Gjest PennysPuzzle Skrevet 25. mai 2022 #62241 Del Skrevet 25. mai 2022 Lyckeliten skrev (37 minutter siden): Etter to timer hadde dette innlegget fått 104 likes (ja, jeg ligger hjemme med bihulebetennelse og har lite å gjøre), det er veldig lite når du har 302k følgere. Kan ikke ta lang tid før hun ikke kan leve av dette lenger. Nærmer seg slutten…. På netfit har de så og si null kommentarer og rundt 30-40 likes…… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. mai 2022 #62242 Del Skrevet 25. mai 2022 vinterskog skrev (6 minutter siden): Et merkelig fenomen: Hver gang det har vært en dag med mange minus i følgere, så er det plutselig grønne tall (dvs plus i følgere). Da kan man (jeg) mistenke kjøpte følgere etter dager med mange minus. Tallene i rødt/grønt er det totale tallet. Observert på socialmediablade. Caroline Berg Eriksen's Instagram Stats Summary Profile (Social Blade Instagram Statistics) Ja, har sett det. Om det ikke kom nye følgere i dag, ville kontoen havnet under 302’. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 25. mai 2022 #62243 Del Skrevet 25. mai 2022 Netfit er veldig merkelig. En helt vanlig dag, 26 mars hadde de plutselig 336 nye følgere totalt. Uten at jeg kan se noe oppsiktsvekkenende skjedde denne dagen. Kjøpt en batch med 400 følgere?? (men dessverre mange avfølgere samme dag..) NetFit's Instagram Monthly Stats (Social Blade Instagram Statistics) 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. mai 2022 #62244 Del Skrevet 25. mai 2022 I tillegg står det oppført over 4000 i gjennomsnitt på likes og 301 på gjennomsnitt på antall kommentarer (CBE.no). Det er bløff. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frøkenfryden Skrevet 25. mai 2022 Populært innlegg #62245 Del Skrevet 25. mai 2022 PennysPuzzle skrev (13 minutter siden): Nærmer seg slutten…. På netfit har de så og si null kommentarer og rundt 30-40 likes…… Jeg får mer likes på mine beste kommentarer i denne tråden😂 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. mai 2022 #62246 Del Skrevet 26. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg får mer likes på mine beste kommentarer i denne tråden😂 🤣🤣🤣🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. mai 2022 #62247 Del Skrevet 26. mai 2022 Inocybe skrev (5 timer siden): Vilt gjett. En god andel av de 87% som svarer "Nei" på Coach Eriksens spørsmål er: Kona, Netfit og bikkja? Og tanten 😜 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyckeliten Skrevet 26. mai 2022 #62248 Del Skrevet 26. mai 2022 Snødronninga skrev (7 timer siden): Hun har nok (dessverre) flere likes, men når man skjuler antall likes så vises det alltid ca 100 om man teller dem. Men, det en grunn til at hun skjuler det i utgangspunket. Hun gjør aldri det når hun får mange. Ah, var ikke klar over det. Takk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lol-kvinneg-ass Skrevet 26. mai 2022 #62249 Del Skrevet 26. mai 2022 vinterskog skrev (7 timer siden): Netfit er veldig merkelig. En helt vanlig dag, 26 mars hadde de plutselig 336 nye følgere totalt. Uten at jeg kan se noe oppsiktsvekkenende skjedde denne dagen. Kjøpt en batch med 400 følgere?? (men dessverre mange avfølgere samme dag..) NetFit's Instagram Monthly Stats (Social Blade Instagram Statistics) Når var det de gjorde kontoen privat? Kan det ha en sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. mai 2022 #62250 Del Skrevet 26. mai 2022 Interessant artikkel som faktisk inspirerer og gir gode råd https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/3J77eA/trebarnsfar-thomas-31-trener-over-seks-timer-i-uken-her-er-tre-treningsprogram-til-deg-med-en-hektisk-hverdag 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 26. mai 2022 #62251 Del Skrevet 26. mai 2022 Klink skrev (11 timer siden): Fordi bedriften kombinerer dette på et slags finurlig vis. Det ER en person vi sitter å kommenterer kroppen til selv om det er bedriften som legger ut bildet. Det er også personer som er modeller for andre bedrifter. Men om en klesskjede eller andre bedrifter bruker en modell med tydelig spiseforstyrrelse eller redigerer på en urealistisk eller thinspo-aktig måte så får de høre det. Det er en redaksjonell vurdering som alltid bør være åpen for kritikk. Og dette har skjedd flere ganger. Da er det ingen som sier at bedriften bør slippe unna med det fordi vi må tenke på den stakkars modellen. Der er også eksempler på at modellen selv har reagert når en bedrift har redigert dem så de ikke ser ut som seg selv. Så det er ikke nødvendigvis i modellens interesse at det er mye filterbruk eller redigering til en kropp modellen (og andre) ikke egentlig har. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 26. mai 2022 #62252 Del Skrevet 26. mai 2022 (endret) Surikatt skrev (10 timer siden): Hun legger det jo ut fordi hun får et kick av å skryte av og dokumentere det. Hadde jo vært kjedelig å holde på sånn hvis ikke hun fikk vist frem hvor flink hun er. Ser ikke for meg at hun tenker på å motivere andre. Det er ikke målet slik hun fremstår. Hver bidige dag er det bilde av kaffekopp med klokkeslett hvor vi andre snart er på vei til jobb, løpetur med hunden hvor rute og avstand og kart dokumenteres. Så følger noen ihjelredigerte selfier og gjerne noe snikfilming av uvitende barn. Denne dama er ikke interessert i å motivere noen andre enn seg selv. Hun skriver det jo selv akkurat her. Hun må ha tilbakemeldinger (les skryt) . "Blir du motivert eller demotivert av at andre deler fra sin trening?" Jeg blir motivert av den freshe, jordnære treningen til Fitfocus som fokuserer på følgerne, som viser frem øvelsen, forklarer mens hun smiler og spør hva vi vil ha mer av. En striglet, sminket og stylet CBE ser helst vekk fra kamera med kaldt blikk og innsugde kinn mens hun poserer og vrir seg for å se så tynn ut som mulig. Mens hun krummer ryggen for å vippe ut en sexy stjert og skryter av at hun har hatt en løpetur på kjeller-mølla med chickflick på skjermen, mens andre har kommet seg på jobb. Blir jeg inspirert av det? Overhodet ikke. CBE kommuniserer ikke med leserne sine og fokuserer kun på seg selv og sitt behov (å få bekreftelse). Snødronninga skrev (9 timer siden): Hun har nok (dessverre) flere likes, men når man skjuler antall likes så vises det alltid ca 100 om man teller dem. Men, det en grunn til at hun skjuler det i utgangspunket. Hun gjør aldri det når hun får mange. Definer mange likes. CBE har knapt nok hatt mer enn 4000 likes på de aller, aller mest populære IG-bildene sine på flere år. Ikke engang bursdagsbildet hennes fikk mer enn 4500 likes. I snitt ligger hun på 1000 likes, og det er de få bildene som hun IKKE skjuler engasjementraten på. Instagraminnholdet hennes er så godt som usynlig, og "300 k følgere" er fullstendig misvisende. Enkelte av matbildene hennes har 700 likes, det avslører at innholdet hennes knapt vises til noen. Å legge igjen penger i kanalen hennes (for IG er den eneste kanalen de makter å vedlikeholde ved siden av hobbyer og egenpleie), er omtrent det samme som å kaste penger ut av vinduet. Endret 26. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. mai 2022 #62253 Del Skrevet 26. mai 2022 Embla82 skrev (21 minutter siden): Det er også personer som er modeller for andre bedrifter. Men om en klesskjede eller andre bedrifter bruker en modell med tydelig spiseforstyrrelse eller redigerer på en urealistisk eller thinspo-aktig måte så får de høre det. Det er en redaksjonell vurdering som alltid bør være åpen for kritikk. Og dette har skjedd flere ganger. Da er det ingen som sier at bedriften bør slippe unna med det fordi vi må tenke på den stakkars modellen. Der er også eksempler på at modellen selv har reagert når en bedrift har redigert dem så de ikke ser ut som seg selv. Så det er ikke nødvendigvis i modellens interesse at det er mye filterbruk eller redigering til en kropp modellen (og andre) ikke egentlig har. Det sier ikke jeg heller, og da går det på bedriften ikke detaljerte beskrivelser av hvordan vedkommende ser ut , eller hvor dum personen er foreksempel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 26. mai 2022 #62254 Del Skrevet 26. mai 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Det sier ikke jeg heller, og da går det på bedriften ikke detaljerte beskrivelser av hvordan vedkommende ser ut , eller hvor dum personen er foreksempel. Hva er det du vil frem til med alle disse kommentaren som spriker i alle retninger? I 90 % av kommentarene dine forsvarer du alt ved cbe, men så snur du plutselig og blir ganske hånlig selv. Jeg sliter med å følge logikken din. 23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 26. mai 2022 #62255 Del Skrevet 26. mai 2022 Hallepalle2 skrev (21 minutter siden): Hva er det du vil frem til med alle disse kommentaren som spriker i alle retninger? I 90 % av kommentarene dine forsvarer du alt ved cbe, men så snur du plutselig og blir ganske hånlig selv. Jeg sliter med å følge logikken din. Jeg kan selvsagt ikke svare på hva hensikten bak en annen brukers innlegg er, men vi observerer jo alle hvordan de faktisk fungerer. Slike inkonsistente måter å argumentere på lokker andre inn i meningsløse og endeløse diskusjoner som ikke handler om temaet og sløser bort tid. Innleggene provoserer folk, fremkaller krangler og avsporer den opprinnelige diskusjonen. Det trenger ikke å være i en bestemt hensikt, og det trenger ikke engang være svært bevisst. Men det er helt åpenbart hvordan det virker. 39 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 26. mai 2022 #62256 Del Skrevet 26. mai 2022 1 hour ago, Hallepalle2 said: Hva er det du vil frem til med alle disse kommentaren som spriker i alle retninger? I 90 % av kommentarene dine forsvarer du alt ved cbe, men så snur du plutselig og blir ganske hånlig selv. Jeg sliter med å følge logikken din. Det beste er å ikke gi denne brukeren noen form for oppmerksomhet, prøv å overse og ikke svar på kommentarene. 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 26. mai 2022 #62257 Del Skrevet 26. mai 2022 (endret) Klink skrev (2 timer siden): Det sier ikke jeg heller, og da går det på bedriften ikke detaljerte beskrivelser av hvordan vedkommende ser ut , eller hvor dum personen er foreksempel. Hvis slike innlegg ikke er slettet av moderator, rapporterer du dem. Selv har jeg ikke sett at noen skriver at personen er dum, og opplever derfor innleggene dine som uredelige påstander uten sannhetsgehalt og rene avsporinger. Slikt gidder jeg ikke å se fra deg flere ganger. Endret 26. mai 2022 av Revenge o'Cavatina Presisert 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. mai 2022 #62258 Del Skrevet 26. mai 2022 (endret) Vises det mye godteri, is og mat i kanalene hennes om dagen? Det er bra det framstår som at hun spiser ting i det minste. Den yoghurten med bær og granola ser heldigvis ut som en normal porsjon også. Endret 26. mai 2022 av Klink 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. mai 2022 #62259 Del Skrevet 26. mai 2022 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (16 minutter siden): Hvis slike innlegg ikke er slettet av moderator, rapporterer du dem. Selv har jeg ikke sett at noen skriver at personen er dum, og opplever derfor innleggene dine som uredelige påstander uten sannhetsgehalt og rene avsporinger. Slikt gidder jeg ikke å se flere ganger. Ok. 😊 Eksempel fra MinnieMus på side 2907: «Det som skjer i Ukrania nå, er skremmende og fryktelig tragisk. Mange, inkludert meg selv er redd for at en 3 verdenskrig bryter ut Mens frua suller rundt med iskrem, eksponerer barna, og strever hardt for å vise frem kroppen sin....Totalt blottet for det som skjer rundt om i verden, de lever kun i sin egen lille boble. Jeg har ikke for vane å kalle folk for dumme, men dette paret der må være noe av de mest inkompetente, ignorante og dummeste menneskene ever" ! Til og med de "blondeste" influencere skriver noen ord om situasjonen i Ukrania, men ikke frua.» Endret 26. mai 2022 av Klink 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. mai 2022 #62260 Del Skrevet 26. mai 2022 Klink skrev (32 minutter siden): Ok. 😊 Eksempel fra MinnieMus på side 2907: «Det som skjer i Ukrania nå, er skremmende og fryktelig tragisk. Mange, inkludert meg selv er redd for at en 3 verdenskrig bryter ut Mens frua suller rundt med iskrem, eksponerer barna, og strever hardt for å vise frem kroppen sin....Totalt blottet for det som skjer rundt om i verden, de lever kun i sin egen lille boble. Jeg har ikke for vane å kalle folk for dumme, men dette paret der må være noe av de mest inkompetente, ignorante og dummeste menneskene ever" ! Til og med de "blondeste" influencere skriver noen ord om situasjonen i Ukrania, men ikke frua.» De virker å være totalt inne i sine egne hoder. Tragisk og sjokkerende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå