AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #62621 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) cerruti skrev (48 minutter siden): Det er faktisk helt hinsides å tro at parets trening og kosthold overhode kan inspirere noen i dagens enorme tilbud innenfor trening-og kostholdsegmentet. Tenker at den maniske treningen og kostholdsregime som vises i sosiale medier kan føre til at enkelte utvikler et negativt forhold til trening og mat. Det kan oppleves som et negativt press å trene da figuren CBE trener hver dag, gjerne flere ganger om dagen. Som tidligere treningsnarkoman, (er fremdeles avhengig av trening) kjenner jeg på et usunt stress de få gangene jeg sveiper innom IG kontoene. Det er ikke normalt å holde på slik. Jeg endte opp med å bli overtrent og syk da jeg presset kroppen for mye over flere år. Ingen er overmennesker- dette gjelder også CBE og maken i virksomheten som ikke gir kunnskap til folket! Synes det er for lite fokus på ortoreksi i mediebildet. Endret 2. juni 2022 av AnnePåLande 23 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 2. juni 2022 #62622 Del Skrevet 2. juni 2022 Det største problemet med det de «selger» er at det er trening som ikke er for mannen i gata. Folk i full, normal jobb har ikke tid til å holde på sånn. I tillegg ønsker vi treningsidealer som ser sunne, sterkeog friske ut. Og som er oppnåelig og noe vi har lyst til å se ut som. De bommer totalt på disse to områdene. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 2. juni 2022 #62623 Del Skrevet 2. juni 2022 NewStart87 skrev (1 time siden): Tar squats mens magen suges inn. Ser ikke mye behagelig ut. Huff, hun ser ikke bra ut 🥺 sykelig tynn.. ille at dette er en influencer! Hvem vil bli slik da?! Grusomt 🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #62624 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) Stargaze skrev (6 minutter siden): Det største problemet med det de «selger» er at det er trening som ikke er for mannen i gata. Folk i full, normal jobb har ikke tid til å holde på sånn. I tillegg ønsker vi treningsidealer som ser sunne, sterkeog friske ut. Og som er oppnåelig og noe vi har lyst til å se ut som. De bommer totalt på disse to områdene. Helt enig med deg. Mye sykdom og skader viser at treningen de holder på med har bikket fullstendig over. De fremstår som om de har et usunt fokus på kropp og mat. Det er farlig å holde på slik som denne virksomheten opererer i sosiale medier. Endret 2. juni 2022 av AnnePåLande 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2. juni 2022 #62625 Del Skrevet 2. juni 2022 Det ser ut som at «jobben» deres er å dokumentere at hun trener. Noe så tullete. For hvem, hva, hvorfor? Søk hjelp, for dette ser virkelig usunt ut. 31 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 2. juni 2022 #62626 Del Skrevet 2. juni 2022 Swan1998 skrev (På 1.6.2022 den 17.25): Hehe, det er jo det som er direkte komisk oppi det hele. Hun står på en krakk for å vise frem treningstøy. På et kjøkken. Mangler ord hva gjelder hvor ubrukelig denne reklamen er. Når man attpåtil har treningsrom, eller strålende vær ute. Mulighetene er uendelige, men det var kjøkkenet som ble valgt for scene for treningstøy reklame... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2. juni 2022 #62627 Del Skrevet 2. juni 2022 AnnePåLande skrev (46 minutter siden): Helt enig med deg. Mye sykdom og skader viser at treningen de holder på med har bikket fullstendig over. De fremstår som om de har et usunt fokus på kropp og mat. Det er farlig å holde på slik som denne virksomheten opererer i sosiale medier. De har ikke så mye annet å drive med mens andre er på jobben. Det er gørr kjedelig å gå rundt hjemme og ta selfier dag ut og inn. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #62628 Del Skrevet 2. juni 2022 Surikatt skrev (2 minutter siden): De har ikke så mye annet å drive med mens andre er på jobben. Det er gørr kjedelig å gå rundt hjemme og ta selfier dag ut og inn. Ja, men de burde fått Netfit på beina etter all denne teasingen.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #62629 Del Skrevet 2. juni 2022 MacBeth skrev (6 minutter siden): Når man attpåtil har treningsrom, eller strålende vær ute. Mulighetene er uendelige, men det var kjøkkenet som ble valgt for scene for treningstøy reklame... Malplasert plassering. