Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (52 minutter siden):

Jeg synes bambusstolene er fine, men ser de er sprukket, noe som kan skje. Så har de altså "reparert" dem med noen gedigne stålskruer som stikker ut, noe som ødelegger stolene totalt. Skruene er minst 2 cm for lange.

Tenker dette kunne vært løst på en penere måte med fagfolk involvert. 

De reklamerte vel i fjor på møblene? Har en vag erindring av at de sprakk ganske fort. De har da prøvd å fikse dem, det ser litt hjemmesnekra ut - og noe man kan kutte seg på. Ja, ja. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snøsøta
Jobbermedbarn skrev (1 time siden):nyttig

Og så det er helt klart; jeg sitter ute i sola og skriver dette (det går ann i 2021) mellom to treningsøkter og etter en lang, innholdsrik uke på jobb der jeg har møtt alt fra den største glede til den største sorg og følt på hvor meningsfylt det er å hjelpe/støtte andre, og hvor utrolig heldig jeg er som har den jobben jeg har. 

Jeg tenker at her finner man personer som utfører svært konstruktivt, samfunnsnyttig og samfunnskritisk arbeid på alle nivå, fra renholdsarbeidere, ansatte i transport, skole- og helsevesen, matproduksjon, jurister, forskere m.m. og som tar seg en tur (gjerne i en pause i sola) innom et diskusjonsforum et par minutter, mot noen som lever av å vise et helt innholdsløst liv (kaffekopp, nå spiser vi, nå går vi på tur, se hva jeg fant på internett som jeg videreformidler som min egen ide) på nett. 

Forskjellen i verdier mellom de som fronter kroppsfokus, forbruk og barneeksponering for å selge annonser, og de som roper på mer etikk og redelighet i den delen av internett ER virkelig påtagelig, det skal hun ha. Men selvinnsikten er komplett fraværende  

Det er mindblowing når teppet faller for et øyeblikk og man får nærkontakt med hvor virkelighetsfjerne de faktisk er og tvilen ikke lengre kan komme dem til gode, selv med den mest ihuga forsvarer. Det er absurd å følge hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
FotbaIlflua skrev (13 timer siden):

Merkelig syn å se at brystvorten sitter 5 cm høyere enn sømmen på bokinioverdelen. Altså sømmen hvor det er meningen at brystvorten skal treffe. Synes også at bysten har blitt enda mer voluminøs den siste tiden. Kan det være tilfelle?

Ser ut til at implantatene siger for langt ned i brystlommen, som gjør at brystvortene havner høyere opp på brystet. Bottoming out, heter det på engelsk. Etter hvert trenger man en ny operasjon, hvis man ikke vil at brystvortene skal stikke fram over undertøyskanten. Blir nok en ny influensa etter hvert.

Nå avviker jeg fra prinsippet om å ikke kommentere utseendet hennes, men poenget var egentlig rent operasjonsteknisk.

Endret av Bettys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange bilder der ansiktsuttrykket er helt ”odd” i forhold til resten av bildet, nesten så jeg tror hun utelukkende velger bilder utifra hvordan kroppen ser ut. Ikke ansiktsuttrykket. Hvem vil ha bilder av seg selv der man ser ut som man har skikkelig mageknip, enda mindre poste de for potensielt 311 000 følgere.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig veldig trist at en selvutnevnt businesskvinne ikke har annet å komme med enn slørede blikk og selvdigging av egen kropp. Var innom IG til Netfit også og eneste formål med den kontoen må vel være å vise frem Caroline fra best mulig vinkler i minst mulig klær og mest mulig styling. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LisenL skrev (5 timer siden):

Personlig synes jeg heller ikke innredningen/ interiøret forøvrig passer til huset. Men folk har ulik smak, interesse for interiør og prioriteringer- og det er selvfølgelig lov☺️ 

Det er ikke ulovlig nei 😄

Hallepalle2 skrev (4 timer siden):

Det er tydeligvis stilen hennes, alt i huset er matchy, matchy. Man ser aldri noe som overrasker eller ting som har en historie. Alt er fra siste sponsor, fra plakatbildene på veggen til lamper og lysestaker som står symmetrisk på benker og i vindu. 

Har tenkt det samme, ingenting inne har sjel eller en stil som passer huset. Det er også kaldt og "hardt" i omtrent hvert et rom. Skulle tro de hadde råd til en litt flottere stil i alle fall. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aquarius04 skrev (11 timer siden):

Jeg gjorde nettopp det. Ble ikke godkjent gitt. 

Og vi er alle kjempesjokkert. Not.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg er ikke enig i at det var spesielt mye bedre før. 

Jeg googlet «fotballfrue bikini» og det flommer over av bilder av henne der kropp er i fokus, og der det ikke er naturlig bruk av bikini. Mulig hun hadde en bra periode midt på, da det var fokus på dyrere design.

Det bildet jeg husker best finner du igjen i denne artikkelen. 

https://www.vg.no/rampelys/i/O4kwq/bloggkjendis-fotballfrue-faar-kritikk-for-bikinibilder

Allerede da fikk hun kritikk for kroppsfokus i landets største aviser. Ernæringsfysiolog Tine Sundfør er sitert på følgende:

- Hun misbruker sin posisjon og skaper hysteri med tanke på trening, kosthold og mat, sier Sundfør, som mener bildene i verste fall kan oppfordre til anoreksi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (1 time siden):

Jeg er ikke enig i at det var spesielt mye bedre før. 

Jeg googlet «fotballfrue bikini» og det flommer over av bilder av henne der kropp er i fokus, og der det ikke er naturlig bruk av bikini. Mulig hun hadde en bra periode midt på, da det var fokus på dyrere design.

Det bildet jeg husker best finner du igjen i denne artikkelen. 

https://www.vg.no/rampelys/i/O4kwq/bloggkjendis-fotballfrue-faar-kritikk-for-bikinibilder

Allerede da fikk hun kritikk for kroppsfokus i landets største aviser. Ernæringsfysiolog Tine Sundfør er sitert på følgende:

- Hun misbruker sin posisjon og skaper hysteri med tanke på trening, kosthold og mat, sier Sundfør, som mener bildene i verste fall kan oppfordre til anoreksi.

Jeg fulgte ikke bloggen så tett "den gang", men syns å huske at det iallefall var mer fokus på å fremstå elegant og damete. Det var ofte outfit-innlegg, mye fokus på smykker, vesker, drakter og sko. Poseringene var mer modellposeringer.  Nå er dette byttet ut med daglige "fjortiss-selfier", helst med filter - og det er tydeligvis viktig at magen er med på alle. 

Men ja, nå husket jeg de bikinibildene. Ingen tvil om at hun (de) har hatt et behov for å vise frem hvor slank hun er hele veien. Hva budskapet deres med det egentlig er kan man spørre seg om. 

Hun/de har skiftet image tydeligvis. Til et mer harry et. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (10 minutter siden):

Hun/de har skiftet image tydeligvis. Til et mer harry et. 

Jeg er ganske sikker på at de må ha skiftet image til en parodi. Hvis det er meningen å ta dette skiftet på alvor, ser jeg ingen annen fornuftig løsning enn parodikonto. Teater hele veien, slik carolinebergeriksen-profilen tilsynelatende brenner for.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baelfire skrev (1 time siden):

Spesielt at man påstår å ikke holde inn magen på dagens bilder, hvor ribbena stikker ut, mens på gamle bildene under linken over her, hvor hun var mye tynnere, så er ikke ribbena på langt nær like fremtredende. Forstår ikke behovet for å lyve. 

Hun har alltid hatt ribbein som stikker ganske "unormalt" mye ut. På noen av de gamle bildene ser man tydelig at de to nederste står veldig ut også når hun ikke poserer, og før hun ble en bedrift var hun og mye tynnere. Nå er hun mer trent, og ser større ut, så å si at kroppen ikke har endret seg siden hun er 16år, er direkte løgn.

Fokuset på kropp og særlig mage, rumpe og byste nå er ekstremt, noe jeg finner merkelig ettersom hun nå har blitt en bedrift, og dem har selv sagt at etter navneskifte på bloggen satser dem mer profesjonelt enn tidligere, og har en mer målrettet jobbing. (Ikke sitert men det er essensen jeg har plukket ut av hennes svar under intervjuer, og svar på spørsmål i kommentarfeltet samt i innlegg). Skal en bedrift behøve å kle av/seksualisere sine ansatte for en høyere inntekt, især når målgruppen hennes er kvinner 30+ .... Funkygine som er en bedrift som kan sammenliknes, har vært svært så avkledd i "alle år" og jeg har aldri tenkt at det er fokus på utseende.. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, MacBeth said:

Hun har alltid hatt ribbein som stikker ganske "unormalt" mye ut. På noen av de gamle bildene ser man tydelig at de to nederste står veldig ut også når hun ikke poserer, og før hun ble en bedrift var hun og mye tynnere. Nå er hun mer trent, og ser større ut, så å si at kroppen ikke har endret seg siden hun er 16år, er direkte løgn.

Fokuset på kropp og særlig mage, rumpe og byste nå er ekstremt, noe jeg finner merkelig ettersom hun nå har blitt en bedrift, og dem har selv sagt at etter navneskifte på bloggen satser dem mer profesjonelt enn tidligere, og har en mer målrettet jobbing. (Ikke sitert men det er essensen jeg har plukket ut av hennes svar under intervjuer, og svar på spørsmål i kommentarfeltet samt i innlegg). Skal en bedrift behøve å kle av/seksualisere sine ansatte for en høyere inntekt, især når målgruppen hennes er kvinner 30+ .... Funkygine som er en bedrift som kan sammenliknes, har vært svært så avkledd i "alle år" og jeg har aldri tenkt at det er fokus på utseende.. 

Joda, enig i det, ribben har alltid hatt noe fokus. Men det er verre nå syns jeg. Spesielt siden ho benekter så innmari at ho holder inn magen, til tross for at hun er mindre spinkel nå og ribben allikevel står mer ut enn før. Ut fra det jeg ser. Rart at man på død og liv skal lyve om noe som er så åpenbart. Som du sier, at kroppen er som den var da ho var 16 er bare løgn. Og hvorfor skal det være et poeng å være som når man er 16 når man er i midten av 30-årene. Rent bortsett fra at det matcher oppførsel i kommentarfeltet til bedriften.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hele er kalkulert og hun poster det hun gjør bevisst (magebilder, poseringer, osv.) for å «engasjere»/provosere. Det skaper jo en viss form for debatt og er jo en måte å holde seg aktuell på… 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruRosa skrev (15 minutter siden):

Gud forby at noen skal tro at HUN spiser "sånt"!

20210605_222221.jpg

Nitrist! For et liv. Jeg er så glad det ikke er meg. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11

Ser at sikkerheten  ikke er prioritert som vanlig. Valpen er på sin «første» båttur, uten vest så klart 🙄🙄🙄!

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...