Populært innlegg Ingebjørg Skrevet 31. juli 2021 Populært innlegg #47381 Del Skrevet 31. juli 2021 Lurer på hvorfor de overnatter på Nermo, jeg, når Xcamp er så bra, og de tilsynelatende har den med på tur 🤷🏻♀️ 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 31. juli 2021 #47382 Del Skrevet 31. juli 2021 Ingebjørg skrev (2 minutter siden): Lurer på hvorfor de overnatter på Nermo, jeg, når Xcamp er så bra, og de tilsynelatende har den med på tur 🤷🏻♀️ Nermo? Ekteparet sliter med å ha overbevisende reklame om dagen. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 31. juli 2021 #47383 Del Skrevet 31. juli 2021 (endret) Lill skrev (14 minutter siden): Nermo? Ekteparet sliter med å ha overbevisende reklame om dagen. Hva? Skulle de ikke sove i campingvognen alikevel!??? #ikkegodreklame Endret 31. juli 2021 av Marioposa 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kati Skrevet 31. juli 2021 #47384 Del Skrevet 31. juli 2021 Tror den «campingvogna» egentlig er ment til senere på reisen deres. Når de skal oppi Gudbrandsdalen/Jotunheimen, mot Ålesund osv. Nermo hotell er planlagt for lenge siden, tror de har skrevet om det på bloggen. Sikkert en kjøpt hotellpakke m/ Hunderfossen og Barnas gård. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. august 2021 #47385 Del Skrevet 1. august 2021 Tråden er under moderering. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. august 2021 #47386 Del Skrevet 1. august 2021 Tråden er ryddet for avsporinger, persondebatt og svar til dette. Måne, admin. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 1. august 2021 #47387 Del Skrevet 1. august 2021 Marioposa skrev (På 31.7.2021 den 20.15): Hva? Skulle de ikke sove i campingvognen alikevel!??? #ikkegodreklame Håper de skal bruke den mer enn bare EN natt i løpet av ferien. Hotell er vel mer komfortabelt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. august 2021 #47388 Del Skrevet 1. august 2021 Snødronninga skrev (5 minutter siden): Håper de skal bruke den mer enn bare EN natt i løpet av ferien. Hotell er vel mer komfortabelt. Selvfølgelig er hotell mer komfortabelt. Å bytte på syns jeg er en perfekt løsning i mine ferier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 1. august 2021 #47389 Del Skrevet 1. august 2021 Lafamiglia skrev (På 31.7.2021 den 19.08): Men hun skjenket fra en vinflaske, så dermed er det absolutt grunn til å tro at det er vin. Og uansett ble det gitt inntrykk av at det er vin. Ja, og derfor skrev jeg at det var forbudt etter loven;-) , selv om væsken var glassklar som vann. Men virker ikke som de skjønner det. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 1. august 2021 #47390 Del Skrevet 1. august 2021 Snødronninga skrev (22 minutter siden): Håper de skal bruke den mer enn bare EN natt i løpet av ferien. Hotell er vel mer komfortabelt. Så familie på 4 skal sove i denne vogna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 1. august 2021 #47391 Del Skrevet 1. august 2021 Lill skrev (22 minutter siden): Så familie på 4 skal sove i denne vogna? Jeg trodde det var liggeplass på toppen også, men kanskje det ikke var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 1. august 2021 #47392 Del Skrevet 1. august 2021 Snødronninga skrev (1 minutt siden): Jeg trodde det var liggeplass på toppen også, men kanskje det ikke var det? Jo, liggeplass på toppen også. LKE viste det da han hadde med vogna da han var på løp. 4 liggeplasser ut i fra det jeg så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 1. august 2021 #47393 Del Skrevet 1. august 2021 Kokosmakron skrev (26 minutter siden): Jo, liggeplass på toppen også. LKE viste det da han hadde med vogna da han var på løp. 4 liggeplasser ut i fra det jeg så. Var det jeg også mente. Da er det vel ikke noe problem sånn sett, når det er sengeplass til alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvit_veis Skrevet 1. august 2021 #47394 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) Kollontaj skrev (På 31.7.2021 den 16.43): Kan hende CBE.no sin hyppige visning av vin, får noen uheldige konsekvenser for enkelte lesere. OG det er med på å sette en norm om at hyppig alkoholkonsum/ alkohol og barn er en ok kombo Endret 1. august 2021 av kvit_veis 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 1. august 2021 #47395 Del Skrevet 1. august 2021 Klink skrev (1 time siden): Selvfølgelig er hotell mer komfortabelt. Å bytte på syns jeg er en perfekt løsning i mine ferier. Folk som drar med seg en campingvogn sover ikke på hotell 😂😂😂 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvit_veis Skrevet 1. august 2021 #47396 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) Torden skrev (50 minutter siden): Folk som drar med seg en campingvogn sover ikke på hotell 😂😂😂 Følelsen som selges er med andre ord ikke troverdig. Må legge til at selv elsker min familie campinglivet, men vi behøver ikke selge dette - vi koser oss på ferie - uten å behøve og poste et eneste bilde. Endret 2. august 2021 av kvit_veis 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvit_veis Skrevet 1. august 2021 #47397 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) Nå må CBE se til å stoppe utlevering av barna. Det som postes kan deles med familie og venner, ikke 300.000 følgere og alle andre som fritt kan oppsøke konto. Det er på høy tid. Endret 2. august 2021 av kvit_veis 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 2. august 2021 #47398 Del Skrevet 2. august 2021 kvit_veis skrev (7 timer siden): Følelsen som selges er med andre ord ikke troverdig. Må legge til at selv elsker min familie campinglivet, men vi behøver ikke selge dette - vi koser oss på ferie - uten å behøve og poste et eneste bilde. det er vel det de fleste kjenner og føler. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 2. august 2021 #47399 Del Skrevet 2. august 2021 Marioposa skrev (På 2021-7-31 den 20.15): Hva? Skulle de ikke sove i campingvognen alikevel!??? #ikkegodreklame Nei, virkelig ikke god reklame, og i tillegg viser de mest bilder av en treport i reklamen for vogna.... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 2. august 2021 Populært innlegg #47400 Del Skrevet 2. august 2021 kvit_veis skrev (9 timer siden): Nå må CBE se til å stoppe utlevering av barna. Det som postes kan deles med familie og venner, ikke 300.000 følgere. Det er på høy tid. Veldig enig. Jeg tittet innom campingvogn-selskapet. Tydeligvis et litt mindre firma, som velger "ambassadører" til å selge inn vognene sine (vognene er fine btw) I tillegg til CBE.no (som ikke er oppført på nettsiden som ambassadør) så har de et par fotografer (er de naturfotografer, så må disse vognene være midt i blinken. Rett ut i naturen med kameraet. Perfekt) Men! Slik jeg oppfatter det som er lagt ut av reklame for vognen hos CBE.no så er det "familietur" campingvogn-selskapet ønsker å selge inn ved å engasjere de. Nok en gang blir barna brukt i reklame , og det er kvamlt. Her er det kanskje til og med på grunn av barna at de var attraktive for X Camp AS. Her burde X Camp AS brukt anonyme modeller, en "liksomfamilie". Det ville vært tilstrekkelig for å vise plass og muligheter for familietur med vognen. Tommel ned! 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå