Populært innlegg Imblar Skrevet 22. august 2021 Populært innlegg #48901 Del Skrevet 22. august 2021 Kollontaj skrev (30 minutter siden): Til hans forsvar; mulig han har vært i sjokk. (Jeg håper nesten det.) Bildet av hestekjøttet ble vel lagt ut nesten et døgn etter ulykken, så en skulle tro at det verste sjokket hadde lagt seg. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 22. august 2021 #48902 Del Skrevet 22. august 2021 Kollontaj skrev (15 minutter siden): Til hans forsvar; mulig han har vært i sjokk. (Jeg håper nesten det.) Da har de, både han og fruen, nok vært i sjokk de siste årene mtp alt de har lagt ut på SoMe 🤣 43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 22. august 2021 #48903 Del Skrevet 22. august 2021 CBE har jo vært forholdsvis diskre omkring dette her. Der har det jo vært cupcakes og unger stort sett. Hadde jo trodd at kanskje hun med et bankende hjerte for dyr også reagerte på dette bildet. Det vet vi jo ikke da,men det kan jo være at hun ville ha det slettet 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 22. august 2021 #48904 Del Skrevet 22. august 2021 Går det an å anmelde dette - eller sende det til en eller annen avis som vil skrive om det? Er jo så totalt usmakelig at jeg blir kvalm 🤢 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 22. august 2021 #48905 Del Skrevet 22. august 2021 Beneviento skrev (4 timer siden): Mangler den mannen sosiale antenner eller har han ønsket å provosere med å legge ut det der? Han virker jo fullstendig blottet for empati og sosial intelligens. Jeg er direkte kvalm av oppførselen til lke🤢 Dette er ondskapsfullt og respektløst. Hvordan kan cbe støtte sånn oppførsel? Hadde min mann lagt ut noe sånt så hadde jeg blitt så forbanna, og forlangt skilsmisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 22. august 2021 #48906 Del Skrevet 22. august 2021 Blinkie skrev (2 minutter siden): Jeg er direkte kvalm av oppførselen til lke🤢 Dette er ondskapsfullt og respektløst. Hvordan kan cbe støtte sånn oppførsel? Hadde min mann lagt ut noe sånt så hadde jeg blitt så forbanna, og forlangt skilsmisse. Nå vet jeg jo ikke hva som foregår mellom de to bak husets fire vegger, men jeg har fått inntrykket av at Caroline er av samme ulla. Like barn leker best. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22. august 2021 #48907 Del Skrevet 22. august 2021 Surikatt skrev (1 time siden): Eier han denne campingvogna eller er den lånt og han reklamerer for den? Tenker firmaet som i tilfelle eier eller sponser denne burde få se bildet og hva slags person de har med å gjøre. uten tvil bør det formidles om den er lånt gjennom sponsing/reklame 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. august 2021 #48908 Del Skrevet 22. august 2021 Jeg tar tilbake at jeg forsvarte han tidligere i dag. Et slikt bilde legger man bare ikke ut. Det vitner om total mangel på empati. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 23. august 2021 #48909 Del Skrevet 23. august 2021 Satt det er menneske oppå hesten? Hvordan gikk det med hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 23. august 2021 #48910 Del Skrevet 23. august 2021 Gunvald skrev (25 minutter siden): Satt det er menneske oppå hesten? Hvordan gikk det med hen? Vi har ikke hørt noe om rytter. Mest sannsynlig var dette en hest på fjellbeite siden det ikke er vanlig å ri på uopplyste veier på nattestid. Jeg tenker heldigvis var det ikke rytter. Jeg har vært nær en slik ulykke med hest og rytter og det var ikke pent. Når det er dyr på fjellbeite er dette skiltet og det krever ekstra aktsomhet fra bilistene. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #48911 Del Skrevet 23. august 2021 Nå først så jeg den omtalte posten. Virkelig ille! "Hestekjøtt på camperen" - med spy-emoji. Makabert, sjokkerende og uempatisk. Mest feilslåtte "spøken" jeg har sett. Dette sier mye om han. En hest er et dyr noen eier og bryr seg om minst like mye som de bryr seg om Ozo. Hva skjer egentlig i hodet på en som klarer å lire av seg noe sånt? Jeg hadde reagert m det var "Elgkjøtt" eller "Hjortekjøtt" også jeg. Det er bare fullstendig upassende rett og slett. Dette sprer seg nok til både eier og til camper-firmaet de har annonsert for. Jeg håper egentlig at en post som den der blir tatt tak i av media. For de har mistet det helt. Håper også fansen som pleier å forsvare alt de gjør tar avstand fra dette. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 23. august 2021 #48912 Del Skrevet 23. august 2021 Ganske traumatisk for barn å se sånt, hvis de hadde vært større og fulgt med. Nå var jo ikke det tilfelle her, men bare det at han får seg til å legge ut noe sånt. Det burde ikke engang blitt sendt på snap til de «nærmeste» spør du meg. Tarvelig. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 23. august 2021 #48913 Del Skrevet 23. august 2021 Jeg finner ingen bilder av camperen hos CBE.no, hverken på høydepunkter eller på hennes IG... jeg syns å huske at det lå noe der? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 23. august 2021 #48914 Del Skrevet 23. august 2021 Kollontaj skrev (9 timer siden): Til hans forsvar; mulig han har vært i sjokk. (Jeg håper nesten det.) Han var ikke mer i skokken at han la på litt 😍 for å få skyss, og det var dagen etter ulykken. Man kan fint tenke uklart i en sånn situasjon, men å legge ut på en instagramprofil med så mange følgerne OG forandre innstillingene fra privat til offentlig ( jeg hadde ikke tilgang før så at han må ha forandret innstillingene nylig. Mulig før han la ut det motbydelige bildet, men om han absolutt legge ut bildet hadde han nok hatt kunnskaper til å forandre til «privat» igjen) Da er man ekstremt dum og veldig lite empatisk. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 23. august 2021 #48915 Del Skrevet 23. august 2021 Gunvald skrev (53 minutter siden): Ganske traumatisk for barn å se sånt, hvis de hadde vært større og fulgt med. Nå var jo ikke det tilfelle her, men bare det at han får seg til å legge ut noe sånt. Det burde ikke engang blitt sendt på snap til de «nærmeste» spør du meg. Tarvelig. Jeg er ikke et barn men jeg opplevde det som traumatisk å se dette bildet. Det var rett og slett brutalt. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 23. august 2021 #48916 Del Skrevet 23. august 2021 15 minutter siden, Lill said: Jeg er ikke et barn men jeg opplevde det som traumatisk å se dette bildet. Det var rett og slett brutalt. Vi kjørte på et rådyr en gang - veldig trist. Noen dager etter fant vi noe pels innimellom noe på bilen - det var et ubehagelig og trist flashback - det falt oss virkelig ikke inn å ta bilde av. Og det var pels, litt mindre groteskt. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 23. august 2021 #48917 Del Skrevet 23. august 2021 Å oppleve noe sånt, altså kjøre ihjel et stort dyr, evt. forårsake at det må avlives, er jo en traumatisk opplevelse, for alle. Ser for meg at å tulle med det kan være en måte å forsøke å redusere inntrykkene litt for seg selv. Forsøke å ta bort noe av alvoret og dramatikken, for å lettere kunne håndtere hendelsen. En forsvarsmekanisme rett og slett. For jeg kan bare ikke tro at en mann som selv har hatt hund i alle år, tilsynelatende tar SÅ lett på en ulykke som så brutalt tar et dyrs liv. At det derimot ble delt på denne måten er bare trist, på så mange plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Camillalilla Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #48918 Del Skrevet 23. august 2021 13 hours ago, Hut said: Det kunne potensielt vært mye verre og det var sikkert en skikkelig fæl og traumatisk opplevelse. Hvis du ikke klarer å forstå det så sier det sitt. “Potensielt» er stikkordet her. Fakta er at heldig vis endte ulykken med at lke kom fra ulykken i godt behold mens hesten desverre ikke var så heldig. Det var helt sikkert en veldig traumatisk opplevelse for LKE, men det er totalt skivebom å poste om at han fant hestekjøtt på xcamp.no sin minicamper. Hvorfor poste et bilde med hestekjøtt av hesten du kjørte på (og drepte) på minicamperen du/CBE har fått sponset? Her blandes rollene så fullstendig. LKE prøver å slå seg opp som sin egen treningsguru (coach_eriksen på insta) samtidig som han er fotograf for CBE, frontfigur for Netfit og sitter i styret Treasures AS. Dette reflekterer bare så negativt for alle tre overnevnte «bedrifter». Treasures AS går godt i dag, men denne type publisitet kan umulig vekke tillit til potensielle klienter. LKE er i dag synonym med CBE’s sosiale medier. Så kanskje et godt råd er å reflektere litt mer over hva han legger ut før han trykker på «post» knappen. Det er relativt tydelig at publiseringen som er kritisert her i tråden ikke falt i god smak hos hans beskjedne antall følgerne siden posten ble slettet relativt kjapt. V 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. august 2021 #48919 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Finlay skrev (13 timer siden): Å oppleve noe sånt, altså kjøre ihjel et stort dyr, evt. forårsake at det må avlives, er jo en traumatisk opplevelse, for alle. Ser for meg at å tulle med det kan være en måte å forsøke å redusere inntrykkene litt for seg selv. Forsøke å ta bort noe av alvoret og dramatikken, for å lettere kunne håndtere hendelsen. En forsvarsmekanisme rett og slett. For jeg kan bare ikke tro at en mann som selv har hatt hund i alle år, tilsynelatende tar SÅ lett på en ulykke som så brutalt tar et dyrs liv. At det derimot ble delt på denne måten er bare trist, på så mange plan. Ingen grunn til å ty til Instagram for å redusere inntrykket av ulykken. Innlegget er ryddet for personangrep. Endret 23. august 2021 av Måne Rampelyset 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. august 2021 #48920 Del Skrevet 23. august 2021 Irja skrev (13 timer siden): Ingen grunn til å ty til Instagram for å redusere inntrykket av ulykken. Jeg finner heller ingen formildende omstendigheter her. Selvfølgelig er det et stort sjokk å kjøre på en hest - og takk og lov for at det gikk bra med han, men å dele en "kjøttbit" etter ulykken med spy-emoji for så å be om skyss hjem. Det er avslørende ift å vise at han ikke har empati. Mulig "Storyen" var impulsiv og at den kan "unnskyldes" som lite gjennomtenkt fordi han var i sjokk, men nei. Sorry, det kjøper jeg ikke. Jeg tror nemlig HAN trodde dette var "humor". Og det sa meg endel om han. Det er ikke første gangen denne mannen viser at han ikke har empati. Hans mangel på dette - samt tidvis agressive responser og kommentarer er skremmende (min mening) 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå