Rev. Revenge Skrevet 30. juni 2021 #45621 Del Skrevet 30. juni 2021 Jeg lurer mer på hva vi ikke får se når det velges å publisere ett år gamle bilder og filmer på instagram og på instastory som liksom skal være øyeblikk i sanntid. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 30. juni 2021 #45622 Del Skrevet 30. juni 2021 Det er vel ganske vanlig å nevne at bildet er fra i fjor. Noen dager gammelt - greit, men et år gammelt er litt merkelig. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 30. juni 2021 #45623 Del Skrevet 30. juni 2021 Klink skrev (2 timer siden): Det med å legge ut gamle bilder viser i alle fall at det vi får se kan være langt fra sannheten og noe alle som følger influensere burde vite. Dette gjelder ikke bare cbe, men alle influensere. Ja men hvordan skal man vite at det er gamle bilder da? De færreste kjenner igjen bilder fra i fjor og du ser jo på kommentarene at folk ikke skjønner at det ikke er i sanntid. CBE og andre påberoper seg ofte redaksjonell frihet ved å bruke gamle bilder uten å informere om det, men jeg kan love deg at 9 av 10 på gata tror det skjer i sanntid. Men så lenge CBE og andre influensere får rosen de er ute etter så blåser de jo i at folk blir narret. Ellers hadde de jo informert om at bildene er gamle/throwback. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. juni 2021 #45624 Del Skrevet 30. juni 2021 Powerball skrev (27 minutter siden): Ja men hvordan skal man vite at det er gamle bilder da? De færreste kjenner igjen bilder fra i fjor og du ser jo på kommentarene at folk ikke skjønner at det ikke er i sanntid. CBE og andre påberoper seg ofte redaksjonell frihet ved å bruke gamle bilder uten å informere om det, men jeg kan love deg at 9 av 10 på gata tror det skjer i sanntid. Men så lenge CBE og andre influensere får rosen de er ute etter så blåser de jo i at folk blir narret. Ellers hadde de jo informert om at bildene er gamle/ Må vel bli strengere regler. Eventuelt at man har fokus på hva influenser og sosiale media egentlig er: framstilling av en virkelighet som kun finnes på sosiale media. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 30. juni 2021 #45625 Del Skrevet 30. juni 2021 (endret) Gammelt bilde eller ei... who cares? Historiefortellingen er det viktigste! 🤩 Klein(t)!! Endret 30. juni 2021 av Sophia_08 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 30. juni 2021 #45626 Del Skrevet 30. juni 2021 Veldig spesielt at magen er det første vi ser på stort sett alle filmer hun legger ut på IG. Skal hun filme valpen, så filmes magen først. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 30. juni 2021 #45627 Del Skrevet 30. juni 2021 (endret) likermegher skrev (1 time siden): Veldig spesielt at magen er det første vi ser på stort sett alle filmer hun legger ut på IG. Skal hun filme valpen, så filmes magen først. Det forundrer meg ikke. Hunden til CBE engasjerer knapt nok en brøkdel av hva Funkygine sine hunder gjør. Så CBE prøver vel å mixe inn litt lettkledd kvinnekropp for å se om komboen kan skape litt mer oppmerksomhet. Her snakker vi meningsfylte dager asså 🙃 Endret 30. juni 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 30. juni 2021 #45628 Del Skrevet 30. juni 2021 Aricia skrev (19 timer siden): Arbeid spart, antar jeg? Det er jo ikke helt uvanlig. Noen IGere reposter jo omtrent bare et tjuetalls bilder på repeat i årevis, for å få litt action på kontoen uten særlig innsats. Antar det funker hvis likes er et mål i seg selv. Det lyser ikke akkurat inspirasjon av en stor influencer som tyr til samme nødstrategi. Typisk for interiørkontoer 🥱🥱🥱🥱😴 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. juni 2021 #45629 Del Skrevet 30. juni 2021 (endret) Så på et program for lenge, lenge siden med Anne Brith, var det bloggerne? Uansett hun anbefalte alle å reposte eldre innlegg. Blir jo litt annet å legge ut gamle bilder som framstilles som at det er her og nå da. Fitfocuse vet jeg har gjort mye av det, altså reposter eldre innlegg. Og så kan man på den andre siden kanskje tenke seg at cbe ikke bruker så mye tid framfor kameraet som antatt eller tok seg litt «fri» ved å bruke gamle bilder istedet for å ta nye. Endret 30. juni 2021 av Klink 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 30. juni 2021 #45630 Del Skrevet 30. juni 2021 Ny spørsmålsrunde med spørsmål laget av paret selv🤪 Og venner/familie. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tivi20 Skrevet 30. juni 2021 #45631 Del Skrevet 30. juni 2021 Klink skrev (29 minutter siden): Så på et program for lenge, lenge siden med Anne Brith, var det bloggerne? Uansett hun anbefalte alle å reposte eldre innlegg. Blir jo litt annet å legge ut gamle bilder som framstilles som at det er her og nå da. Fitfocuse vet jeg har gjort mye av det, altså reposter eldre innlegg. Og så kan man på den andre siden kanskje tenke seg at cbe ikke bruker så mye tid framfor kameraet som antatt eller tok seg litt «fri» ved å bruke gamle bilder istedet for å ta nye. Scrollet meg tilbake til 2019 på Instagram hos fitfocus, uten å finne noe som var postet dobbelt. Mulig hun poster noen treningsøkter på nytt på Facebooksiden sin (fant ikke det umiddelbart heller jeg da), men vil allikevel si det er annerledes enn å reposte selfier, øktene hennes ligger jo på en blogg hvor datoen tydelig kommer frem. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. juni 2021 #45632 Del Skrevet 30. juni 2021 (endret) Tivi20 skrev (12 minutter siden): Scrollet meg tilbake til 2019 på Instagram hos fitfocus, uten å finne noe som var postet dobbelt. Mulig hun poster noen treningsøkter på nytt på Facebooksiden sin (fant ikke det umiddelbart heller jeg da), men vil allikevel si det er annerledes enn å reposte selfier, øktene hennes ligger jo på en blogg hvor datoen tydelig kommer frem. Jeg har sett det mange ganger hos henne at hun på en måte legger ut samme innlegg som har vært lagt ut før på Facebook. Har ingen dokumentasjon, mennhusker jeg klikket og tenkte at dette har jeg lest før. Uansett selvfølgelig stemmer datoen og sånn med når det ble lagt ut første gang. Dette er en kjent måte å gjøre det på for å skape interesse og klikk. Var hvertfall det AB rådet til mener jeg å huske. Jeg skriver også at det er annerledes å legge ut gamle ting og framstille det som det gjelder her og nå. Tipper det er mange som benytter seg av trikset da. fant forresten dokumentasjon, innlegget lagt ut for 5 dager siden på Facebook, men blogginnlegg det referer til lagt ut på bloggen i 2020. Bildet er hentet fra fitfocuse sin Facebook-side. Endret 30. juni 2021 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 30. juni 2021 #45633 Del Skrevet 30. juni 2021 Snakk om å benytte enhver anledning til å filme seg selv, til og med speilbilder i vinduer må filmes. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 30. juni 2021 #45634 Del Skrevet 30. juni 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Trudis23 Skrevet 30. juni 2021 Populært innlegg #45635 Del Skrevet 30. juni 2021 Minnie Mus skrev (8 minutter siden): Snakk om å benytte enhver anledning til å filme seg selv, til og med speilbilder i vinduer må filmes. Og denne hvor hun står på tærne slik at magen kommer med i speilbildet 😆 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. juni 2021 #45636 Del Skrevet 30. juni 2021 Legger merke til at foreldre og annen familie ikke er med på bursdagsballonginnlegget, det synes jeg er bra. Mindreårige er med, håper de også blir borte fra reklameinnlegg. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ella_00 Skrevet 30. juni 2021 #45637 Del Skrevet 30. juni 2021 Klink skrev (38 minutter siden): Jeg har sett det mange ganger hos henne at hun på en måte legger ut samme innlegg som har vært lagt ut før på Facebook. Har ingen dokumentasjon, mennhusker jeg klikket og tenkte at dette har jeg lest før. Uansett selvfølgelig stemmer datoen og sånn med når det ble lagt ut første gang. Dette er en kjent måte å gjøre det på for å skape interesse og klikk. Var hvertfall det AB rådet til mener jeg å huske. Jeg skriver også at det er annerledes å legge ut gamle ting og framstille det som det gjelder her og nå. Tipper det er mange som benytter seg av trikset da. fant forresten dokumentasjon, innlegget lagt ut for 5 dager siden på Facebook, men blogginnlegg det referer til lagt ut på bloggen i 2020. Bildet er hentet fra fitfocuse sin Facebook-side. Det er ikke gjenbruk som er problemet, men to andre ting. 1) Gjenbruk av bikinibilder, why? 2) det merkes ikke med at det er et «gammelt» bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. juni 2021 #45638 Del Skrevet 30. juni 2021 Ella_00 skrev (3 minutter siden): Det er ikke gjenbruk som er problemet, men to andre ting. 1) Gjenbruk av bikinibilder, why? 2) det merkes ikke med at det er et «gammelt» bilde. For å slippe å ta nye bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 30. juni 2021 #45639 Del Skrevet 30. juni 2021 (endret) Ella_00 skrev (49 minutter siden): Det er ikke gjenbruk som er problemet, men to andre ting. 1) Gjenbruk av bikinibilder, why? 2) det merkes ikke med at det er et «gammelt» bilde. Hva er problemet med gjenbruk av gamle bilder? Hvorfor skal CBE merke at dette er et gammelt bilde? Endret 30. juni 2021 av Hut 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 30. juni 2021 #45640 Del Skrevet 30. juni 2021 likermegher skrev (6 timer siden): Veldig spesielt at magen er det første vi ser på stort sett alle filmer hun legger ut på IG. Skal hun filme valpen, så filmes magen først. Veldig merkelig. Tror de fleste har fått med seg magen. Hun har et ustoppelig behov etter likes og skryt. Det er sykelig. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå