Kollontaj Skrevet 6. juni 2021 #43921 Del Skrevet 6. juni 2021 Inocybe skrev (2 minutter siden): 😂 Har ofte fått beskjed om å bekrefte jeg er over 18 på Imgur når noen har lagt ut skjermdump av IGen til CBE. Så både Imgur og YT er altså helt enige med Kvinneguiden at innholdet på CBE.no er over grensen. 😂 Samme med fotoforensic. 🤪 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bun9 Skrevet 6. juni 2021 #43922 Del Skrevet 6. juni 2021 Laia skrev (3 timer siden): Her er de harde fakta angående nedgang i følgere. Det er underlig at bedriften ikke vurderer å endre kurs/endre strategi da de « røde» tallene taler for seg selv (trenden har vært slik lenge). Hadde det vært min bedrift hadde jeg vært ganske så bekymret og umiddelbart tatt noen grep og endret kurs😕 Det er tydelig at de IKKE leverer det følgerne vil ha. https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno/monthly Enig. Ser samtidig at antallet innlegg/poster også har økt med tiden. Så de bommer fullstendig på innholdet og målgruppen sin. Til sammenligning har jeg en IG-konto som jeg ikke har postet noe på siden ca. mars i fjor. Jeg får stadig 150+ relevante følgere i måneden. Altså 900 mer enn CBE. 🤷♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 6. juni 2021 #43923 Del Skrevet 6. juni 2021 (endret) bun9 skrev (1 time siden): Enig. Ser samtidig at antallet innlegg/poster også har økt med tiden. Så de bommer fullstendig på innholdet og målgruppen sin. Til sammenligning har jeg en IG-konto som jeg ikke har postet noe på siden ca. mars i fjor. Jeg får stadig 150+ relevante følgere i måneden. Altså 900 mer enn CBE. 🤷♀️ De poster samme innhold nå som for 11 år siden, men er i hard konkurranse med andre. Wow faktoren er over. Endret 6. juni 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 6. juni 2021 #43924 Del Skrevet 6. juni 2021 Ang det ihjelredigerte bikinibildet så ble det tatt av Rolf Ørjan Høgseth på samme tid som han var en stor forkjemper for retusjering. In public. Alle han fotograferte så blankpolert ut fra topp til tå og var ikke til å kjenne igjen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 6. juni 2021 #43925 Del Skrevet 6. juni 2021 Hut skrev (3 timer siden): Tror fremdeles det er helt innafor å ha på seg en stripete genser altså. Det får da være måte på hva folk skal reagere på. Det er ikke "måte på" her i tråden. Kan det kritiseres, så skal det kritiseres. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 6. juni 2021 #43926 Del Skrevet 6. juni 2021 (endret) Nudeldama skrev (8 timer siden): Det er ikke "måte på" her i tråden. Kan det kritiseres, så skal det kritiseres. Kritisere kritikken mener du? For det er vel eneste bidraget fra enkelte sin side. Og den «stripete genseren» eksisterer ikke! Endret 7. juni 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 6. juni 2021 #43927 Del Skrevet 6. juni 2021 Honningmor skrev (21 minutter siden): Ang det ihjelredigerte bikinibildet så ble det tatt av Rolf Ørjan Høgseth på samme tid som han var en stor forkjemper for retusjering. In public. Alle han fotograferte så blankpolert ut fra topp til tå og var ikke til å kjenne igjen. Har LKE hentet inspirasjon fra denne fotografen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 7. juni 2021 #43928 Del Skrevet 7. juni 2021 Baelfire skrev (10 timer siden): Det antrekket hvor ho bruker beret er vel faktisk strengt tatt fra da de var i Paris, trodde jeg. Stemmer det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 7. juni 2021 #43929 Del Skrevet 7. juni 2021 Jeg så på en story her forleden at hun skal ha en "what I eat in a day" story. Det blir spennende. Enten viser hun flere måltider, enn hun egentlig spiser eller så viser hun lite mat for å vise "om du spiser så lite som meg, blir du like tynn som meg". Det er trist om hun viser en kaffekopp til frokost, salat til lunsj, og fisk og grønnsaker til middag. Tror og håper hun ikke spiser så lite, men det er det hun ofte viser i sine kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 7. juni 2021 #43930 Del Skrevet 7. juni 2021 Kefalinia skrev (19 minutter siden): Jeg så på en story her forleden at hun skal ha en "what I eat in a day" story. Det blir spennende. Enten viser hun flere måltider, enn hun egentlig spiser eller så viser hun lite mat for å vise "om du spiser så lite som meg, blir du like tynn som meg". Det er trist om hun viser en kaffekopp til frokost, salat til lunsj, og fisk og grønnsaker til middag. Tror og håper hun ikke spiser så lite, men det er det hun ofte viser i sine kanaler. Tenker det er irrelevant om det som vises faktisk er det CBE spiser eller en "glosset perfekt" versjon. Det er uansett noe influencere skal holde seg langt unna siden det er en alvorlig spiseforstyrrelses-trigger som fagkompetanse advarer sterkt i mot. Influencere med etisk sans og respekt for andre mennesker blogger ikke om den slags fordi de ikke ønsker andre vondt. https://m24.no/kvinneguiden-lauga-oskarsdottir-nyheter/lanserer-sunn-fornuft-plakaten-kvinneguiden-og-bloggere-pa-lag-mot-spiseforstyrrelser/135519 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lillehammeren Skrevet 7. juni 2021 Populært innlegg #43931 Del Skrevet 7. juni 2021 HVEM syns det er interessant å se hva hun spiser i løpet av en dag? Orker ikke. Legg opp, Caroline. 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 7. juni 2021 #43932 Del Skrevet 7. juni 2021 lillehammeren skrev (11 minutter siden): HVEM syns det er interessant å se hva hun spiser i løpet av en dag? Orker ikke. Legg opp, Caroline. Ja det er neste poeng. Tror ikke en eneste av mine jevnaldrende bryr seg det minste om hva en eller annen influencer spiser i løpet av en dag. Det er en fjortisgreie. Vi liker oppskrifter og slikt ja men er for lengst vokst fra ideen om å etterligne en retusjert utdatert småbarnsmor. Som sagt er det en fjortisgreie. Legger til. Siden dette er noe som _kan_ appellere til unge er det enda mer etisk uforsvarlig at CBE.no prøver seg på ungdomsplatformen TikTok med thinspoen sin. Blir kvalm når jeg tenker på at en voksen kvinne ønsker ungdommer så vondt hun deler thinspo med dem. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 7. juni 2021 #43933 Del Skrevet 7. juni 2021 Rubella skrev (10 timer siden): Må jo få med denne, óg! https://youtu.be/3G-qmmKkivY Å herregud…den hadde jeg glemt.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 7. juni 2021 #43934 Del Skrevet 7. juni 2021 Rubella skrev (10 timer siden): Må jo få med denne, óg! https://youtu.be/3G-qmmKkivY Syns denne reklamen faktisk er ganske søt og uskyldig, hun beveger seg, uten sløret blikk til fotografen, hun ser naturlig ut, ingen anspente bevegelser.. Hadde jeg sett mammaen min i en sånn video fra "tiden før hun fikk meg" hadde jeg tenkt: så sjukt fin mammaen min var (og at det er litt kleint for man syns alltid alt foreldre gjorde/gjør er kleint når man er barn😅)! I motsetning til tanker jeg hadde hatt om bilder med struttende nipler, sløret "kom å ta meg blikk", og "se tacolefsa mi og magen min" mens jeg vokste opp.. bare en tanke rundt hvordan bedriften har endret seg tiltross for en tilværelse med barn og mer seriøs satsing... 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 7. juni 2021 #43935 Del Skrevet 7. juni 2021 MacBeth skrev (7 timer siden): Syns denne reklamen faktisk er ganske søt og uskyldig, hun beveger seg, uten sløret blikk til fotografen, hun ser naturlig ut, ingen anspente bevegelser.. Hadde jeg sett mammaen min i en sånn video fra "tiden før hun fikk meg" hadde jeg tenkt: så sjukt fin mammaen min var (og at det er litt kleint for man syns alltid alt foreldre gjorde/gjør er kleint når man er barn😅)! I motsetning til tanker jeg hadde hatt om bilder med struttende nipler, sløret "kom å ta meg blikk", og "se tacolefsa mi og magen min" mens jeg vokste opp.. bare en tanke rundt hvordan bedriften har endret seg tiltross for en tilværelse med barn og mer seriøs satsing... Er egentlig enig i dette, det virket ikke usmakelig selv om det var en bikini shoot. Rumpa ha vokst siden den gang, det er sikkert og visst. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 7. juni 2021 #43936 Del Skrevet 7. juni 2021 Tror dere hun kommer til å merke retusjerte bilder fra nå av? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 7. juni 2021 #43937 Del Skrevet 7. juni 2021 Netfit er forbikjørt for lengst. Nå har naardic, som virtuelt treningssenter etablert seg og fått god oppslutning. Nå kommer også treningsfrue med nettbasert treningssenter. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 7. juni 2021 #43938 Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) Gasellen skrev (40 minutter siden): Tror dere hun kommer til å merke retusjerte bilder fra nå av? Det avhenger om manglende merking får konsekvenser som svir. Reglene gjelder jo også bare for bilder i reklameøyemed, så alle retusjerte bilder blir uansett ikke merket. Endret 7. juni 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 7. juni 2021 Populært innlegg #43939 Del Skrevet 7. juni 2021 Gasellen skrev (42 minutter siden): Tror dere hun kommer til å merke retusjerte bilder fra nå av? Nei. Mannen hennes sier på FB at han synes det er en dum regel, så derfor tror jeg svaret er nei. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 7. juni 2021 Populært innlegg #43940 Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) Gasellen skrev (1 time siden): Tror dere hun kommer til å merke retusjerte bilder fra nå av? Lars Kristian synes det er en lite gjennomtenkt lov, så jeg tipper det blir som med alle andre lover han synes er dumme (ikke følge den) https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157292029319554&id=667254553 Endret 7. juni 2021 av Felis Lagt ved lenke 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå