Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

123Frustrert skrev (4 timer siden):

Jeg ser en «negativ» kommentar.. en kommentar om at man ikke påvirkes positivt av posering og magebilder, men det har kanskje vært flere.

Ja det var mange men de ble raskt fjernet. Den du så var nok den siste 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporing  og brukerdebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultiva skrev (2 timer siden):

@Jobbermedbarn Nettopp.. Ut i fra det ulne svaret hans, så har LKE altså ingen trenererfaring som PT.

Og 20 år som toppidrettsutøver? Prøv heller 9 år. Fra karrierestart i 2008 til han la opp i 2017:

https://www.dagbladet.no/sport/mannen-til-fotballfrue-legger-opp/66599643

Faktisk skriver han "20 års erfaring som toppidrettsutøverE". Har CBE vært toppidrettsutøver også? I hva da? 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellepelle skrev (40 minutter siden):

Faktisk skriver han "20 års erfaring som toppidrettsutøverE". Har CBE vært toppidrettsutøver også? I hva da? 

Influencing? 

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ellepelle said:

Posering, vel! Norgesmester.

Endret av Villroses hage
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (3 minutter siden):

Posering, vel! Norgesmester.

Norgesmester i mageinnsug, filterbruk og selvdigging på tredemølla😂

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellie77 skrev (15 minutter siden):

375F331D-C955-47E8-BA76-0408623372CA.jpeg

Hva mener hun med dette? Ja det hender seg at vi ser hun spiser en is (kremt, holder en is i hånda), en sjokoladebit eller de seigmennene her om dagen. Ellers går det i supersunn mat, så hva er greia med den arrogante kommentaren. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 minutt siden):

Hva mener hun med dette? Ja det hender seg at vi ser hun spiser en is (kremt, holder en is i hånda), en sjokoladebit eller de seigmennene her om dagen. Ellers går det i supersunn mat, så hva er greia med den arrogante kommentaren. 

På meg virker det som hun bare holder barnas is for å vise hvor vill og gal hun er i kosten 🙈

• Liker 41
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniBaguette skrev (10 timer siden):

"Coachen" får spørsmål på fruens siste instainnlegg, om hvilken utdanning han har, hvor lenge han har vært coach, hvor mange kunder og hvor mye erfaring han har.

Fascinerende vagt og ullent svar fra Eriksen, som hevder å ha "diverse trenerutdannelser" i tillegg til å være utdannet personlig trener. "Mer enn 25 års erfaring" - med å trene seg selv og nå også konen, der altså. 

Screenshot_20220526-193124_Instagram-01.thumb.jpeg.6eb447975cad68266fb00485a36c254d.jpeg

Interessant, her er hva jeg ser, mangler kommentaren med spørsmål der jeg har satt inn blå pil..🤷‍♀️

Screenshot_20220527-062244_Instagram.jpg

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultiva skrev (10 timer siden):

@Jobbermedbarn Nettopp.. Ut i fra det ulne svaret hans, så har LKE altså ingen trenererfaring som PT.

Og 20 år som toppidrettsutøver? Prøv heller 9 år. Fra karrierestart i 2008 til han la opp i 2017:

https://www.dagbladet.no/sport/mannen-til-fotballfrue-legger-opp/66599643

Han regner vel fra 2001, når han gikk på NTG som 17åring, og samarbeidet med Lyn....🤷‍♀️🤦‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (28 minutter siden):

Interessant, her er hva jeg ser, mangler kommentaren med spørsmål der jeg har satt inn blå pil..🤷‍♀️

Screenshot_20220527-062244_Instagram.jpg

Herlighet som de svarer 😮 

Og hvorfor i alle dager vil han Adrian Paul være en del av dette? Hvis han fortsatt er det? Det er iallefall hans CV det lokkes med på Netfit, og han på profilbildet. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tullerikke

Herregud, det paret der🙄 De vet og kan alt. Så arrogante folk. Gleder meg til det går like dårlig med de som med villa paprika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint å trene mye, men bør være variasjon. Ikke bra å løpe hver eneste dag, det ser det ut som om hun gjør. Både en og to turer.

Fra I Form:

Varier treningen

Det er ingenting i veien for å trene hver dag, men i så fall er variasjon er nøkkelordet. For de fleste er det ikke spesielt lurt å løpe en lang tur hver eneste dag. Men du kan godt gå på for eksempel spinning mandag, styrketrening tirsdag, yoga onsdag og så videre.

Når du trener, skjer det mikroskopiske rupturer i blant annet muskler og sener, og kroppen bruker tid på å reparere skadene. Men det er den samme prosessen som gjør deg klar til å gjøre det enda bedre på neste treningsøkt, siden kroppen ikke bare reparerer, men også forbedrer seg.

Nedenfor ser du fire områder som du kan jobbe målrettet med for å bli klar for neste økt.

Slik restituerer du optimalt

1. Variasjon
I tillegg til å variere treningen er det viktig at du alltid varmer opp. En real oppvarming forebygger skader forbereder deg mentalt på å prestere.

2. Mat
Når du trener hardt, kan du få behov for mer mat, og spesielt proteiner og karbohydrater. Vurder et restitusjonsmåltid, som kan være for eksempel sjokolademelk.

3. Søvn
Timene i drømmeland har stor betydning for restitusjonen. Sov tilstrekkelig mange timer – for mange er det åtte– ni – og legg deg gjerne til samme tid hver dag.

4. Mentalt
Gjør ting som som lader batteriene. Enten det er snakk om sosiale aktiviteter eller daglig meditasjon, er restitusjonen av hodet like viktig som kroppen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (7 timer siden):

På meg virker det som hun bare holder barnas is for å vise hvor vill og gal hun er i kosten 🙈

Jeg tror du slikker på barna is for akkurat samme grunn, og samtidig som hun viser den på bloggen kan du skrive den av på skatten. Vinn-vinn!  
Hun koser seg jo ikke med usunn mat i den grad, å stappe inn på tre seigmenn uten å svelge eller å si at hun spiser en lite. Knupp sjokolade en gang eller to i måneden..

Det er jo helt greit at hun vil spise sunt og unngå raffinert sukker ol, men at hun skal fremstille at hun koser seg med usunn mat er vi i igjen over i anoreksi verden.. jeg har aldri sett at denne damen har noe annet enn tvangspreget forhold til mat eller trening. 
Om disse to i Sarp mener det er vanlig å kose seg med en mørk sjokolade en gang i halvåret eller trene to ganger om dagen er det jo virkelig mer skrudd enn jeg hadde trodd. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tenker at alle som følger henne, vet at hun har et veldig anstreng forhold til mat og er konstant på et ganske restriktivt kosthold. Konstant som i så lenge hun har drevet i bransjen og delt. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror oppriktig at CBE har et sterkt ønske om å inspirere på trenings fronten. Men, jeg tror ikke hun evner å se hvorfor hun ikke når helt fram (ser dette opp mot engasjementet og likes på innleggene).

Deres treningsregime er ikke oppnåelige for folk flest. De løper store deler av dagen, da dette er noe de klarer å leve av, forstå det de som kan. Men, personlig har jeg kun to timer egentid hver dag, som skal fordeles mellom alt av husarbeid, handling, planlegging av aktiviteter og trening. Da kan ikke jeg relatere meg til CBE og slik hun legger opp dagen sin. Dette har ikke noe med treningsform eller kropp, men tidsbruken. 

Derfor blir jeg mer inspirert av andre trenings profiler da de viser at de har andre ting de må gjør ila en dag enn å løpe, posere og ta bilder av koppen sin, for å sette det på spissen. De kan prøve å legge det fram at de og må prioritere treningen, men ut fra det de publiserer kommer ikke dette fram slik de ønsker. Så fort CBE har avtaler før kl er 12, så må hun ta igjen løpingen på kvelden da hun ikke fikk tid til en god nok økt før møtet. Da faller narrative litt i grus, og avstanden blir ennå større til publikumet.

• Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at det ble litt for mye posering, men at jeg beundret selvdisiplinen ved å trene selv når alt stritter mot (for å få frem budskapet om posering uten å bli slettet, hun er som et barn man må godsnakke med så hun ikke blir fornærmet). Kommentaren ble slettet, gitt. 

• Liker 37
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det netfit programmet for styrketrening for løpere kan umulig være det beste. Alt gikk på  lengderetning, og mye like bevegelser som når foten monotont treffer bakken ved løping. Trappeløp er supert, men poenget er spenst og høye knær, ikke løp opp trapp. Var ingen øvelser for å strekke ut hofteleddsbøyer, som jo må styrkes og stabiliseres. Ingen øvelser som utfordret stabiliteten, eller bevegelsen sidelengs... poenget er jo å styrke musklene som ikke blir trent like godt ved løping, som må være like sterke som de som belastes mye ved løping allikevel siden det gjerne er disse man får vondter og skader i når man løper mye....

Endret av Summeer
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...