Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Det er ikke alltids håndverkerarbeid som er dårlig, men en kunde som krever ting på en viss måte som ikke er forsvarlig eller fint, og som kunde finner ut ved senere anledning. Som en naturlig konsekvens må en ny oppussing til. 

Endret av gjestvest
la til
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare ventet på at det mørke badet skulle pusses opp. Det henger igjen fra nyrik russer-/bordell-stilen og passer ikke inn i CBE sin pastellverden i det hele tatt. LKE har fått «mystisk med whiskey»-bildene sine for lengst så nå er det thank u, next på overtid for det badet. 

Eldste avkom vokser nok snart fra den søte prinsessestilen til mor så barnerommene må nok pusses opp flere ganger. 

Endret av LedigNavn
Skrivefeil
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullhår1
Inocybe skrev (1 time siden):

20 år høres litt lenge ut selv for dårlig håndverk men jeg er ikke 100% inne i regelverket så mulig jeg tar feil.

Men uansett så er ikke kunden-likte-ikke-likevel-looken-hun-selv-hadde-valgt en reklamasjonssak. Slik jeg sterkt mistenker er den egentlige grunnen her. 

Tror der er litt mer alvorlige feil enn feil stil ja, feil/farlig elektrisitet, feil på grunnmur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at alt er så upersonlig i hjemmet får meg til å lure på om de bare har det som kulisser og egentlig bor et annet sted...

I stua har hun masse tomme hyller ved siden av vinduene, noen få bøker står stablet på toppen. Det ser rett og slett ukoselig ut.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj.. hva synes dere om den hvite kjolen? Hvis jeg hadde møtt noen på butikken med den kjolen og den utringningen så hadde jeg blitt veldig utilpass. Ser ut som noe du tar på deg i senga sammen med mannen din 🤭

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullhår1 skrev (1 time siden):

Tror der er litt mer alvorlige feil enn feil stil ja, feil/farlig elektrisitet, feil på grunnmur

Står det noe sted? Annet enn CBE som sier alvorlig feil uten å spesifisere?

Hvis det er alvorlig feil som elektrisitet så er det reklamasjonssak og vært igangsatt reparasjon for lengst. Hvis det er skikkelig krise så hvorfor prioriterer de ikke det før for eksempel fliser i lillegangen og slette tak? Hvor er LKEs ranter om dette som faktisk er noe å hisse seg opp over hvis håndverkere faktisk har gjort så dårlig jobb som indikeres?
Nei tror ikke på CBEs historie om feil. Hun er bare lei fordi hun ikke fikk til en lekker look og nå tråkker rundt i huset hver bidige dag uten mye annet å gjøre enn å irritere seg. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullhår1
Inocybe skrev (4 minutter siden):

Står det noe sted? Annet enn CBE som sier alvorlig feil uten å spesifisere?

Hvis det er alvorlig feil som elektrisitet så er det reklamasjonssak og vært igangsatt reparasjon for lengst. Hvis det er skikkelig krise så hvorfor prioriterer de ikke det før for eksempel fliser i lillegangen og slette tak? Hvor er LKEs ranter om dette som faktisk er noe å hisse seg opp over hvis håndverkere faktisk har gjort så dårlig jobb som indikeres?
Nei tror ikke på CBEs historie om feil. Hun er bare lei fordi hun ikke fikk til en lekker look og nå tråkker rundt i huset hver bidige dag uten mye annet å gjøre enn å irritere seg. 

Nei, har ikke lest det på bloggen engang,  jeg bare det at du blir tatt for slurv om du er håndverker. 

det jeg skrev var bare ett eksempel de kan ta deg på 20 år etterpå

Endret av Gullhår1
Mer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullhår1
allie skrev (4 minutter siden):

Lakseoppskriften i siste innlegg er tatt fra Lerøy https://www.leroyseafood.com/no/smakfull-sjomat/oppskrifter/laks-i-form-med-pesto-og-romme/

Hvorfor er det så innmari vanskelig å fortelle hvor man har hentet inspirasjon ( eller bare kopiert)?

Oh lerøy, da kan jeg prøve den👏
men bare fra lerøy sin side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest queen's_gambit
2 hours ago, hjklpp said:

Hei! Er det noen her som vet når hun tok silikon? :) 

Er det noe det i det hele tatt spekuleres i/rundt? Jeg ser nemlig ikke hvorfor det skulle spekuleres i det...  For meg er det overhengende lite sannsynlig at hun har silikon. Ikke sagt på en nedlatende måte, men brystene hennes er jo ikke store. De gangene de fremstår litt større er jo de gangene hun er ikledd en eller annen trenings-bh med støtte/innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

queen's_gambit skrev (5 minutter siden):

Er det noe det i det hele tatt spekuleres i/rundt? Jeg ser nemlig ikke hvorfor det skulle spekuleres i det...  For meg er det overhengende lite sannsynlig at hun har silikon. Ikke sagt på en nedlatende måte, men brystene hennes er jo ikke store. De gangene de fremstår litt større er jo de gangene hun er ikledd en eller annen trenings-bh med støtte/innlegg. 

Ok. Da bør du se om igjen. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med munnen hennes her? Er det leppefiller gone wrong eller Photoshop gone wrong? 

kilde: Instagram 

D6EEC481-1420-47DE-9660-BA0D2AFF5BC9.jpeg

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hjklpp skrev (2 timer siden):

Hei! Er det noen her som vet når hun tok silikon? :) 

Bilde fra april 2018

https://imgur.com/a/X7yeE8X

Bilde fra mai 2019

https://imgur.com/a/2pc3brt

Mener å huske at puppene vokste dramatisk i løpet av mai 2018, hun startet hvert fall måneden med en uke i sengen med påstått influensa og puppefokuset gikk fra ikke-eksisterende fra 2009-mai 2018 til veldig påfallende fra juni 2018 frem til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullhår1 skrev (5 timer siden):

Hva er få likes?

Mye mindre enn hun vanligvis får. Og jeg hadde rett, hun har lagt det ut på nytt i dag. Ikke særlig overraskende. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

queen's_gambit skrev (14 minutter siden):

Det er ikke noe å spekulere i, vi VET hun har tatt silikon. Når man har fulgt henne over tid, er det helt innlysende. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
allie skrev (1 time siden):

Lakseoppskriften i siste innlegg er tatt fra Lerøy https://www.leroyseafood.com/no/smakfull-sjomat/oppskrifter/laks-i-form-med-pesto-og-romme/

Hvorfor er det så innmari vanskelig å fortelle hvor man har hentet inspirasjon ( eller bare kopiert)?

Igjen!

Jada, det er ikke ulovlig å kopiere ingrediensene, det blir først brudd på åndsverkloven hvis du kopierer teksten i fremgangsmåten. 

Det føyer seg inn i en lang rekke av tilsvarende forretningsdrift. Helt vanlige normer hopper man over hvis det forhindrer at CBE igjen kan fremstille seg som mer kyndig enn hun er. 

Så flaut. Det er dette som er «dra til» oppførsel for de som husker det sitatet. Hva har de å forsake med å lenke til oppskriften? Ikke annet enn at de må innrømme at de ikke suger ting fra eget bryst. Og det kan vi ikke ha noe av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...