Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Xstrella skrev (2 timer siden):

Drittlei pupper, rumper, trutmunner og alt på display! Lei bloggere med sitt nakenbehov.

Jeg tror fler og fler blir lei. Vi "bombes" med poseringer, lettkledd, nakenhet  og "pent" og "perfekt". Ingen skiller seg ut, alt er likt. Vi er overeksponert, og blir blasserte. 

Men, det ser ut til at fortsatt endel ser til influencere for inspirasjon, men jeg tror det blir vanskeligere for influencerne å "holde på" disse, vanskeligere å få et personlig forhold. Det er et hav av influencere, og følgerne scroller videre til neste -og neste - og neste. 

Da blogg fortsatt var kanalen influencerne benyttet så var det nettopp kommunikasjonen i kommentarfeltet som skapte bånd til følgerne. Nå ser man ingen kommentarfelt lenger, bare at Caroline skriver "Det er så mange som spør". 

Er det? Så mange som spør lenger ? 

Endret av Isild
  • Liker 29
Skrevet (endret)

Var vel 12-1300 likes før det ble skjult, bikinibildet, altså. Tydelig at det ikke fenger, iallfall. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 23
Skrevet
Kollontaj skrev (23 minutter siden):

Var vel 12-1300 likes før det ble skjult, bikinibildet, altså. Tydelig at det ikke fenger, iallfall. 

Den skjulefunksjonen har nesten en motsatt effekt enn det jeg antar den er ment for.  Veldig avslørende at man ikke er happy med antall likes når denne tas i bruk. Hvorfor ville antatt «store» IG’ere ellers benytte en slik funksjon?

• Liker 33
Skrevet
Laia skrev (1 time siden):

Den skjulefunksjonen har nesten en motsatt effekt enn det jeg antar den er ment for.  Veldig avslørende at man ikke er happy med antall likes når denne tas i bruk. Hvorfor ville antatt «store» IG’ere ellers benytte en slik funksjon?

Merkelig nok syns jeg at det er fint at antall likes blir skjult, nettopp fordi at da fjernes mye av "presset" blant unge med å få likes på bildene sine, likes = popularitet. Bare dumt at det er bruker selv som velger dette, og ikke IG generelt. 

Som du sier, det er veldig avslørende når det blir skjult på typ hvert andre innlegg som oftes er av henne selv, at det er misnøye..

• Liker 12
Skrevet (endret)
Katten89 skrev (13 timer siden):

Fruen er tynnere en noen sinne og viser det daglig på bilder. Du spekulerer på om hun er gravid 😂. Spot on! Dessuten så hadde hun så lite mage i sine svangerskap at hun antakeligvis kunne bruke bunaden hele veien. 

Magen var slettes ikke så liten som hun la fram i SoMe - den ble også redigert mindre. 
Du ser den naturlige magen i den überpinlige salgsvideoen fra huset i Siljan. Der er magen betraktelig større enn hva hun viste på bloggen sin. Faktisk en helt vanlig, stor gravidmage.

Kilde (til glede for nye lesere): https://www.carolinebergeriksen.no/2016/09/05/et-nytt-kapittel/

Endret av Aquarius04
La til kilde
  • Liker 41
  • Nyttig 2
Skrevet
MacBeth skrev (5 timer siden):

Capture: "Beach life everyday please!" Med tre nærbilder av fruens kropp. Hva gir dere meg?🤦‍♀️ Er det nå virkelig strandliv som var capture her? Hva med et bilde av bikini, og andre av strand, palmer,sandaler,bølger, sol, strandstoler, solkrem,skjell,solbriller,strandkjole, solhatt?!

#orkerikke

*snip*

Nei. Det er bare et påskudd for ekteparet/Caroline å legge ut enda flere narsissistiske, selvdiggende bilder av en kropp som til alt overmål ikke er hennes egen, men en redigert versjon. #kleint

• Liker 30
Skrevet
MacBeth skrev (1 time siden):

Merkelig nok syns jeg at det er fint at antall likes blir skjult, nettopp fordi at da fjernes mye av "presset" blant unge med å få likes på bildene sine, likes = popularitet. Bare dumt at det er bruker selv som velger dette, og ikke IG generelt. 

Som du sier, det er veldig avslørende når det blir skjult på typ hvert andre innlegg som oftes er av henne selv, at det er misnøye..

Veldig godt poeng og viktig det du skriver om unge og press om likes. 

• Liker 5
Skrevet
MacBeth skrev (2 timer siden):

Jeg er enig med deg når det gjelder private kontoer. Når det er en bedrift derimot så er det ikke så lurt å skjule likes, da dette er en lettvint metode å hente inn rask data og feedback direkte fra publikummet ditt. Likes viser bedriften om innholdet deres er verdifullt eller ikke for mottaker. I tillegg er likes viktig for potensielle sponsorer når de skal vurdere et eventuelt samarbeid, i tillegg til antall følgere. Nå er ikke akkurat denne bedriften kjent for å ville ha en direkte dialog med publikummet sitt eller feedback på hva de kan gjøre bedre, så jeg er ikke overrasket over at hun fjerner likes hvis det går nedover for å slippe kritikk. Det må være tøft å innse at det ikke inspirerer at hun "bare er seg selv".

• Liker 12
Skrevet

Når det er snakk om kropp og å vise seg.. ser Vibeke Klementsen også reklamerer for The Well også. Bare glade bilder og ingen kropp gitt. Merkelige greier hvordan andre kan reklamere for samme ting uten å vise bilde av bar mage eller struttende stomp.. 

• Liker 39
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har så lyst til å spørre hvorfor de velger å skjule antall likes, men jeg vet jo at det eneste det fører til er at jeg blir blokkert. 
For et opplegg. 

• Liker 20
Skrevet

Å stenge antall likes medfører at man får høyere engagement rate. Hun har 1,8 nå. Og 5386 likes i gjennomsnitt. Det stemmer jo overhodet ikke med virkeligheten! Hvem er det hun og alle andre influensere lurer? ANNONSØRENE!! Shady business - mer og mer. 

• Liker 37
  • Nyttig 5
Skrevet
Havnefogden skrev (23 minutter siden):

Å stenge antall likes medfører at man får høyere engagement rate. Hun har 1,8 nå. Og 5386 likes i gjennomsnitt. Det stemmer jo overhodet ikke med virkeligheten! Hvem er det hun og alle andre influensere lurer? ANNONSØRENE!! Shady business - mer og mer. 

Tror de lurer seg selv til og med 🙄

• Liker 7
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Den salgsannonsen er en fest! Må nesten linke til parodien av den også

😅

• Liker 3
Skrevet (endret)

LKE satt ut igjen av en skade. Klart det er en nedtur, men det burde vel ringe en bjelle når man blir skadet igjen og igjen? Da er det kanskje ikke løping man skal holde på med? 🤔

Kilde: instastory 

75F78774-A5EA-423D-8D83-BB3A5E1AB86C.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 33
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (44 minutter siden):

LKE satt ut igjen av en skade. Klart det er en nedtur, men det burde vel ringe en bjelle når man blir skadet igjen og igjen? Da er det kanskje ikke løping man skal holde på med? 🤔

Hva annet tenker du han skal gjøre? Løping er vel det eneste han «kan»?

• Liker 19
Skrevet
123Frustrert skrev (13 minutter siden):

Hva annet tenker du han skal gjøre? Løping er vel det eneste han «kan»?

En treningsform som ikke belaster foten i den grad som løping gjør? Nå er vel ikke løping jobben hans, men en interesse/hobby? Det må være mulig å satse på andre aktiviteter. 

• Liker 14
Skrevet
Snødronninga skrev (6 timer siden):

Veldig rart det går bra i treningsperioden, men hver eneste konkurranse skader seg🤪

• Liker 36
  • Nyttig 5
Skrevet
Snødronninga skrev (6 timer siden):

70 sekund bak fjerdeplass? Eller enklere sagt over ett minutt bak, ev rett og slett at man lå på femteplass. 

Å løpe i terreng er svært krevende for beina og noe som bør trenes mye på. Det jeg har sett av hans IG så foregår mye av mengdetreningen hans på asfalt og skogsstier, det er langt fra det samme som å løpe i ulendt terreng. Merkelig av en utdannet PT å stadig løpe på seg skader. 

• Liker 43
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...