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 2. juni 2022 #62630 Del Skrevet 2. juni 2022 NewStart87 skrev (4 timer siden): Tar squats mens magen suges inn. Ser ikke mye behagelig ut. Herreguuuuuud - innsuging deluxe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 2. juni 2022 #62631 Del Skrevet 2. juni 2022 SnowBells skrev (4 timer siden): Hun er jo tydeligvis ikke det, med tanke på at hun suger den inn. For det er jo ellers veldig merkelig at magen hennes fra ribbeina ned til symfysen er 2 klesstørrelser mindre enn hele resten av kroppen. Det gies på ingen måte et inntrykk av at magen er med i dype pust slik det er anbefalt å puste 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 2. juni 2022 #62632 Del Skrevet 2. juni 2022 Surikatt skrev (4 timer siden): Skjønner ikke helt hvor de vil hen med å filme seg selv som trener dag etter dag. Dokumentere hvor langt og hvor mye osv osv i minimalt med klær og bilder fulle av filter. Som dette bildet, hvor det handler om å se tynnest mulig ut mens hun trener helt manisk. Dette ser for min del helt sykt ut og er ikke noe annet enn et veldig behov for å vise seg frem og få skryt. Det er ikke et positivt forbilde og de har ingenting i treningsbransjen å gjøre med denne innstillingen. Heldigvis ser Netfit ut til å ikke bli noe av. Den yngre garde vet ikke hvem denne dama er. Min datter er tenåring og trener hjemme til Funkygines videoer. I så måte tenker jeg at Caroline Berg Eriksens selvdiggende treningsøkter ikke når ut. Og heldigvis for det. Så hun får holde på for sin egen del til den dagen hun kjører seg selv i grøfta. leste en gang et fleipete innlegg på IG’en til en kamerat: «hvis man ikke har et bilde å legge ut og skrive samtidig at man har trent, er hele treningen waste…» antagelig bruker de dette som en underlig form for motivasjon… 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 3. juni 2022 #62633 Del Skrevet 3. juni 2022 Surikatt skrev (3 timer siden): Det ser ut som at «jobben» deres er å dokumentere at hun trener. Noe så tullete. For hvem, hva, hvorfor? Søk hjelp, for dette ser virkelig usunt ut. Er neste så man syns synd på de,det virker jo som om de er helt ute....men det er sørgelig å si at dette som man kan si er et velmenende råd,det ler de garanter av....hva snakker de om etter barna er lagt?kan ikke være mye,alt er jo repeat.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 3. juni 2022 #62634 Del Skrevet 3. juni 2022 Klink skrev (10 timer siden): For en dame i 30 årene er det litt rart å holde på sånn , men tydelig fornøyd med den da og det er jo greit. I utgangspunktet greit, men ikke når man er influenser og den magen man viser frem er innsuget og det poseres for å gjøre livet og magen så lite som mulig og at man i tillegg ønsker å fronte trening og et sunt liv, når man helt tydelig ser at vedkommende enten har bikket over til det sykelige eller at mannen har, eller begge to. Det er ingenting som er friskt med de bildene som legges ut lenger. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 3. juni 2022 #62635 Del Skrevet 3. juni 2022 Surikatt skrev (8 timer siden): Det ser ut som at «jobben» deres er å dokumentere at hun trener. Noe så tullete. For hvem, hva, hvorfor? Søk hjelp, for dette ser virkelig usunt ut. En helt vill dreining den retningen også, og det virker som det kun er for seg selv. Spesielt mtp det fremstår ekstremt uinspirerende for oss andre. «Jobbet med netfit tidligere idag» Ja… men er ikke det bare deg og mannen din egentlig da CBE? Det er vel kun dere hver dag? 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 3. juni 2022 #62636 Del Skrevet 3. juni 2022 For de som måtte lure på hvordan hun egentlig ser ut... Helt sinnsykt at de ikke skjønner hvor langt fra virkeligheten de redigerer seg. Og at de oppriktig tror at voksne folk lar seg lure. Det kan da bare være enkle folk som tror på det de fremstiller? Og jeg som trodde CBE sa at målgruppen deres var businesskvinner. Men igjen, hva de tror og hva som er virkeligheten står ganske langt unna hverandre... 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 3. juni 2022 Populært innlegg #62637 Del Skrevet 3. juni 2022 Suluso skrev (9 timer siden): Huff, hun ser ikke bra ut 🥺 sykelig tynn.. ille at dette er en influencer! Hvem vil bli slik da?! Grusomt 🥵 Hun er ikke så tynn i virkeligheten, det kunne vi tydelig se på serien Norges nye Megahit som gikk på skjermen for ikke så lenge siden, likedan da hun løp halv-maraton nå i vår; hun benytter seg av vinkler/posering, filter og heftig innsuging av magen (jeg er slank, og selv jeg får ribbein som stikker ut hvis jeg drar pusten godt inn og retter meg opp, samtidig som jeg strammer magemusklene….og jeg trener ikke på samme nivå som CBE engang……og det er fryktelig ubehagelig å suge inn magen på den måten og holde den sånn), og hvis du ser på bilder i media av henne så er hverken kropp eller ansikt likt som det som hun selv fremmer på IG. Hun er definitivt slank, men ikke så sykelig mager som på IG. Jeg tror det e derfor vi aldri ser CBE på offentlige arrangementet sammen med andre influencere, eller i noen reality-program ala Camp kullinaris (der tror jeg hun kunne ha utmerket seg da hun faktisk har interesse og virker flink til å lage mat), 71g nord kjendis (med hennes fysikk så burde hun ha utmerket seg der også), eller Farmen kjendis (som tydeligvis har lav terskel for hva som er kjendis). Hun har garantert blitt spurt om å delta, men deltar hun på noe sånt så har hun ikke regien selv over hva som blir publisert, og hele Norge vil se hvordan hun virkelig ser ut Ser bare den store differansen på de teater-stykkene hun har vært med på; kunne se ut som ei helt annen dame på bilder som ikke ble tatt av henne selv eller mannen. Hun har malt seg selv inn i et hjørne, har laget seg en avatar på hvordan hun ønsker å se ut. Lurer på hva familie og venner tenker når de vet hvordan hun faktisk ser ut i virkeligheten kontra den fremstillingen av seg selv på IG. Eller andre foreldre og lærere som garantert følger henne på IG. Eller hva med den dagen døtrene får tilgang til IG? Hadde jeg drevet på sånn så tror jeg hadde vært usikker og flau ute blant folk eller på feks tilsetninger som foreldremøter og opptredener som barna mine er med på. 59 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S0lstraalen Skrevet 3. juni 2022 #62638 Del Skrevet 3. juni 2022 Er det noen som har sendt bilder av markedsføringen hennes til iciw? De må vel skjemmes de også? De kan vel umulig være stolt av dama som står på krakk på kjøkkenet for å vise thightgap? Og har de egentlig lagt merke til hvordan hu står ellers når a skal vise frem klær? Ser jo heeelt merkelig ut. Tror forresten jeg selv skal få til thight gap om jeg bruker samme positurer. Hadde jeg forsøkt de stillingene, og feks mannen min eller unga hadde kommet hjem samtidig hadde jeg fått hørt det. De hadde ledd godt Mulig «alle» har fått beskjed om å fronte iciw i andre sammenhenger enn trening om dagen. Frua på kjøkkenet med smoothie laging. Og Sara Emilie på vaskerommet og pakking. Samme som Sophie Elise fronter Holzweiler, og frua iciw - så skal jeg ALDRI handle disse merkene. Da finner jeg gode og andre alternativer. All pr er ikke god pr. Skjønner ikke hvorfor forhandlerne ikke skjønner det 🤷🏼♀️ 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendit Skrevet 3. juni 2022 #62639 Del Skrevet 3. juni 2022 Kroppen hennes ser unektelig dritbra ut!☺️ Man får igjen for det ved å trene og spise sunn mat. Skulle ønske jeg var like flink selv, men er for glad i søtt og fett rett og slett. Det eneste jeg lurer på er hvor hun gjør av alle de vitale organene som ligger i mageområdet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 3. juni 2022 #62640 Del Skrevet 3. juni 2022 Blåttvann skrev (1 time siden): For de som måtte lure på hvordan hun egentlig ser ut... Helt sinnsykt at de ikke skjønner hvor langt fra virkeligheten de redigerer seg. Og at de oppriktig tror at voksne folk lar seg lure. Det kan da bare være enkle folk som tror på det de fremstiller? Og jeg som trodde CBE sa at målgruppen deres var businesskvinner. Men igjen, hva de tror og hva som er virkeligheten står ganske langt unna hverandre... En helt vanlig dame, som ser mye yngre ut i denne videoen enn i de selfiene hun legger ut av seg selv på Instagram... 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå