkurransen men på lukket konto. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
NewStart87 skrev (57 minutter siden):

Jeg syntes mannen til Caroline også ser veldig annerledes ut på sine egne bilder. På sine bilder ser han muskuløs ut, men her ser han jo direkte mager ut.

65A6830E-6C72-41C5-ACA0-9F677D9E775E.jpeg

Begge fremstår livredde for underhudsfett. Ser ut som om de er nøyaktig like store egentlig. Sikkert kjekt å kunne byttelåne klær 😊

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Tenker på mange av disse influencere som ikke kan gjøre noe uten att de må ha frem mobilen.. i bursdager,selskaper,bryllup,dåp,butikken, ferier😟 alt må dokumenters. 

Ser at cbe filmer når datter er med teateret og opptrer. Er dette lov? Er jo lov å filme men å legge ut.? Min datter driver med en idrett hvor det er konkurranser,NM og avslutning å det er vel ca 300 barn og unge i klubben. Jeg har enda til gode og se foreldre legge ut video fra dette. Det blir lagt ut det de gjør i konkurransen men på lukket konto. 

Et av mine barn holder også på med konkurranseidrett og der står det ofte at det ikke er lov å filme. Sikkert nettopp pga ukritiske foreldre som deler hva som helst i sosiale medier. 

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (8 minutter siden):

Ja, det er kleint. Selv om de kaller det jobben deres så går det langt inn i privatlivet. Til og med når hun skal på do tas det selfier i speilet. Og alt er fullt av filtre. Var det ikke hun som er så fornøyd med seg selv at hun må skryte dagen lang ? Det harmonerer ikke. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på nyhetene at bare de siste to årene har barn og unge med spiseforstyrrelser økt med 20 prosent. Da trenger vi virkelig ikke influencere som fronter thinspo og manisk trening. Hva slags forbilde er dette syklige kroppsbildet og uendelig strøm av selfier for hennes egne døtre? 

• Liker 39
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke bare spørre Adrian Paul direkte om han fortsatt er en del av netfit? Man får sikkert bedre svar av ham enn av de to andre aktørene.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nutz skrev (15 minutter siden):

Kan man ikke bare spørre Adrian Paul direkte om han fortsatt er en del av netfit? Man får sikkert bedre svar av ham enn av de to andre aktørene.

Jeg tagget han i et spørsmål til Netfit, fikk aldri svar. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Jeg tagget han i et spørsmål til Netfit, fikk aldri svar. 

Du kommer nok aldri til å få et svar fra han i en offentlig kanal. Jeg tror samarbeidet er avsluttet, men at han lar det skure og gå. Han så selv at det var et synkende skip og fant på noe annent å gjøre. Men rart han lar navnet sitt brukes av dem.

Kan ikke noen her inne væær så snill å ta kontakt med han og høre? Hadde vært interessant :) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netfit AS inngår i et konsern med to selskaper. Morselskap er Treasures AS. Daglig leder er Adrian Paul. Styreleder er Caroline Berg Eriksen. Aksjonærer: https://www.proff.no/aksjonærer/-/netfit-as/824925712

AP og PP har nok mer enn nok med sitt. Men som daglig leder bør Adrian Paul svare på seriøse henvendelser. Det ligger i stillingstittelen daglig leder. På den annen side: Han publiserte en serie bilder av CBE iført vanlige klær og skyhøyhælte lårstøvletter på PT-senteret sitt utføre en statisk halv knebøy med stang fra ulike vinkler på Facebook i sin tid, så det spørs hvor seriøs han selv er. Jeg har inntrykk av at han stort sett drikker boble i Tulum.

Tilføyelse: Adrian Paul trenger ikke Carolinebergeriksenno og coacheriksen. Men begge, samt Netfit.no trenger Adrian Paul og kompetansen hans.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (21 timer siden):

Alt forsvares i denne tråden fordi CBE har lagt det ut først... eller noe. 

Nei, det er lite saklighet igjen å spore her. Men mye desperat forsvar for å fortsette. Jeg tenker vi kan la dem ha denne tråden, de som er igjen. Den dør vel snart ut uansett.

Takk for at du bidrar med innlegg, og dermed bidrar med å holde tråden i live 😊👍🏼

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...