Kollontaj Skrevet 4. mai 2022 #61121 Del Skrevet 4. mai 2022 Ut fra bildene over kan det se ut som noe er lagt inn i kinnene. Det er ingen spekulasjon, det ser sånn ut. Om det er villet handling med filter for å få fyldigere kinn, kan også være tilfelle. Uansett; det ligner ikke på den personen vi sist så live under Megahit på TV2. 45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 4. mai 2022 #61122 Del Skrevet 4. mai 2022 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Ut fra bildene over kan det se ut som noe er lagt inn i kinnene. Det er ingen spekulasjon, det ser sånn ut. Om det er villet handling med filter for å få fyldigere kinn, kan også være tilfelle. Uansett; det ligner ikke på den personen vi sist så live under Megahit på TV2. Legger til «cat eyes» og veldig fyldige lepper, men om det er filter eller kirurgi er ikke godt å si. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MacBeth Skrevet 4. mai 2022 Populært innlegg #61123 Del Skrevet 4. mai 2022 Kjempen skrev (2 timer siden): Veldig mange kritiske her. Damer er dere misunnelige? Jeg synes hun er fin Misunnelseskortet ble brukt opp i 2010.. Det er irrelevant om hun er fin eller ikke, det de aller fleste reagerer på thinspo, bruk av filter og fremstille seg selv som noe man ikke er. Det er mye us(m)aklig kritikk her, men det er det bare å rapportere. 55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. mai 2022 #61124 Del Skrevet 4. mai 2022 Kjempen skrev (2 timer siden): Veldig mange kritiske her. Damer er dere misunnelige? Jeg synes hun er fin Hvorfor synes du kritikken er uberettiget? At du synes hun er fin, har ingenting med de som blir diskutert her. Kom med noe mer saklig enn at vi er misunnelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 4. mai 2022 #61125 Del Skrevet 4. mai 2022 Mye uvitenhet her inne også. For å forbedre hjerte/kar helse så må man opp i puls. Der er ikke yoga optimalt. Synes faktisk fruen har rett her. Yoga er fin bevegelse, men det er ikke den beste måten å trene kondisjon og styrke på. Smidighet, bevegelighet, balanse og indre ro, ja. Men for muskelhypertrofi og bedre vo2max må man peise på hakket mer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 4. mai 2022 #61126 Del Skrevet 4. mai 2022 Katten89 skrev (7 minutter siden): Mye uvitenhet her inne også. For å forbedre hjerte/kar helse så må man opp i puls. Der er ikke yoga optimalt. Synes faktisk fruen har rett her. Yoga er fin bevegelse, men det er ikke den beste måten å trene kondisjon og styrke på. Smidighet, bevegelighet, balanse og indre ro, ja. Men for muskelhypertrofi og bedre vo2max må man peise på hakket mer Dette er et ganske omfattende tema og mye forskning som sier ulike ting, men man må ha tunga rett i munnen her. Jeg er enig med deg, yoga er ikke beste måten å trene kondisjon og styrke på, det er helt sant, men det har heller ingen påstått, hverken her inne(etter hva jeg kan se) eller på Netfit. Spørsmålet er helt enkelt: Er Yoga bra trening? Tillat meg å gå gjennom teksten: Det starter bra med "det kommer helt an på hva du ønsker å oppnå". Det burde stoppet her. Nå flisespikker jeg, men det fremhever igjen bare mitt tidligere poeng med at de sliter med å formidle budskap. Yoga alene er ikke nok for å kunne oppnå optimal helse, Helt riktig. Man må itillegg ha et riktig kosthold for eksempel. Yoga alene er ikke nok for å kunne oppnå (optimalt) utbytte av treningen. Feil. Dette avhenger av hva man ønsker å oppnå og svarer heller ikke på spørsmålet som blir stilt. Her burde de omformulert seg og motsier egentlig det dem sier i første setning. Det har ingen effekt på hjerte-og karsystemet vårt, og det har heller ingen effekt på skjelettet vårt FEIL, forskning viser at det har en effekt, og jeg har ikke funnet noen forskning som beviser påstanden over, om du har noe selv, del gjerne, kunnskap er viktig! 