Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Skjerp deg da, Caroline. Lugg, igjen? Hva mer skal man si enn det som allerede er sagt. I tillegg til å mase om den jævla ubetydelige luggen, ser hun ut som en utstillingsdukke. For henne er det nok dette som er å være vakker; se stiv og kunstig ut, med et påtatt sexy (eller ikke) uttrykk. 

🤢

Endret av Snødronninga
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snødronninga skrev (5 minutter siden):

Skjerp deg da, Caroline. Lugg, igjen? Hva mer skal man si enn det som allerede er sagt. I tillegg til å mase om den jævla ubetydelige luggen, ser hun ut som en utstillingsdukke. For henne er det nok dette som er å være vakker; se stiv og kunstig ut, med et påtatt sexy (eller ikke) uttrykk. 

🤢

Trodde det var fra story, men ser nå at hun har laget et innlegg om det. Et innlegg. Ok. 🧐

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Trodde det var fra story, men ser nå at hun har laget et innlegg om det. Et innlegg. Ok. 🧐

Det er rett og slett en skam at man kan lage seg et levebrød av dette...

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå legger hun ut et ukjent barn på Instagramstory. Har hun spurt foreldrene om det er ok? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (6 timer siden):

Den der er nok til "oss". Tipper de har fått med seg at "vi" har fått med oss Håret vokser! Minutt for minutt. som de har hatt som content nå en stund. 

Hvis den ikke er et ironisk sleivspark til oss, så orker jeg ikke mer ..

I så tilfelle antar jeg hun har kalkulert og funnet at slike «stikk» samt andre, for meg ubegripelig meningsløse poster/stories, er verdt følgerflukten og det nedadgående engasjementet rundt IG kontoen 😕

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun sender stikk til KG når det er her engasjementet hun trenger på Insta er. Synd for carolinebergeriksenno at KG ikke akkurat øker trafikken til og engasjement i kanalene. #stilleoktober

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Netfit-profilen på Insta er blitt privat igjen. Er det (kritiske) spm de ikke takler? 🤔

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Netfit-profilen på Insta er blitt privat igjen. Er det (kritiske) spm de ikke takler? 🤔

Antagelig 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (4 timer siden):

Er det på femte året eller noe sånt netfit har vært planlagt? Hvorfor går det så tregt mens mange andre kastet seg rundt blant annet i pandemien? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (3 timer siden):

Er det på femte året eller noe sånt netfit har vært planlagt? Hvorfor går det så tregt mens mange andre kastet seg rundt blant annet i pandemien? 

"Netfit" er et godt bevis på at gjennomføringsevnen er lik null, og at de mer enn gjerne lyver og lokker for å få følgere og annonsører. Netfit forble kun en IG-konto der de legger ut egentrening og tvilsomme spørsmålsrunder.  

Ovenfor annonsører ser sikkert denne posør-kontoen forlokkende ut. 

• Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (4 timer siden):

Femte året??? Har det gått så lang tid altså? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (50 minutter siden):

Femte året??? Har det gått så lang tid altså? 

NetFit – Caroline Berg Eriksen JANUAR 15, 2019 

"Endelig kan jeg fortelle dere hva jeg har jobbet med i halvannet år, for nå er det forhåpentligvis ikke lenge igjen til vi går live! Det startet med en idé hos Lars-Kristian og meg sommeren 2017 og i dag er vi nesten i mål! Vi har rett og slett jobbet så lenge nå for å skape et online treningsunivers med mål om å gjøre trening enklest mulig for absolutt alle som vil komme i form, eller som bare vil holde på formen og kjenne på et energioverskudd. "

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (1 minutt siden):

NetFit – Caroline Berg Eriksen JANUAR 15, 2019 

"Endelig kan jeg fortelle dere hva jeg har jobbet med i halvannet år, for nå er det forhåpentligvis ikke lenge igjen til vi går live! Det startet med en idé hos Lars-Kristian og meg sommeren 2017 og i dag er vi nesten i mål! Vi har rett og slett jobbet så lenge nå for å skape et online treningsunivers med mål om å gjøre trening enklest mulig for absolutt alle som vil komme i form, eller som bare vil holde på formen og kjenne på et energioverskudd. "

Og det lille som ligger ute er fot de som ønsker minimalt med kroppsfett og ensformig trening. Treningen og treningsgleden de viser har ingenting med «absolutt alle» å gjøre. Heller ikke noe med overskudd. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (15 timer siden):

Damen trenger å dra seg ut av speilet og ut verden og det virkelige liv. Få seg jobb på et sykehjem der hun virkelig får brukt seg selv. Damen har for mye fritid og er altoppslukende forelsket i seg selv. #påtideågiseg

Hun hadde aldri taklet en samfunnsnyttig jobb. Altfor selvopptatt og egoistisk. Det å skulle forholde seg til arbeidstider når hun allerede klager på «tidsklemma» ville jo sykmeldt henne umiddelbart. 
Forøvrig er jeg fullstendig enig med deg - dra hodet ut av ræva si og gjort noe fornuftig for andre er noe begge de to burde gjort! 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de ga opp Netfit appen for lenge siden, har ikke trodd på de siste gangene med «utprøving». Nok en kanal for å fokusere på kropp og få skryt fra fremmede. Bare trist hele greia. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caroline begynte på et halvt års PT studie for mange herrens år siden, som hun ikke gjennomførte. Det burde vel være minstekravet for å drive en treningsplattform.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Nutz said:

Caroline begynte på et halvt års PT studie for mange herrens år siden, som hun ikke gjennomførte. Det burde vel være minstekravet for å drive en treningsplattform.

Stemmer. Og PT-kurset var vel også til alt overmål sponset, om jeg ikke husker aldeles feil. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (30 minutter siden):

Helt klart. Og det burde jo også være av stor interesse hvis det virkelig er trening du brenner for. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/7/2021 at 1:17 PM, Hunter7 said:

Og en viss "ferdig diskutert"-bruker bare fortsetter og fortsetter, selv uten tagging eller sitering. Å få siste ordet er tydeligvis det aller viktigste, selv om det tilfører diskusjonen absolutt ingenting ;) 

For de av oss som velger en mer debattypisk tilnærming til materiet:

Den 2. februar 2020 gikk Treasures AS ut i media og fortalte at de nå skulle satse på en egen treningsportal, nemlig Netfit. 
Vi skriver nå 7. november 2021 - altså 21 (!) måneder senere, har det ikke skjedd noe nevneverdig hva Netfit angår. 

En liten tidsreise:

15. januar 2019 Lansering av Netfit på Instagram og blogg.
CBE skriver at det har vært jobbet med dette prosjektet allerede i halvannet år, hvilket vil si fra omtrent juni 2017

22. januar 2019  Det første rene Netfit-programmet publiseres på bloggen

23. mai 2019 "Endelig skjer det ting" skriver CBE, men innrømmer også at det er en vei å gå

2. februar 2020 Det meldes i media om satsing på treningsportal

23. mars 2020 Netfit melder på sin Facebook-side om jevnlige live-økter. Hittil er kun én publisert

2. april 2020 forteller CBE at planen er å lansere Netfit i august samme år

30. april 2020 200 øvelser for Netfit filmet, og man er etter sigende enda nærmere målet om lansering

1. juni 2020 Netfit via Adrian Paul tilbyr et gratis seks-uker langt treningsprogram

30. juni 2020 Det nærmer seg lansering

3. september 2020 CBE skriver på bloggen at beta-versjonen av app'en nå er ferdig

4. september 2020 Netfit via Adrian Paul etterlyser testpersoner

8. september 2020 Grunnet ny samarbeidspartner for treningstøy må alle treningsvideoene filmes på nytt

5. januar 2021 Prisliste for Netfit.no legges ut. Denne er nå fjernet

11. januar 2021 Netfit søker etter PTer 

4. februar 2021 All markedsføring for Netfit AS innstilt hos samarbeidspartner og gründer Adrian Paul

Det er altså 34 (!) måneder siden Netfit AS gikk ut med brask og bram og skulle bli "the new shit" innenfor trening, og konseptet har nå vært jobbet med i over fire år. Netfits hjemmeside inneholder ingen informasjon om trening, annet enn "GET READY… SOMETHING REALLY COOL IS COMING SOON"

At Rom ikke ble bygget på en dag er klart, men å bruke over fire år på et slikt prosjekt fremstår mer som noe som skulle gi innholdsfyll til Treasures AS' SoMe-plattformer enn mye annet.
Og erkjennelsen er at treningsuniverset til den fordums Fotballfuria og den like fordums fotballspilleren strengt tatt ennå ikke har forlatt tegnebrettet.

(Hvis det er noe jeg har glemt i denne tidslinja, så settes det stor pris på informasjon)

Sagaen om Netfolket ... nei, altså Netfit. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...