Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

cerruti skrev (1 time siden):

Eller sidepupp-fokuset på story. 

Hva var det? Har ikke fått med meg det, tror jeg.  Men så er jeg ikke ofte innom hans IG heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm hva med å ta bildet litt lindre alvorlig. Utsikten rundt og cbe som også ser på utsikten og utsikten til henne . Altså morningview. Litt morsomt også! Blir ikke stalkingfølelse når man vet det er kona hans. Og hun vet at han sitter bak henne. Og hun vet helt sikkert nøyaktig hva han har lagt ut på some. Kanskje er det til og med stilt opp slik. 

Endret av Klink
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pøbelsara skrev (7 minutter siden):

Selvsagt er det stilt opp slik, og selvsagt vet hun at det legges ut. 

Får ikke noe stalkingfølelse av det. Og hun er jo til og med blurret. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden):

Det jeg forbinder med kleint gammeldags er at Lars Kristian Eriksens pubertale kvinnesyn publiseres offentlig, og sementerer at kvinnekroppen skal reduseres til et objekt for hans nytelse og bedømmelse. Moren til hans to døtre, der altså.

Det er ingen humor over dette. Bare ufattelig ignorant og usmakelig i 2021.

Ja som han fremdeles syns er fin og hvis man ser resten av bildet er jo den faktiske utsikten fin også. Så ser litt humoren i at det er to utsikter liksom 🤷‍♀️ 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 minutter siden):

Får ikke noe stalkingfølelse av det. Og hun er jo til og med blurret. 

Jeg får stalkingfølelse. Blurringen forsterker det for meg. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter nedpå berget og ser utover havet
En solskinnsdag i ferien min
[...]
Jeg titter på jenter, jeg har solbriller på
Så ingen riktig ser hvor jeg ser
Den peneste av jentene tar av seg sin bh
Og snur seg imot meg og sier
Du, si meg har du det bra?
Jo, takk skal du ha
Jeg har det bedre enn de fleste her til stede...

Som et apropos. ;) 

(Anbefaler også gjerne Lene Kongsvik Johansens legendariske slakt av denne sommerhiten: https://podtail.com/no/podcast/nrk-sommer-i-p2/lene-kongsvik-johansen/ (fra ca. 08.20), pluss her: https://www.nrk.no/kultur/lene-kongsvik-hater-solskinnssang-1.8281029)
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (21 minutter siden):

[...]
Jo, takk skal du ha

Som et apropos. ;) 

(Anbefaler også gjerne Lene Kongsvik Johansens legendariske slakt av denne sommerhiten: https://podtail.com/no/podcast/nrk-sommer-i-p2/lene-kongsvik-johansen/ (fra ca. 08.20), pluss her: https://www.nrk.no/kultur/lene-kongsvik-hater-solskinnssang-1.8281029)

Åja så selvfølgelig er DEN teksten krenkende også. 2021…….. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Hvem har skrevet "krenkende"?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (9 minutter siden):

Krenkende? Hvem sa det? 

teksten handler om han duden som sitter på berget med solbriller på og se på damene uten at noen riktig ser hvor han ser. 

kanskje prøve å være bittelitt redelig i debatten? :lillesky: Å beskylde folk for å være krenket er skikkelig nedrig. Bare slutt. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Aricia said:

[...]
Jo, takk skal du ha

Som et apropos. ;) 

Jeg skjønner ikke ditt apropos. Jeg har hørt podcasten, utfra det vil min konklusjon bli at du syns den mannlige rollefiguren i influencervirksomheten er en irriterende fyr, en sånn som ikke kan snakke om ting? Eller er det noe annet du vil fram til som jeg ikke forstår (muligens mindre oppdatert på trender i samfunnet enn mange deltakere i tråden da min daglige jobb ikke er humanoria eller samfunnsvitenskap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
pøbelsara skrev (18 minutter siden):

Krenkende? Hvem sa det? 

teksten handler om han duden som sitter på berget med solbriller på og se på damene uten at noen riktig ser hvor han ser. 

kanskje prøve å være bittelitt redelig i debatten? :lillesky: Å beskylde folk for å være krenket er skikkelig nedrig. Bare slutt. 

Det Lene Orvik sier kan oppfattes som at det er krenkende mot denne puppedama. I tillegg til det andre hun sier da, elsker Lene sin humor altså. Hun gjør også narr av det «perfekte» og hvor ubekymret hovedpersonen i sangen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjosen skrev (11 minutter siden):

Jeg skjønner ikke ditt apropos. Jeg har hørt podcasten, utfra det vil min konklusjon bli at du syns den mannlige rollefiguren i influencervirksomheten er en irriterende fyr, en sånn som ikke kan snakke om ting? Eller er det noe annet du vil fram til som jeg ikke forstår (muligens mindre oppdatert på trender i samfunnet enn mange deltakere i tråden da min daglige jobb ikke er humanoria eller samfunnsvitenskap)

Jeg tenkte bare på det parallelle budskapet i den delen av sangteksten jeg siterte, ikke så mye mer dypsindig enn det. :) 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Aricia said:

Jeg tenkte bare på det parallelle budskapet i den delen av sangteksten jeg siterte, ikke så mye mer dypsindig enn det. :) 

Da skylder jeg på at det er helg og at jeg prøvde å lese altfor mye inn i det hele 🙈

Takk for svar også :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjosen skrev (8 minutter siden):

Da skylder jeg på at det er helg og at jeg prøvde å lese altfor mye inn i det hele 🙈

Takk for svar også :)

Neida, det var bare jeg som var for upresis! :) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...