23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 4. mai 2022 #61127 Del Skrevet 4. mai 2022 S0lstraalen skrev (På 25.2.2022 den 7.54): Unnskyld, vet ikke hvordan jeg får fjernet dette ☝️ På disse bildene ser det unektelig ut som om hun har tatt "litt" for mye tear trough, fillers i tinning og kinn samt botox i panne og lipflip. Slike behandlinger får man ofte blåmerker og hevelser av, så mange trenger litt nedetid fra jobb for å si det sånn.. Supert forbilde... 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 4. mai 2022 Populært innlegg #61128 Del Skrevet 4. mai 2022 odipodis skrev (2 timer siden): Hva skjer med ansiktet?? (Fra film på insta-story) Igjen kommer hun halsende etter lenge etter andre influensere. Jeg følger ikke mange, men både Jenny Skavland og Liva Ingebrigtsen har brukt den ‘kaste på seg klær’ greia leeenge. Jeg skjønner ikke hvorfor hun heller vil se ut som en skamoperert femtiåring enn som en naturlig 35 (?) åring. Hun ser bare rart ut på disse bildene. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 4. mai 2022 #61129 Del Skrevet 4. mai 2022 Anbefaler å sjekke ut problematicfame på instagram. Jeg ble sjokkert da jeg så at kjendiser bruker filter på videoene sine. Enten bruker cbe filter også på videoene eller så har hun fått noe gjort. Hun er nesten ikke til å kjenne igjen. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 4. mai 2022 #61130 Del Skrevet 4. mai 2022 Oline12 skrev (Akkurat nå): Anbefaler å sjekke ut problematicfame på instagram. Jeg ble sjokkert da jeg så at kjendiser bruker filter på videoene sine. Enten bruker cbe filter også på videoene eller så har hun fått noe gjort. Hun er nesten ikke til å kjenne igjen. Jeg tror det er begge deler. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 4. mai 2022 #61131 Del Skrevet 4. mai 2022 MacBeth skrev (54 minutter siden): Dette er et ganske omfattende tema og mye forskning som sier ulike ting, men man må ha tunga rett i munnen her. Jeg er enig med deg, yoga er ikke beste måten å trene kondisjon og styrke på, det er helt sant, men det har heller ingen påstått, hverken her inne(etter hva jeg kan se) eller på Netfit. Spørsmålet er helt enkelt: Er Yoga bra trening? Tillat meg å gå gjennom teksten: Det starter bra med "det kommer helt an på hva du ønsker å oppnå". Det burde stoppet her. Nå flisespikker jeg, men det fremhever igjen bare mitt tidligere poeng med at de sliter med å formidle budskap. Yoga alene er ikke nok for å kunne oppnå optimal helse, Helt riktig. Man må itillegg ha et riktig kosthold for eksempel. Yoga alene er ikke nok for å kunne oppnå (optimalt) utbytte av treningen. Feil. Dette avhenger av hva man ønsker å oppnå og svarer heller ikke på spørsmålet som blir stilt. Her burde de omformulert seg og motsier egentlig det dem sier i første setning. Det har ingen effekt på hjerte-og karsystemet vårt, og det har heller ingen effekt på skjelettet vårt FEIL, forskning viser at det har en effekt, og jeg har ikke funnet noen forskning som beviser påstanden over, om du har noe selv, del gjerne, kunnskap er viktig! Vil legge til at yoga har en god effekt på respirasjon også. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 4. mai 2022 #61132 Del Skrevet 4. mai 2022 Måtte le litt av min kjære mann i dag. Han kom over noe av dette som CBE hadde lagt ut på instagram i dag og utbryter "du unnskyld meg altså.. Men det lyser jo kom og *P~L meg av hele dama😂😂 det må da gå an og kle seg litt ok?? Han pleier aldri og kommentere andre folk men dette synes han var ille.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 4. mai 2022 #61133 Del Skrevet 4. mai 2022 Liver skrev (På 3.5.2022 den 12.06): Her er det de har sagt ordrett. Dette tolker jeg at de mener man ikke får opp pulsen, ergo dette er ikke god nok trening i seg selv for optimal helse. Da tenker jeg at de aldri har deltatt i en yogatime, for jeg blir ganske andpusten, og jeg kan i perioder også løpe, ergo jeg er ikke i kjempe dårlig form. Kilde Instagram Netfit Ashtanga yoga er jo kjempe bra trening. Man blir gjennomsvett, og trener så og si ALLE muskelgruppene. Yoga er beviselig bra for skjelettet og pust/blodomløp også.. Hun legger ut feilinformasjon, hun burde ihvetfall si at dette er HENNES mening - for hun vet tydeligvis ikke hvor effektivt yoga er for kroppen. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 4. mai 2022 #61134 Del Skrevet 4. mai 2022 Katten89 skrev (1 time siden): Mye uvitenhet her inne også. For å forbedre hjerte/kar helse så må man opp i puls. Der er ikke yoga optimalt. Synes faktisk fruen har rett her. Yoga er fin bevegelse, men det er ikke den beste måten å trene kondisjon og styrke på. Smidighet, bevegelighet, balanse og indre ro, ja. Men for muskelhypertrofi og bedre vo2max må man peise på hakket mer Du burde prøve en time med ashtanga yoga. Jeg trener mye styrke og crossfit, og blir helt slått ut av ashtanga yoga - det er utrolig bra og effektiv trening for alle muskelgrupper. Yoga er også beviselig bra for hjertet og pust. Finnes flere typer yoga, alt fra veldig myk og stilleliggende, helt til gjennomsvett og maks puls 😅. Må si det er du som er uvitende her. 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 4. mai 2022 #61135 Del Skrevet 4. mai 2022 Katten89 skrev (1 time siden): Mye uvitenhet her inne også. For å forbedre hjerte/kar helse så må man opp i puls. Der er ikke yoga optimalt. Synes faktisk fruen har rett her. Yoga er fin bevegelse, men det er ikke den beste måten å trene kondisjon og styrke på. Smidighet, bevegelighet, balanse og indre ro, ja. Men for muskelhypertrofi og bedre vo2max må man peise på hakket mer Jeg har null peiling på trening men i mitt hode så vil jeg jo tenke at skal jeg trene og komme opp i puls så må jeg gjøre annet enn yoga 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 4. mai 2022 #61136 Del Skrevet 4. mai 2022 Katten89 skrev (1 time siden): Mye uvitenhet her inne også. For å forbedre hjerte/kar helse så må man opp i puls. Der er ikke yoga optimalt. Synes faktisk fruen har rett her. Yoga er fin bevegelse, men det er ikke den beste måten å trene kondisjon og styrke på. Smidighet, bevegelighet, balanse og indre ro, ja. Men for muskelhypertrofi og bedre vo2max må man peise på hakket mer Anbefaler deg å Google yoga.. Ikke bare anta noe ut av det blå. Det er jo det CBE får kritikk for nå. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 4. mai 2022 #61137 Del Skrevet 4. mai 2022 Aidensfield skrev (22 minutter siden): Måtte le litt av min kjære mann i dag. Han kom over noe av dette som CBE hadde lagt ut på instagram i dag og utbryter "du unnskyld meg altså.. Men det lyser jo kom og *P~L meg av hele dama😂😂 det må da gå an og kle seg litt ok?? Han pleier aldri og kommentere andre folk men dette synes han var ille.. Mannen din er jo absolutt inne på noe. Det er ille, men mest av alt er det trist hva denne bloggeren signaliserer og fokuserer på. Det er viktig å påpeke at for bare noen uker siden løp hun halvmaraton (bra!) og på filmen fra arrangøren så man en helt normal slank trent kropp til bedriftseieren. Jeg synes det er så tragisk det de holder på med, derfor kommenterer jeg nesten aldri her lenger, men ser likevel at det er viktig å understreke at det de viser i sine kanaler ikke er virkeligheten! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 4. mai 2022 #61138 Del Skrevet 4. mai 2022 Aquarius04 skrev (7 timer siden): Altså, hvem i himmelens navn lar seg inspirere av radmager dame med kom og ta meg-blikk og rumpe i monitor? Det er bare flaut å bevitne! Kilde: story fra CBEs Instagram Hva skjer med ansiktet? Hun ser veldig injisert ut. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. mai 2022 #61139 Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) Det som dessverre(?) skjer når man pøser på med for mye - er at det rett og slett blir et stramt, unaturlig og maskulint preg over det hele. Endret 6. mai 2022 av cerruti 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 4. mai 2022 #61140 Del Skrevet 4. mai 2022 Hva er greia med gapinga hennes🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå