Isola2 Skrevet 8. juni 2021 #44001 Del Skrevet 8. juni 2021 Hunter7 skrev (7 minutter siden): Riktig, men det var vel så vidt jeg husker også da LKE seilte under falsk flagg - altså med alias. Kan dere ikke finne noe annet å ta fyren på enn det samme gamle grumset? Hakk i plata much? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 8. juni 2021 #44002 Del Skrevet 8. juni 2021 Just now, Isola2 said: Kan dere ikke finne noe annet å ta fyren på enn det samme gamle grumset? Hakk i plata much? Nei. Kanskje lese deg opp på hva som ble skrevet forut - nemlig et generelt spørsmål om hvem som eventuelt skånes LKEs tøffe-meg-på-tastatur-oppførsel. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timeplan Skrevet 8. juni 2021 #44003 Del Skrevet 8. juni 2021 1 hour ago, LilleSnupp said: Oppførselen og uttalelsene fra eierne av bloggen minner meg mer om den sterotypiske oppfatningen jeg har av de som har Livets harde skole under utdannelse i sin Facebook-profil. Ja, og all den tid de forsøker å fremstå veldig besteborgelig på andre arenaer så blir det fryktelig merkelig for meg. Men slik er det jo også i CBE sitt eget kommentarfelt. Historien de forteller på bloggen passer ikke med det vi ser i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 8. juni 2021 #44004 Del Skrevet 8. juni 2021 pøbelsara skrev (2 timer siden): Hvor sier han at han er gladkristen? De er vel ikke akkurat utøvende kristne? Han framstår ikke som spesielt glad heller 😉 Begge to er tidligere KRIK'ere, såkalte gladkristne. Det er jo rett og slett fantastisk å ikke være personlig kristen når man ikke tror på the big bang og evolusjonen, ref CBE i kommentarfelt på egen blogg 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 8. juni 2021 #44005 Del Skrevet 8. juni 2021 Tenker kristne at det er ok å dele informasjon om samleie stillinger, vise frem private deler av kroppen til millioner av mennesker og lyve så åpenlyst som denne bedriften gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 8. juni 2021 #44006 Del Skrevet 8. juni 2021 Timeplan skrev (3 timer siden): Tema, tema, tema. Skal man være rocka med avrevet olashorts og militærgrønn jakke må det være boots. Ja tema er viktigere enn temperaturen 😄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 8. juni 2021 #44007 Del Skrevet 8. juni 2021 Mye eksponering av barna idag på Insta story. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 9. juni 2021 #44008 Del Skrevet 9. juni 2021 Shopgirl2014 skrev (4 timer siden): Hva er problemet med den kommentaren? Han gir uttrykk for et synspunkt mange deler. Politiet har dessuten beklaget det som skjedde. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/OQwbAk/bevaepnet-politi-holdt-hjemmesnekret-narkotika-presentasjon-legger-seg-flate Jeg ser virkelig ikke problemet i å engasjere seg i aktuelle saker på facebook eller andre steder. Ser heller ikkje noko problem med den kommentaren der, dei greiene var jo heilt på trynet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 9. juni 2021 #44009 Del Skrevet 9. juni 2021 Pust skrev (10 timer siden): Har du en lenke til der dette er hentet fra? https://www.nrk.no/vestland/politikvinne-stilte-med-pistol-i-beltet-under-skolebesok-1.15527988?fbclid=IwAR16IUxHgwdlSOw5AW3QNS6qdZ9p8DX6sXZ9BzfcWqgqke5rUBPZ09O1hEw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymble Skrevet 9. juni 2021 #44010 Del Skrevet 9. juni 2021 Synes språket til CBE bare blir dårligere og dårligere. Før var hun ganske flink å skrive, synes jeg. Nå er det rare setninger, grammatikkfeil, skrivefeil og emojier overalt. Et eksempel fra Instastory i dag: Det heter vel "sverge PÅ"? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 9. juni 2021 #44011 Del Skrevet 9. juni 2021 Mymble skrev (38 minutter siden): Synes språket til CBE bare blir dårligere og dårligere. Før var hun ganske flink å skrive, synes jeg. Nå er det rare setninger, grammatikkfeil, skrivefeil og emojier overalt. Et eksempel fra Instastory i dag: Det heter vel "sverge PÅ"? Ja - men ikke når du prøver gjøre tenåringer til publikumet ditt 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. juni 2021 #44012 Del Skrevet 9. juni 2021 Mymble skrev (1 time siden): Synes språket til CBE bare blir dårligere og dårligere. Før var hun ganske flink å skrive, synes jeg. Nå er det rare setninger, grammatikkfeil, skrivefeil og emojier overalt. Et eksempel fra Instastory i dag: Det heter vel "sverge PÅ"? Har lagt merke til det samme. Ved å ikke interagere med andre, så tror jeg språket stagnerer og taper seg. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iben02 Skrevet 9. juni 2021 #44013 Del Skrevet 9. juni 2021 Mymble skrev (1 time siden): Synes språket til CBE bare blir dårligere og dårligere. Før var hun ganske flink å skrive, synes jeg. Nå er det rare setninger, grammatikkfeil, skrivefeil og emojier overalt. Et eksempel fra Instastory i dag: Det heter vel "sverge PÅ"? Hun sier også "hvor fin", uten spørsmålstegn bak. På norsk gir ikke det noen mening. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. juni 2021 #44014 Del Skrevet 9. juni 2021 (endret) Iben02 skrev (44 minutter siden): Hun sier også "hvor fin", uten spørsmålstegn bak. På norsk gir ikke det noen mening. Det var nok bruk av dialekt (dialekt jeg ikke tror hun har, men de sier "hvor/kor fin" der LKE kommer fra kanskje?) Endret 9. juni 2021 av Isild 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 9. juni 2021 #44015 Del Skrevet 9. juni 2021 Kollontaj skrev (13 timer siden): https://www.carolinebergeriksen.no/2010/10/19/svar-pa-spørsmal-del-ii-3/ Tror på Gud, men ikke personlig kristen. Ok. Det er jo et gammelt innlegg, men når hun skriver dette : «Dere har jo helt klart dannet dere et bilde av hvordan jeg ser ut, men tenk om jeg da møter en av dere, og hele inntrykket blir ødelagt? At dere hadde ventet dere noe annet? « Hva mener hun egentlig? Når hun til da har lagt ut en haug med bilder av seg selv, også er man redd at man har dannet et feil uttrykk av henne.. altså.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 9. juni 2021 #44016 Del Skrevet 9. juni 2021 Mymble skrev (3 timer siden): Synes språket til CBE bare blir dårligere og dårligere. Før var hun ganske flink å skrive, synes jeg. Nå er det rare setninger, grammatikkfeil, skrivefeil og emojier overalt. Et eksempel fra Instastory i dag: Det heter vel "sverge PÅ"? Jeg tror emojibruken er noe hun gjør bevisst for å virke yngre og kulere. Mens faktum er at den yngre generasjonen bruker færre emojis enn før, og at de mener en del emojis er teite å bruke (https://www.nrk.no/rogaland/latterfjes-emoji-er-_teit_-blant-unge-1.15503047). På bloggen er emojiene 🙂, 😉 og 🤤 flittig brukt, må si meg enig i at det minner mer om språket til min bestemor på 77 enn niese på 13! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. juni 2021 #44017 Del Skrevet 9. juni 2021 Jeg synes bruken av emoji istedet for tegnsetting, forringer tekstene veldig. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. juni 2021 #44018 Del Skrevet 9. juni 2021 Overdreven emojibruk "roter til" og fordummer tekst (min mening) En kollega benyttet seg av mange emojier i korrespondanse for å uttrykke seg - må ærlig innrømme at det gjorde at jeg ikke klarte å ta vedkommende alvorlig. Det er mulig at mange bruker emojier for å supplere tekst med "ansiktsutrykk" (for å vise følelser) - men det eneste emojiene forteller er at de behersker skriftlig dårlig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 9. juni 2021 #44019 Del Skrevet 9. juni 2021 NewStart87 skrev (14 timer siden): Jeg syntes han virker veldig kverulerende og at han har et veldig forvrengt syn på kvinnekroppen. Han er langt mer enn kverulerende. Jeg har vært i meldinger med han på Instagram, og han manipulerer og kverulererer og strør om seg med hersketeknikker. Det er skremmende. Men mest skremmende siden han egentlig ikke har noe av substans å komme med, men skjuler det bak alskens fremmedord, hersketeknikker og lignende. Orker ikke finne bilde av det nå, men det er postet lenger bak i tråden. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 9. juni 2021 #44020 Del Skrevet 9. juni 2021 FotbaIlflua skrev (12 timer siden): Han framstår ikke som spesielt glad heller 😉 Begge to er tidligere KRIK'ere, såkalte gladkristne. Det er jo rett og slett fantastisk å ikke være personlig kristen når man ikke tror på the big bang og evolusjonen, ref CBE i kommentarfelt på egen blogg Say what?? 😳😳 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå