Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Aquarius04 skrev (46 minutter siden):

Say what?? 😳😳

Oh yes. 
https://tjomlid.com/2013/05/03/fotballfrue-aksepterer-ikke-evolusjonsteorien/

https://tjomlid.com/2013/05/03/oppdatering-fotballfrue-aksepterer-evolusjonsteorien-puh/
I god CBE/LKE-ånd så kveruleres det fram til at de ble misforstått og de egentlig mente en moderert versjon av svadaen CBE kom med.
Verdt å lese for det har høy underholdningsverdi. Påregn å måtte gjemme seg bak en pute. 
Måten å argumentere (les kverulere) på har ikke forandret seg det fjerneste siden 2013. Absolutt ingen tegn til modning what so ever...

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan bli interessant

Screenshot fra ig-story

20210609_125602.jpg

Screenshot_20210609-125618_Gallery.jpg

Screenshot_20210609-125625_Gallery.jpg

Endret av Baelfire
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baelfire skrev (6 minutter siden):

Screenshot fra ig-story

20210609_125602.jpg

Viktige møter hun er i..

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (16 minutter siden):

Oh yes. 

https://tjomlid.com/2013/05/03/oppdatering-fotballfrue-aksepterer-evolusjonsteorien-puh/
I god CBE/LKE-ånd så kveruleres det fram til at de ble misforstått og de egentlig mente en moderert versjon av svadaen CBE kom med.
Verdt å lese for det har høy underholdningsverdi. Påregn å måtte gjemme seg bak en pute. 
Måten å argumentere (les kverulere) på har ikke forandret seg det fjerneste siden 2013. Absolutt ingen tegn til modning what so ever...

Når du tror farsen ikke kan bli flauere. Hun driter seg jo loddrett ut med slike kommentarer! Herregud…

Ja den er gammel, men hun har jo fortsatt i samme tralten. Er det mulig å framstå så kort?!

Endret av Aquarius04
La til
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baelfire skrev (1 time siden):

Screenshot fra ig-story

20210609_125602.jpg

Til hennes «forsvar» så ser det ut til at hun er i møte med Ole Henriksen som lager hudpleieprodukter. Så ikke noe Botox-opplegg eller lignende dette.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (4 timer siden):

Det var nok bruk av dialekt (dialekt jeg ikke tror hun har, men de sier "hvor/kor fin" der LKE kommer fra kanskje?) 

Vi sier "kor", f.eks "å, kor fin den va". 

For øvrig er det norske språket i rask endring, mange ungdommer snakker og tenker på engelsk, noe som fører til at de oversetter fraser mer direkte mellom språkene. F.eks sier mange unge "i min mening" og "jeg ville vært ok med det". Bare en digresjon. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tivi20 skrev (5 minutter siden):

Til hennes «forsvar» så ser det ut til at hun er i møte med Ole Henriksen som lager hudpleieprodukter. Så ikke noe Botox-opplegg eller lignende dette.

Ja, jeg søkte opp Wrinkle blur og fant ut at det er produkter av Ole Henriksen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (3 minutter siden):

Har hun rynker?? 

Ikke som jeg kan se, men det brukes jo stadig filter og Photoshop. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Henriksen? Isåfall må jeg starte jakten på nytt merke. 

Det denne bedriften står for er helt horribelt. Og at de oppå det hele presterer å utøve så frekk og elendig kundeservice så klarer jeg ikke å ønske de noe godt. 

Det eneste jeg kan gi dem cred for er at de har skapt sine egne arbeidsplasser, jeg tror nemlig ikke noen bedrifter ville vært tjent med å ha disse som fast ansatt. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så pussig at carolinebergeriksen-profilen gjennom hele pandemien gjentatte ganger har reist fra Sarpsborg til Oslo og Beths Beauty for blant annet egenhendig å hente Zein Obagis Zo Skin-produkter dokumentert via publisering på stories, som enkelt kan sendes per post. Nå kan det se ut til å bli en fremtidig kampanje med Ole Henriksen-produkter med en profil som altså har vist frem å bruke helt andre produkter med andre kvaliteter og som bruker filter på/redigerer hvert eneste publiserte bilde/film. 

Troverdig?

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (51 minutter siden):

Det er jo så pussig at carolinebergeriksen-profilen gjennom hele pandemien gjentatte ganger har reist fra Sarpsborg til Oslo og Beths Beauty for blant annet egenhendig å hente Zein Obagis Zo Skin-produkter dokumentert via publisering på stories, som enkelt kan sendes per post. Nå kan det se ut til å bli en fremtidig kampanje med Ole Henriksen-produkter med en profil som altså har vist frem å bruke helt andre produkter med andre kvaliteter og som bruker filter på/redigerer hvert eneste publiserte bilde/film. 

Troverdig?

Nei, ikke troverdig.

For noen uker siden reklamerte hun for hudpleieprodukter fra Elisabeth Arden… om det er Ole Henriksen eller Tiffany & co eller andre gjenstår å se… Uansett, samarbeidene og reklameringen er så lite troverdig. 

Endret av Mrs Bella
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surikatt skrev (1 time siden):

Har hun rynker?? 

Nå lager Ole Henriksen ganske mye andre produkter enn rynkekremer da. Jeg bruker selv produktene, kommer til å slutte om de inngår samarbeid med CBE, men litt saklig går det an å være i sin kritikk av bedriften.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (18 minutter siden):

Hvis det er Ole Henriksen, så har de mistet en kunde! 

Og en til. Boikotter alle produkter som markedsføres via uetiske kanaler.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly_A skrev (1 time siden):

Ole Henriksen? Isåfall må jeg starte jakten på nytt merke. 

Det denne bedriften står for er helt horribelt. Og at de oppå det hele presterer å utøve så frekk og elendig kundeservice så klarer jeg ikke å ønske de noe godt. 

Det eneste jeg kan gi dem cred for er at de har skapt sine egne arbeidsplasser, jeg tror nemlig ikke noen bedrifter ville vært tjent med å ha disse som fast ansatt. 

Enig! Om hun blir ambassadør eller får et annet samarbeid med Ole Henriksen, har jeg kjøpt mitt siste produkt derfra!!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Aquarius04 skrev (3 timer siden):

Når du tror farsen ikke kan bli flauere. Hun driter seg jo loddrett ut med slike kommentarer! Herregud…

Ja den er gammel, men hun har jo fortsatt i samme tralten. Er det mulig å framstå så kort?!

Jeg tror det er en alvorlig bivirkning av det livet de har levd i bobla si 🤪

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (3 timer siden):

Oh yes. 

Så CBE AS har gått fra å være evolusjonsfornektere til å jobbe med en app som liksom skal være basert på «scientific approach”

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes å huske at CBE hadde et samarbeid med Ole Henriksen for mange år siden, men husker ikke når.

edit; hun hadde et intervju med han i 2011, og har hatt flere innlegg med produkter fra OH i tiden etter 

https://www.carolinebergeriksen.no/2011/11/03/ole-henriksen-en-hudguru/

Endret av skruf
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...