Anonym90059005 Skrevet 24. august 2021 #49221 Skrevet 24. august 2021 Har de så lite å finne på at de nå trener 2-3 ganger om dagen? Til skole, så på mølle, så styrke, så lunsj ute og så begge to joggende til og fra bhg/skole igjen. Par dager på rad... travel hverdag etter ferien 42
Irja Skrevet 24. august 2021 #49222 Skrevet 24. august 2021 Anonym90059005 skrev (23 minutter siden): Har de så lite å finne på at de nå trener 2-3 ganger om dagen? Til skole, så på mølle, så styrke, så lunsj ute og så begge to joggende til og fra bhg/skole igjen. Par dager på rad... travel hverdag etter ferien Hektisk om dagen ja. Finnes vel neppe noen andre enn toppidrettsutøvere som har behov for å trene så mange ganger daglig.. 17
Populært innlegg Havnefogden Skrevet 24. august 2021 Populært innlegg #49223 Skrevet 24. august 2021 Glimrende reportasje om LKE sin ulykke hos Fru Johansen: http://frujohansen.no/?p=6730 Det er så korrekt og godt skrevet, at det burde være flere som får lese det. 70
Populært innlegg lenebu Skrevet 24. august 2021 Populært innlegg #49224 Skrevet 24. august 2021 2 hours ago, MissLucy said: og all dokumentasjonen de får på hvor fort det kan gå galt, blir avfeid med at vi ikke vet hvilken målemetode de brukte i de gode (det er hun nemlig enig i) artiklene. Altså. Målemetode?er det noe jeg misser her? Har hun ikke hørt om termometer?? Sitat: "Du linker til en god side, det er jeg helt enig i. Men det står ikke hvilke metoder som er brukt for å måle temperatur i artikkelen du linker til" Men Caroline og LK kan selvfølgelig skråsikkert konstantere det var nøyaktig samme temperatur ute som inne i bilen på den aktuelle dagen, selv etter at den hadde stått stille i 3 timer+ i 20 grader på en sommerdag med vinduene litt på gløtt. Jeg regner med at deres følesans er den eneste godkjente målemetoden, bedre egnet enn noe termometer brukt i legitim forskning 🤷♀️ 50
Rubella Skrevet 24. august 2021 #49225 Skrevet 24. august 2021 Ikke for å forsvare Treasures AS men noen biler, som Tesla, har en såkalt «dog mode» hvor man kan sette på aircondition mens man forlater hunden i bilen. Displayet viser temperatur og «My owner will be back soon. Don’t worry!» Kanskje en idé neste gang de skal «nedgradere» bilen! 28
Snødronninga Skrevet 25. august 2021 #49226 Skrevet 25. august 2021 lenebu skrev (28 minutter siden): Men Caroline og LK kan selvfølgelig skråsikkert konstantere det var nøyaktig samme temperatur ute som inne i bilen på den aktuelle dagen, selv etter at den hadde stått stille i 3 timer+ i 20 grader på en sommerdag med vinduene litt på gløtt. Jeg regner med at deres følesans er den eneste godkjente målemetoden, bedre egnet enn noe termometer brukt i legitim forskning 🤷♀️ Er det varmt ute blir det varmt i bilen, sånn er det bare. Hjelper nok med vinduene på gløtt, men det at det skal forsvares og kveruleres, oppleves som om de mener de aldri gjør noe feil. 🙄 14
Gjest Finlay Skrevet 25. august 2021 #49227 Skrevet 25. august 2021 Havnefogden skrev (5 timer siden): Glimrende reportasje om LKE sin ulykke hos Fru Johansen: http://frujohansen.no/?p=6730 Det er så korrekt og godt skrevet, at det burde være flere som får lese det. Fantastisk oppsummering! Når man ser det i reportasjeform, så ser man virkelig hvor grell denne saken er!
Kosemose Skrevet 25. august 2021 #49228 Skrevet 25. august 2021 Hut skrev (På 22.8.2021 den 19.34): Det kunne potensielt vært mye verre og det var sikkert en skikkelig fæl og traumatisk opplevelse. Hvis du ikke klarer å forstå det så sier det sitt. Var nok mest fælt og traumatisk for hesten og eieren av hesten. For han som kjørte på hesten var fokuset «hestekjøtt på camperen (hihi)» og at han må «nedgradere bilen han kjører 🙈🤨» til en splitter ny Skoda stasjonsvogn mens Teslaen repareres. Skodaen er forøvrig en kjempefin familiebil som mange ville vært glad for, mens han her virker flau og irritert (🙈🤨-emojiene) over å nedgradere i 14 dager mens bilen repareres. Hvordan kan man mobilisere sympati og medfølelse med LKE rundt denne hendelsen? Jeg klarer det ikke… 33
Sugar&Spice Skrevet 25. august 2021 #49229 Skrevet 25. august 2021 (endret) Rubella skrev (5 timer siden): Ikke for å forsvare Treasures AS men noen biler, som Tesla, har en såkalt «dog mode» hvor man kan sette på aircondition mens man forlater hunden i bilen. Displayet viser temperatur og «My owner will be back soon. Don’t worry!» Kanskje en idé neste gang de skal «nedgradere» bilen! Hadde bilen deres hatt denne modusen, og den stodj på, regner jeg med at CBE hadde skrevet dette som forsvar…. IKKE at temp. holdt seg jevn og at de så til Ozo hver halvtime. Endret 25. august 2021 av Sugar&Spice Leste litt feil så slettet et sleivspark. 26
Populært innlegg Isild Skrevet 25. august 2021 Populært innlegg #49230 Skrevet 25. august 2021 Havnefogden skrev (6 timer siden): Glimrende reportasje om LKE sin ulykke hos Fru Johansen: http://frujohansen.no/?p=6730 Det er så korrekt og godt skrevet, at det burde være flere som får lese det. Jeg hadde ikke sett alle disse storyene. Han burde latt alt ligge etter storyen om at det var skivebom. Etter det virker det jo som om han mistet kontrollen eller noe. Får assosiasjoner til da han var lege og Åge i kommentarfeltet på bloggen. Utbruddene hans er iallefall i sterk kontrast til den perfekte idyllen og harmonien vi får se "foran kameraene". Det gjør at jeg spør meg hvordan de egentlig faktisk er. 53
Populært innlegg Kosemose Skrevet 25. august 2021 Populært innlegg #49231 Skrevet 25. august 2021 Levina skrev (20 timer siden): Han kjører nok ikke en liten Volvo, men en XC 90 som er en stor suv. Koster vel nærmere 1 mill. Så da vet du det. Ser du ofte kommer med feilaktige opplysninger her inne. Og nei, jeg er ikke LK. Det var nok bare et forsøk på å være morsom når han nevnte Skoda og Lada familien. Forstår ikke hvorfor dere som lett blir krenket trykker dere inn på CBE og Lk sine kanaler😂dette oppstyret blir bare komisk. Hvordan er det morsomt å sutre over nedgradering pga splitter ny Skoda stasjonsvogn som leiebil etter å ha kjørt ihjel en hest? Hva er gøyalt med det? og hva menes med «Lada-familier» og husøkonomer? I mitt hode forstår jeg dette som at lada familier er kjipe familier med dårlig råd og kjipe biler og kjipe jobber, som disse to ser ned på og ler av og har en felles intern sjargong om. Men - dette er min subjektive tolkning av det de legger ut. 57
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 25. august 2021 Populært innlegg #49232 Skrevet 25. august 2021 Kosemose skrev (9 minutter siden): Hvordan er det morsomt å sutre over nedgradering pga splitter ny Skoda stasjonsvogn som leiebil etter å ha kjørt ihjel en hest? Hva er gøyalt med det? og hva menes med «Lada-familier» og husøkonomer? I mitt hode forstår jeg dette som at lada familier er kjipe familier med dårlig råd og kjipe biler og kjipe jobber, som disse to ser ned på og ler av og har en felles intern sjargong om. Men - dette er min subjektive tolkning av det de legger ut. Den derre omvendte julenisse prosjektet deres får litt bismak kan en si, når de er så hånlige som de nå har vist. Det gir også mening at de ikke vil bruke sin egen bil i prosjektet, de er rett og slett ikke snille folk. Alt som kan vise noe hjertevarme er for å få spons, ikke fordi de faktisk vil gjøre noe. Allers helst skulle de nok stått foran speilet å ta bilder av seg selv, men i lengden har de vel skjønt at det kan gi litt lite penger. 62
Gjest Finlay Skrevet 25. august 2021 #49233 Skrevet 25. august 2021 (endret) Isild skrev (1 time siden): Jeg hadde ikke sett alle disse storyene. Han burde latt alt ligge etter storyen om at det var skivebom. Etter det virker det jo som om han mistet kontrollen eller noe. Får assosiasjoner til da han var lege og Åge i kommentarfeltet på bloggen. Utbruddene hans er iallefall i sterk kontrast til den perfekte idyllen og harmonien vi får se "foran kameraene". Det gjør at jeg spør meg hvordan de egentlig faktisk er. Det kan du si... Man får i hvert fall et merkelig inntrykk hvis man legger sammen rantene på LKEs Instagram med svarene CBE gir under innlegget om kyststien på Kråkerøy. (Hva mener du med at sola snur? Sola snur aldri. Du har tydeligvis ikke helt satt deg inn i hva som diskuteres. Merkelig hvordan du vet alt dette. Blir bilen din aldri kaldere på innsiden enn utsiden? Har du ikke AC? 😉Jeg tror du trenger et kurs i kildekritikk. Jeg må da ikke ha en kilde for å dokumentere om bilen vår ble varm eller ikke😀) Ja, da kan man lure litt på hvordan paret egentlig er. Eller rettere sagt - man lurer på hva slags bedrift dette er. Og ikke minst hvordan det er mulig at de fremdeles kan leve av denne. https://www.carolinebergeriksen.no/2021/08/19/langs-kyststien-pa-krakeroy/#comments Endret 25. august 2021 av Finlay
Pusern3 Skrevet 25. august 2021 #49234 Skrevet 25. august 2021 Anonym90059005 skrev (7 timer siden): Har de så lite å finne på at de nå trener 2-3 ganger om dagen? Til skole, så på mølle, så styrke, så lunsj ute og så begge to joggende til og fra bhg/skole igjen. Par dager på rad... travel hverdag etter ferien ser sånn ut. Og langt fra gode forbilder for riktig balanse mellom trening og restitusjon. Og et ekstremt fokus på å trene MYE som bare er å håpe ikke følgere tar til seg.. 8
SKE87 Skrevet 25. august 2021 #49235 Skrevet 25. august 2021 Går egentlig aldri inn på bloggen, men måtte lese dette kommentarfeltet etter anbefaling herfra. Det var likevel noe annet jeg også bet meg merke i…. har de med drone og løper og filmer seg selv på løpetur? Spesielt🙊🙈 https://www.carolinebergeriksen.no/2021/08/19/langs-kyststien-pa-krakeroy/#comments 28
Pusern3 Skrevet 25. august 2021 #49236 Skrevet 25. august 2021 123Frustrert skrev (17 minutter siden): Den derre omvendte julenisse prosjektet deres får litt bismak kan en si, når de er så hånlige som de nå har vist. Det gir også mening at de ikke vil bruke sin egen bil i prosjektet, de er rett og slett ikke snille folk. Alt som kan vise noe hjertevarme er for å få spons, ikke fordi de faktisk vil gjøre noe. Allers helst skulle de nok stått foran speilet å ta bilder av seg selv, men i lengden har de vel skjønt at det kan gi litt lite penger. jeg har aldri hatt helt trua på at det prosjektet «omvendt julenisse» har vært et ekte uselvisk engasjement….har føltes mer som en show out for å vise en sosial legning jeg har tvilt på de egentlig har… men som jo er perfekt å vise frem… 34
Pusern3 Skrevet 25. august 2021 #49237 Skrevet 25. august 2021 Snødronninga skrev (6 timer siden): Er det varmt ute blir det varmt i bilen, sånn er det bare. Hjelper nok med vinduene på gløtt, men det at det skal forsvares og kveruleres, oppleves som om de mener de aldri gjør noe feil. 🙄 sånn har det alltid vært… leste bloggen jevnlig for mange år siden….. samme greia da… ufeilbare og overhode ikke åpne for råd etc 13
Pusern3 Skrevet 25. august 2021 #49238 Skrevet 25. august 2021 lenebu skrev (7 timer siden): Men Caroline og LK kan selvfølgelig skråsikkert konstantere det var nøyaktig samme temperatur ute som inne i bilen på den aktuelle dagen, selv etter at den hadde stått stille i 3 timer+ i 20 grader på en sommerdag med vinduene litt på gløtt. Jeg regner med at deres følesans er den eneste godkjente målemetoden, bedre egnet enn noe termometer brukt i legitim forskning 🤷♀️ Oppfattes som de stadig nedjusterer tiden for hundens opphold i bilen… for hvert innlegg i negativ retning rundt dette bagatelliseres besøket mer og mer… 24
Populært innlegg Hummingbird2 Skrevet 25. august 2021 Populært innlegg #49239 Skrevet 25. august 2021 En liten kommentar til LKE og hans Ladakommentar: Da jeg bodde i USA jobbet jeg for Warren Buffett, en av verdens rikeste menn. Han kjørte en gammel Cadillac og han bor fremdeles i det samme nøkterne huset i Omaha han har eid siden 50-tallet. Han er også en mann som er like hyggelig med vaskepersonalet som toppsjefene. Kanskje det fisefine paret nede i Særp kunne lært en ting eller ti 🤦♀️ 86
Pæddan Skrevet 25. august 2021 #49240 Skrevet 25. august 2021 Hummingbird2 skrev (2 minutter siden): En liten kommentar til LKE og hans Ladakommentar: Da jeg bodde i USA jobbet jeg for Warren Buffett, en av verdens rikeste menn. Han kjørte en gammel Cadillac og han bor fremdeles i det samme nøkterne huset i Omaha han har eid siden 50-tallet. Han er også en mann som er like hyggelig med vaskepersonalet som toppsjefene. Kanskje det fisefine paret nede i Særp kunne lært en ting eller ti 🤦♀️ Eller kan nevne Olav Thon. Nøktern mann som jeg alltid har likt. Var kamerat med min bestefar og jordnær type OG vil påpeke at dette paret absolutt ikke er rike på noen som helst måte i Særp, men de liker å tro det, flashe det og gjøre seg til bedre mennensker enn andre. 🤮 40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå