Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Heartland skrev (40 minutter siden):

Ja, jeg lurer på hvordan mine foreldre hadde reagert om jeg hadde troppet opp på familiemiddag i det som best kan beskrives som sexy undertøy. Rød neglisje i silke med utringing bak nesten ned til rumpa, og utringing foran så silikonpuppene nesten detter ut.

Sikkert ikke så behagelig for vennene heller..

Men nå er det jo det som er fotballfrue sitt varemerke. Å være overpyntet nærmest til det parodiske. Jeg hørte på VGs podcast sist uke, og en av dem nevnte fotballfrue for første gang i løpet av de to årene jeg har hørt på podcasten. Hun sa hun hadde kjøpt en skikkelig overpyntet festkjole for så å få vite at julebordet dessverre ble avlyst. Så da kom hun muligens til å dra en fotballfrue og sitte ekstremt stivpyntet i heimen sammen med gubben og unga på julekvelden. De andre lo litt og så gikk de videre til andre temaer. Men dette er jo det CBE er kjent for, altså å planlegge livet til seg selv og familien sin ut i fra hva som ser mest mulig perfekt ut i sosiale medier. Barna pyntes, styles og dresses opp i dekadente toner til tidenes julaften selv om det er en helt vanlig søndag hvor det skal poseres ved siden av plastikkgranbaret og skrytes av julekalenderen.

Endret av Solaire
Skrevet
Heartland skrev (36 minutter siden):

Ja, jeg lurer på hvordan mine foreldre hadde reagert om jeg hadde troppet opp på familiemiddag i det som best kan beskrives som sexy undertøy. Rød neglisje i silke med utringing bak nesten ned til rumpa, og utringing foran så silikonpuppene nesten detter ut.

Sikkert ikke så behagelig for vennene heller..

du må ikke si at CBEs kjoler ligner undertøy, for da får du gjennomgå. Dette gjelder også når det er sant. Det gjelder faktisk spesielt når det er sant. Snakker av erfaring. Det er bare å telle ned til the usual suspects dukker opp - tre - to - en....

• Liker 39
Skrevet

.. og like sikkert er det at de aggressive vaktbikkjene kommer halsende! 

#TrådensHI.. not

• Liker 11
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Du er svært hissig i dine innlegg = man føler du går i strupen. 

Det er nok bare det. 

Jeg skriver jo helt vanlig? Kunne forstått det om det var caps lock og masse !!!!! 

Jeg mener hvertfall ikke å gå i strupen på noen. Synd man blir tolket slik med en gang man har en annen mening enn flertallet og ikke pøser på med smileyes 😊😊😊😊😊

• Liker 7
Skrevet
Felis skrev (1 time siden):

Hvis du driter i hvordan Caroline kler seg, så har Caroline mislykkes i jobben sin. Jobben hennes er å få publikum til å bry seg, enten det gjelder interiør, mote, mat eller trening. ALT hun legger ut i bedriftskanalen, legges ut for å skape engasjement, derfor kan også alt som legges ut diskuteres offentlig. Hva hun går med privat har vi ingenting med.

Det forundrer meg at bedriftseierne ikke bryr seg mer om tilbakemeldinger, det er jo gratis markedsanalyse. Når publikum skriver at de synes antrekk er upassende, så burde hun revurdere. Når publikum skriver at de er likegyldige, så burde hun seriøst gå i tenkeboksen. Men paret fortsetter i samme spor, mens inntektene stuper. Helt merkelig.

Hun inspirer ikke meg en plass for å si det sånn 😅 Men det ser jo ut som en del liker alt hun gjør. Samtidug har hun jo lite likes og kommentarer i forhold til følgere. Sikkert en grunn.

• Liker 8
Skrevet
Sozzen skrev (11 minutter siden):

Jeg skriver jo helt vanlig? Kunne forstått det om det var caps lock og masse !!!!! 

Jeg mener hvertfall ikke å gå i strupen på noen. Synd man blir tolket slik med en gang man har en annen mening enn flertallet og ikke pøser på med smileyes 😊😊😊😊😊

Har du sett en eneste smiley hos meg? 

• Liker 5
Gjest Kattedama
Skrevet
Sozzen skrev (19 minutter siden):

🏼💯

Skrevet
Solaire skrev (35 minutter siden):

Men nå er det jo det som er fotballfrue sitt varemerke. Å være overpyntet nærmest til det parodiske. Jeg hørte på VGs podcast sist uke, og en av dem nevnte fotballfrue for første gang i løpet av de to årene jeg har hørt på podcasten. Hun sa hun hadde kjøpt en skikkelig overpyntet festkjole for så å få vite at julebordet dessverre ble avlyst. Så da kom hun muligens til å dra en fotballfrue og sitte ekstremt stivpyntet i heimen sammen med gubben og unga på julekvelden. De andre lo litt og så gikk de videre til andre temaer. Men dette er jo det CBE er kjent for, altså å planlegge livet til seg selv og familien sin ut i fra hva som ser mest mulig perfekt ut i sosiale medier. Barna pyntes, styles og dresses opp i dekadente toner til tidenes julaften selv om det er en helt vanlig søndag hvor det skal poseres ved siden av plastikkgranbaret og skrytes av julekalenderen.

Mener du ikke Aftenpodden fra 9. desember? Eller var samme tema på VG også? https://www.aftenposten.no/podkast/ap/program/100168 4 minutter. 
For jeg hørte Sarah Sørheim si akkurat det du beskriver og jeg humret godt over bemerkningen om å sitte som Fotballfrue sykt overpyntet på juleaften.

Digger Sarah Sørheim. Hun har evnen til å ta influencere på kornet. 

• Liker 38
Skrevet
Solaire skrev (40 minutter siden):

Pynter ikke folk seg på julekvelden? 
Og egentlig er det jo litt fint å pynte seg hjemme for familien sin. Ville likevel ikke dratt på meg kjolen ho hadde på seg på story, hver sin smak. 

• Liker 1
Skrevet
Heartland skrev (1 minutt siden):

Pynte seg - ja
Erotisk undertøy - nei
:)

Har ikke sett henne i erotisk undertøy rundt middagsbordet? 

• Liker 3
Skrevet
Klink skrev (8 minutter siden):

Pynter ikke folk seg på julekvelden? 
Og egentlig er det jo litt fint å pynte seg hjemme for familien sin. Ville likevel ikke dratt på meg kjolen ho hadde på seg på story, hver sin smak. 

Helt vanlig å pynte seg på julaften og til fest med familien, men er glad for at ingen i min familie har for vane å flashe pupper og lår og mage i alt for korte, trange og utringede klær på familiesammenkomster. 

• Liker 46
Skrevet
Sparkel skrev (1 minutt siden):

Helt vanlig å pynte seg på julaften og til fest med familien, men er glad for at ingen i min familie har for vane å flashe pupper og lår og mage i alt for korte, trange og utringede klær på familiesammenkomster. 

Smak og behag. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Inocybe skrev (1 time siden):

Mener du ikke Aftenpodden fra 9. desember? Eller var samme tema på VG også? https://www.aftenposten.no/podkast/ap/program/100168 4 minutter. 
For jeg hørte Sarah Sørheim si akkurat det du beskriver og jeg humret godt over bemerkningen om å sitte som Fotballfrue sykt overpyntet på juleaften.

Digger Sarah Sørheim. Hun har evnen til å ta influencere på kornet. 

Ja det var nok Aftenpodden! Jeg hører på veldig mange nyhetspodder til og fra jobb og kan nok blande litt hva jeg hører hvor. Det hjelper heller ikke at journalistene av og til gjester hverandres podder, som f eks i Forklart 😆

Sarah Sørheim er bra ja! Hun skrev f eks denne kronikken mens hun var kulturredaktør i Aftenposten.  Den er jo mer aktuell nå enn noen gang.

Barns personvern på nettet er under press. Vi foreldre må gjøre det som er til barnets beste, ikke lommeboken.

https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/kommentar-caroline-berg-eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-d

Det var etter denne kritikken at CBE stakk hodet ned i sanden og skjermet barna fra SoMe i en kort periode. Nå er hun derimot verre enn noengang og bruker barna mer og mer åpenbart som reklameplakater.

Endret av Solaire
Skrevet
Sparkel skrev (22 minutter siden):

Har opplevd det, 16-20 år gamle jenter feks, men kanskje helst når de skal til venner/fest/byen etter juleselskapet. 

• Liker 27
Skrevet
Solaire skrev (4 minutter siden):

Ja det var nok Aftenpodden! Jeg hører på veldig mange nyhetspodder til og fra jobb og kan nok blande litt hva jeg hørte hvor. Det hjelper heller ikke at journalistene av og til gjester hverandres podder 😆

Skjønner det :) . Anser det som et kvalitetstegn å høre på nyhetspodder. Spesielt er Aftenpodden en av mine favoritter. God, aktuell og underholdene. 

Legger til at det at jeg bemerket at Sarah Sørheim brukte Fotballfrue og ikke Caroline Berg Eriksen. Sarah Sørheim vet helt sikkert veldig godt CBE har rebrandet navnet men ser an publikum og skjønner at "ingen" vet hvem CBE er. Feilslått av CBE å velge å gå over til eget navn når hun samtidig ikke klarer å formidle det ut til andre enn de få spesielt interesserte. 

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...