Snødronninga Skrevet 7. september 2021 #50301 Del Skrevet 7. september 2021 CecilieX skrev (2 timer siden): OK, nå skal jeg være en gammel surpomp av en kjerring. Det som er litt feil, er at man skal bli sett på som det, bare fordi man har det synspunktet. Gode poeng du kom med, er så enig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 7. september 2021 #50302 Del Skrevet 7. september 2021 Marsh skrev (7 minutter siden): Jeg byttet også over til Lyko, og ga Bli Vakker beskjed. De skulle sende det videre til markedsavdelingen. Nå er det ikke bare samarbeid med CBE som gjør bli vakker kritikkverdig. Har for lengst byttet til Lyko. https://www.nrk.no/kultur/pavirkere-oppfordrer-til-boikott-av-nettsteder-1.14707560 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 7. september 2021 #50303 Del Skrevet 7. september 2021 Pusern3 skrev (2 timer siden): Og absolutt ikke noe nytt under solen… kun gjentagelser. Løpe/svette fest, snaut med klær og kaffekopp. Vi har sett det hele x antall ganger og for meg totalt uinspirerende og kjedelig fra første øyeblikk. Og jeg kunne vært i målgruppen for bedriften om de hadde greid finne aktuelle ting/saker å presentere. Jeg leste bloggen hennes til og med datter nr 2 ble født. Det du skriver løpe/svette osv var nøyaktig det samme jeg leste om de to årene jeg fulgte med på bloggen hennes. Jeg har ikke gått glipp av noe som helst forstår jeg om henne og livet rundt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. september 2021 #50304 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Som noen påpekte: Må man løpe på mølla, er jo godt over 20 grader ute i dag. Må de ha kald salat, selv om strømmen er borte? De har vel ikke grill, nei? Det er liksom måte på å ha liksom-problemer. 😕 Endret 7. september 2021 av Kollontaj 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 7. september 2021 #50305 Del Skrevet 7. september 2021 Kollontaj skrev (8 minutter siden): Som noen påpekte: Må man løpe på mølla, er jo godt over 20 grader ute i dag. Må de ha kald salat, selv om strømmen er borte? De har vel ikke grill, nei? Det er liksom måte på å ha liksom-problemer. 😕 Det finnes ikke speil ute i naturen til selfie tenk. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 7. september 2021 #50306 Del Skrevet 7. september 2021 Min «motivasjon» for å se på cbe på insta er rett og slett for å le. Jeg vet det ikke er pent å le av andre, men når man til de grader utleverer seg selv og virker helt bevist på hva man gjør.. de storyene fra fjellet nå, der det ser ut som fruen må bæsje på vært eneste bildet, samtidig som hun snerrer med overleppen er jo veldig morsomt. Ikke bare når hun poserer med mann og barn, men til og med når det trenes 😅 og mannen med den påståelighet og arrogansen han har.. det er så gøy!! Når jeg ser på disse bildene og hvor opptatte av det materielle og kropp så tenker jeg bare at jeg er kjempe veldig som har at liv som tilsier at hvilken farge jeg har på tapeten eller str jeg har i klær har noe å si. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 7. september 2021 #50307 Del Skrevet 7. september 2021 Er det der en middagsporsjon for en voksen aktiv person? Mengden tilsvarer en lett liten lunsj imo. Disse fantastiske tidløse og klassiske flisene (sagt for 3-4 år siden), som nå skal byttes rundt i hele huset, var altså ikke så tidløse allikevel. Skjønner heller ikke hvorfor de på død og liv må fjerne all sjel i et sånt gammelt hus ved å gå over til slett tak/gulv. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. september 2021 #50308 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Anonym90059005 skrev (13 minutter siden): Skjønner heller ikke hvorfor de på død og liv må fjerne all sjel i et sånt gammelt hus ved å gå over til slett tak/gulv. Hun blir jo, etter eget utsagn, svimmel av planker. Endret 7. september 2021 av FruRosa 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 7. september 2021 #50309 Del Skrevet 7. september 2021 Så flott at dem bytter et dyrt og solid materiale (tre) mot billige gipsvegger 🙄. Smart 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. september 2021 #50310 Del Skrevet 7. september 2021 FruRosa skrev (5 minutter siden): Hun blir jo, etter eget utsagn, svimmel av planker. Det er jo også forstyrret. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 7. september 2021 #50311 Del Skrevet 7. september 2021 Lurer på hvordan Ozo kommer til å sette sitt preg på både nye møbler og dørkarmer. Han er jo en nydelig valp, men helt sikkert en liten håndfull! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 7. september 2021 Populært innlegg #50312 Del Skrevet 7. september 2021 FruRosa skrev (25 minutter siden): Hun blir jo, etter eget utsagn, svimmel av planker. Kanskje hun burde gå og få sjekket synet, da. Det at de må pusse opp nå igjen sier det meg flere ting. 1. De har ikke peiling på interiør eller stil. 2. De kjeder seg. 3. De burde finne seg andre jobber hvor de kan gjøre nytte for seg. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 7. september 2021 #50313 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Veldig synd å fjerne all egenart ved huset. Mulig jeg er veldig sær, men noen ganger ser jeg på boliger og tenker at der kan ikke jeg bor, for den stilen kler meg ikke. Jeg forstår jo selvfølgelig at man kan pusse opp, men noen steder fortjener å beholde sin opprinnelige stil. Så en annen ting: det heter ikke morninger! Endret 7. september 2021 av allie Skrivefeil 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. september 2021 #50314 Del Skrevet 7. september 2021 allie skrev (9 minutter siden): Veldig synd å fjerne all egenart ved huset. Mulig jeg er veldig sær, men noen ganger ser jeg på boliger og tenker at der kan ikke jeg bor, for den stilen kler meg ikke. Jeg forstår jo selvfølgelig at man kan pusse opp, men noen steder fortjener å beholde sin opprinnelige stil. Så en annen ting: det heter ikke morninger! Jeg er enig, trist å se at det flotte huset skal omgjøres til en hipp bolig typisk influenser stil. Det skulle ikke vært lov å herpe arkitektur på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 7. september 2021 #50315 Del Skrevet 7. september 2021 Klementine skrev (44 minutter siden): Lurer på hvordan Ozo kommer til å sette sitt preg på både nye møbler og dørkarmer. Han er jo en nydelig valp, men helt sikkert en liten håndfull! Det har blitt nevnt tidligere at dette er informasjon perfekt til et innlegg, "vår tid med valp i hus" og hvilke utfordringer og gleder dette gir. Istedet er alt bare regnbuer og enhjørninger om hvir flink han er til å gå i bånd og hvor pen han er. Kanskje hun kunne lagt med noen gode linker, fått samarbeid med valpekurs etc. Jeg trodde influencere så markedsføring og penger i de fleste aspekter av livet, men da må man jo jobbe litt.. det skulle jo tatt seg ut.... 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 7. september 2021 #50316 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Har de egentlig lov til å herpe et bevaringsverdig hus som ble pusset opp med nennsom hånd i 2006? De kan ikke engang rive garasjen selv etter søknad til kommunen. https://www.sa.no/har-sokt-om-a-rive-garasje-kommunen-mener-den-er-bevaringsverdig/s/5-46-994558 - Det har vært mye jobb, ja. Men jeg har restaurert huset med andakt, og har hele veien vært opptatt av å beholde den opprinnelige stilen samtidig som det skal være moderne, forteller Koppang til SA. https://www.sa.no/lokale-nyheter/til-salgs-for-6-9-millioner/s/1-101-2259336 Mimrer tilbake til den samme debatten fra 2017: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/page/2048/ Prisen på eneboligen kjøpt under takst: https://www.ta.no/nyheter/caroline-berg-eriksen/siljan/fotballfrue-flytter-hjem-til-sarpsborg/s/5-50-262247 Endret 7. september 2021 av Revenge o'Cavatina lenker 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 7. september 2021 #50317 Del Skrevet 7. september 2021 Revenge o'Cavatina skrev (6 timer siden): I grunnen blir jeg ganske oppgitt over den feilslåtte fremstillingen av hvor tidkrevende arbeid med sosiale medier er når det er to godt voksne som arbeider i lag. De to er ikke de eneste i landet som tar bilder og selfier med et tynt lag tekst og kaller det innholdsproduksjon men de begynner å komme farlig nær å være de to eneste godt voksne som i lag prøver å opprettholde inntekt av å levere minimalt med kvalitet og godt innhold som fulltidsbeskjeftigelse krydret med fordumming, og gjennom manglende yrkesstolthet (det må jo være det?) forsøker å jukse, eventuelt surrer seg til popularitet ved å bruke mer attraktive merkevarenavn enn de reelt har samarbeid med og fakturerer for annonseplassen. BliVakker.no er ikke Elizabeth Arden, Brimi Sæter er ikke VisitJotunheimen.no. og Borregaards tomt er ikke deres hage. Keiseren har ingen klær på. Det er jammen ikke mye tøy på carolinebergeriksennos daglige leder heller, mens den andre i firmaet fremstår som lite interessert i å bidra til lokalsamfunnet og tilsynelatende syns det er under hans standard å kjøre Skoda for en periode i motsetning til å holde seg for god til å publisere "hestekjøtt" på sponset camper fra X-camp.no etter å ha kollidert med noens hest på fjellveien i tussmørke i høy hastighet. Det er nok greit å unngå ansvarsfulle verv med slike verdier. Dette er så spot on! Tusen takk til et veldig bra formulert innlegg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 7. september 2021 #50318 Del Skrevet 7. september 2021 Jeg vedder ganske mye på at de nye slette veggene og resten av huset blir greyshe (eller hvordan man staver denne influencer-fargen/stilen alle har om dagen) 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. september 2021 #50319 Del Skrevet 7. september 2021 Greige. Grey + beige. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 7. september 2021 #50320 Del Skrevet 7. september 2021 MacBeth skrev (1 time siden): fått samarbeid med valpekurs etc. Som om de vil bli fortalt av andre hvordan de skal lære opp valpen ja, de har jo hatt hunder før 🤣 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå