Lafamiglia Skrevet 15. juli 2021 #46461 Del Skrevet 15. juli 2021 (endret) Surikatt skrev (4 timer siden): Unge kvinner vet vel knapt hvem de er, lenger. Det er Funkygine som gjelder, heldigvis. Caroline Berg Eriksen graver sin egen grav med god hjelp av den uspiselige mannen hennes. Godt. Både Funkygine og f.eks. Jenny Skavlan fremstår som handlekraftige subjekter med meninger, verdier og holdninger. Det siste IG-bildet, hvor CBE poserer i bikini i stua med en hånd i været (?!) er morsomt. LKE henger på veggen i bakgrunnen og betrakter henne. Endret 15. juli 2021 av Lafamiglia 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 15. juli 2021 #46462 Del Skrevet 15. juli 2021 Nå står hun med arm(ene) i været på nesten alle bilder. Det gjorde hun ikke før. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 15. juli 2021 #46463 Del Skrevet 15. juli 2021 pøbelsara skrev (7 minutter siden): Jeg undrer meg over hva cbe ønsker å formidle. Hva er budskapet i siste ig-innlegg? Hvem henvender hun seg til? Å posere i bikini inne i eget hus, hvorfor legge ut bilde av det til 300 000 følgere? Det eneste budskapet jeg får, er «Se på meg!!!» Hva er det jeg ikke skjønner? Da er vi to.. Jeg har fått snapper av venner som har lagt ut med tekst av typen "bikini 24/7" hvor bildet er mye mer formidlende enn dette bare siste uka. Det med havet/sjø/basseng/bademadrass/gressplen og sommerkledde kropper, men alle hadde et fellestrekk: det var været som var i fokus, ikke kroppen dems. Og når mannenpågata klarer å formidle et enkelt budskap bedre enn dem som jobber med formidling og SoMe da er det noe som skurrer... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. juli 2021 #46464 Del Skrevet 15. juli 2021 pøbelsara skrev (21 minutter siden): Jeg undrer meg over hva cbe ønsker å formidle. Hva er budskapet i siste ig-innlegg? Hvem henvender hun seg til? Å posere i bikini inne i eget hus, hvorfor legge ut bilde av det til 300 000 følgere? Det eneste budskapet jeg får, er «Se på meg!!!» Hva er det jeg ikke skjønner? Er vel ikke noe annet budskap? Så noe greier på story fra SE med brystvorta ute og ses på *navn på instakontoen* Det så jo ut som ho skulle selge seg selv. Så er flere med oppmerksomhetsbehov, gitt. Det er bare se på meg se på meg overalt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lafamiglia Skrevet 15. juli 2021 Populært innlegg #46465 Del Skrevet 15. juli 2021 Ser at Jenny Skavlan har fått over 10.000 likes på reklamen for REN som hun postet i går. Funkygine har fått nesten 30.000 likes på reklamen for Devold fra i forgårs. Caroline Berg Eriksen derimot, har fått 480 likes for Elizabeth Arden-reklamen som har ligget ute i nesten en uke. Så hun kan ikke akkurat kalles dyktig i jobben sin. 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. juli 2021 #46466 Del Skrevet 15. juli 2021 Lafamiglia skrev (1 minutt siden): Ser at Jenny Skavlan har fått over 10.000 likes på reklamen for REN som hun postet i går. Funkygine har fått nesten 30.000 likes på reklamen for Devold fra i forgårs. Caroline Berg Eriksen derimot, har fått 480 likes for Elizabeth Arden-reklamen som har ligget ute i nesten en uke. Så hun kan ikke akkurat kalles dyktig i jobben sin. Er heldigvis få som bryr seg spesielt om cbe for tida. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 15. juli 2021 #46467 Del Skrevet 15. juli 2021 Kanskje på tide å slutte å sammenligne cbe med de overnevnte og heller tenke at Lene Orvik er mer i samme gata mtp innhold og de bruker flere av de samme annonsørene, mymuse og icaniwill. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. juli 2021 #46468 Del Skrevet 15. juli 2021 Lafamiglia skrev (32 minutter siden): Ser at Jenny Skavlan har fått over 10.000 likes på reklamen for REN som hun postet i går. Funkygine har fått nesten 30.000 likes på reklamen for Devold fra i forgårs. Caroline Berg Eriksen derimot, har fått 480 likes for Elizabeth Arden-reklamen som har ligget ute i nesten en uke. Så hun kan ikke akkurat kalles dyktig i jobben sin. Og over 60 000 likes på et av de siste innleggene😳 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 15. juli 2021 #46469 Del Skrevet 15. juli 2021 Katten89 skrev (2 timer siden): Jeg hørte intervju med en ultraløper i Børge fagerli sin egentid-podcast. Han fortalte at spiseforstyrrelser florerer i ultramiljøet. Ser hun Therese falk også fronter et usunt kroppsfokus, godtestopp prosjeker og andre "på kanten" ting. Mange piners seg sånn av sykelige grunner, desverre. Ikke bare for sporten. Takk for innsikt i miljøet. Triste greier. Vil nok ikke hjelpe dersom Treasures ønsker å slå seg opp som coacher i miljøet😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 15. juli 2021 #46470 Del Skrevet 15. juli 2021 Klink skrev (1 time siden): Er vel ikke noe annet budskap? Så noe greier på story fra SE med brystvorta ute og ses på *navn på instakontoen* Det så jo ut som ho skulle selge seg selv. Så er flere med oppmerksomhetsbehov, gitt. Det er bare se på meg se på meg overalt. Forskjellen er at SE har gjort "sånt" hele tiden, Treasures AS har blitt mer og mer "oppmerksomhetsjuke" med åra. Tiltross for to barn og en mer "seriøs" fremtoning i førsten... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 15. juli 2021 #46471 Del Skrevet 15. juli 2021 (endret) Begge to virker maniske i forhold til trening, det blir litt for mye..dette er to bloggere…ikke toppidrettsutøvere. Husker med gru da jeg var yngre og mer sårbar for påvirkning og følte meg ganske mislykka i forhold til CBE og andre rosabloggere. Selv om jeg var slank fra før.I en periode spiste jeg ekstremt lite og trente hver dag (pluss full jobb). En dag møtte jeg en gammel kollega som spurte om det gikk bra med meg. Hun syntes jeg så ut som om jeg hadde mistet mye vekt og så sliten ut. Det ble en oppvåkning for min del..Nå trener jeg når jeg gidder.Av og til mer og av og til bare yoga for å få hode og kropp på plass og jeg spiser akkurat hva jeg vil. Jeg husker den perioden med gru,for ALT dreide seg om mat og trening,selv om jeg ikke var i noen faresone der og da…men fy fader så slitsomt og altoppslukende det var. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. Endret 16. juli 2021 av Måne Rampelyset 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 15. juli 2021 #46472 Del Skrevet 15. juli 2021 (endret) Oline12 skrev (3 timer siden): Kanskje på tide å slutte å sammenligne cbe med de overnevnte og heller tenke at Lene Orvik er mer i samme gata mtp innhold og de bruker flere av de samme annonsørene, mymuse og icaniwill. Ja. Jeg vet ikke hvem Lene Orvik er, men jeg har tidligere skrevet at cbe.no er til forveksling lik bloggene til eks-realitydeltakere, med null substans, null refleksjon, null personlighet hos blogginnehaveren, men bare fokus på kropp og utseende, samtidig som det er en forbløffende mangel på rolleforståelse og innsikt/refleksjon rundt hva det å være en såkalt "influenser" innebærer. Så Melina fra Ex on the Beach er sikkert en mye mer rettferdig sammenligning enn oppegående kvinner som Jenny Skavlan og Funkygine, ja. Endret 15. juli 2021 av Lafamiglia 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 15. juli 2021 Populært innlegg #46473 Del Skrevet 15. juli 2021 Siste innlegg på insta. Teksten formidler en lykke over sommerværet der en kan gå i bikini hele dagen. Illustrert med en poserende selfie i speilet iført bikini, inne i huset foran spisestuemøblene. Jeg forbinder ikke sommervær med bikinibilde fra spisestua. Været er ute. Sommeren er ute. De har både uteplass og boblebad. Var det ingen hjemme som kunne ta et passende bilde til teksten? Er timeren på mobilkameraet ødelagt? Mangler uteplassen et stativ der man kan feste mobilen, sette på timer, posere med armene i været og knekk i hofta - og samtidig møte blikket til publikum fremfor å ha blikkontakt bare med seg selv? Selv Orvik klarer dette bedre enn veteranen i Sarpsborg. 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. juli 2021 #46474 Del Skrevet 15. juli 2021 (endret) Glem det Endret 15. juli 2021 av Kollontaj 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. juli 2021 #46475 Del Skrevet 15. juli 2021 MacBeth skrev (44 minutter siden): Forskjellen er at SE har gjort "sånt" hele tiden, Treasures AS har blitt mer og mer "oppmerksomhetsjuke" med åra. Tiltross for to barn og en mer "seriøs" fremtoning i førsten... Ja, det går nedover. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 15. juli 2021 #46476 Del Skrevet 15. juli 2021 Klink skrev (Akkurat nå): Ja, det går nedover. I bratt bakke.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. juli 2021 #46477 Del Skrevet 15. juli 2021 MacBeth skrev (2 minutter siden): I bratt bakke.. Det gjør vel egentlig ingenting. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 15. juli 2021 Populært innlegg #46478 Del Skrevet 15. juli 2021 Kjære vene, det bildet med armen i været og forelsket blikk rettet mot SEG SELV i bikini tar virkelig kaka. Pinlig, fatter ikke at hun ikke skjønner hvor latterlig hun fremstiller seg. Blir vel litt rar når livet går på ensformig repeat med kaffekopp, selfies, egenpleie, egendigging og løping på mølla, dag ut og dag inn. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 15. juli 2021 #46479 Del Skrevet 15. juli 2021 Chrisssi skrev (19 minutter siden): Kjære vene, det bildet med armen i været og forelsket blikk rettet mot SEG SELV i bikini tar virkelig kaka. Pinlig, fatter ikke at hun ikke skjønner hvor latterlig hun fremstiller seg. Blir vel litt rar når livet går på ensformig repeat med kaffekopp, selfies, egenpleie, egendigging og løping på mølla, dag ut og dag inn. Tror nesten hun legger det ut for å skape debatt. Mulig de faktisk ser at de har lite engasjement og tenker at å provosere er veien å gå? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 15. juli 2021 Populært innlegg #46480 Del Skrevet 15. juli 2021 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): Siste innlegg på insta. Teksten formidler en lykke over sommerværet der en kan gå i bikini hele dagen. Illustrert med en poserende selfie i speilet iført bikini, inne i huset foran spisestuemøblene. Jeg forbinder ikke sommervær med bikinibilde fra spisestua. Været er ute. Sommeren er ute. De har både uteplass og boblebad. Var det ingen hjemme som kunne ta et passende bilde til teksten? Er timeren på mobilkameraet ødelagt? Mangler uteplassen et stativ der man kan feste mobilen, sette på timer, posere med armene i været og knekk i hofta - og samtidig møte blikket til publikum fremfor å ha blikkontakt bare med seg selv? Selv Orvik klarer dette bedre enn veteranen i Sarpsborg. Bildet er så redigert at hun ser ut som Lillian Muller. Armen er oppe fordi det er lettere å trekke magen enda lenger inn med armen opp. Jeg testet, det er stor forskjell. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå