Ingebjørg Skrevet 21. mai 2022 #62021 Del Skrevet 21. mai 2022 Det var mye tygging og lite svelging på det godteriet. Forøvrig en helt håpløs filmsnutt. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 21. mai 2022 #62022 Del Skrevet 21. mai 2022 Hva er det hun driver med? Også med magen bar og heftig filter. Filmer at hun spiser godteri for å motbevise at hun har spiseforstyrrelser? ikke at man aldri spiser godteri hvis man har spiseforstyrrelser, men får inntrykk av at hun deler bilder og film av usunne ting av en grunn. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg loffen Skrevet 21. mai 2022 Populært innlegg #62023 Del Skrevet 21. mai 2022 Wtf er meningen med det godteriinnlegget? 😯 Meg: hva kan jeg gjøre for å vise magen min igjen Også meg: jo jeg kan late som jeg spiser Håper flere føler seg dritt nå 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 22. mai 2022 #62024 Del Skrevet 22. mai 2022 Det er faktisk humor på høyt plan. Jeg føler at de vrir eksponeringen mot en parodi, det må være en villet strategi. Jeg nekter å tro at et voksent ektepar kan være så grunne som de gir uttrykk for gjennom alle storyene og bildene. Jeg hadde faktisk myglet over å ha så ensformige og innholdsløse dager som de gir inntrykk av å ha. Det er helt slutt på de seriøse samarbeidende og reklamen er hastverksarbeid med små og ukjente aktører. Jeg følger ikke Camilla Phil, men fikk opp en story med reklame for Kid. Delikat og med fokus på varene, det var ikke en pupp eller mage å se i hele storyen. Der var det en som kunne sine saker. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 22. mai 2022 #62025 Del Skrevet 22. mai 2022 Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Det er faktisk humor på høyt plan. Jeg føler at de vrir eksponeringen mot en parodi, det må være en villet strategi. Jeg nekter å tro at et voksent ektepar kan være så grunne som de gir uttrykk for gjennom alle storyene og bildene. Jeg hadde faktisk myglet over å ha så ensformige og innholdsløse dager som de gir inntrykk av å ha. Det er helt slutt på de seriøse samarbeidende og reklamen er hastverksarbeid med små og ukjente aktører. Jeg følger ikke Camilla Phil, men fikk opp en story med reklame for Kid. Delikat og med fokus på varene, det var ikke en pupp eller mage å se i hele storyen. Der var det en som kunne sine saker. Enig! Jeg har også inntrykk av at Camilla Pihl har begynt å skjerme datteren mer. Er ikke følger, men det hender ser innom henne på instagram. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 22. mai 2022 Populært innlegg #62026 Del Skrevet 22. mai 2022 NewStart87 skrev (6 timer siden): Hva er det hun driver med? Også med magen bar og heftig filter. Filmer at hun spiser godteri for å motbevise at hun har spiseforstyrrelser? ikke at man aldri spiser godteri hvis man har spiseforstyrrelser, men får inntrykk av at hun deler bilder og film av usunne ting av en grunn. Dette er det den tidligere toppbloggen "Fotballfrue" har blitt til? Fjortisselfier, overdreven filterbruk, overdreven emojibruk, klein og påtrengende kroppsfokus. Tekst/innhold gjør at man lurer på om det hele nå egentlig er ment å være bare tull. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 22. mai 2022 #62027 Del Skrevet 22. mai 2022 Velinda skrev (9 timer siden): Tenk dere når jentene er 12-13 år og moderen forsatt holder på i samme spor....har hun ingen fremtidsvisjoner utenom kropp??? Tenk hvordan dama ser ut hvis hun fortsatt løper hver eneste dag🩻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 22. mai 2022 #62028 Del Skrevet 22. mai 2022 MacBeth skrev (9 timer siden): Siste story, "meg: er ikke så glad i godteri. Også meg når vi har godteri hjemme, klarer ikke å ligge unna" mens hun spiser en og en bit, med magetopp såvidt stor nok til å dekke brystene mens magen vises, med noen grimaser jeg ikke helt klarer å tolke. Godt forsøk CBE, men det er vanskelig å skjønne humoren hennes når fokuset allikevel er på kroppen. Hva med å flytte kameraet litt lengre opp, slik at mage og hofte ikke stjeler poenget.... Hun eier ikke humor. Ikke som hun får fram i SoMe i alle fall. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 22. mai 2022 #62029 Del Skrevet 22. mai 2022 Hallepalle2 skrev (36 minutter siden): Det er faktisk humor på høyt plan. Jeg føler at de vrir eksponeringen mot en parodi, det må være en villet strategi. Jeg nekter å tro at et voksent ektepar kan være så grunne som de gir uttrykk for gjennom alle storyene og bildene. Jeg hadde faktisk myglet over å ha så ensformige og innholdsløse dager som de gir inntrykk av å ha. Det er helt slutt på de seriøse samarbeidende og reklamen er hastverksarbeid med små og ukjente aktører. Jeg følger ikke Camilla Phil, men fikk opp en story med reklame for Kid. Delikat og med fokus på varene, det var ikke en pupp eller mage å se i hele storyen. Der var det en som kunne sine saker. Helt enig i alt du skriver her. Samtidig så scrollet jeg nå kjapt gjennom instafeeden til Camilla Pihl og selv om hun ikke bruker på trynet idiotiske filtre slik CBE gjør, så er det noe kleint og fjåsete over både sjargong og poseringer der i gården også. Jeg sliter med å ta noen av dem helt seriøst. CP blokkerte meg forøvrig hun også, da jeg var kritisk til bildet av datterens bare bryst med krystaller på. Så barnslig er hun og, i likhet med er fleste andre influensere. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 22. mai 2022 #62030 Del Skrevet 22. mai 2022 Aquarius04 skrev (14 minutter siden): Helt enig i alt du skriver her. Samtidig så scrollet jeg nå kjapt gjennom instafeeden til Camilla Pihl og selv om hun ikke bruker på trynet idiotiske filtre slik CBE gjør, så er det noe kleint og fjåsete over både sjargong og poseringer der i gården også. Jeg sliter med å ta noen av dem helt seriøst. CP blokkerte meg forøvrig hun også, da jeg var kritisk til bildet av datterens bare bryst med krystaller på. Så barnslig er hun og, i likhet med er fleste andre influensere. Ja, jeg følger henne ikke, som sagt, og har knapt vært innom kanalene hennes så jeg kan ikke uttale meg om hverken barneeksponering eller kvaliteten for øvrig. Men reklamen for Kid var profesjonell, delikat og god. Og av en standard man aldri ser hos Caroline Berg Eriksen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 22. mai 2022 #62031 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) tullerikke skrev (14 timer siden): På tide å trene de spaghettiarmene dine cbe. CBE ønsker å ha spaghettiarmer. Hun klagde over at det ikke var hennes skyld at hun var så tynn med spaghettiarmer, og at det var så vondt å få tilbakemeldinger om nettopp det, samtidig som det ble avslørt at hun redigerte seg selv tynnere på bilder. Instagram er ikke ekte! https://instagram.com/danaemercer?igshid=YmMyMTA2M2Y= Her er et uretusjert bilde av CBE fra november i fjor, når hun var med i Norges nye megahit. Ingen spaghettiarmer å spore, og til og med en liten "bulk" over korsettkanten. Det kritikkverdige er at hun fremstiller seg som noe hun ikke er, for å få andre til å føle seg dritt. Og det verste er at hun har 2 døtre som bivåner det hele fra første rad. Endret 22. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 22. mai 2022 #62032 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) Isild skrev (3 timer siden): Dette er det den tidligere toppbloggen "Fotballfrue" har blitt til? Fjortisselfier, overdreven filterbruk, overdreven emojibruk, klein og påtrengende kroppsfokus. Tekst/innhold gjør at man lurer på om det hele nå egentlig er ment å være bare tull. Jeg er dessverre 100 % sikker på at CBE og LKE, som begge er i aldersgruppen 35-40 år, opphøyer seg selv til et slags pussig tenårings-"goals" i fullt alvor. CBE tror oppriktig at det er interessant å høre at håret hennes vokser. Hvor toppen av lykke er shopping, silikonpupper, magetopper og chickflicks. Dette ser vi engasjerer ca 1000 følgere per bilde på Instagram, da 20 år gamle mennesker helst henvender seg til påvirkere som er 10-15 år yngre enn dette paret. Hvis du vil se noen med et snev av substans, som er lite selvhøytidelige og har humor så må du heller svinge innom langt mer populære og folkelige influensere som Fitfocus, Jenny Skavlan og Funkygine. Endret 22. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22. mai 2022 #62033 Del Skrevet 22. mai 2022 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Det er faktisk humor på høyt plan. Jeg føler at de vrir eksponeringen mot en parodi, det må være en villet strategi. Jeg nekter å tro at et voksent ektepar kan være så grunne som de gir uttrykk for gjennom alle storyene og bildene. Jeg hadde faktisk myglet over å ha så ensformige og innholdsløse dager som de gir inntrykk av å ha. Det er helt slutt på de seriøse samarbeidende og reklamen er hastverksarbeid med små og ukjente aktører. Jeg følger ikke Camilla Phil, men fikk opp en story med reklame for Kid. Delikat og med fokus på varene, det var ikke en pupp eller mage å se i hele storyen. Der var det en som kunne sine saker. vi kan jo bare håpe at det de driver med nå er humor og parodi… men jeg er ikke sikker på det… dessverre… Og uansett vil det være mange som ikke skjønner evt humor og tar det de legger ut for deres ekte verdier. Og med tanke på hyppig eksponering av barna er dette uansett skummelt og trist. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. mai 2022 #62034 Del Skrevet 22. mai 2022 Det har vært MYE barn på story siste tiden. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 22. mai 2022 #62035 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) Kollontaj skrev (18 minutter siden): Det har vært MYE barn på story siste tiden. Ikke rart at engasjementet er så godt som borte. Hvor givende er det egentlig å følge med på A4 hverdagslivet til fremmede folk sine unger? Pluss den 35 år gamle morens silikonpupper og restylanelepper? Men CBE har jo også mistet det helt interiør- og matmessig. Bare 2000 likes på 17. mai-inspoen, og 700 likes på tidligere mat/snacksinnlegg. Det digre oliventreet av massiv plastikk i stua er bare nitrist, det samme er de tomme vasene og tomme blomsterpottene. LKEs inntog i bedriften i 2017 var helt åpenbart begynnelsen på slutten. Endret 22. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 22. mai 2022 #62036 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) Camilla Phil er i en helt annen liga en cbe,se for dere hun og pp hode på sånn som særpeparet....helt utenkeligt😂man får heller ikke sjokk om man møter Camilla i det virkelige liv for hun er den hun utgjør seg for på andre kanaler...de der to andre er jo bare svindel..spis godis å lev litt Endret 22. mai 2022 av Velinda 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 22. mai 2022 Populært innlegg #62037 Del Skrevet 22. mai 2022 SnowBells skrev (37 minutter siden): Ikke rart at engasjementet er så godt som borte. Hvor givende er det egentlig å følge med på A4 hverdagslivet til fremmede folk sine unger? Pluss den 35 år gamle morens silikonpupper og restylanelepper? Men CBE har jo også mistet det helt interiør- og matmessig. Bare 2000 likes på 17. mai-inspoen, og 700 likes på tidligere mat/snacksinnlegg. Det digre oliventreet av massiv plastikk i stua er bare nitrist, det samme er de tomme vasene og tomme blomsterpottene. LKEs inntog i bedriften i 2017 var helt åpenbart begynnelsen på slutten. Etter det har det gått nedover. Jeg har ikke fulgt så veldig med, men husker en blogg som virket litt søt og koselig. Det var tekster og et forsøk på å treffe unge kvinner med noe annet enn fest og fjas. Det var litt mer modenhet og "glamour" enn hos yngre rosabloggere. Men så gikk det rett vest. LKE kom inn som et ufyselig nettroll og ødela den koselige stemningen. Med sine dårlig skjulte syn på "feite" kvinner og folk som har andre meninger enn han selv - så var det nok mange som følte at han hadde kommet imellom de og "venninnen" deres Caroline. Nå er det bare stilken tilbake av det som en gang var en stor blogg. Tanken med at LKE skulle gå all inn, var vel nettopp dette med å bli en treningsportal på nett. Det eneste de har fått til med det så langt, er en coach uten kunder, et ikke-eksisterende Netfit og en blodtrimma frue som poserer så til de grader på tærne, med rumpa ut, at det ser ut som om hun kommer til å tryne hvert øyeblikk. Alt for å se ut som om hun har midje som en veps. "Kan ikke ha godteri i huset". Ok! 40 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 22. mai 2022 #62038 Del Skrevet 22. mai 2022 Ok, hvis det var så grusomt, hvorfor gjøre det da? Inspirerende? Not so much. 34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. mai 2022 #62039 Del Skrevet 22. mai 2022 Thinspobilde som kunne vært forsiden i boka Thinspo-guide (håper ikke den finnes). Sener og knokler i fokus. Strekker og strammer alt. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PennysPuzzle Skrevet 22. mai 2022 #62040 Del Skrevet 22. mai 2022 Jeg gir meg ende over…. Hun er 35 år ! Og hver eneste gang jeg ser på bildene hun tar av seg selv så føler jeg det ALLTID handler om kropp og å være tynnest mulig! Det er nesten som jeg ikke tror det selv. Gud hjelpe de som følger henne og allerede er sårbare fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå