Pusern3 Skrevet 7. september 2021 #50261 Del Skrevet 7. september 2021 Skrottefar skrev (2 timer siden): De andre foreldrene visste nok bedre regner jeg med 🤣🤮 og løpe til og/eller fra måtte jo selvsagt prioriteres. Håper ikke han var så altfor svett på møtet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lopploella Skrevet 7. september 2021 Populært innlegg #50262 Del Skrevet 7. september 2021 Snart har de jo endel innhold når de skal pusse opp det nyoppussede huset: »Se, malingen min tørker!» 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 7. september 2021 Populært innlegg #50263 Del Skrevet 7. september 2021 odipodis skrev (7 timer siden): Flaks han slapp å ta på seg et så slitsomt verv i den travle hverdagen sin! Irriterer med alltid med folk som mener de slipper slike ting. FAU, su og generelt dugnadshjelp. Alltid de samme som aldri bidrar, og det forundrer meg ikke at paret i særp er en av de. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 7. september 2021 #50264 Del Skrevet 7. september 2021 Lopploella skrev (56 minutter siden): Snart har de jo endel innhold når de skal pusse opp det nyoppussede huset: »Se, malingen min tørker!» Takk!😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 7. september 2021 #50265 Del Skrevet 7. september 2021 Pusern3 skrev (5 timer siden): og løpe til og/eller fra måtte jo selvsagt prioriteres. Håper ikke han var så altfor svett på møtet. Har vel fortsatt leiebil sikkert, kan jo ikke kjøre Skoda til skolen 😆 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lol-kvinneg-ass Skrevet 7. september 2021 #50266 Del Skrevet 7. september 2021 Pusern3 skrev (5 timer siden): og løpe til og/eller fra måtte jo selvsagt prioriteres. Håper ikke han var så altfor svett på møtet. Å vise at man løper til og fra andre aktiviteter og gjøremål syns jeg er fint å vise på en influencer-kanal. Kanskje noen ser at det er mulig å få til i en travel hverdag og at man ikke må sette av flere timer for å få lurt inn en treningsøkt. Selv ville jeg foretrukket å løpe hjem, men det handler om egen form og svettemengde. Han er kanskje godt nok trent til at han ikke blir veldig ekkel av strekningen. odipodis skrev (16 minutter siden): Har vel fortsatt leiebil sikkert, kan jo ikke kjøre Skoda til skolen 😆 Det blir jo bare usaklige spekulasjoner. Skal vi ikke heller være fornøyd med at bilen får stå på korte turer? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 7. september 2021 Populært innlegg #50267 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Lol-kvinneg-ass skrev (34 minutter siden): Å vise at man løper til og fra andre aktiviteter og gjøremål syns jeg er fint å vise på en influencer-kanal. Kanskje noen ser at det er mulig å få til i en travel hverdag og at man ikke må sette av flere timer for å få lurt inn en treningsøkt. Selv ville jeg foretrukket å løpe hjem, men det handler om egen form og svettemengde. Han er kanskje godt nok trent til at han ikke blir veldig ekkel av strekningen. Det blir jo bare usaklige spekulasjoner. Skal vi ikke heller være fornøyd med at bilen får stå på korte turer? Mengde svette har ikke noe å gjøre med om man er godt trent eller ikke, man er svett etter noen kilometer med løping, selv om man er ultraløper eller løper på tredemølle i kjelleren. Det er kroppens måte å regulere varmen på. Ser jo bare de svettefest-bildene (som hun selv kaller det) som CBE selv legger ut på instastory etter noen kilometer på tredemølla, det formelig drypper av henne. Personlig så ville jeg aldri ha dratt rett fra trening, svett og i treningsklær, til et møte. Av respekt for de jeg skal i møte med. Synes forøvrig det er passe dust å legge ut på en offentlig konto at man er stolt over å ha sluppet unna vervet som foreldrerepresentant. Sikkert kjekt for de som endte opp med vervet å lese det…..ingen har jo noe særlig lyst til å være foreldrerepresentanter, men noen må jo være det. Alltid de samme som klarer å snike seg unna. Også går man ut offentlig og skryter av det, utrolig kvalmt. Endret 7. september 2021 av skruf 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 7. september 2021 #50268 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Lol-kvinneg-ass skrev (44 minutter siden): Det blir jo bare usaklige spekulasjoner. Skal vi ikke heller være fornøyd med at bilen får stå på korte turer? Heelt usaklige spekulasjoner blir det vel ikke, ut fra hva han har lagt ut og uttalt tidligere. Endret 7. september 2021 av odipodis 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 7. september 2021 Populært innlegg #50269 Del Skrevet 7. september 2021 123Frustrert skrev (1 time siden): Irriterer med alltid med folk som mener de slipper slike ting. FAU, su og generelt dugnadshjelp. Alltid de samme som aldri bidrar, og det forundrer meg ikke at paret i særp er en av de. Forundrer ikke meg heller. Se bare på dugnadsånden paret viste under pandemien. Jeg har aldri skjønt hvorfor det er så flott å unngå foreldreverv. Det gjelder jo egne barn og burde være en prioritet! Særlig hvis man ikke har annet å fylle dagene med enn å se fruens hår vokse. Vi så samme tendenser da skolene var stengt, full krise i heimen fordi ungene var hjemme. Hva gikk det ut over, egentlig? Hårveksten? Svettefesten? Iskaffen? Jeg er sikker på at de, på tross av mange feilskjær, elsker barna sine, men hvorfor fremstille dem som en byrde på SoMe igjen og igjen? 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. september 2021 #50270 Del Skrevet 7. september 2021 skruf skrev (1 time siden): Mengde svette har ikke noe å gjøre med om man er godt trent eller ikke, man er svett etter noen kilometer med løping, selv om man er ultraløper eller løper på tredemølle i kjelleren. Det er kroppens måte å regulere varmen på. Ser jo bare de svettefest-bildene (som hun selv kaller det) som CBE selv legger ut på instastory etter noen kilometer på tredemølla, det formelig drypper av henne. Personlig så ville jeg aldri ha dratt rett fra trening, svett og i treningsklær, til et møte. Av respekt for de jeg skal i møte med. Synes forøvrig det er passe dust å legge ut på en offentlig konto at man er stolt over å ha sluppet unna vervet som foreldrerepresentant. Sikkert kjekt for de som endte opp med vervet å lese det…..ingen har jo noe særlig lyst til å være foreldrerepresentanter, men noen må jo være det. Alltid de samme som klarer å snike seg unna. Også går man ut offentlig og skryter av det, utrolig kvalmt. han har jo en innstilling til det meste som er kvalmende… 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. september 2021 #50271 Del Skrevet 7. september 2021 Felis skrev (14 minutter siden): Forundrer ikke meg heller. Se bare på dugnadsånden paret viste under pandemien. Jeg har aldri skjønt hvorfor det er så flott å unngå foreldreverv. Det gjelder jo egne barn og burde være en prioritet! Særlig hvis man ikke har annet å fylle dagene med enn å se fruens hår vokse. Vi så samme tendenser da skolene var stengt, full krise i heimen fordi ungene var hjemme. Hva gikk det ut over, egentlig? Hårveksten? Svettefesten? Iskaffen? Jeg er sikker på at de, på tross av mange feilskjær, elsker barna sine, men hvorfor fremstille dem som en byrde på SoMe igjen og igjen? de er godt bortskjemte med mye tid til egne tildels private sysler.. og veldig avhengig av sine trenings regimer etc virker det som så når det plutselig ble vanskelig å følge opp gikk det vel litt i svart for dem.., 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 7. september 2021 #50272 Del Skrevet 7. september 2021 Felis skrev (14 minutter siden): Forundrer ikke meg heller. Se bare på dugnadsånden paret viste under pandemien. Jeg har aldri skjønt hvorfor det er så flott å unngå foreldreverv. Det gjelder jo egne barn og burde være en prioritet! Særlig hvis man ikke har annet å fylle dagene med enn å se fruens hår vokse. Vi så samme tendenser da skolene var stengt, full krise i heimen fordi ungene var hjemme. Hva gikk det ut over, egentlig? Hårveksten? Svettefesten? Iskaffen? Jeg er sikker på at de, på tross av mange feilskjær, elsker barna sine, men hvorfor fremstille dem som en byrde på SoMe igjen og igjen? De er slike foreldre som man bare rister på hodet til, og langt fra målgruppen kjøpesterke, utdannede kvinner. De fleste folk tar på seg dugnadsjobbing, fordi de ser på det som sin plikt å bidra. Men dugnad er kanskje ikke blogginnhold og da kan det ikke gjøres, men bare latterlig gjøres at andre må gjøre det. Nok en særdeles lite sympatisk side hos paret. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. september 2021 #50273 Del Skrevet 7. september 2021 Hvorfor ikke løpe ute om strømmen blir tatt på grunn av oppussing (jmf IG story)??? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 7. september 2021 Populært innlegg #50274 Del Skrevet 7. september 2021 Pusern3 skrev (5 minutter siden): Hvorfor ikke løpe ute om strømmen blir tatt på grunn av oppussing (jmf IG story)??? Fordi da får man ikke dokumentert det i speilet på treningsrommet etterpå 🤷🏼♀️ Eller, det er kjedelig å løpe uten å se serier? (men hun kan jo løpe ute og lytte til lydbok mens hun løpe, mtp reklame for Fabel….så blir hun kanskje ferdig med Nesbø-boka også) 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 7. september 2021 #50275 Del Skrevet 7. september 2021 Anonym90059005 skrev (11 timer siden): Ser hun skriver det skal skje en del ting de neste månedene, som selvfølgelig ikke kan deles enda. Virker dog ikke som det er Netfit, da hun skriver "jeg" og ikke vi. Vi får tro det er noe annet og mer fornuftig enn barnebursdager, halloween fra 1/10 og julefeiring fra 1/11. Dette er typisk salgstriks, og enda en måte å få til klikk på. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 7. september 2021 #50276 Del Skrevet 7. september 2021 allie skrev (10 timer siden): Jepp. Herregud, har noen varslet VG? Og BBC? 😂😂 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. september 2021 #50277 Del Skrevet 7. september 2021 Det er jo egentlig rart at de ikke tar på seg verv som feks fau og klassekontakt. Der hadde det virkelig vært mulig å produsere innhold og fått lesere i en kjøpesterk gruppe. tips til klasseavslutninger feks, det ligner jo på de smittevernvennlige samlingene man må legge opp til. Pizza og spillkveld for klassen (her må det da være mulig med spons og reklamelinker). Og alt dette kan selges på blogg/insta uten å måtte ta bilder av barna, det er jo opplegget og planleggingen man kan ta bilder av og gjøre en greie av. Men, det krever jo faktisk en innsats utenfor huset .... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. september 2021 #50278 Del Skrevet 7. september 2021 Det jeg tenker, er at når man synes at stadige kommentarer om hårets vekst, er noe man skal dele, så synes jeg det er merkverdig og litt trist. Hvis man tror at dette er interessant for et stort publikum, så er man virkelig ute og sykler. Eller så er dette et gigantisk kunstprosjekt, med kunstblikk på banalitetene som deles i some til jubel og beundring fra almuen. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 7. september 2021 #50279 Del Skrevet 7. september 2021 pøbelsara skrev (5 minutter siden): Eller så er dette et gigantisk kunstprosjekt, med kunstblikk på banalitetene som deles i some til jubel og beundring fra almuen. Jeg tenker også noen ganger at dette må være et avansert kunstprosjekt eller et sosialt eksperiment av noe slag. Fordi det at håret vokser eller at man blir svett av å trene eller at det er koselig med sol eller andre tilsvarende selvfølgeligheter har i utgangspunktet ikke nyhetsverdi - for noen. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 7. september 2021 Populært innlegg #50280 Del Skrevet 7. september 2021 "Se, håret mitt vokser da"... At de ikke selv ser hvor flaut, tanketomt, og komplett uinteressant dette er. Men det kommer sikkert en og annen kommentar om "at du er heit med både langt og kortere hår - alt kler den smukke" med en 🔥 av Maren Baxter eller Iselin Guttormsen. Det forundrer meg at de ikke prøver å skape noe som helst annet innhold i kanalene sine, enn evig selvdigging og selvskryt. Forstår de virkelig ikke at de er i ferd med å kjøre seg selv fullstendig i grøfta? Og jeg tror det faktum at LKE "slapp unna" vervet som klassekontakt, er noe resten av foreldrene i den klassen bør prise seg lykkelig over. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå