Rev. Revenge Skrevet 1. juni 2022 #62581 Del Skrevet 1. juni 2022 elskersommer skrev (5 minutter siden): Ja du mener ja... Men er det lov spør jeg om Kan du ikke bare sjekke retningslinjene selv, og så rapportere det som bryter med retningslinjene? Bare husk at personen ikke diskuteres, men det som publiseres på annonsekanalene til et firma som bruker eget, folkeregistrert navn som merkevarenavn. I likhet med flere andre. Det var et strategisk valg for å styrke venninnefølelsen rundt leirbålet en gang i tiden. 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. juni 2022 #62582 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (35 minutter siden): @loffen har gitt deg kilder, ser jeg. Vennligst ikke tillegg meg reaksjoner og følelser du ikke vet noe om. Jeg skrev "TMI og useriøst for min del i et reklameoppdrag for ICIW." Dette oversettes ikke med "ukomfortabel". Jeg er heller ikke ansvarlig for hva lederen for carolinebergeriksenno deler på sine annonsekanaler eller hvor og hvordan disse påtreffes. Takk til @Felis og @Aricia for veldig gode formuleringer. Tilføyer også den underlige observasjonen av at treningstøy markedsføres på kjøkkenet. Jeg trenger å vite om treningstøyet er funksjonelt ved bruk under trening, ikke om det kan brukes når man lager smoothie eller annet. Jeg pleier aldri å kommentere kommentarer som omhandler truser under treningstøy eller ikke.. Men synes det er urovekkende at virksomhetens leder deler slik informasjon om seg selv. Det er så uprofesjonelt som det går an å bli. Endret 1. juni 2022 av AnnePåLande 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 1. juni 2022 #62583 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) elskersommer skrev (2 timer siden): Men er det lov og diskutere kropp og utseende her inne? Nå diskuteres jo ikke kroppens utseende, men hvordan kroppen fremstilles i offentlige kanaler. Det påpekes feks at CBE står på en krakk på kjøkkenet for å få vist frem bekkenpartiet, og at hun helt åpenlyst strekker halsen, suger inn magen og suger inn undersiden av haken når bildet tas for å fremstille kroppen sin som tynnere. Det som går igjen innimellom i denne tråden mtp å omtale utseendet direkte, er at mange syns CBE ser yngre og søtere ut i virkeligheten (f eks i Norges nye megahit), enn i egen retusjerte IG-kanal. Men generelt så går det altså i hvordan CBE fremstiller kroppen sin. Kommentarer du anser som upassende bør du rapportere, så får moderatorene vurdere det. Endret 1. juni 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 1. juni 2022 #62584 Del Skrevet 1. juni 2022 AnnePåLande skrev (18 minutter siden): Jeg pleier aldri å kommentere kommentarer som omhandler truser under treningstøy eller ikke.. Men synes det er urovekkende at virksomhetens leder deler slik informasjon om seg selv. Det er så uprofesjonelt som det går an å bli. Informasjonen om bruk/ikke bruk av truser er det ingen som trenger. Like fullt har cbe delt denne opplysningen flere ganger uavhengìg av kontekst, sant eller ikke, så vi er hjertens enige. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 1. juni 2022 #62585 Del Skrevet 1. juni 2022 Revenge o'Cavatina skrev (8 minutter siden): Informasjonen om bruk/ikke bruk av truser er det ingen som trenger. Like fullt har cbe delt denne opplysningen flere ganger uavhengìg av kontekst, sant eller ikke, så vi er hjertens enige. Ingen tvil om at hun liker å snakke om at hun ikke har truse på. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 1. juni 2022 #62586 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Fotballfluen skrev (På 31.5.2022 den 13.19): Det eneste som kan redde henne nå er at hun går ut og innrømmer alt og snakker om farene med å miste seg selv i sosiale medier og starter på nytt. Det er tankevekkende det du skriver. Måten bedriften fremstiller seg på har endret seg ekstremt fra oppstart av bloggen. Jeg fatter ikke at bedriften er mer bevisst på hvilke holdninger og verdier de presenterer i bedriftskanalene. Er de likegyldige? Eller har de mistet seg selv som du sier? Instagram har en enorm smitteeffekt. Når både unge og godt voksne ikke tør legge ut bilder uten filter er samfunnet skakkjørt. Jeg var innom profilen til en venn for en stund siden. Barnet hennes poserer på bildene i bloggerposeringer (poseringer som gjør at man ser slankere ut).. Jeg kjente hjertet sank. Barn blir altså så påvirket at ikke kan forholde seg naturlig på bilder! Det har vært flere artikler om unge som har operert seg etter å ha blitt avhengig av filter på sosiale medier. Å miste seg selv i sosiale medier - kanskje blir dette et uttrykk som blir adoptert av psykologer de neste årene? Endret 1. juni 2022 av miss spjåk 27 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 1. juni 2022 #62587 Del Skrevet 1. juni 2022 Fotballfluen skrev (19 timer siden): Det er forskjell på et treningssenter og en video som legges ut for 300k følgere og aldri forsvinner fra internett. Da bør man sjekke for cameltoe FØR man legger det ut. Hadde hun ikke vært så opptatt av å vise thigh gap hadde ikke vi sett camel toe'n heller. Men har vi andre forventninger til kvinner enn menn når det gjelder kropp? Kan vi ikke forkaste ordet cameltoe en gang for alle? En tynn tights er nok til at mange får dette uansett. På samme måte som enkelte menn ikke har styring på om de får en bul i samme område.. Likevel har vi fått dette ordet for kvinners anatomi og det brukes ikke i positiv forstand. Hvorfor? Mulig bedriften er så desperat etter oppmersomhet at den detaljen var helt planlagt. Jeg er bare lei av at kvinners anatomi skal kritiseres og skjules. Og kritiseres. Jeg synes cameltoe og prat om avstand mellom bedriftseiers bryster drar tråden ned på lavmål. 33 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 1. juni 2022 #62588 Del Skrevet 1. juni 2022 miss spjåk skrev (47 minutter siden): Men har vi andre forventninger til kvinner enn menn når det gjelder kropp? Kan vi ikke forkaste ordet cameltoe en gang for alle? En tynn tights er nok til at mange får dette uansett. På samme måte som enkelte menn ikke har styring på om de får en bul i samme område.. Likevel har vi fått dette ordet for kvinners anatomi og det brukes ikke i positiv forstand. Hvorfor? Mulig bedriften er så desperat etter oppmersomhet at den detaljen var helt planlagt. Jeg er bare lei av at kvinners anatomi skal kritiseres og skjules. Og kritiseres. Jeg synes cameltoe og prat om avstand mellom bedriftseiers bryster drar tråden ned på lavmål. Ja men denne debatten skal man tydeligvis ikke ta her inne. Her er det kun debatten om hvor dårlig valg hun er for bedrifter som vil annonsere osv. Absolutt alt skal slenges dritt om, og når noen påpeker at å zoome inn på cameltoe er lavmål, så får du høre det.. bare vent, det kommer snart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaylah Skrevet 1. juni 2022 #62589 Del Skrevet 1. juni 2022 miss spjåk skrev (1 time siden): Men har vi andre forventninger til kvinner enn menn når det gjelder kropp? Kan vi ikke forkaste ordet cameltoe en gang for alle? En tynn tights er nok til at mange får dette uansett. På samme måte som enkelte menn ikke har styring på om de får en bul i samme område.. Likevel har vi fått dette ordet for kvinners anatomi og det brukes ikke i positiv forstand. Hvorfor? Mulig bedriften er så desperat etter oppmersomhet at den detaljen var helt planlagt. Jeg er bare lei av at kvinners anatomi skal kritiseres og skjules. Og kritiseres. Jeg synes cameltoe og prat om avstand mellom bedriftseiers bryster drar tråden ned på lavmål. Helt enig.. noe av det hun kritiseres for er kroppsfokus, og da er det ikke hakket bedre og kritisere hennes kropp og skape enda mere kroppsfokus og negative tanker til de som leser. Ikke hyggelig å lese at noen skriver æsj til cameltoe her inne, uansett hvem som har den. 18 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 1. juni 2022 #62590 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) miss spjåk skrev (1 time siden): Men har vi andre forventninger til kvinner enn menn når det gjelder kropp? Kan vi ikke forkaste ordet cameltoe en gang for alle? En tynn tights er nok til at mange får dette uansett. På samme måte som enkelte menn ikke har styring på om de får en bul i samme område.. Likevel har vi fått dette ordet for kvinners anatomi og det brukes ikke i positiv forstand. Hvorfor? Mulig bedriften er så desperat etter oppmersomhet at den detaljen var helt planlagt. Jeg er bare lei av at kvinners anatomi skal kritiseres og skjules. Og kritiseres. Jeg synes cameltoe og prat om avstand mellom bedriftseiers bryster drar tråden ned på lavmål. Jeg tror vi snakker forbi hverandre. Jeg er fullstendig likegyldig til det faktum at hun HAR cameltoe, som de fleste av oss tross alt har. Det er higen etter å vise frem thig gap og underliv i en fullstendig unaturlig setting, nemlig en reklame for et produkt. Hvem vil kjøpe en tights når selv CBE viser cameltoe når hun har den på? Hadde hun stått normalt hadde ingen reagert på det. Det er kombinasjonen av alt dette mange reagerer på, ikke en enkelt hendelse. Det triste i dette er at dette fokuset har hun lagt opp til helt selv. Endret 1. juni 2022 av Fotballfluen 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 1. juni 2022 #62591 Del Skrevet 1. juni 2022 Altså den der 15-års anniversary filmen…. Det er jo så tydelig hvordan hun spretter bort FØR fotballfruemannen liksom sparker vekk bena under henne… haha 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sariou Skrevet 1. juni 2022 #62592 Del Skrevet 1. juni 2022 Fotballfluen skrev (45 minutter siden): Jeg tror vi snakker forbi hverandre. Jeg er fullstendig likegyldig til det faktum at hun HAR cameltoe, som de fleste av oss tross alt har. Det er higen etter å vise frem thig gap og underliv i en fullstendig unaturlig setting, nemlig en reklame for et produkt. Hvem vil kjøpe en tights når selv CBE viser cameltoe når hun har den på? Hadde hun stått normalt hadde ingen reagert på det. Det er kombinasjonen av alt dette mange reagerer på, ikke en enkelt hendelse. Det triste i dette er at dette fokuset har hun lagt opp til helt selv. Poenget er jo at det ikke bør gjøre noe at det vises cameltoe, på samme måte som det ikke gjør noe at det vises at det er en penis under tightsen om en mann har den på. Og det er jeg enig i. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 1. juni 2022 #62593 Del Skrevet 1. juni 2022 Klappe skrev (1 time siden): Ja men denne debatten skal man tydeligvis ikke ta her inne. Her er det kun debatten om hvor dårlig valg hun er for bedrifter som vil annonsere osv. Absolutt alt skal slenges dritt om, og når noen påpeker at å zoome inn på cameltoe er lavmål, så får du høre det.. bare vent, det kommer snart. Tullball. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. juni 2022 #62594 Del Skrevet 1. juni 2022 Klappe skrev (1 time siden): Ja men denne debatten skal man tydeligvis ikke ta her inne. Her er det kun debatten om hvor dårlig valg hun er for bedrifter som vil annonsere osv. Absolutt alt skal slenges dritt om, og når noen påpeker at å zoome inn på cameltoe er lavmål, så får du høre det.. bare vent, det kommer snart. Mye bedre å spekulere i at CBE.no snart kommer til å reklamere for sexleketøy, for det er liksom innafor? Det synes ikke jeg, nemlig. 🙁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 1. juni 2022 #62595 Del Skrevet 1. juni 2022 Sariou skrev (24 minutter siden): Poenget er jo at det ikke bør gjøre noe at det vises cameltoe, på samme måte som det ikke gjør noe at det vises at det er en penis under tightsen om en mann har den på. Og det er jeg enig i. Det er en annen sak. Jeg er ikke interessert i å se kjønnsorganene til hverken kvinner eller menn med mindre det er noen jeg ønsker å være naken sammen med. Og det er i utgangspunktet noe enklere å pakke bort et kvinnelig enn et mannlig kjønnsorgan av rent praktiske årsaker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. juni 2022 #62596 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Annonsøren ønsker ikke fremstå som opptatt av thig gap og modeller som poserer seg tynnere. Så litt usikker på CBE tenkte på i utformingen av denne reklamen. Vill gjetning er «vise frem kropp». Stor forskjell på disse annonsene. Endret 1. juni 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. juni 2022 #62597 Del Skrevet 2. juni 2022 Tråden er ryddet for krenkelser, persondebatt og bilder som bryter med retningslinjene for deling av bilder. Svar til dette er også ryddet. Bilder som deles fra kontoer i sosiale medier skal vise til kontonavn. Det er ikke tillatt å croppe bilder slik at kontonavn ikke kommer fram. Måne, admin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sariou Skrevet 2. juni 2022 #62598 Del Skrevet 2. juni 2022 Fotballfluen skrev (9 timer siden): Det er en annen sak. Jeg er ikke interessert i å se kjønnsorganene til hverken kvinner eller menn med mindre det er noen jeg ønsker å være naken sammen med. Og det er i utgangspunktet noe enklere å pakke bort et kvinnelig enn et mannlig kjønnsorgan av rent praktiske årsaker. Men så har heller aldri CBE vist frem kjønnsorganene sine. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 2. juni 2022 #62599 Del Skrevet 2. juni 2022 Lill skrev (12 timer siden): Annonsøren ønsker ikke fremstå som opptatt av thig gap og modeller som poserer seg tynnere. Så litt usikker på CBE tenkte på i utformingen av denne reklamen. Vill gjetning er «vise frem kropp». Stor forskjell på disse annonsene. Uff for ett tragisk bilde av CbE.. så trist at hun må dra inn magen på det viset.. øverste bildet var ett mye bedre reklamebilde.. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 2. juni 2022 #62600 Del Skrevet 2. juni 2022 Virksomhetens ansatte utviser elendig dømmekraft med tanke på disse idiotiske poseringene. Altså, hvem er det CBE prøver å lure her? Vi ser da at hun trekker inn magen for å få så smal midje som mulig og synlige ribbein. Hun er et farlig forbilde for alle jenter og kvinner. Virksomhetens ansatte burde skamme seg for å bedrive med kroppspress. 35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå