Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Nå ser det ut til at retusjert reklame skal merkes? Ifølge Kristin Gjeldsvik sin insta? Lurer litt på hvordan håndheve regelen ,men bra😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mädchen skrev (3 timer siden):

Hvorfor trener hun i kjelleren i dette fine sommerværet? Jeg forstår det bare ikke. Hun som påberoper seg å være et friluftsmenneske. Hun elsker jo å løpe ute morgenen når det er vår og sommer, i følge henne selv. 

Det kan hende den treningen er en del av narrativet «personaen løper flere ganger hver uke».

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (16 minutter siden):

Nå ser det ut til at retusjert reklame skal merkes? Ifølge Kristin Gjeldsvik sin insta? Lurer litt på hvordan håndheve regelen ,men bra😊

Veldig flott at dette har kommet, men jeg forstår heller ikke helt hvordan det skal håndheves. Ser for meg at det vil være vanskelig å ta noen på dette - med mindre det brukes veldig typiske og gjenkjennelige filtere på Instagram og Snapchat. Men de som er virkelig gode på retusjering, de vil nok kunne holde på som før. Ingen kan bevise noe, og da blir det jo bare påstander. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 minutter siden):

Veldig flott at dette har kommet, men jeg forstår heller ikke helt hvordan det skal håndheves. Ser for meg at det vil være vanskelig å ta noen på dette - med mindre det brukes veldig typiske og gjenkjennelige filtere på Instagram og Snapchat. Men de som er virkelig gode på retusjering, de vil nok kunne holde på som før. Ingen kan bevise noe, og da blir det jo bare påstander. 

Nettopp. Cbe selv retusjerer jo ingenting så.... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (11 minutter siden):

Ganske ille at hun ikke publiserer de videre kommentarene dine om at din henvendelse ikke på noen måte har noe med "rumpeinnlegg-debatten" som pågår her. 

Det ser ut som shortsen har en søm, jeg er helt enig. Og det er helt innafor å spørre om det i og med at shortsen skal være seemless. 

Godt mulig det er stoffet som krøller seg eller noe helt annet, men den måten hun bare antar at det lå noe bak ditt spørsmål er ganske frekt (og forutinntatt) - når hun i tillegg blir med på å "slarve" med andre i kommentarfeltet om det hun antar så blir det veldig useriøst og passiv-aggressivt. 

Jeg hadde følt meg stygt behandlet hvis det var jeg som var oppriktig interessert i shortsen og stilte et spørsmål om den. Jeg hadde sagt fra til annonsøren også. 

Dette! De burde bli opplyst om hvordan hun behandler potensielle kunder! 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Isild said:

Ganske ille at hun ikke publiserer de videre kommentarene dine om at din henvendelse ikke på noen måte har noe med "rumpeinnlegg-debatten" som pågår her. 

Det ser ut som shortsen har en søm, jeg er helt enig. Og det er helt innafor å spørre om det i og med at shortsen skal være seemless. 

Godt mulig det er stoffet som krøller seg eller noe helt annet, men den måten hun bare antar at det lå noe bak ditt spørsmål er ganske frekt (og forutinntatt) - når hun i tillegg blir med på å "slarve" med andre i kommentarfeltet om det hun antar så blir det veldig useriøst og passiv-aggressivt. 

Jeg hadde følt meg stygt behandlet hvis det var jeg som var oppriktig interessert i shortsen og stilte et spørsmål om den. Jeg hadde sagt fra til annonsøren også. 

Signerer denne ☝️ Hadde sendt klage,med bilder av samtalen, sånn bildet hvor streken på buksa syns GODT, for det gjør den! Ja,jeg får også strek helt øverst ved låret når jeg bøyer meg i diverse trening eller generelt, men ikke midt på låret. Ser også forskjell på om det er buksa i seg selv som lager den streken/det merket, eller om det er noe under som lager det, som for eks en boxer/undertøy. Finnes ikke greit i det hele tatt å svare slik hun gjør der. Tenk om en ansatt i en klesbutikk hadde svart på samme måte. Går jo ikke an. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille sangfugl skrev (1 time siden):

Jeg er Stine fra kommentarfeltet (ikke riktig navn siden jeg vet hvordan de driver) og jeg lurte genuint på det. Er ikke inne her og leser, men titter inn innimellom. Måtte ta turen innom nå siden og se siden hun sier det er snakk om rumpeinnlegg her. Jeg lurte faktisk bare på om tightsen har en søm. Har kommentert det to ganger at jeg ikke kommer herfra og vil ta henne på noe, men de kommentarene godkjennes ikke. Typisk denne bedriften. 

Det at hun ikke publiserer de andre kommentaren dine sier sitt. Føles som hun rett og slett ville drite deg ut når alt du gjorde var å spørre et spørsmål om produktet. Alt tolkes som kritikk og da føler hun at hun må gå rett i strupen på deg. Når du skriver kommentarer om at du ikke kommer fra Kvinneguiden så gidder hun ikke en gang å publisere det. Kan den dama aldri beklage seg? :sjokkbla:

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mädchen skrev (6 timer siden):

Hvorfor trener hun i kjelleren i dette fine sommerværet? Jeg forstår det bare ikke. Hun som påberoper seg å være et friluftsmenneske. Hun elsker jo å løpe ute morgenen når det er vår og sommer, i følge henne selv. 

Kanskje Funkygine burde sponse henne med den nye boka «råsterk ute»

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
Crash skrev (24 minutter siden):

Det jeg tenker er at hvis man har en sømløs shorts som strammer så mye at det ser ut som at man har boksershorts under selv om man påstår man er naken under, burde man kanskje velge en annen størrelse.. Uansett er det voldsomt uprofesjonelt og dårlig reklame.

shorts.png

Suspekt. Ser ut som en ekstra valk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Har jo faktisk skikkelig putevalk. Både der den røde pilen er og ca "klokka 1", opp mot høyre. Akkurat der man kan forvente paddingen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille sangfugl skrev (2 timer siden):

Jeg er Stine fra kommentarfeltet (ikke riktig navn siden jeg vet hvordan de driver) og jeg lurte genuint på det. Er ikke inne her og leser, men titter inn innimellom. Måtte ta turen innom nå siden og se siden hun sier det er snakk om rumpeinnlegg her. Jeg lurte faktisk bare på om tightsen har en søm. Har kommentert det to ganger at jeg ikke kommer herfra og vil ta henne på noe, men de kommentarene godkjennes ikke. Typisk denne bedriften. 

Det er vanlig Treasures AS- stil. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lille sangfugl skrev (2 timer siden):

Det stemmer jo at du er fra KG da, du har flere innlegg i tråden her om CBE. Kommentarer som kun er ute etter noe å ta Caroline på er ganske så gjennomskuelige

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (1 minutt siden):

Men du er jo også fra KG? Du har også flere innlegg  i denne tråden. Så logikken din er hva? 

Jeg påstår heller ikke annet? Men vedkommende skriver at hun ikke er fra KG, (Er ikke inne her og leser, men titter inn innimellom), noe hun da er og har skrevet i tråden flere ganger, da er du fra KG som noen i kommentarfeltet hos CBE nevnte

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...