Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Skrottefar skrev (2 timer siden):

De andre foreldrene visste nok bedre regner jeg med 🤣🤮

og løpe til og/eller fra måtte jo selvsagt prioriteres. Håper ikke han var så altfor svett på møtet. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lopploella skrev (56 minutter siden):

Snart har de jo endel innhold når de skal pusse opp det nyoppussede huset:

»Se, malingen min tørker!» 

Takk!😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (5 timer siden):

og løpe til og/eller fra måtte jo selvsagt prioriteres. Håper ikke han var så altfor svett på møtet. 

Har vel fortsatt leiebil sikkert, kan jo ikke kjøre Skoda til skolen 😆

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (5 timer siden):

Å vise at man løper til og fra andre aktiviteter og gjøremål syns jeg er fint å vise på en influencer-kanal. Kanskje noen ser at det er mulig å få til i en travel hverdag og at man ikke må sette av flere timer for å få lurt inn en treningsøkt. Selv ville jeg foretrukket å løpe hjem, men det handler om egen form og svettemengde. Han er kanskje godt nok trent til at han ikke blir veldig ekkel av strekningen. 

odipodis skrev (16 minutter siden):

Har vel fortsatt leiebil sikkert, kan jo ikke kjøre Skoda til skolen 😆

Det blir jo bare usaklige spekulasjoner. Skal vi ikke heller være fornøyd med at bilen får stå på korte turer?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol-kvinneg-ass skrev (44 minutter siden):

Det blir jo bare usaklige spekulasjoner. Skal vi ikke heller være fornøyd med at bilen får stå på korte turer?

Heelt usaklige spekulasjoner blir det vel ikke, ut fra hva han har lagt ut og uttalt tidligere.

Endret av odipodis
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Mengde svette har ikke noe å gjøre med om man er godt trent eller ikke, man er svett etter noen kilometer med løping, selv om man er ultraløper eller løper på tredemølle i kjelleren. Det er kroppens måte å regulere varmen på.

Ser jo bare de svettefest-bildene (som hun selv kaller det) som CBE selv legger ut på instastory etter noen kilometer på tredemølla, det formelig drypper av henne.

Personlig så ville jeg aldri ha dratt rett fra trening, svett og i treningsklær, til et møte. Av respekt for de jeg skal i møte med. 

Synes forøvrig det er passe dust å legge ut på en offentlig konto at man er stolt over å ha sluppet unna vervet som foreldrerepresentant. Sikkert kjekt for de som endte opp med vervet å lese det…..ingen har jo noe særlig lyst til å være foreldrerepresentanter, men noen må jo være det. Alltid de samme som klarer å snike seg unna. Også går man ut offentlig og skryter av det, utrolig kvalmt. 

han har jo en innstilling til det meste som er kvalmende…

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (14 minutter siden):

Forundrer ikke meg heller. Se bare på dugnadsånden paret viste under pandemien.

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er så flott å unngå foreldreverv. Det gjelder jo egne barn og burde være en prioritet! Særlig hvis man ikke har annet å fylle dagene med enn å se fruens hår vokse. Vi så samme tendenser da skolene var stengt, full krise i heimen fordi ungene var hjemme. Hva gikk det ut over, egentlig? Hårveksten? Svettefesten? Iskaffen? Jeg er sikker på at de, på tross av mange feilskjær, elsker barna sine, men hvorfor fremstille dem som en byrde på SoMe igjen og igjen?

de er godt bortskjemte med mye tid til egne tildels private sysler.. og veldig avhengig av sine trenings regimer etc virker det som så når det plutselig ble vanskelig å følge opp gikk det vel litt i svart for dem.., 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (14 minutter siden):

Forundrer ikke meg heller. Se bare på dugnadsånden paret viste under pandemien.

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er så flott å unngå foreldreverv. Det gjelder jo egne barn og burde være en prioritet! Særlig hvis man ikke har annet å fylle dagene med enn å se fruens hår vokse. Vi så samme tendenser da skolene var stengt, full krise i heimen fordi ungene var hjemme. Hva gikk det ut over, egentlig? Hårveksten? Svettefesten? Iskaffen? Jeg er sikker på at de, på tross av mange feilskjær, elsker barna sine, men hvorfor fremstille dem som en byrde på SoMe igjen og igjen?

De er slike foreldre som man bare rister på hodet til, og langt fra målgruppen kjøpesterke, utdannede kvinner. De fleste  folk tar på seg dugnadsjobbing, fordi de ser på det som sin plikt å bidra. Men dugnad er kanskje ikke blogginnhold og da kan det ikke gjøres, men bare latterlig gjøres at andre må gjøre det. Nok en særdeles lite sympatisk side hos paret.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym90059005 skrev (11 timer siden):

Ser hun skriver det skal skje en del ting de neste månedene, som selvfølgelig ikke kan deles enda. Virker dog ikke som det er Netfit, da hun skriver "jeg" og ikke vi.  

Vi får tro det er noe annet og mer fornuftig enn barnebursdager, halloween fra 1/10 og julefeiring fra 1/11. 

Dette er typisk salgstriks, og enda en måte å få til klikk på.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo egentlig rart at de ikke tar på seg verv som feks fau og klassekontakt. Der hadde det virkelig vært mulig å produsere innhold og fått lesere i en kjøpesterk gruppe. tips til klasseavslutninger feks, det ligner jo på de smittevernvennlige samlingene man må legge opp til. Pizza og spillkveld for klassen (her må det da være mulig med spons og reklamelinker). Og alt dette kan selges på blogg/insta uten å måtte ta bilder av barna, det er jo opplegget og planleggingen man kan ta bilder av og gjøre en greie av. 

Men, det krever jo faktisk en innsats utenfor huset ....

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker, er at når man synes at stadige kommentarer om hårets vekst, er noe man skal dele, så synes jeg det er merkverdig og litt trist. Hvis man tror at dette er interessant for et stort publikum, så er man virkelig ute og sykler. Eller så er dette et gigantisk kunstprosjekt, med kunstblikk på banalitetene som deles i some til jubel og beundring fra almuen.

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (5 minutter siden):

Eller så er dette et gigantisk kunstprosjekt, med kunstblikk på banalitetene som deles i some til jubel og beundring fra almuen.

Jeg tenker også noen ganger at dette må være et avansert kunstprosjekt eller et sosialt eksperiment av noe slag.

Fordi det at håret vokser eller at man blir svett av å trene eller at det er koselig med sol eller andre tilsvarende selvfølgeligheter har i utgangspunktet ikke nyhetsverdi - for noen. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...