Klink Skrevet 14. mai 2022 #61681 Del Skrevet 14. mai 2022 NewStart87 skrev (8 minutter siden): Så ser man rumpeputene humpe opp og ned på slutten av løpefilmen deres. Morsomt hvis noen hadde klart å få dette i slowmotion. Hvorfor hadde det vært morsomt? Tbt ungdomsskolen. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 14. mai 2022 #61682 Del Skrevet 14. mai 2022 Klink skrev (2 minutter siden): Hvorfor hadde det vært morsomt? Tbt ungdomsskolen. Fordi jeg syntes det er ganske drøyt å drive Netfit og bedrive med sånt juks. For ikke å snakke om at hun er 35 år. 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 14. mai 2022 #61683 Del Skrevet 14. mai 2022 De rumpeputene er både skikkelig lættis og skikkelig absurd. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 14. mai 2022 #61684 Del Skrevet 14. mai 2022 Sjooffen skrev (1 time siden): ….Når du sykler gjennom gågata i Sarpsborg iført fransk outfit med alpelue 🤣🤣 Altså hvor TAR hun det fra 🙈 Også med den musikken. Det er sikkelig gøy, faktisk. Lurer på om hun faktisk tenker at dette er en sikkelig underholdene, at nå skal alle få lyst til å sykle på en gammeldags sykkel med alpelue ? Hva tenker hun det gir verden? Hva mener hun å motivere til? Eller tenker hun at nå skal jeg være en parodi og være morsom? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 14. mai 2022 #61685 Del Skrevet 14. mai 2022 123Frustrert skrev (52 minutter siden): Også med den musikken. Det er sikkelig gøy, faktisk. Lurer på om hun faktisk tenker at dette er en sikkelig underholdene, at nå skal alle få lyst til å sykle på en gammeldags sykkel med alpelue ? Hva tenker hun det gir verden? Hva mener hun å motivere til? Eller tenker hun at nå skal jeg være en parodi og være morsom? Tror de innbiller seg at det ser så flott ut og på en måte som et fantastisk liv. Er nok ikke klar over hvor rart det ser ut for oss andre. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 14. mai 2022 #61686 Del Skrevet 14. mai 2022 Og vi lo og vi lo 🤣 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. mai 2022 #61687 Del Skrevet 14. mai 2022 Hun har i det minste luft i hjulene på sykkelen denne gangen kontra da hun skulle lage en illusjon om at hun hadde syklet for å kjøpe blomster……og poserte med blomster og sykkelen med flate dekk🙃 34 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. mai 2022 #61688 Del Skrevet 14. mai 2022 Klink skrev (2 timer siden): Syns ikke det der var så fjollete jeg. Hun hadde bare på seg en alpelue. Jeg så en mann med alpelue i går, på sykkel. Jeg la merke til det, for alpelue er liksom ikke vanlig når man sykler. Han var rundt 80, så det var kanskje årsaken. (Ps. Lo ikke av han, men skulle ønske han brukte hjelm). 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. mai 2022 #61689 Del Skrevet 14. mai 2022 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Jeg så en mann med alpelue i går, på sykkel. Jeg la merke til det, for alpelue er liksom ikke vanlig når man sykler. Han var rundt 80, så det var kanskje årsaken. (Ps. Lo ikke av han, men skulle ønske han brukte hjelm). Ja, det burde man jo gjøre. Er ikke noen lov som sier at man ikke har lov til å sykle uten hjelm så er hennes egen risiko å ta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 14. mai 2022 #61690 Del Skrevet 14. mai 2022 MacBeth skrev (12 timer siden): Nei det er ikke valpefett, valpefett er fett som barn/ungdom har lagt på seg som oftes forsvinner når man vokser. CBE er hverken barn eller ungdom, og hun er ferdig utvokst i lengde. Så det er per definisjon feil. Det du ser der er faktisk en valk av hud og et minimum av underhudsfett som samles i møte med en sannsynligvis altfor trang strikk i buksa og en altfor trang treningsbh når kroppen bøyes i en unaturlig vinkel. Jeg ville dog vært litt mer spesifikk ved bruk av ordet "valk", da dette ofte forbindes med en fettvalk på overvektige mennesker, selv om det faktisk bare er en beskrivelse av en forhøyning av hud/stoff. Det du derimot har et relevant poeng med, om jeg legger godviljen til, så er det overraskende at dette kom med på video og ikke ble skjult eller redigert bort, kanskje rumpa var sånn i fokus at det ble glemt, det vil vi aldri få vite🤷♀️ Dette understreker igjen bare hvor sjuke (i mangel på bedre ord) tilstandene har blitt på CBEs IG. At man virkelig legger merke til en sånn detalj, som man mest sannsynlig ikke ville lagt merke til hos andre influensere! Ikke nødvendigvis fordi man saumfarer og overanalyserer CBE sine bilder, men fordi det er et så stort avvik fra hennes normal.. https://naob.no/ordbok/valk Jeg syns det ser ut som en valk, altså fett som de har glemt å redigere bort. Så da sier jeg valk Du ser noe annet, nærmere bestemt «en valk av hud og et minimum av underhudsfett som samles i møte med en sannsynligvis altfor trang strikk i buksa og en altfor trang treningsbh når kroppen bøyes i en unaturlig vinkel. ». Jeg vil ha meg frabedt å bli rettet opp i hva jeg ser, for det er ingen selvfølge at det du ser er noe mer rikitg. Så da får vi være enige om å være uenige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 14. mai 2022 #61691 Del Skrevet 14. mai 2022 (endret) Hereforthecomments skrev (22 timer siden): Godt å se at hun også har valpefett, det glemte de å redigere bort. Valkene syns godt over tightsen der hun står og vrir seg på tå mens hun prøver å holde balansen. Hereforthecomments skrev (26 minutter siden): Jeg syns det ser ut som en valk, altså fett som de har glemt å redigere bort. Så da sier jeg valk Du ser noe annet, nærmere bestemt «en valk av hud og et minimum av underhudsfett som samles i møte med en sannsynligvis altfor trang strikk i buksa og en altfor trang treningsbh når kroppen bøyes i en unaturlig vinkel. ». Jeg vil ha meg frabedt å bli rettet opp i hva jeg ser, for det er ingen selvfølge at det du ser er noe mer rikitg. Så da får vi være enige om å være uenige. Brukerdebatt, here we go, rapporterer meg selv i samme slengen Foreslår du leser begge innleggene en gang til og prøver på ny. Vi er jo enige? Jeg ser det samme som deg, en valk, av fett og hud. (Det sier seg selv at det er hud på en menneskekropp, så det må du vel også være enig i?) Du definerte ikke noe om hvorfor valken oppstod, noe jeg gjorde, men valker av hud/fett/stoff oppstår jo gjerne med press fra en eller flere sider.. Men først ville du ha det til at det var en valk av valpefett, og det er det per definisjon ikke mulig at du ser... 🤷♀️ Endret 14. mai 2022 av MacBeth 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 14. mai 2022 #61692 Del Skrevet 14. mai 2022 MacBeth skrev (3 minutter siden): Brukerdebatt, here we go, rapporterer meg selv i samme slengen Foreslår du leser begge innleggene en gang til og prøver på ny. Vi er jo enige? Jeg ser det samme som deg, en valk, av fett og hud. (Det sier seg selv at det er hud på en menneskekropp, så det må du vel også være enig i?) Du definerte ikke noe om hvorfor valken oppstod, noe jeg gjorde, men valker av hud/fett/stoff oppstår jo gjerne med press fra en eller flere sider.. Men først ville du ha det til at det var en valk av valpefett, og det er det per definisjon ikke mulig at du ser... 🤷♀️ «Men først ville du ha det til at det var en valk av valpefett, og det er det per definisjon ikke mulig at du ser... 🤷♀️» Valk av valpefett-tilsvaret ditt kommenterte jeg ingenting på. Så jeg vet ikke hvorfor du tar opp dette igjen nå? Men, til info så skrev jeg valk og valpefett om hverandre, det stemmer, men jeg skrev aldri at det var «en valk av valpefett» slik du påstår over her at jeg har gjort. Men at det er en valk, ja, det står jeg for. «Du definerte ikke noe om hvorfor valken oppstod, noe jeg gjorde, men valker av hud/fett/stoff oppstår jo gjerne med press fra en eller flere sider..» Det stemmer, jeg skrev ingenting om hvordan valken oppstod. For det har jeg ingen formening om. Jeg skrev at jeg så en valk, noe jeg står for. Men jeg kommenterte at jeg mener er fett og at CBE ikke er en utenomjordisk vesen med 0% fett, og det står jeg også for. «(Det sier seg selv at det er hud på en menneskekropp, så det må du vel også være enig i?)» Selvfølgelig består en kropp av hud og fett? Er deg virkelig nødvendig å definere? 😂 Foreslår at du også leser det siste innlegget mitt på nytt og prøver på ny 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. mai 2022 #61693 Del Skrevet 14. mai 2022 Hvor er «herregud, jeg dauer»- emojien? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 14. mai 2022 #61694 Del Skrevet 14. mai 2022 Tydeligvis ikke bare cbe sin kropp som blir redigert i filler. Her ser det ut som om leggen til Lke har blitt skrudd på. Hva er det de to der holder på med? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 14. mai 2022 #61695 Del Skrevet 14. mai 2022 123Frustrert skrev (2 timer siden): Tydeligvis ikke bare cbe sin kropp som blir redigert i filler. Her ser det ut som om leggen til Lke har blitt skrudd på. Hva er det de to der holder på med? Han har vel en tatovering der mener jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 15. mai 2022 #61696 Del Skrevet 15. mai 2022 123Frustrert skrev (11 timer siden): Tydeligvis ikke bare cbe sin kropp som blir redigert i filler. Her ser det ut som om leggen til Lke har blitt skrudd på. Hva er det de to der holder på med? Jeg lurer heller på hvorfor låret ser sånn ut og hva er den klumpen som stikker ut rett nedenfor shortsen ? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 15. mai 2022 #61697 Del Skrevet 15. mai 2022 Hva er det med influensere som tar på seg alpelue og til og med kler seg stereotypisk fransk? Det er noe av det kleineste jeg ser. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 15. mai 2022 #61698 Del Skrevet 15. mai 2022 11 hours ago, 123Frustrert said: Tydeligvis ikke bare cbe sin kropp som blir redigert i filler. Her ser det ut som om leggen til Lke har blitt skrudd på. Hva er det de to der holder på med? Så utrolig pinlig å drive med selvskryt på denne måten 😮 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 15. mai 2022 #61699 Del Skrevet 15. mai 2022 4 minutter siden, Surikatt said: Jeg lurer heller på hvorfor låret ser sånn ut og hva er den klumpen som stikker ut rett nedenfor shortsen ? Låret ser slik ut fordi musklene er aktive i det øyeblikket bildet taes. Hvis du ser på venstre ben som ikke belastes, ser du lite muskeldefinisjon. "Klumpen" er muskelmasse, og sannsynligvis en av glutealmusklene (altså sete-muskler) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. mai 2022 #61700 Del Skrevet 15. mai 2022 Ser at cbe sine små i alle fall bruker hjelm det er bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå