Rev. Revenge Skrevet 23. mai 2022 #62141 Skrevet 23. mai 2022 (endret) Kollontaj skrev (59 minutter siden): Ble det ikke skrevet at han har tatt den PT-utdannelsen? Mener også at CBE skrev i en kommentar at han har mye å gjøre som trener, men alt kan være narrativ, selvsagt. Så vidt jeg husker har han kun fullført et AFPT-kurs. For å få erfaring som PT må man ha kunder. Etter god erfaring og gode resultater kan man ta et høyere honorar enn som nyutdannet PT. For å få kunder er det viktig for PT'er å kunne vise til resultater. Har han delt noe om kunder og resultater? Jeg mener at han startet med et grisedyrt honorar på nettsiden en gang for lenge siden, et honorar som kun de aller dyktigste PT'ene kan ta etter å ha vist til kunder med særs gode resultater. Det kan selvsagt være prisen som Adrian Paul tar seg betalt, og det var kanskje han som skulle være denne PT'en. Men Adrian Paul jobber vel heller ikke med prosjekt Netfit lengre? Det er jo han som har all utdannelse og mangeårig erfaring. Caroline Berg Eriksen har ikke fullført sponset PT-kurs. Da samarbeidet var over, fikk hun ikke tid til å fullføre deltidskurset på deltid. Ja, hun skulle ta deltidskurset på deltid. Peter Peters skulle også ha jobbet med Netfit. Alle nevnte sitter i hvert fall i styret for AS'et. Endret 23. mai 2022 av Revenge o'Cavatina Tilføyelse og skrivefeil 26 1
skruf Skrevet 23. mai 2022 #62142 Skrevet 23. mai 2022 Isild skrev (5 minutter siden): Nå ble jeg litt usikker, det er kanskje bare hun som ikke fullførte det. På Netfit sine sider skilter de med: "Bachelor NIH fysisk aktivitet og helse, Poliquin level 1 og 2 og EHFA Standards EQF Level 4 PT" Hva nå enn det er, og hvem som har hva. Det må i såfall være Adrian Paul som var (er?) tilknyttet NetFit Hverken CBE eller LKE har en bachelor. Strengt tatt har vel ingen av de tatt noe utdannelse etter vgs. Et 6-ukers PT-kurs regner ikke jeg som noe utdanning. 23 2
Gjest SnowBells Skrevet 23. mai 2022 #62143 Skrevet 23. mai 2022 (endret) skruf skrev (31 minutter siden): Det må i såfall være Adrian Paul som var (er?) tilknyttet NetFit Hverken CBE eller LKE har en bachelor. Strengt tatt har vel ingen av de tatt noe utdannelse etter vgs. Et 6-ukers PT-kurs regner ikke jeg som noe utdanning. CBE tok noen måneder med jus på Treider privatskole men droppet ut. Så tok hun 2 år på fagskole for å studere til journalist, og etter det var hun vel ringevikar i kjendisspalter mens hun startet opp bloggen? Hun kom seg vel også halvveis i et sponset PT-kurs før hun droppet ut. LKE mener jeg tok førsteåret i ernæringsfysiologi, men at han så droppet ut fordi studiet ikke var bra nok til å kunne kalle seg klinisk ernæringsfysiolog etter fullført studie. Et PT-kurs har han imidlertid fullført, men det ser ikke ut til at han har noen relevant arbeidserfaring etter endt kurs. Hvis man skal se på kona som hans "PT-verk", så har de hvert fall flere avbrutte turer bak seg pga overanstrengelse med påfølgende sykdom hos henne (både fbm sykkeltur og fjelltur). Ingen av dem har bachelor, ingen av dem har master, og ingen av dem ser ut til å ha relevant arbeidserfaring i fht studiene de (delvis) tok for x antall år siden. Nå er ikke jeg en av dem som mener at høy utdannelse er svaret på alt, selv om det definitivt utvider horisonten hos de fleste. Men stadig avbrutte utdannelser sier jo sitt, og det samme gjør utdannelser som ikke har blitt anvendt eller vedlikeholdt i ettertid. Det tyder på dårlige planleggingsevner, dårlig gjennomføringsevne og utydelige visjoner, noe vi jo også kan se tydelig i forhold til f eks netfit. Endret 23. mai 2022 av SnowBells
Isola2 Skrevet 23. mai 2022 #62144 Skrevet 23. mai 2022 skruf skrev (58 minutter siden): Det må i såfall være Adrian Paul som var (er?) tilknyttet NetFit Hverken CBE eller LKE har en bachelor. Strengt tatt har vel ingen av de tatt noe utdannelse etter vgs. Et 6-ukers PT-kurs regner ikke jeg som noe utdanning. Hva skjedde med Adrian Paul? 4
MorUgle Skrevet 23. mai 2022 #62145 Skrevet 23. mai 2022 hippyskippy skrev (På 20.5.2022 den 23.18): Han har da all verdens mulighet til å forme livet sitt som han vil? Mulighens bitter for at kona sang «nå jobber typen til og meg for meg» på riksdekkede tv. 😂😂😂😂 14
Surikatt Skrevet 23. mai 2022 #62146 Skrevet 23. mai 2022 Fizzypo skrev (3 timer siden): På første øyekast kan det virke som at hun forsøker å formidle at også hun er menneskelig og har dager der hun syns at trening er grusomt, men deretter så viser hun igjen og igjen at hun gjennomfører på ren trass. Bare fordi. Dermed skrinlegger hun hele prosjektet med å vise seg som folkelig og plutselig er hun et overmenneske igjen med vilje av stål. En som tydeligvis skal applauderes og beundres for å være så disiplinert. Hvis noe annet var intensjonen kunne hun ha skrevet to ord om hva som er målet med å trene på tvang, eller et innlegg om hva som holder hennes motivasjon oppe. Hvis jeg skal si en positiv ting om CBE sin bedriftskonto etter å ha sett gjennom de nyeste bildene og videoene, så må det være at det er lett å se at innholdet som deles er arrangert og kunstig - som en reklame. Sykling uten hjelm med kirsebærtre i bakgrunnen, ikledd rosa kåpe og høye hæler.. Man kan jo knapt komme nærmere en parodi på et influencerliv. De prøver ikke engang å få det til å virke troverdig. Virker som at det viktigste er at det ser stramt og glanset ut. Det finnes noe som heter treningsavhengighet og tvangstanker. Da har det gått for langt. Hun er ikke en profesjonell idrettsutøver som må trene til noe. Selv de har vett til å ta seg fri. Fortsetter hun sånn kommer hun til å brenne seg ut og møte veggen. Skulle tro Lars Kristian Eriksen visste bedre men han ser ut til å ha fått en midtlivskrise etter at han avsluttet som fotballspiller og klarer ikke å omskolere seg til et helt vanlig liv. 24 1
Hereforthecomments Skrevet 23. mai 2022 #62147 Skrevet 23. mai 2022 skruf skrev (1 time siden): Det må i såfall være Adrian Paul som var (er?) tilknyttet NetFit Hverken CBE eller LKE har en bachelor. Strengt tatt har vel ingen av de tatt noe utdannelse etter vgs. Et 6-ukers PT-kurs regner ikke jeg som noe utdanning. Syns jeg har lest at hun har uttalt at hun har fullført en bachelor i journalistikk? Eller blander jeg henne med noen andre?
MacBeth Skrevet 23. mai 2022 #62148 Skrevet 23. mai 2022 Klink skrev (3 timer siden): Ja, det er sant nok. Cbe er jo mye ute og løper, uten mye utstyr man trenger hun også. Joda, men om du tenker på motivasjon, blir du inspirert av noen som viser rutene sine og en liten snut av løpingen, eller blir du inspirert av et treningsprogram feks, "hvordan lære å like å løpe", "hvordan øke utholdenhet" etc. Det kunne blitt brukt så mye mer! 8
Hereforthecomments Skrevet 23. mai 2022 #62149 Skrevet 23. mai 2022 (endret) Altså, hun har den siste tiden flere ganger uttalt at hun trener for å være i god form og ta vare på seg selv. Syns boktittelen hennes sier noe helt annet. Skjermdump: https://www.ark.no/boker/Caroline-Berg-Eriksen-Fotballfrues-dagbok-9788293154778?gclid=EAIaIQobChMI9eqlg4n29wIVTN7VCh0keALIEAQYAyABEgK9yPD_BwE&gclsrc=aw.ds Endret 23. mai 2022 av Hereforthecomments Skrivefeil 5
Klink Skrevet 23. mai 2022 #62150 Skrevet 23. mai 2022 MacBeth skrev (44 minutter siden): Joda, men om du tenker på motivasjon, blir du inspirert av noen som viser rutene sine og en liten snut av løpingen, eller blir du inspirert av et treningsprogram feks, "hvordan lære å like å løpe", "hvordan øke utholdenhet" etc. Det kunne blitt brukt så mye mer! Jaja funkygine er på et helt annet nivå. Hun har jo sin egen mat, bok og så videre. Åpenbart mer inspirerende enn at cbe er ute å løper seg en tur. 5
cerruti Skrevet 23. mai 2022 #62151 Skrevet 23. mai 2022 Fizzypo skrev (6 timer siden): plutselig er hun et overmenneske igjen med vilje av stål. Så derfor løper og løper hun, mens vi andre stort sett er på en mer vanlig jobb. 8
Gjest SnowBells Skrevet 23. mai 2022 #62152 Skrevet 23. mai 2022 cerruti skrev (29 minutter siden): Så derfor løper og løper hun, mens vi andre stort sett er på en mer vanlig jobb. I mangel av noe fornuftig å finne på så trener hun 2 ganger om dagen og nettshopper ultra fast fashion mens alle andre er på jobb. Glad det ikke er meg, jeg hadde daua av ensformigheten og meningsløsheten etter to uker.
skruf Skrevet 23. mai 2022 #62153 Skrevet 23. mai 2022 Hereforthecomments skrev (4 timer siden): Syns jeg har lest at hun har uttalt at hun har fullført en bachelor i journalistikk? Eller blander jeg henne med noen andre? Nei, hun har ikke bachelor i journalistikk Hun gikk ett eller to år på privat fagskole, NKF https://www.carolinebergeriksen.no/om-meg/ 17
Benazim Skrevet 23. mai 2022 #62154 Skrevet 23. mai 2022 skruf skrev (19 minutter siden): Nei, hun har ikke bachelor i journalistikk Hun gikk ett eller to år på privat fagskole, NKF https://www.carolinebergeriksen.no/om-meg/ Ja, de er lavt utdannede/uutdannede mennesker. Litt sånn "livets harde skole". Men det er jo også greit. Jeg synes ikke at det skal brukes mot dem. 14
skruf Skrevet 23. mai 2022 #62155 Skrevet 23. mai 2022 Lafamiglia skrev (9 minutter siden): Ja, de er lavt utdannede/uutdannede mennesker. Litt sånn "livets harde skole". Men det er jo også greit. Jeg synes ikke at det skal brukes mot dem. Jeg har ikke brukt det mot dem. Jeg svarte på en kommentar ang NetFit der det sto opplistet utdanning; at den utdanningen må det i såfall være Adrian Paul som har da hverken CBE eller LKE innehar den ekspertisen/utdanningen 14
Cissacissa Skrevet 23. mai 2022 #62156 Skrevet 23. mai 2022 (endret) Er det ikke rart at på løpevideoer og videoen der hun driver med trappeløp så ser hun ut som en normalvektig, sporty dame. Litt senere poster hun bilder fra en reklame for chicelle (…???) hvor hun ser senete, knoklete og anorektisk ut… Hvordan klarer hun å skifte utseende så drastisk på kort tid? Endret 23. mai 2022 av Cissacissa Lagt til bilde 22 4
Pusern3 Skrevet 24. mai 2022 #62157 Skrevet 24. mai 2022 Cissacissa skrev (1 time siden): Er det ikke rart at på løpevideoer og videoen der hun driver med trappeløp så ser hun ut som en normalvektig, sporty dame. Litt senere poster hun bilder fra en reklame for chicelle (…???) hvor hun ser senete, knoklete og anorektisk ut… Hvordan klarer hun å skifte utseende så drastisk på kort tid? Det er påfallende forskjell ja og nan kan undres… sjekk også uttrykket i det øverste bildet… ser nesten dopet ut… og leppene tar helt av nå 9
Aquarius04 Skrevet 24. mai 2022 #62158 Skrevet 24. mai 2022 Pusern3 skrev (4 timer siden): Det er påfallende forskjell ja og nan kan undres… sjekk også uttrykket i det øverste bildet… ser nesten dopet ut… og leppene tar helt av nå Det er filter. Ansiktet hennes ser ikke sånn ut IRL. Når det er sagt er hun altfor tynn. 11
Pust Skrevet 24. mai 2022 #62159 Skrevet 24. mai 2022 Pusern3 skrev (8 timer siden): Det er påfallende forskjell ja og nan kan undres… sjekk også uttrykket i det øverste bildet… ser nesten dopet ut… og leppene tar helt av nå Posering. På det kjolebildet dytter hun skuldrene bakover slik at huden strammes over brystkassen og hun blir «hulkinnet» og lang i ansiktet fordi hun suger kinnene litt inn samtidig som hun holder bittet åpent og leppene samlet. Bare prøv selv:) For mange år siden var det tre bloggere med på Charterfeber i TV3, hvor en av dem viste seg å ikke ha den fjerneste likhet med bloggutgaven. I virkeligheten var hun en jente med et rundt, lite ansikt, , ganske smale lepper, liten hake og en søt dobbelthake, mens alle bloggbildene viste en jente med avlangt fjes, markert hake og fyldige lepper. Man kan trikse mye med posering. 25 4
Snødronninga Skrevet 24. mai 2022 #62160 Skrevet 24. mai 2022 Cissacissa skrev (12 timer siden): Er det ikke rart at på løpevideoer og videoen der hun driver med trappeløp så ser hun ut som en normalvektig, sporty dame. Litt senere poster hun bilder fra en reklame for chicelle (…???) hvor hun ser senete, knoklete og anorektisk ut… Hvordan klarer hun å skifte utseende så drastisk på kort tid? For en merkelig og forvridd stilling, og ene armen ser amputert ut. Jeg skjønner ikke... 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå