Frøken Scott Skrevet 19. mai 2022 #61883 Skrevet 19. mai 2022 FruJohansen skrev (3 timer siden): Schizofrent som i splittet, todelt. Jeg prøver egentlig å unngå å bruke diagnoser som adjektiver, særlig når de er misvisende og utdaterte. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på at denne gikk under radaren, jeg endrer innlegget. Så fint at du endrer ♥️ Forøvrig er det en utrolig seiglivet myte at schizofrene er "splittet" eller har flere personligheter. De har ikke det, det er en annen tilstand/lidelse, personlighetsspalting. Psykoselidelser som schizofreni dreier seg mest om hallusinasjoner og paranoia. Jeg er veldig opptatt av stigmaene rundt psykisk uhelse, og da særdeles psykoselidelser. Så jeg hopper gjerne inn der jeg kan for å fokusere litt på begrepsbruk. Takk for at du tok det på alvor! 18 8 3
Chrisssi Skrevet 19. mai 2022 #61884 Skrevet 19. mai 2022 Skjønner nå godt hva det refereres til når det gjelder happy family 17 mai bilder. Himmel og hav, det er en blanding av utstillingsdukker og creepy skrekkfilm, på noen av bildene ser de ikke en gang levende ut. Og tennene 🤣 Jeg driver en del med foto og Photoshop selv og det Eriksen leverer ville aldri sluppet gjennom hos meg. 32
PallePalle Skrevet 19. mai 2022 #61885 Skrevet 19. mai 2022 SnowBells skrev (4 timer siden): "Litt" stivt og dukkeaktig?? Altså, vi er way beyond "litt" kunstig og oppstilt 😆 https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Sånn posering har jeg sett før. I de gamle select bladene jeg kikket i da jeg var ti år 30 1 5
Klink Skrevet 19. mai 2022 #61886 Skrevet 19. mai 2022 Jeg syns det er fint at bildene ikke er kroppsfikserte, at de ikke legger ut at de drikker alkohol på 17. mai ( jeg har ikke sett det) og syns det er kul effekt som blir brukt. Med uklar bakgrunn og forgrunn. Bildene ser oppstilte ut selvfølgelig, det er jo det de er. Jeg syns igjen at kritikken er litt uberettiget. Synd at de mindreårige er med på dem av åpenbare årsaker. 2
Stargaze Skrevet 19. mai 2022 #61887 Skrevet 19. mai 2022 SnowBells skrev (6 timer siden): "Litt" stivt og dukkeaktig?? Altså, vi er way beyond "litt" kunstig og oppstilt 😆 https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Det ser helt forferdelig ut. Noe så kunstig! Det der er ikke skjønnhet 19
Populært innlegg FruRosa Skrevet 19. mai 2022 Populært innlegg #61888 Skrevet 19. mai 2022 Det er så mye med dette bildet at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne! Det skal liksom være reklame for tilbehør til mobilen ... Skjermdump av bilde, ikke video! 51 7
Gjest MonsteraBlomst Skrevet 19. mai 2022 #61889 Skrevet 19. mai 2022 SnowBells skrev (7 timer siden): "Litt" stivt og dukkeaktig?? Altså, vi er way beyond "litt" kunstig og oppstilt 😆 https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Utstilling fra et vokskabinett, kanskje…
Snødronninga Skrevet 19. mai 2022 #61890 Skrevet 19. mai 2022 (endret) FruRosa skrev (11 minutter siden): Det er så mye med dette bildet at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne! Det skal liksom være reklame for tilbehør til mobilen ... Skjermdump av bilde, ikke video! Åh herregud.... Måtte benytte anledningen til å se kåt ut, i tillegg til at bekkenet presses lengst mulig bakover. Jeg har lyst til å !! Det er så idiotisk at jeg mangler snart ord. Har 0 respekt for henne. Endret 19. mai 2022 av Snødronninga 38 3
Gjest MonsteraBlomst Skrevet 19. mai 2022 #61891 Skrevet 19. mai 2022 (endret) FruRosa skrev (21 minutter siden): Det er så mye med dette bildet at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne! Det skal liksom være reklame for tilbehør til mobilen ... Skjermdump av bilde, ikke video! Jeg lurer på hva C tenker når hun stiller seg opp på denne for meg underlige måten. Ikke er det sexy, ikke er det pent - bare veldig, veldig rart. Endret 19. mai 2022 av MonsteraBlomst Rettet et ord
Aquarius04 Skrevet 19. mai 2022 #61892 Skrevet 19. mai 2022 Klink skrev (1 time siden): Jeg syns det er fint at bildene ikke er kroppsfikserte, at de ikke legger ut at de drikker alkohol på 17. mai ( jeg har ikke sett det) og syns det er kul effekt som blir brukt. Med uklar bakgrunn og forgrunn. Bildene ser oppstilte ut selvfølgelig, det er jo det de er. Jeg syns igjen at kritikken er litt uberettiget. Synd at de mindreårige er med på dem av åpenbare årsaker. Selvsagt synes du det. Du er veldig vinglete i kritikk/beundring av CBE. 20
Hallepalle2 Skrevet 19. mai 2022 #61893 Skrevet 19. mai 2022 Klink skrev (1 time siden): Jeg syns det er fint at bildene ikke er kroppsfikserte, at de ikke legger ut at de drikker alkohol på 17. mai ( jeg har ikke sett det) og syns det er kul effekt som blir brukt. Med uklar bakgrunn og forgrunn. Bildene ser oppstilte ut selvfølgelig, det er jo det de er. Jeg syns igjen at kritikken er litt uberettiget. Synd at de mindreårige er med på dem av åpenbare årsaker. Men hvorfor skal du hele tiden fortelle om hva du syns? Det er selvsagt greit at du kommenterer det du ser, men la være å irettesett andre hele tiden. 30 2
Gjest tullerikke Skrevet 19. mai 2022 #61894 Skrevet 19. mai 2022 FruRosa skrev (20 minutter siden): Det er så mye med dette bildet at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne! Det skal liksom være reklame for tilbehør til mobilen ... Skjermdump av bilde, ikke video! Hun burde gått på do før hun tok bilde
Pusern3 Skrevet 19. mai 2022 #61895 Skrevet 19. mai 2022 Stargaze skrev (1 time siden): Det ser helt forferdelig ut. Noe så kunstig! Det der er ikke skjønnhet Ser ut som en voks figur i Madame Tussaud museet i London. 7
Pusern3 Skrevet 19. mai 2022 #61896 Skrevet 19. mai 2022 tullerikke skrev (Akkurat nå): Hun burde gått på do før hun tok bilde Sjekk leppene også 9
Oline12 Skrevet 19. mai 2022 #61897 Skrevet 19. mai 2022 FruRosa skrev (23 minutter siden): Det er så mye med dette bildet at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne! Det skal liksom være reklame for tilbehør til mobilen ... Skjermdump av bilde, ikke video! Wtf 15 2
Gjest MonsteraBlomst Skrevet 19. mai 2022 #61898 Skrevet 19. mai 2022 tullerikke skrev (3 minutter siden): Hun burde gått på do før hun tok bilde Kanskje det er for sent, og at det er derfor hun står sånn.
Gjest tullerikke Skrevet 19. mai 2022 #61899 Skrevet 19. mai 2022 Pusern3 skrev (2 minutter siden): Sjekk leppene også Lurer på hva dette bildet har med deksler å gjøre🤷♀️
Klink Skrevet 19. mai 2022 #61900 Skrevet 19. mai 2022 Hallepalle2 skrev (11 minutter siden): Men hvorfor skal du hele tiden fortelle om hva du syns? Det er selvsagt greit at du kommenterer det du ser, men la være å irettesett andre hele tiden. Det er det man gjør i tråden her forteller om hva man syns og mener om cbe. 3 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå