Rev. Revenge Skrevet 19. januar 2022 #55761 Skrevet 19. januar 2022 Hvor bærekraftig er oliventreet av plast, samt alt det andre falske og kunstige carolinebergeriksenno gjør til fokus på annonsekanalene sine? 33
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 19. januar 2022 Populært innlegg #55762 Skrevet 19. januar 2022 KJære vene, det kommentarfeltet gir og gir. Snakk om å fremstå i uheldig lys. Hun blir jo sur av ALT. 54
pøbelsara Skrevet 19. januar 2022 #55763 Skrevet 19. januar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (4 minutter siden): Hvor bærekraftig er oliventreet av plast, samt alt det andre falske og kunstige carolinebergeriksenno gjør til fokus på annonsekanalene sine? Jeg vil anta at det handler mye om hvor ofte du kjøper kunstig og ikke minst hva du gjør med de kunstige når du ikke vil ha dem lenger? 13
Kati Skrevet 19. januar 2022 #55764 Skrevet 19. januar 2022 Jeg er av og på instagrammen hennes, men lurer på, jobber de ingenting? Det er bare trening og trening. Fryktelig kjedelig. Hva trener hun mot? 27
pøbelsara Skrevet 19. januar 2022 #55765 Skrevet 19. januar 2022 Det har vært veldig lite reklameoppdrag i ganske lang tid. Hvis det ikke er slik at både oliventreet og selvbruningen faktisk ER reklame, da, og de bare ikke har hatt tid til å sette seg inn i hvordan reglene for merking av kommersielle samarbeid er? 47
FruRosa Skrevet 19. januar 2022 #55766 Skrevet 19. januar 2022 De kunne fått uendelig mange levende grønne planter for de 15000 plastikkoliventreet kostet ... 42
Gjest SnowBells Skrevet 19. januar 2022 #55767 Skrevet 19. januar 2022 (endret) pøbelsara skrev (41 minutter siden): Jeg vil anta at det handler mye om hvor ofte du kjøper kunstig og ikke minst hva du gjør med de kunstige når du ikke vil ha dem lenger? Det er hvert fall stusselig når en godt voksen påvirker skryter av hvor nyydelig det er å ha 20 kilo med mikroplast stående i et hjørne i stua. Hjernedødt på nivå med 17 år gamle youtubere som fyller huset sitt med foam packing peanuts og "svømmer" rundt i det i stua. Det er skremmende mye kunnskapsresistens ute og går blant influensere når det gjelder klimaendringer. Gudskjelov for oppegående, vakre og spennende influensere som Jenny Skavlan og Fæbrik-konseptet hennes som inspirerer til gjenbruk, og for nydelige, ærlige og empatiske kroppspositivister som Dana Mercer, som bidrar med masse positivt for selvtilliten til verdens kvinner 😍 Endret 19. januar 2022 av SnowBells
Xmasclovn Skrevet 19. januar 2022 #55768 Skrevet 19. januar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden): Var det noen som fikk med seg dagens kaffekopp med falske negler og thighgap? Jeg gikk glipp av det på grunn av jobb, og nå er spenningen helt i taket her! Må du slutte å lyve, du har ikke jobb. Vi er en gjeng slitne ressurssvake kjerringer som henger hjemme og får med oss alt i CBE sitt innholdsrike liv!! 42
Klink Skrevet 19. januar 2022 #55769 Skrevet 19. januar 2022 Inocybe skrev (15 timer siden): Angående innhold på Bloggerne så hadde jo nettopp jobbingen bak fasaden vært interessant å se på. Kontraktsmøte før reklamekampanje, hvordan ønsker annonsør den gjennomføres og hvilke tanker gjør CBE seg om det under eksekveringen, brainstorming med management, nye samarbeidspartnere, oppfølging av avtaler og så videre. Jeg skjønner CBE måtte ha fulgt godt med på klippingen av slikt for mye er jo særdeles sketchy og det er lite lurt å broascaste hvordan de (tror de) omgår markedsføringsloven ved å bare ta betalt for noen bilder mens produktet vises ved flere umerkede episoder. Men altså siden jeg er voksen, i arbeidslivet og ikke 16 år er innehold som besøk hos negledesigneren/innkjøpt av blomsterbukett/hårfiksing/drikking av kaffe utrolig lite givende. Ikke uten grunn CBE fikk pes for å være kjedelig på Bloggerne Men den faktiske jobbingen som ligger bak kunne gitt sprekt uvanlig innhold. Eneste reelle jobbingen jeg kommer på har vært vist på bloggerne er noen kleine fotoshoots. Husker spesielt episoden med CBE slangende i undertøyet men hun driter i smittevern og flirer henført til det orgasmiske fordi en stylist smør lotion på beina hennes (det klarte hun vist ikke selv?) mens mannen stod på sidelinjen og virket til å kjede vettet av seg. Bare kleint. Ja og bloggerne er ganske intetsigende fra før. Nå har ho ene brukt 5-6(??) episoder på å surve over at mannen hennes flytter ut! I dag skjedde det store! Hun var på event og han flytta ut… som fortalt i flere episoder. Litt grining. Eller i fjor da brukte de alle episodene på at de folka skulle flytte til Oslo. Så flytta de til Oslo i siste episoden eller noe.. skikkelig klimaks 😅 7
Pusern3 Skrevet 19. januar 2022 #55770 Skrevet 19. januar 2022 SnowBells skrev (3 timer siden): Servert barna ferdigpizza til middag etter en hel dag med egentrening? Hatt barna sittende i svett sykkelvogn mens foreldrene fikk frisk luft og sykkeltrening? Parkert barna hos barnevakt mens de voksne tok seg en hårete fjelltur som måtte avbrytes pga formsvikt? Dratt på Granka-ferie nr 10 for at mor skal spise tzatziki og posere i bikini ved bassengkanten? Mange muligheter her 🙂 spot on - for et liv og for noen mål å ha for livskvalitet for store og små i familien 5
Pusern3 Skrevet 19. januar 2022 #55771 Skrevet 19. januar 2022 lenebu skrev (2 timer siden): Dette er i konteksten falske vs. ekte planter, men regner med holdningen er overførbar til det meste. Kilde: kommentarfeltet under https://www.carolinebergeriksen.no/2022/01/13/juletre-ut-oliventre-inn/ fake livet til CBE og resten av bedriften/familien 5
Pusern3 Skrevet 19. januar 2022 #55772 Skrevet 19. januar 2022 Roadrunner skrev (2 timer siden): I samme kommentarfelt nevner CBE alt arbeidet med å ta vare på ekte planter. Og at de sparer så mye penger. Jeg har vinduskarmene fulle, gleder meg over det som spirer og gror, vanner litt en gang i blant og bytter jord/potte på noen ca 1 gang i året. Deler ut frø/stiklinger, og får tilsvarende tilbake. Det er jo så koselig å se at det vokser og gror! Og noe dør selvfølgelig. Men jeg har stor tro på at det gjør godt for inneklimaet i heimen, og ikke minst psyken. Trivsel rett og slett! Og gjennom pandemien har jo planter blitt så populært igjen, siden de fleste er mer hjemme. Rart et par som lever av å påvirke ikke prøver å følge med? Men nå har jo hjemmetrening også vært svært aktuelt de siste par årene, uten at det har påvirket påvirkerne... de følger ikke med på noe som helst kan det virke som. 3
Pusern3 Skrevet 19. januar 2022 #55773 Skrevet 19. januar 2022 Felis skrev (2 timer siden): Fra det lille jeg har sett av levende planter på Kulås, skjønner jeg godt at Caroline synes det er dyrt og vanskelig. Jeg har fremdeles friskt i minne noen krydderurter i kurver som hang i fiskesnører foran inngangen midt i solveggen. Tipper de overlevde ca en halv dag. Da blir det dyrt, og man mister motet. Men de aller fleste plantene som er på moten nå, er superenkle nybegynnerplanter, som man godt kan få som stiklinger av venner og familie. Verken dyrt eller vanskelig. Men Lars Kristian har sikkert vokst opp med planter og vet at de dør... Jeg synes kommentaren om kvaliteten på falske ting er ganske talende. Det er tydelig at Caroline setter likhetstegn mellom pris og kvalitet. Men det er ikke automatisk slik at selv om noe er dyrt, så er det bra. Plastikktreet i stua koster 15 000, men det ser like ekte ut som frua selv... man kan kjøpe mange levende grønne planter for 15.000 kroner. Men selvsagt ikke et «designet» tre for en spesiell spot i stuen😜 11
Pusern3 Skrevet 19. januar 2022 #55774 Skrevet 19. januar 2022 Xmasclovn skrev (15 minutter siden): Må du slutte å lyve, du har ikke jobb. Vi er en gjeng slitne ressurssvake kjerringer som henger hjemme og får med oss alt i CBE sitt innholdsrike liv!! 🤣🤣🤣🤣🤣 5
Hallepalle2 Skrevet 19. januar 2022 #55775 Skrevet 19. januar 2022 (endret) lenebu skrev (6 timer siden): Dette er i konteksten falske vs. ekte planter, men regner med holdningen er overførbar til det meste. Kilde: kommentarfeltet under https://www.carolinebergeriksen.no/2022/01/13/juletre-ut-oliventre-inn/ Greit å få det avgjort en gang for alle. Endret 19. januar 2022 av Hallepalle2 5
Rev. Revenge Skrevet 19. januar 2022 #55776 Skrevet 19. januar 2022 (endret) Xmasclovn skrev (3 timer siden): Må du slutte å lyve, du har ikke jobb. Vi er en gjeng slitne ressurssvake kjerringer som henger hjemme og får med oss alt i CBE sitt innholdsrike liv!! Avslørt! Jeg sitter her i kjellerleiligheten, arbeidsledig, strømfattig under dyna og pizzafeit i morgen i sofaen fra IKEA og eter grandis og seigmenn og sjokolade på høykant og gjør absolutt ingenting annet enn å følge med på den hellige iPaden og misunne cbe å gjøre...akkurat det samme som meg: Ingenting Endret 19. januar 2022 av Revenge o'Cavatina 45
snute Skrevet 19. januar 2022 #55777 Skrevet 19. januar 2022 Emma Marie skrev (På 18.1.2022 den 7.45): Jeg lurer veldig på én ting. Hun har enda ikke lagt ut noen kommentarer på et innlegg postet for 6 dager siden. Og da følgelig ikke svart på noen kommentarer. Er ikke blogg jobben hennes? Burde hun ikke da bruke arbeidsdagen sin til nettopp dette? Det virker jo som hun har et hav av tid…jeg spurte nettopp om dette under innlegget om pasta. Håper hun svarer da, helst før påske…merkelig arbeidsdag. Har du fått svar? 1
Xmasclovn Skrevet 19. januar 2022 #55778 Skrevet 19. januar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (47 minutter siden): Avslørt! Jeg sitter her i kjellerleiligheten, arbeidsledig, strømfattig under dyna og pizzafeit i morgen i sofaen fra IKEA og eter grandis og seigmenn og sjokolade på høykant og gjør absolutt ingenting annet enn å følge med på den hellige iPaden og misunne cbe å gjøre...akkurat det samme som meg: Ingenting Hadde vi bare klart å gjøre 10% av det CBE får til hadde vi vært mer vellykket😍 17
Kollontaj Skrevet 19. januar 2022 #55779 Skrevet 19. januar 2022 Xmasclovn skrev (5 minutter siden): Hadde vi bare klart å gjøre 10% av det CBE får til hadde vi vært mer vellykket😍 Som feks smøre inn selvbruning helt selv. 30
Inocybe Skrevet 19. januar 2022 #55780 Skrevet 19. januar 2022 Xmasclovn skrev (26 minutter siden): Hadde vi bare klart å gjøre 10% av det CBE får til hadde vi vært mer vellykket😍 10% av ingenting er en alt for høythengende frukt for meg. 😞 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå