Blondinbolla Skrevet 18. mai 2022 #61841 Skrevet 18. mai 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Tipper det er sarkastisk. Jaha. Tanten til LKE kommenterer altså sarkastisk (og således frekt) på sin nevøs kones Instagram?! Tror du må ta en runde med den magefølelsen din😆 28
EmilieH Skrevet 18. mai 2022 #61842 Skrevet 18. mai 2022 Blondinbolla skrev (55 minutter siden): Disse formuleringene fra tanten til LKE under bunadbildet gjør meg trist på vegne av språket vårt😐 (og minner meg ufrivillig på den heldige kaffekoppen i fanget på den halvnakne nevøen) 😩 Beklager avsporing. Er så barnslig! 5
Hallepalle2 Skrevet 18. mai 2022 #61843 Skrevet 18. mai 2022 Blondinbolla skrev (1 time siden): Disse formuleringene fra tanten til LKE under bunadbildet gjør meg trist på vegne av språket vårt😐 (og minner meg ufrivillig på den heldige kaffekoppen i fanget på den halvnakne nevøen) 😩 Beklager avsporing. Det er NØDT til å være fleip! De leser nok sikkert her og vil gi vann på møllen. Det er faktisk ikke mulig at det er en genuin kommentar. At tante er misunnelig på koppen som hviler i fanget er faktisk helt utrolig - fleip eller ikke. 17
enkefru Skrevet 18. mai 2022 #61844 Skrevet 18. mai 2022 Blondinbolla skrev (1 time siden): Disse formuleringene fra tanten til LKE under bunadbildet gjør meg trist på vegne av språket vårt😐 (og minner meg ufrivillig på den heldige kaffekoppen i fanget på den halvnakne nevøen) 😩 Beklager avsporing. En skjønner jo hvor lista ligger i familien da… kanskje ikke rart paret er som de er 🤣🤣 19 2
MacBeth Skrevet 18. mai 2022 #61845 Skrevet 18. mai 2022 Blondinbolla skrev (1 time siden): Disse formuleringene fra tanten til LKE under bunadbildet gjør meg trist på vegne av språket vårt😐 (og minner meg ufrivillig på den heldige kaffekoppen i fanget på den halvnakne nevøen) 😩 Beklager avsporing. Det der "heldige *sett inn ord*" må jo være noe veldig internt i familien... 14
Surikatt Skrevet 18. mai 2022 #61846 Skrevet 18. mai 2022 velociraptor skrev (3 timer siden): Travel dag er da ikke et uttrykk som kun brukes om jobb, negative kjipe aktiviteter eller ting man ikke kan velge bort. Hvis jeg står opp, sender ungen på skole, sykler en tur med hunden, drar og handler, stikker og trener 1,5 time, drar rett til frisør (utopisk, kaster ikke vekk penger på sånt), hjem og fikse lunch til en venninne kommer på besøk for å skravle, så en halvtime meditasjon før ungen kommer hjem fra skolen, så er da det er travel dag selv om alt er selvvalgt og hyggelig. Og å være på jobb disse 8 timene i stedet for ville mest sannsynlig være mindre travelt fordi da hadde jeg ikke fartet rundt hele dagen og sjekket klokken hele tiden for å rekke de forskjellige avtalene. Enig. Ja, helt klart, men det betyr ikke at det ikke er travelt. Jeg orket f.eks. ikke å bli sminket eller få fikset negler før bryllupet mitt fordi jeg ikke orket å ha det stressende og travelt på morgenen før et bryllup. Jeg kunne valgt å gjøre det, og da hadde det vært enne da mer travel dag enn en bryllupsdag ellers er - enda bryllup er både valgfritt og selvvalgt og hyggelig. Men «alle andre i samfunnet» er faktisk ikke enige i din definisjon av ordet travelt. Jeg synes også det er teit å klage over at man har det travelt når grunnen til at man har det travelt er teite unødvendige behandlinger for å (i egne øyne) forbedre sitt eget utseende, men det ER jo travelt når man velger å prioritere å gjøre alle disse tingene. Ja, det må være mye hun ikke er fornøyd med så ofte som hun er på klinikken. Dama er 35? år. Jeg har aldri sett slikt et forbruk av hudprodukter og behandlinger. Ikke rart huden er et problem. Den er overbehandlet. 22 1
Klink Skrevet 18. mai 2022 #61847 Skrevet 18. mai 2022 Torden skrev (2 timer siden): Slutt med kveruleringa. En festdrakt kan man gjøre hva man vil med, mens for en bunad så er det «skikk og bruk». For oldemor på 90 ja 🤣 5 1
Klink Skrevet 18. mai 2022 #61848 Skrevet 18. mai 2022 Blondinbolla skrev (1 time siden): Jaha. Tanten til LKE kommenterer altså sarkastisk (og således frekt) på sin nevøs kones Instagram?! Tror du må ta en runde med den magefølelsen din😆 Visste ikke det var tanten til LKE 😊Sært i såfall.
Minnie Mus Skrevet 18. mai 2022 #61849 Skrevet 18. mai 2022 3 hours ago, MonsteraBlomst said: Før du overreagerer, hvor leste du at det var feil. Bare prøv å overse kommentarene til denne brukeren, det er bare kverulering. 12 5
cerruti Skrevet 18. mai 2022 #61850 Skrevet 18. mai 2022 Surikatt skrev (2 timer siden): Ja, det må være mye hun ikke er fornøyd med så ofte som hun er på klinikken. Dama er 35? år. Jeg har aldri sett slikt et forbruk av hudprodukter og behandlinger. Ikke rart huden er et problem. Den er overbehandlet. Folk merker seg vel også hvilken klinikk som sponser hva. Jeg ville styrt unna. 10 1
Lopploella Skrevet 18. mai 2022 #61851 Skrevet 18. mai 2022 De familiebildene - er det umerket reklame for tannbleking? 🤔 17
SKE87 Skrevet 18. mai 2022 #61852 Skrevet 18. mai 2022 Lopploella skrev (19 minutter siden): De familiebildene - er det umerket reklame for tannbleking? 🤔 😅 på bilde 2 er jo fruens tenner blå 13
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 18. mai 2022 Populært innlegg #61853 Skrevet 18. mai 2022 (endret) Lopploella skrev (16 timer siden): De familiebildene - er det umerket reklame for tannbleking? 🤔 Mer som reklame for ligthening tool i Procreate... Helt merkelig å redigere noe så klassisk vårlig som et 17. mai - bilde til noe som ser ut som en scene fra en film noir i 1941. Kombinert med tre - fire særdeles påfallende hvite tannsett og modellenes lekne poseringer blir inntrykket i beste fall sprikende, i verste fall skapes en filmatisk kontrast man ofte ser i skrekkfilmer. De andre bildene er lysere og lettere, men her har fotografen falt tilbake til gammel vane og skapt dybde i bildet med uskarp vegetasjon i forgrunnen og tilsynelatende uvitende modeller i fokus lenger unna. Dessverre gir dette meg mer assosiasjoner til en som gjemmer seg i buskene og knipser bilder av lekende barn og sexy husmødre uten at de er klar over det. Endret 19. mai 2022 av FruJohansen Fjernet et dumt ordvalg. 55 3
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 18. mai 2022 Populært innlegg #61854 Skrevet 18. mai 2022 Uvitende barn som leker. Slemt å eksponere dem. Slemt, umodent, uetisk og ufint. 46 5
Niriluna Skrevet 18. mai 2022 #61855 Skrevet 18. mai 2022 Jeg er feit og arbeidsledig, men må presse inn en hel sesong av en lavpanna serie på Netflix på bare noen timer mens jeg trør i meg en betydelig mengde nei-mat. Jækla travelt si! 😅😅😅 5
Torden Skrevet 18. mai 2022 #61856 Skrevet 18. mai 2022 Klink skrev (4 timer siden): For oldemor på 90 ja 🤣 Nå er du respektløs! 9
cerruti Skrevet 19. mai 2022 #61857 Skrevet 19. mai 2022 Kollontaj skrev (8 timer siden): Uvitende barn som leker. Slemt å eksponere dem. Slemt, umodent, uetisk og ufint. Særlig når det åpenbart er iscenesatt med å holde hender og hoppe bortover. For ikke å snakke om mor selv sine gjentakende piruetter. 35
Sammy! Skrevet 19. mai 2022 #61858 Skrevet 19. mai 2022 cerruti skrev (3 minutter siden): Særlig når det åpenbart er iscenesatt med å holde hender og hoppe bortover. For ikke å snakke om mor selv sine gjentakende piruetter. Også filmen der barna leker i husken gir meg en tanke om at "dette blir for dumt...". Det skal nok fremstå som et perfekt familieøyeblikk men jeg får også følelsen creepy stalking og skrekkfilm som noen nevner. Det hele blir så iscenesatt og virkeligjetsfjernt. Å ta et oppstillingsbilde av familien er greit nok, men alle bildene og filmene bærer preg av å være i regi. 33 3
skruf Skrevet 19. mai 2022 #61859 Skrevet 19. mai 2022 Får håpe forbipasserende forstår at det er far sjøl som ligger i buskene og tar bilder av barna sine og ikke en random fyr som gjemmer seg og snikfotograferer fremmede barn. Kan fort bli lynsjestemning av menn som ligger i buskene og tar bilder av barn… 38 2 2
Aquarius04 Skrevet 19. mai 2022 #61860 Skrevet 19. mai 2022 cerruti skrev (1 time siden): Særlig når det åpenbart er iscenesatt med å holde hender og hoppe bortover. For ikke å snakke om mor selv sine gjentakende piruetter. Alt for et (falskt) bilde av idyll. Det blir så parodisk at jeg blir flau. 18 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå