Klink Skrevet 3. juni 2021 #43641 Del Skrevet 3. juni 2021 Nå ser det ut til at retusjert reklame skal merkes? Ifølge Kristin Gjeldsvik sin insta? Lurer litt på hvordan håndheve regelen ,men bra😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. juni 2021 #43642 Del Skrevet 3. juni 2021 Mädchen skrev (3 timer siden): Hvorfor trener hun i kjelleren i dette fine sommerværet? Jeg forstår det bare ikke. Hun som påberoper seg å være et friluftsmenneske. Hun elsker jo å løpe ute morgenen når det er vår og sommer, i følge henne selv. Det kan hende den treningen er en del av narrativet «personaen løper flere ganger hver uke». 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. juni 2021 #43643 Del Skrevet 3. juni 2021 Klink skrev (16 minutter siden): Nå ser det ut til at retusjert reklame skal merkes? Ifølge Kristin Gjeldsvik sin insta? Lurer litt på hvordan håndheve regelen ,men bra😊 Veldig flott at dette har kommet, men jeg forstår heller ikke helt hvordan det skal håndheves. Ser for meg at det vil være vanskelig å ta noen på dette - med mindre det brukes veldig typiske og gjenkjennelige filtere på Instagram og Snapchat. Men de som er virkelig gode på retusjering, de vil nok kunne holde på som før. Ingen kan bevise noe, og da blir det jo bare påstander. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. juni 2021 #43644 Del Skrevet 3. juni 2021 Isild skrev (2 minutter siden): Veldig flott at dette har kommet, men jeg forstår heller ikke helt hvordan det skal håndheves. Ser for meg at det vil være vanskelig å ta noen på dette - med mindre det brukes veldig typiske og gjenkjennelige filtere på Instagram og Snapchat. Men de som er virkelig gode på retusjering, de vil nok kunne holde på som før. Ingen kan bevise noe, og da blir det jo bare påstander. Nettopp. Cbe selv retusjerer jo ingenting så.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frøken Scott Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43645 Del Skrevet 3. juni 2021 Denne bedriften er et underlig sirkus bestående av halvstuderte amatører uten kunnskap eller kompetanse. Kveruleringen, misogynien, og det brennende ønsket om å være noe de ikke er, både fysisk og intellektuelt, er så til de grader klasseløst og trashy. Den passiv-aggressive måte de svarer folk på forteller mye om usikkerhet og mindreverdighetskomplekser. Guarden oppe 24/7. For et trist lite liv. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hippyskippy Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43646 Del Skrevet 3. juni 2021 Felis skrev (1 time siden): Caroline Berg Eriksen har, på magisk vis, utviklet svettekjertler i hodet over natten. Pussig det der, de kommer og går, akkurat som rumpa. Personlig driter jeg i om Caroline punktsvetter, eller har normale kroppsfunksjoner, men jeg lar meg underholde av hvor tett paret følger Kvinneguiden. Det må være slitsomt å motbevise samtlige påstander her inne, slitsomt å alltid bevise at man har rett, slitsomt å holde styr på løgnene etter løgn etter løgn. Jeg skjønner jo at de følger Kvinneguiden, jeg ville gjort det samme hvis det var min jobb som var under lupen, men hvorfor ikke holde seg til (eller tett oppunder) sannheten, så slapp de all brannslukkingen? Forøvrig er dette er merkelig bilde, på mange måter. Hodet er like stort som overkroppen, venstrearmen ser underutviklet ut, nakken er tørr og jeg skjønner ikke bruken av emojier... skjermdump fra https://www.instagram.com/netfit.no/ Kan hun aldri, ALDRI legge ut et avslappa bilde? Kamera lengst mulig unna, vidvinkel, spenner alle sener og blodårer, suger inn magen. Fy faen for er bedritent forbilde. Fy faen så lei lei lei jeg er av CBE og alle hennes likekvinner. 107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lille sangfugl Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43647 Del Skrevet 3. juni 2021 3 hours ago, Sursøtsaus said: Jeg synes det er ufattelig uproft av dem å bare gå utifra at folk som stiller spørsmål automatisk er hatere fra Kvinneguiden. Jeg oppfattet ikke spørsmålet til Stine som noe negativt, men som et genuint spørsmål. Som potensiel kjøper så spør kunden bare om det virkelig er synlige sømmer på tightsen eller om det kommer kontur av undertøy som blir synlig på tightsen, hence at hun spør om hun bruker boxer under. Det kan godt hende det var en som prøvde å maskere rumpeinnleggspekulering som en kundeforespørsel, men det er et langt hopp fra "jeg ønsker ikke synlige sømmer på tightsen, slik det er avbildet på produktet du promoterer" til "jeg går utifra at du faker stor rumpe og er ute etter å ta deg". CBE bedriver rett og slett anklaging av kundene sine slik hun holder på i kommentarfeltet. Det kunne holdt med kommentaren hennes at vedkommende heller fikk bestille selv og se om de var fornøyd med produktet. Når hun svarer på en måte som indikerer at hun føler seg veldig truffet så gir det egentlig bare mer fyr på bålet til spekulasjoner. Jeg er Stine fra kommentarfeltet (ikke riktig navn siden jeg vet hvordan de driver) og jeg lurte genuint på det. Er ikke inne her og leser, men titter inn innimellom. Måtte ta turen innom nå siden og se siden hun sier det er snakk om rumpeinnlegg her. Jeg lurte faktisk bare på om tightsen har en søm. Har kommentert det to ganger at jeg ikke kommer herfra og vil ta henne på noe, men de kommentarene godkjennes ikke. Typisk denne bedriften. 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43648 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) lille sangfugl skrev (52 minutter siden): Jeg er Stine fra kommentarfeltet (ikke riktig navn siden jeg vet hvordan de driver) og jeg lurte genuint på det. Er ikke inne her og leser, men titter inn innimellom. Måtte ta turen innom nå siden og se siden hun sier det er snakk om rumpeinnlegg her. Jeg lurte faktisk bare på om tightsen har en søm. Har kommentert det to ganger at jeg ikke kommer herfra og vil ta henne på noe, men de kommentarene godkjennes ikke. Typisk denne bedriften. Ganske ille at hun ikke publiserer de videre kommentarene dine om at din henvendelse ikke på noen måte har noe med "rumpeinnlegg-debatten" som pågår her. Det ser ut som shortsen har en søm, jeg er helt enig. Og det er helt innafor å spørre om det i og med at shortsen skal være seemless. Godt mulig det er stoffet som krøller seg eller noe helt annet, men den måten hun bare antar at det lå noe bak ditt spørsmål er ganske frekt (og forutinntatt) - når hun i tillegg blir med på å "slarve" med andre i kommentarfeltet om det hun antar så blir det veldig useriøst og passiv-aggressivt. Jeg hadde følt meg stygt behandlet hvis det var jeg som var oppriktig interessert i shortsen og stilte et spørsmål om den. Jeg hadde sagt fra til annonsøren også. Endret 3. juni 2021 av Isild 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. juni 2021 #43649 Del Skrevet 3. juni 2021 Isild skrev (11 minutter siden): Ganske ille at hun ikke publiserer de videre kommentarene dine om at din henvendelse ikke på noen måte har noe med "rumpeinnlegg-debatten" som pågår her. Det ser ut som shortsen har en søm, jeg er helt enig. Og det er helt innafor å spørre om det i og med at shortsen skal være seemless. Godt mulig det er stoffet som krøller seg eller noe helt annet, men den måten hun bare antar at det lå noe bak ditt spørsmål er ganske frekt (og forutinntatt) - når hun i tillegg blir med på å "slarve" med andre i kommentarfeltet om det hun antar så blir det veldig useriøst og passiv-aggressivt. Jeg hadde følt meg stygt behandlet hvis det var jeg som var oppriktig interessert i shortsen og stilte et spørsmål om den. Jeg hadde sagt fra til annonsøren også. Dette! De burde bli opplyst om hvordan hun behandler potensielle kunder! 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baelfire Skrevet 3. juni 2021 #43650 Del Skrevet 3. juni 2021 8 minutter siden, Isild said: Ganske ille at hun ikke publiserer de videre kommentarene dine om at din henvendelse ikke på noen måte har noe med "rumpeinnlegg-debatten" som pågår her. Det ser ut som shortsen har en søm, jeg er helt enig. Og det er helt innafor å spørre om det i og med at shortsen skal være seemless. Godt mulig det er stoffet som krøller seg eller noe helt annet, men den måten hun bare antar at det lå noe bak ditt spørsmål er ganske frekt (og forutinntatt) - når hun i tillegg blir med på å "slarve" med andre i kommentarfeltet om det hun antar så blir det veldig useriøst og passiv-aggressivt. Jeg hadde følt meg stygt behandlet hvis det var jeg som var oppriktig interessert i shortsen og stilte et spørsmål om den. Jeg hadde sagt fra til annonsøren også. Signerer denne ☝️ Hadde sendt klage,med bilder av samtalen, sånn bildet hvor streken på buksa syns GODT, for det gjør den! Ja,jeg får også strek helt øverst ved låret når jeg bøyer meg i diverse trening eller generelt, men ikke midt på låret. Ser også forskjell på om det er buksa i seg selv som lager den streken/det merket, eller om det er noe under som lager det, som for eks en boxer/undertøy. Finnes ikke greit i det hele tatt å svare slik hun gjør der. Tenk om en ansatt i en klesbutikk hadde svart på samme måte. Går jo ikke an. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. juni 2021 #43651 Del Skrevet 3. juni 2021 lille sangfugl skrev (1 time siden): Jeg er Stine fra kommentarfeltet (ikke riktig navn siden jeg vet hvordan de driver) og jeg lurte genuint på det. Er ikke inne her og leser, men titter inn innimellom. Måtte ta turen innom nå siden og se siden hun sier det er snakk om rumpeinnlegg her. Jeg lurte faktisk bare på om tightsen har en søm. Har kommentert det to ganger at jeg ikke kommer herfra og vil ta henne på noe, men de kommentarene godkjennes ikke. Typisk denne bedriften. Det at hun ikke publiserer de andre kommentaren dine sier sitt. Føles som hun rett og slett ville drite deg ut når alt du gjorde var å spørre et spørsmål om produktet. Alt tolkes som kritikk og da føler hun at hun må gå rett i strupen på deg. Når du skriver kommentarer om at du ikke kommer fra Kvinneguiden så gidder hun ikke en gang å publisere det. Kan den dama aldri beklage seg? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Crash Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43652 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) Det jeg tenker er at hvis man har en sømløs shorts som strammer så mye at det ser ut som at man har boksershorts under selv om man påstår man er naken under, burde man kanskje velge en annen størrelse.. Uansett er det voldsomt uprofesjonelt og dårlig reklame. Endret 3. juni 2021 av Crash 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 3. juni 2021 #43653 Del Skrevet 3. juni 2021 Mädchen skrev (6 timer siden): Hvorfor trener hun i kjelleren i dette fine sommerværet? Jeg forstår det bare ikke. Hun som påberoper seg å være et friluftsmenneske. Hun elsker jo å løpe ute morgenen når det er vår og sommer, i følge henne selv. Kanskje Funkygine burde sponse henne med den nye boka «råsterk ute» 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 3. juni 2021 #43654 Del Skrevet 3. juni 2021 Crash skrev (24 minutter siden): Det jeg tenker er at hvis man har en sømløs shorts som strammer så mye at det ser ut som at man har boksershorts under selv om man påstår man er naken under, burde man kanskje velge en annen størrelse.. Uansett er det voldsomt uprofesjonelt og dårlig reklame. Suspekt. Ser ut som en ekstra valk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 3. juni 2021 #43655 Del Skrevet 3. juni 2021 Har jo faktisk skikkelig putevalk. Både der den røde pilen er og ca "klokka 1", opp mot høyre. Akkurat der man kan forvente paddingen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. juni 2021 #43656 Del Skrevet 3. juni 2021 lille sangfugl skrev (2 timer siden): Jeg er Stine fra kommentarfeltet (ikke riktig navn siden jeg vet hvordan de driver) og jeg lurte genuint på det. Er ikke inne her og leser, men titter inn innimellom. Måtte ta turen innom nå siden og se siden hun sier det er snakk om rumpeinnlegg her. Jeg lurte faktisk bare på om tightsen har en søm. Har kommentert det to ganger at jeg ikke kommer herfra og vil ta henne på noe, men de kommentarene godkjennes ikke. Typisk denne bedriften. Det er vanlig Treasures AS- stil. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 3. juni 2021 #43657 Del Skrevet 3. juni 2021 lille sangfugl skrev (2 timer siden): Jeg er Stine fra kommentarfeltet (ikke riktig navn siden jeg vet hvordan de driver) og jeg lurte genuint på det. Er ikke inne her og leser, men titter inn innimellom. Måtte ta turen innom nå siden og se siden hun sier det er snakk om rumpeinnlegg her. Jeg lurte faktisk bare på om tightsen har en søm. Har kommentert det to ganger at jeg ikke kommer herfra og vil ta henne på noe, men de kommentarene godkjennes ikke. Typisk denne bedriften. Det stemmer jo at du er fra KG da, du har flere innlegg i tråden her om CBE. Kommentarer som kun er ute etter noe å ta Caroline på er ganske så gjennomskuelige 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 3. juni 2021 Populært innlegg #43658 Del Skrevet 3. juni 2021 virkelig skrev (12 minutter siden): Det stemmer jo at du er fra KG da, du har flere innlegg i tråden her om CBE. Kommentarer som kun er ute etter noe å ta Caroline på er ganske så gjennomskuelige Men du er jo også fra KG? Du har også flere innlegg i denne tråden. Så logikken din er hva? 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. juni 2021 #43659 Del Skrevet 3. juni 2021 Fansen til Caroline prøver som vanlig å ta kritikerne i tråden på noe. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 3. juni 2021 #43660 Del Skrevet 3. juni 2021 pøbelsara skrev (1 minutt siden): Men du er jo også fra KG? Du har også flere innlegg i denne tråden. Så logikken din er hva? Jeg påstår heller ikke annet? Men vedkommende skriver at hun ikke er fra KG, (Er ikke inne her og leser, men titter inn innimellom), noe hun da er og har skrevet i tråden flere ganger, da er du fra KG som noen i kommentarfeltet hos CBE nevnte 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå