MacBeth Skrevet 12. mai 2022 #61501 Del Skrevet 12. mai 2022 FruRosa skrev (2 timer siden): Hun hadde også både kakaopulver og sjokoladebiter i røra til Pavlovaen! Det fikk jeg ikke med meg, takk! Gjør jo saken enda verre🤦♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mai 2022 #61502 Del Skrevet 12. mai 2022 Kollontaj skrev (På 11.5.2022 den 14.52): Folk får styre egen nysgjerrighet om de mener den fører til negative konsekvenser. Folk må slutte å gå inn for å se på henne dersom de blir trigget av thinspoen hun driver med også. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. mai 2022 #61503 Del Skrevet 12. mai 2022 Keikolina skrev (4 timer siden): Bikkja her får rester på middagstallerken på golvet, kaster ikke tallerkener fordet 😃 Samme her, det går helt fint 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. mai 2022 #61504 Del Skrevet 12. mai 2022 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Som sagt - spy! Konstruktivt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 12. mai 2022 #61505 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Jeg får helt hetta når jeg ser hunder sleike seg rundt rumpehullet eller dytte nesa si borti andre hunders urinmarkering et halvt minutt før de sleiker eierne sine i ansiktet. Jeg kommer aldri til å forstå hundemennesker 🙈 Endret 12. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MonsteraBlomst Skrevet 12. mai 2022 #61506 Del Skrevet 12. mai 2022 SnowBells skrev (29 minutter siden): Jeg får helt hetta når jeg ser hunder sleike seg rundt rumpehullet eller dytte nesa si borti andre hunders urinmarkering et halvt minutt før de sleiker eierne sine i ansiktet. Jeg kommer aldri til å forstå hundemennesker 🙈 Hundemennesker er ikke en gruppe. Vi er like forskjellige som andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. mai 2022 #61507 Del Skrevet 12. mai 2022 MacBeth skrev (51 minutter siden): Det fikk jeg ikke med meg, takk! Gjør jo saken enda verre🤦♀️ Nemlig! Her er skjermdump fra video der hun viser dette: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. mai 2022 #61508 Del Skrevet 12. mai 2022 Og her er oppskriften: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 12. mai 2022 #61509 Del Skrevet 12. mai 2022 Ikke hundemat. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 12. mai 2022 #61510 Del Skrevet 12. mai 2022 skruf skrev (5 timer siden): Enig, utrolig kvalmt. Greit nok at bakebollen blir vasket mellom hver bruk, men hvor godt ei oppvaskmaskin vasker er varierende, og det er vel uansett ikke kokvask-program. Hunder vasker seg i rumpa, deretter slikker ut av en bakebolle som blir brukt på nytt etter vask. Har også sett hundeeiere, CBE inkludert (hun filmet seansen) som deler en is med hunden sin. En bit til hunden, en bit til matmor. Med en hund som vasker seg i rumpa, stjeler til seg en kattebæsj på tur, som snuser der andre hunder har tisset osv osv Skikkelig uhygienisk. For å snu på det; jeg kunne ikke ha tenkt meg å drukket vann fra vannskåla til hunden min, eller brukt matskålen til hunden som middagstallerken, selv ikke etter en runde i oppvaskmaskinen Ja det er skikkelig nasty. Skjønner ikke hvorfor man på død og liv må gi hunder av menneskematen. De har det best med hundemat og ikke is og kakerøre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 12. mai 2022 #61511 Del Skrevet 12. mai 2022 Den saklige kritikken når nye (eller vanlige?) høyder. Dette er virkelig samfunnssnyttig kritikk! 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mai 2022 #61512 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Nudeldama skrev (15 minutter siden): Den saklige kritikken når nye (eller vanlige?) høyder. Dette er virkelig samfunnssnyttig kritikk! Vi må huske på at det er eksponeringen av barn og det skadelige kroppsfokuset som diskuteres her. 👀 Endret 12. mai 2022 av Klink 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 12. mai 2022 #61513 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Nudeldama skrev (17 minutter siden): Den saklige kritikken når nye (eller vanlige?) høyder. Dette er virkelig samfunnssnyttig kritikk! Syns du virkelig at dette er samfunnsnyttig kritikk? Jeg kaller det kaffeslabberas over en fallert influenser som nå får 1500 likes og 15 kommentarer på instagrambildene sine. De fleste debattantene med skarpe penner tok hatten sin og dro for lenge siden. Dette er vel epilogen, om du vil. Endret 12. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 12. mai 2022 #61514 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Katten89 skrev (22 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor man på død og liv må gi hunder av menneskematen. De har det best med hundemat og ikke is og kakerøre. De aller fleste hundeeiere gir da vel hunder menneskemat av og til, som for eksempel middagsrester. Det er da helt uproblematisk. Og når det gjelder is og kakerøre - selvfølgelig med unntak av når de inneholder stoffer som hunder ikke tåler, som for eksempel sjokolade - synes jeg det er mye mindre problematisk å gi det til en hund enn til et barn. En hund skal bare leve i noen få år, i motsetning til et barn, som sannsynligvis skal leve i 70-80 år til. Dermed er det mye viktigere å passe på at barn får mat som er bra, ettersom det tar en god del år før skadevirkningene av et dårlig kosthold viser seg. "Alle" synes det er greit å gi unger brus, kake og godteri, men når en hund får lignende ting, er det tydeligvis helt krise. Dette klarer jeg bare ikke å fatte og begripe. Og neida, før enkelte begynner å trekke voldsomt mange slutninger her, så mener jeg ikke at barn aldri skal få is eller sjokolade (selv om jeg mener at det generelt er altfor mye slik samfunnet er lagt opp nå). Det jeg imidlertid prøver å si, er at nesten ingen skriver negativt når barn får servert boller og lignende, mens hvis en hund får det, så blir det ramaskrik. Og jeg mener det heller burde være omvendt. Hvorfor er hunders kosthold viktigere enn menneskebarns kosthold i henhold til mange? Det er noe jeg aldri kommer til å forstå. Endret 12. mai 2022 av Lafamiglia 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mai 2022 #61515 Del Skrevet 12. mai 2022 SnowBells skrev (1 minutt siden): Syns du virkelig at dette er samfunnsnyttig kritikk? Jeg kaller det kaffeslabberas over en fallert influenser som nå får 1500 likes og 15 kommentarer på instagrambildene sine. Dette er vel epilogen, om du vil. Om ikke epilogen, kanskje det snart kommer epilator-reklame! Blir nok enda færre likes på den , gjør satans vondt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mai 2022 #61516 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) FruRosa skrev (38 minutter siden): Og her er oppskriften: Høres ut som en god kake 🤩 Endret 12. mai 2022 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 12. mai 2022 #61517 Del Skrevet 12. mai 2022 Lafamiglia skrev (2 minutter siden): De aller fleste hundeeiere gir da vel hunder menneskemat av og til, som for eksempel middagsrester. Det er da helt uproblematisk. Og når det gjelder is og kakerøre - selvfølgelig med unntak av når de inneholder stoffer som hunder ikke tåler, som for eksempel sjokolade - synes jeg det er mye mindre problematisk å gi det til en hund enn til et barn. En hund skal bare leve i noen få år, i motsetning til et barn, som sannsynligvis skal leve i 70-80 år til. Dermed er det mye viktigere å passe på at barn får mat som er bra, ettersom det tar en god del år før skadevirkningene av et dårlig kosthold viser seg. "Alle" synes det er greit å gi unger brus, kake og godteri, men når en hund får lignende ting, er det tydeligvis helt krise. Dette klarer jeg bare ikke å fatte og begripe. Og neida, før enkelte begynner å trekke voldsomt mange slutninger her, så mener jeg ikke at barn aldri skal få is eller sjokolade (selv om jeg mener at det generelt er altfor mye slik samfunnet er lagt opp nå). Det jeg imidlertid prøver å si, er at nesten ingen skriver negativt når barn får servert boller og lignende, mens hvis en hund får det, så blir det ramaskrik. Og jeg mener det heller burde være omvendt. Sjokolade kan gi forgiftning hos hund. Kakaobønner inneholder teobromin som er giftig for hunder. (https://www.helsenorge.no/giftinformasjon/hund-og-katt/sjokolade-kan-gi-forgiftning-hos-hund/) At det ikke er sunt for unger heller får så være, men de kan iallfall ikke dø av det. 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 12. mai 2022 #61518 Del Skrevet 12. mai 2022 Hedy Lamarr skrev (Akkurat nå): Sjokolade kan gi forgiftning hos hund. Kakaobønner inneholder teobromin som er giftig for hunder. (https://www.helsenorge.no/giftinformasjon/hund-og-katt/sjokolade-kan-gi-forgiftning-hos-hund/) At det ikke er sunt for unger heller får så være, men de kan iallfall ikke dø av det. Da har du ikke lest innlegget mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 12. mai 2022 #61519 Del Skrevet 12. mai 2022 Lafamiglia skrev (1 minutt siden): Da har du ikke lest innlegget mitt. Var visst litt rask på labben der ja 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. mai 2022 #61520 Del Skrevet 12. mai 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Høres ut som en god kake 🤩 For en hund??? Der det, i verste fall, kan føre til døden! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå