Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Snødronninga skrev (13 timer siden):

Oppfordrer alle til å legge igjen en kommentar på dette innlegget. 😄

Jeg blir verken motivert eller inspirert av Carolines treningsrutiner og hvordan hun formidler dette gjennom SoMe. 
«Jeg deler litt fra treningen min hver dag, og det er kun for å inspirere». 
Jeg vet ikke om jeg skal bli oppgitt eller le meg skakk. Funderer litt på hvem som blir motivert av å se de kleine selfiene fra kjelleren, magebilder, merkelige poseringer og løping på mølle i dunkel belysning. 
:balltre:

Da er løpeturene med hunden noen hakk bedre. 

Fra Instagram

52BC0C9D-B74F-4006-B459-C493513306E2.jpeg

Så det var en som kommenterte kritisk, ble raskt slettet (og sannsynligvis blokkert!). Igjen står lovprisning av hvor inspirerte folk blir av hennes innlegg. Selv inspireres jeg null av henne. Fitfocus f.eks gir masse inspirasjon.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elina123 skrev (6 minutter siden):

Så det var en som kommenterte kritisk, ble raskt slettet (og sannsynligvis blokkert!). Igjen står lovprisning av hvor inspirerte folk blir av hennes innlegg. Selv inspireres jeg null av henne. Fitfocus f.eks gir masse inspirasjon.

Enig. Fitfocuse fikk til og med meg inn på tanken på å finne fram manualene her om dagen 😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting av det som deles har inspirert meg de siste årene. Inspirasjon finner jeg andre steder, blant annet hos Fitfocus. Tydeligvis er det et økende antall som finner samme inspirasjon som meg der.  Bra jobba av Fitfocus, som burde være til inspirasjon også for både cbe.no og netfit.no.

Det er nitrist å se veteranen fremstå som et synkende skip med kapteinen standhaftig på plass bak roret.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (8 minutter siden):

Ingenting av det som deles har inspirert meg de siste årene. Inspirasjon finner jeg andre steder, blant annet hos Fitfocus. Tydeligvis er det et økende antall som finner samme inspirasjon som meg der.  Bra jobba av Fitfocus, som burde være til inspirasjon også for både cbe.no og netfit.no.

Det er nitrist å se veteranen fremstå som et synkende skip med kapteinen standhaftig på plass bak roret.

Tror ikke det er så nitrist tror det er underholdene for mange. 

Endret av Klink
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE.no: 3 reklamesnnonser på IG siden 3.4

Monica Nyhus samme periode: 21

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Hva er det du vil frem til med alle disse kommentaren som spriker i alle retninger? I 90 % av kommentarene dine forsvarer du alt ved cbe, men så snur du plutselig og blir ganske hånlig selv. Jeg sliter med å følge logikken din. 

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med en forklaring på fenomenet, men har kommet frem til at det beste er å overse denslags for å unngå å bruke tid og spaltemeter på sånt.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

CBE.no: 3 reklamesnnonser på IG siden 3.4

Monica Nyhus samme periode: 21

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Nyhus- gjengen er så populære, men det er vel en annen diskusjon. Tydelig at pengene renner inn der, men hos CBE skjer det lite (ingenting…). 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (6 minutter siden):

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Nyhus- gjengen er så populære, men det er vel en annen diskusjon. Tydelig at pengene renner inn der, men hos CBE skjer det lite (ingenting…). 

Nei, det er uforståelig at noen vil bruke dem, men jeg tror de har et langt større nedslagsfelt enn CBE (dessverre for ungene deres). 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (11 minutter siden):

Nå må de gi seg! 

De har tydeligvis slettet kommentarene og svarene på innlegget Caroline delte i går, med spørsmål til følgerne om de blir demotivert eller motivert av at andre deler fra sin trening. 

Hva er egentlig vitsen med å stille spørsmålet hvis de ikke tåler svarene fra de som evt blir demotivert? 

Det er så ufattelig uprofesjonellt å slette alt de ikke liker. De har rotet seg helt bort som influencere, og det virker som om de bruker mye tid på å skjule at de ikke lenger fenger. 

Velkommen til en influencers verden. Alt som ikke er skamros av konseptet, anses som hat mot privatpersonen bak konseptet.

FB_IMG_1653545138315.jpg

Endret av Ultiva
  • Liker 42
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (36 minutter siden):

Nå må de gi seg! 

De har tydeligvis slettet kommentarene og svarene på innlegget Caroline delte i går, med spørsmål til følgerne om de blir demotivert eller motivert av at andre deler fra sin trening. 

Hva er egentlig vitsen med å stille spørsmålet hvis de ikke tåler svarene fra de som evt blir demotivert? 

Det er så ufattelig uprofesjonellt å slette alt de ikke liker. De har rotet seg helt bort som influencere, og det virker som om de bruker mye tid på å skjule at de ikke lenger fenger. 

De har ikke slettet det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Vises det mye godteri, is og mat i kanalene hennes om dagen? 
Det er bra det framstår som at hun spiser ting i det minste. Den yoghurten med bær og granola ser heldigvis ut som en normal porsjon også.  

Den ENESTE grunnen til at hun viser godtespising er at hun har sett andre treningsinfluencere gjøre det samme. Fruen gjør det for å være in og vise at hun er "avslappet" . At hun kan være utmagret men likevel spise "usunt"- "Ædda bædda"
For eksempel Cathrine Collins og inger in dubai viser at de liker smågodt og at man kan spise det og fremdeles være et fitnessforbilde. Forskjellen er at de spiser faktisk og ER faktisk avslappet til hele greia. Fruen POSERER med goderi og kaster det etterpå. Hun kunne ikke for sitt bare liv spist godis. Det var jo mye drama dene ene gangen hun skulle spise burger på tv også. Tror det var programmet "typen til" 

• Liker 40
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (4 minutter siden):

De har ikke slettet det? 

Det ligger iallefall ingen kommentarer der lenger som jeg kan se. På andre innlegg ligger kommentarer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snute skrev (59 minutter siden):

å av 2 onder så hadde jeg valgt og følger cbe.. jeg klarer bare ikke denne eksponeringen av barna som Nyhuus bedriver

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 minutt siden):

Det ligger iallefall ingen kommentarer der lenger som jeg kan se. På andre innlegg ligger kommentarer. 

Merkelig. Ligger flere kommentarer der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (Akkurat nå):

Merkelig. Ligger flere kommentarer der. 

Dere andre? Får dere opp kommentarer på innlegget om trening og inspirasjon? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isild skrev (2 minutter siden):

Dere andre? Får dere opp kommentarer på innlegget om trening og inspirasjon? 

ja... ligger mange kommentarer der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså det er ingen negative der. Men cbe får aldri negative på innholdet sitt så det hadde jeg ikke i tankene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at de positive kommentarene fortsatt ligger der, men at alle andre er slettet. Forstår ikke hvorfor de stiller et spørsmål om andre blir demotivert eller motivert - for så å slette alle som har noe å si om det som evt oppleves demotiverende.

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...