Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Brabancon skrev (15 minutter siden):

Triste eksempler på nivået her. Diskusjonen om kritikkverdige forhold i bedriften fortjener bedre. Taco?? 

Du svarer ikke på det jeg spør om! Hvordan kan man måle at kritikk mot en bedrift på Kg  går utover populæriteten? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brabancon
Lill :) skrev (På 22.8.2021 den 0.16):

Du svarer ikke på det jeg spør om! Hvordan kan man måle at kritikk mot en bedrift på Kg  går utover populæriteten? 

Endret av Brabancon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brabancon skrev (1 minutt siden):

Fordi du ikke forstår spørsmålet.

Eller at du er ute etter brukerdebatt og avsporing. 

Endret av Lill :)
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coach Eriksen reklamerer for camperen på tur uten å merke det som reklame. Så kræsjer han med en hest, og legger ut informasjon om dette  på samme konto. Fint å høre at det gikk bra, men hvorfor denne type informasjon deles på denne IG kontoen er merkelig. 

Endret av Lill :)
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brabancon
Lill :) skrev (På 22.8.2021 den 0.21):

Eller at du er ute etter brukerdebatt og avsporing. 

Endret av Brabancon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klaraku78 skrev (6 minutter siden):

Hvem er det egentlig som kjører på en hest, og hesten må mest sannsynlig avlives, som sitter rett etterpå å legger det ut på sosiale medier? Burde ikke fokuset været et helt annet sted enn å oppdatere instastory... Hadde jeg vært hesteeieren tror jeg at jeg hadde blitt litt kvalm av oppførselen. 

Åpenbart lever influensere livet gjennom IG. Alt må deles. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaraku78 skrev (8 minutter siden):

Hvem er det egentlig som kjører på en hest, og hesten må mest sannsynlig avlives, som sitter rett etterpå å legger det ut på sosiale medier? Burde ikke fokuset været et helt annet sted enn å oppdatere instastory... Hadde jeg vært hesteeieren tror jeg at jeg hadde blitt litt kvalm av oppførselen. 

Bra det gikk bra med sjåføren men synes veldig synd på den stakkars hesten og eieren. 😓Det meste skal dokumenteres, og det er ikke lett å skjønne seg på....

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brabancon
Lill :) skrev (På 22.8.2021 den 0.50):

Åpenbart lever influensere livet gjennom 

Endret av Brabancon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brabancon skrev (10 minutter siden):

Hvilke kanaler trodde du influensere benytter?

Brukeren skrev ikke at hen lurte på hvilke kanaler influencere bruker. Hen skrev at influencere åpenbart lever livet gjennom IG.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brabancon
Kollontaj skrev (På 22.8.2021 den 1.15):

Brukeren skrev ikke at hen lurte på hvilke kanaler influencere bruker. Hen skrev at influencere åpenbart lever livet gjennom 

Endret av Brabancon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (49 minutter siden):

Bra det gikk bra med sjåføren men synes veldig synd på den stakkars hesten og eieren. 😓Det meste skal dokumenteres, og det er ikke lett å skjønne seg på....

Nei, innholdet samsvarer ikke med bio på IG for å si det sånn. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også avventet å legge ut noe om ulykken, til sjokket hadde lagt seg og alle hadde fått følelsene på avstand. Når det er sagt fikk jeg utrolig vondt av alle involverte. Jeg rir selv og det å ri langs en vei er alltid en øvelse i stressmestring, både for hesten, meg og bilene som skal passere oss. Noen bilførere ser ut til å tenke at de skal ta hensyn ved å kjøre saaaakte bak hesten før de passerer i gangfart, noe som resulterer i at hesten tror vi forfølges av en sulten løve. 

Nå ser dette ut til at situasjonen har oppstått ganske brått, at hesten har hatt høy fart og forhåpentligvis var uten rytter. Den har muligens hoppet ut av et beite. For et mareritt 😪

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakini skrev (8 timer siden):

Ja, det betyr vel at hesten ikke overlevde. Men igjen, skal det kritiseres? Det kan jo skje alle

Neineinei, det der var ikke ment som kritikk! Det må ha vært en helt sinnsykt skummel opplevelse å være med på helt alene midt på natten. Ville slettet innleggene i dag var jeg han, men det kjenner han vel på selv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Marthos skrev (52 minutter siden):

Neineinei, det der var ikke ment som kritikk! Det må ha vært en helt sinnsykt skummel opplevelse å være med på helt alene midt på natten. Ville slettet innleggene i dag var jeg han, men det kjenner han vel på selv. 

Slett innlegg, nei? Han fortsetter i kjent stil med fokus på at han mangler bil… Han har vel forsikring og får seg en leiebil, som andre folk.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...