elskersommer Skrevet 21. mai 2022 #62001 Skrevet 21. mai 2022 så bilde av henne fra denne spa dagen med mor.. synes hun er alt alt for tynn nå😔 1
Gjest SnowBells Skrevet 21. mai 2022 #62002 Skrevet 21. mai 2022 (endret) elskersommer skrev (19 minutter siden): så bilde av henne fra denne spa dagen med mor.. synes hun er alt alt for tynn nå😔 CBE ser normalt slank ut i alle andres kanaler enn sine egne. F eks på Norges nye megahit og på arrangørens egne bilder fra halvmaratonet så ser CBE helt vanlig ut. Du må huske at instagram ikke er ekte, og at CBE er en av dem som er aller ivrigst på posering, retusjering og filter. #farligforbilde Her viser kroppspositivist Dana Mercer 4 bilder av magen sin. https://instagram.com/danaemercer?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 21. mai 2022 av SnowBells
elskersommer Skrevet 21. mai 2022 #62003 Skrevet 21. mai 2022 SnowBells skrev (3 minutter siden): CBE ser normalt slank ut i alle andres kanaler enn sine egne. F eks på Norges nye megahit og på arrangørens egne bilder fra halvmaratonet så ser CBE helt vanlig ut. Du må huske at instagram ikke er ekte, og at CBE er en av dem som er aller ivrigst på posering, retusjering og filter. #farligforbilde Her viser kroppspositivist Dana Mercer 4 bilder av magen sin. tenkte ikke så langt. men får håpe det stemmer
Gjest SnowBells Skrevet 21. mai 2022 #62004 Skrevet 21. mai 2022 (endret) elskersommer skrev (8 minutter siden): tenkte ikke så langt. men får håpe det stemmer Det øverste bildet er slik CBE liker å fremstille seg selv i kanalene sine, mens det nederste er fra direktesending på TV2 i fjor høst. https://imgur.com/a/Io4Trp8 Endret 21. mai 2022 av SnowBells
Snødronninga Skrevet 21. mai 2022 #62005 Skrevet 21. mai 2022 (endret) SnowBells skrev (5 timer siden): CBE ser normalt slank ut i alle andres kanaler enn sine egne. F eks på Norges nye megahit og på arrangørens egne bilder fra halvmaratonet så ser CBE helt vanlig ut. Du må huske at instagram ikke er ekte, og at CBE er en av dem som er aller ivrigst på posering, retusjering og filter. #farligforbilde Her viser kroppspositivist Dana Mercer 4 bilder av magen sin. At hun poserer for å se tynnere ut, det tror jeg 100% på. Men på TV hadde hun mer klær på seg enn mange av de bildene hun viser på instagram. I tillegg tror jeg man ser litt annerledes ut på tv, det "legger på" noen ekstra kilo. Det er i alle fall min erfaring, men skal absolutt ikke påstå det. Er glad det finnes slike som Dana, som viser sannheten bak "perfekte" kropper og bilder. Endret 21. mai 2022 av Snødronninga 9
Gjest Wrightandrong Skrevet 21. mai 2022 #62006 Skrevet 21. mai 2022 Hun bidrar kun til å proppe hodene til usikre ungjenter fulle med tvangstanker og usunne målsettinger. Det er noe hun absolutt bør tenke på. Som en person med en merkbar stemme i samfunnet, hadde det faktisk vært fint om hun kunne bruke den til noe fornuftig.
sucasamicasa Skrevet 21. mai 2022 #62007 Skrevet 21. mai 2022 Wrightandrong skrev (49 minutter siden): Hun bidrar kun til å proppe hodene til usikre ungjenter fulle med tvangstanker og usunne målsettinger. Det er noe hun absolutt bør tenke på. Som en person med en merkbar stemme i samfunnet, hadde det faktisk vært fint om hun kunne bruke den til noe fornuftig. Tro meg ikke bare unge jenter blir påvirket. 27
Gjest tullerikke Skrevet 21. mai 2022 #62008 Skrevet 21. mai 2022 På tide å trene de spaghettiarmene dine cbe.
Pusern3 Skrevet 21. mai 2022 #62009 Skrevet 21. mai 2022 SnowBells skrev (3 timer siden): Manglende evne til å ta vare på kroppen er kanskje noe av grunnen til at CBE er utslått av sykdom mange ganger hvert eneste år. Migrene, halsbetennelse, forkjølelse, influensa, omgangssyke, nyrebekkenbetennelse, øyebetennelser, etc. De måtte avbrute sykkelferie fordi hun ble syk, de måtte avbryte fjelltur fordi hun ble syk, osv. Det ser jo ikke ut til at CBE har helse til mer enn fleksibelt hjemmekontor med mye egenpleie inkludert. spot on og understreker det jeg skrev 2
Pusern3 Skrevet 21. mai 2022 #62010 Skrevet 21. mai 2022 CBE ønsker åpenbart å fremstå slankest mulig med overtydelige ribbein og glippe mellom lårene. Dette bidrar (dessverre) til at hun bruker alle mulige tiltak for å imøtekomme dette ønsket. Uten å tenke 1 sekund på hva det kan gi av signaler… trist og også sjokkerende og viser at CBE nok er syk 22
Gjest Wrightandrong Skrevet 21. mai 2022 #62011 Skrevet 21. mai 2022 sucasamicasa skrev (50 minutter siden): Tro meg ikke bare unge jenter blir påvirket. Det er selvsagt leit at også andre grupper blir påvirket, og da blir hele situasjonen bare enda verre.
Xstrella Skrevet 21. mai 2022 #62012 Skrevet 21. mai 2022 Nettopp. Det er syk hun er. Og mor til to døtre er dette bare farlig. 35
Populært innlegg MacBeth Skrevet 21. mai 2022 Populært innlegg #62013 Skrevet 21. mai 2022 Siste story, "meg: er ikke så glad i godteri. Også meg når vi har godteri hjemme, klarer ikke å ligge unna" mens hun spiser en og en bit, med magetopp såvidt stor nok til å dekke brystene mens magen vises, med noen grimaser jeg ikke helt klarer å tolke. Godt forsøk CBE, men det er vanskelig å skjønne humoren hennes når fokuset allikevel er på kroppen. Hva med å flytte kameraet litt lengre opp, slik at mage og hofte ikke stjeler poenget.... 64 3
Kollontaj Skrevet 21. mai 2022 #62014 Skrevet 21. mai 2022 MacBeth skrev (6 minutter siden): Siste story, "meg: er ikke så glad i godteri. Også meg når vi har godteri hjemme, klarer ikke å ligge unna" mens hun spiser en og en bit, med magetopp såvidt stor nok til å dekke brystene mens magen vises, med noen grimaser jeg ikke helt klarer å tolke. Godt forsøk CBE, men det er vanskelig å skjønne humoren hennes når fokuset allikevel er på kroppen. Hva med å flytte kameraet litt lengre opp, slik at mage og hofte ikke stjeler poenget.... Beklager, men det så ufattelig teit ut. Rødmer på CBE.nos vegne. 31
Velinda Skrevet 21. mai 2022 #62016 Skrevet 21. mai 2022 Tenk dere når jentene er 12-13 år og moderen forsatt holder på i samme spor....har hun ingen fremtidsvisjoner utenom kropp??? 35
Populært innlegg Isola2 Skrevet 21. mai 2022 Populært innlegg #62017 Skrevet 21. mai 2022 MacBeth skrev (36 minutter siden): Siste story, "meg: er ikke så glad i godteri. Også meg når vi har godteri hjemme, klarer ikke å ligge unna" mens hun spiser en og en bit, med magetopp såvidt stor nok til å dekke brystene mens magen vises, med noen grimaser jeg ikke helt klarer å tolke. Godt forsøk CBE, men det er vanskelig å skjønne humoren hennes når fokuset allikevel er på kroppen. Hva med å flytte kameraet litt lengre opp, slik at mage og hofte ikke stjeler poenget.... Tror hun prøver å se deilig og rampete ut fordi hun *iiiik* spiste tre godteribiter. Hvor gammel er dama igjen..? 54 2
Surikatt Skrevet 21. mai 2022 #62018 Skrevet 21. mai 2022 Velinda skrev (23 minutter siden): Tenk dere når jentene er 12-13 år og moderen forsatt holder på i samme spor....har hun ingen fremtidsvisjoner utenom kropp??? Nei. Hun fremstiller seg selv som stokk dum. 35 3
PallePalle Skrevet 21. mai 2022 #62019 Skrevet 21. mai 2022 MacBeth skrev (50 minutter siden): Siste story, "meg: er ikke så glad i godteri. Også meg når vi har godteri hjemme, klarer ikke å ligge unna" mens hun spiser en og en bit, med magetopp såvidt stor nok til å dekke brystene mens magen vises, med noen grimaser jeg ikke helt klarer å tolke. Godt forsøk CBE, men det er vanskelig å skjønne humoren hennes når fokuset allikevel er på kroppen. Hva med å flytte kameraet litt lengre opp, slik at mage og hofte ikke stjeler poenget.... Ånei den var ille. Det er sånn needy tenåringer oppfører seg på tiktok. Og hun har funnet et nytt filter ser jeg 38
Stargaze Skrevet 21. mai 2022 #62020 Skrevet 21. mai 2022 PallePalle skrev (8 minutter siden): Ånei den var ille. Det er sånn needy tenåringer oppfører seg på tiktok. Og hun har funnet et nytt filter ser jeg Akkurat! Needy teenager. Ser virkelig ikke bra ut heller,.trenger noen hviledager.👍 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå