Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (1 time siden):

Helt enig. Her burde Mads Hansen laget noe veldig bra. Synd frua er fredet der. 😏

Ja, er så utrolig synd at MH freder CBE & Co hele tiden, tror nok MH kunne sagt så mangt om dette tragedie-paret hadde det ikke vært for at den ene parten er ex-fotballspiller (ikke allverdens god heller) LKE......hva er det MH er redd for liksom? Er de venner eller er det bare fordi de har hatt samme karriere?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nudeldama skrev (1 time siden):

Jeg leste kommentarfeltet under innlegget om turen og bålet, og må innrømme at jeg ble mest oppgitt over de som hele tiden skulle "ta" henne for noe. Og det på et uskyldig innlegg om en skogstur. Hvem som har rett ang. øvelser og bål skal jeg ikke uttale meg om, men syntes tonen til de som skulle kritisere var unødvendig. Hvis jeg hadde drevet blogg og hatt den type innlegg etter meg ofte så hadde jeg blitt sliten veldig fort, og forstår godt at de til slutt reagerer og blir lei.

Jeg skjønner også veldig godt at de blir lei. Det er jo veldig tydelig at de er drittlei, rett og slett.  Det jeg overhodet ikke skjønner, er at de publiserer det - de sensurerer og dropper jo en haug ting hele tiden, så hvorfor i all verden poste alt det mølet i kommentarfeltet?  Hvorfor ikke bare heve seg over det? Hun sier at hun ønsker god stemning, og så gjør hun/de ikke annet enn å krangle med folk  kommentarfeltet.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (2 timer siden):

Kler du deg ikke sånn når du skal på dagkino sammen med barna dine altså? 😆 På én måte så lurer jeg på hvilken verden hun bor i, på den annen annen side så er jeg egentlig bare veldig takknemlig for at jeg ikke bor der selv. Og det er garantert døtrene mine også takknemlige for 🙃

20210526_193811.jpg

Link til innlegget:

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/26/dinner-and-a-movie-2/

Har hun noen gang innrømmet at hun har fikset på brystene? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavande
FruJohansen skrev (49 minutter siden):

Det er poseringen. Se på skoen, den er større enn hodet, altså nærmere kameralinsen (eller speilet da). Hun vrir også hoften mot speilet slik at den ser rundere og bredere ut enn den er. I tillegg hjelper hånden og tommelen til å "smalne" midjen, all den tid den skjuler hvor midjen egentlig er. Muligvis bruker hun også hånden for å dra tightsen bakover for å forme hoften. I alle tilfeller er trekvarts profil mest slankende, noe hun naturligvis vet. Kontrasten mellom sort og hvit i buksa og toppen, det høye livet på tightsen bidrar også til den smale figuren, dog med former på de rette stedene. 

Moderator får slette hvis dette blir for egenreklame, men jeg kommer til å ta opp en del slike ting framover på egne kanaler bla. her:  https://www.instagram.com/frujohansen.no/?hl=nb

Tusen takk for kommentaren din. Veldig interessant, både det du skriver her og deling av Instagram-konto.

Det du påpeker viser hvor falsk "CBE.no" kan være, når kroppen til "frontfiguren" vris, og kameraet vinkles "rett", for å få frem en kropp som ikke er slik i virkeligheten.

Jeg husker da annonsører begynte å benytte seg av bloggere/influencere. Bakgrunnen var troverdigheten de den gangen hadde. Det ser ut til å være borte hos CBE.no, jf. forumet her og https://influencere.wordpress.com/cbe-no/

Så hvorfor velger f.eks. Twentyfour å benytte seg av dem til å profilere merket sitt? Hva ønsker de å forbindes med? Jeg vil påpeke at annonsørene er med på å bidra til alt det negative som influencere legger ut, så lenge de velger influencere som holder på slik.

Deler denne https://www.vg.no/i/0K5b9o . Temaet er filter og redigering. Forhåpentligvis blir det fokus fremover også på det som @FruJohansenformidler her og på sin Instagram-konto, for det trengs. 

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude.lutt skrev (Akkurat nå):

Har hun noen gang innrømmet at hun har fikset på brystene? 

Nei, det er jo en privatsak skal du vite! ;)

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (1 time siden):

Er jeg blind? Eller har hun i tillegg til å suge inn magen (selvom hun nekter🙈) også har gjort noe med rumpa si😳?

0EF18E7D-ECE4-48E8-84B4-DA2C5D14AA11.jpeg

Hun «henviser» til «bedre halvdel» som trener til verdens bratteste eller lengste fjell (sikkert noe sånn), altså; HAN. Men alt vi ser er HENNE. Og et lite kne i bakgrunn🙈

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Nudeldama said:

Jeg leste kommentarfeltet under innlegget om turen og bålet, og må innrømme at jeg ble mest oppgitt over de som hele tiden skulle "ta" henne for noe. Og det på et uskyldig innlegg om en skogstur. Hvem som har rett ang. øvelser og bål skal jeg ikke uttale meg om, men syntes tonen til de som skulle kritisere var unødvendig. Hvis jeg hadde drevet blogg og hatt den type innlegg etter meg ofte så hadde jeg blitt sliten veldig fort, og forstår godt at de til slutt reagerer og blir lei.

Det er jo hun selv som bestemmer hvilke kommentarer som skal publiseres. Hvis hun ikke vil ha disse kritiske kommentarene og denne "kranglinga" i kommentarfeltet sitt, så er det så enkelt som å la være å publisere, bare overse. Men det er tydeligvis så lite engasjement som er positivt, at hun må publisere det som er negativt. Da øker jo trafikken og klikkene. Når man er på bunnene, er all oppmerksomhet bra, til og med den negative.  Og når hun til og med redigerer kommentarene før hun trykker på publiser, da står det ille til. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (2 timer siden):

Men det er disse kommentarene hun velger å publisere? Jeg har selv sendt inn to kommenterer som var kritiske, men på ingen måte stygge eller hetsende, jeg kunne godt sagt akkurat det samme til henne ansikt til ansikt. Men de ble ikke godkjent, så da må man jo spør seg om hvorfor? Hva er dine tanker om at hun røkter kommentarfeltet slik at det er de litt masete og usaklige kommentarene som blir publiser, mens helt greie kommentarer, dog uten hjerte hjerte så vakker du er, blir slettet? 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (1 time siden):

Nei, det er jo en privatsak skal du vite! ;)

Det er lite som er privat på det bildet med de stive nipplene der foråsidetsånn.....

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honningmor skrev (2 timer siden):

For et ektepar med et såpass massivt eksponeringsbehov samt null skrupler når det gjelder salg av privatliv er jeg i grunn forundret over at de ikke har pushet hardere på reality, talkshow, debatter etc.. Det eneste de har deltatt i/på er programmer som de til en viss grad kan "godkjenne" (som f.eks bloggerne) - eller lettbeint underholdning tidlig i karrieren (fire stjernes middag) mens CBE fortsatt levde et relativt filterfritt liv (redigeringsskandalen til side...) 

Det slår meg at de har malt seg selv i et hjørne med kronisk posering, redigering og filterbruk, og at det nå må sitte laaaangt inne å vise seg under en sterk studiolampe med kamera som filmer fra alle vinkler.  I tillegg må det være problematisk å faktisk debattere/ bli intervjuet uten muligheten for å kneble "motstander" med kommentarfeltsensur.  De er rett og slett så vanvittig avhengig av å redigere både bilder og tekst at de aldri kan gjennomføre det som er nødvendig for å holde CBE relevant.  

I tillegg er de på mange måter FULLSTENDIG avleggs når det gjelder både generell livsstil og meninger. Overforbruk, barneeksponering, manisk mølletrening og kjærringstil sponset av *insert whatever* er så vanvittig langt fra å være en kilde til inspirasjon at det er rent komisk.  

Så når ingenting annet funker tyr man til kropp kropp kropp, i den tro at folk skal bli blåst av banen, mens det vi som tilskuere ser er en desperat tobarnsmor som  er villig til å selge kropp, sjel og familie for å få bekreftelse gjennom likes og "🍑💥".  Fy faen noe så trist! 

Caroline Berg Eriksen klarer faktisk ikke å svare på de enkleste spørsmål under et intervju uten at hun må se bort på mannen for bekreftelse. Hun gjør seg veldig dårlig på TV. Da ser hun ut som en helt annen person enn i sine egne kanaler, ser usikker ut på seg selv og har ingen egne meninger. Merkelig det der. De som er verdensmestre i alt. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
Skrottefar skrev (3 timer siden):

Det er såpass ja, og snakket om er vel ikke positivt ment regner jeg med 😜

Virkelig ikke *tommel ned* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (5 timer siden):

Kler du deg ikke sånn når du skal på dagkino sammen med barna dine altså? 😆 På én måte så lurer jeg på hvilken verden hun bor i, på den annen annen side så er jeg egentlig bare veldig takknemlig for at jeg ikke bor der selv. Og det er garantert døtrene mine også takknemlige for 🙃

20210526_193811.jpg

Link til innlegget:

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/26/dinner-and-a-movie-2/

:flau: Det der må da være en badedrakt. Dro de i svømmehallen etterpå, kanskje? 
Ellers så har hun bare glemt å kle på seg alt før hun gikk ut.  

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnie Mus skrev (7 timer siden):

Pizza, brystvorter og barn i skjønn forening. Bedriften leverer som aldri før. Og iskaffe, som vi har sett oppskriften på x antall ganger på insta og blogg. Ikke noe nytt å komme med, samme mølet om og om igjen. Fordi det er alltid så mange som spør.

Hvorfor bruker da du og de 34 som likte dette innlegget tid på bloggen hennes?

Enig i at det hun har å komme med er totalt uinteressant - det er derfor jeg ikke bruker noe tid å følge påvirkere eller å snakke om dem på forum.

Er nysgjerrig på hva dere egentlig får ut av det?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (10 timer siden):

Forstår at de blir lei. Men jeg tror veldig mange som kommenterer negativt også er lei. Lei av kritikkverdige forhold. Det å "henge seg opp i" bålforbud ville sikkert ikke skjedd hvis man var positivt innstilt til CBE.no. Men, min opplevelse av å lese kommentarfeltet er først og fremst at det er merkelig at de ønsker å publisere dette "bråket" - og bli med på det. Det fremstår uprofesjonellt og kranglete. Jeg får som potensiell kunde ingen inspirert opplevelse av det, og får ikke lyst til å handle varene de reklamerer for. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På siste blogginnlegg har noen spurt i kommentarfeltet hvordan B a lion er i størrelsen. Det har hun ikke svart på. På innlegget hvor hun viser hundeutstyret fra Zara har flere spurt om det er reklame. Heller ikke svart. Hvorfor publiserer hun disse kommentarene i det hele tatt?

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
odipodis skrev (10 minutter siden):

På siste blogginnlegg har noen spurt i kommentarfeltet hvordan B a lion er i størrelsen. Det har hun ikke svart på. På innlegget hvor hun viser hundeutstyret fra Zara har flere spurt om det er reklame. Heller ikke svart. Hvorfor publiserer hun disse kommentarene i det hele tatt?

Tja, kanskje fordi det er bedre med noen kommentarer enn ingen kommentarer? Skal hun la være å publisere, kan det fort virke som om INGEN bryr seg om å kommentere noe av det hun legger ut? Au, au!

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
odipodis skrev (8 minutter siden):

De anser vel det til å være «engasjement» og antar at annonsører opplever det på samme måte. Selv om det ser helt amatørmessig ut å publisere bitching  i kommentarfeltet men samtidig ikke svare på arbeidsrelaterte spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette har blitt svart på før,men fikk CB og LK noe konsekvenser da de utga seg for å være leger osv under anonyme svar, den gangen de ble avslørt? I og med det faktisk er straffbart. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (12 timer siden):

Det er poseringen. Se på skoen, den er større enn hodet, altså nærmere kameralinsen (eller speilet da). Hun vrir også hoften mot speilet slik at den ser rundere og bredere ut enn den er. I tillegg hjelper hånden og tommelen til å "smalne" midjen, all den tid den skjuler hvor midjen egentlig er. Muligvis bruker hun også hånden for å dra tightsen bakover for å forme hoften. I alle tilfeller er trekvarts profil mest slankende, noe hun naturligvis vet. Kontrasten mellom sort og hvit i buksa og toppen, det høye livet på tightsen bidrar også til den smale figuren, dog med former på de rette stedene. 

Moderator får slette hvis dette blir for egenreklame, men jeg kommer til å ta opp en del slike ting framover på egne kanaler bla. her:  https://www.instagram.com/frujohansen.no/?hl=nb

Selv om jeg tenker at jeg har fått med meg noen av triksene som blir brukt til å manipulere seg selv på bilder, så ser jeg du kommer med mange flere enn jeg hadde trodd man kunne bruke på ett og samme bilde. Jeg synes det er utrolig viktig å få belyst at det som ser så perfekt og uoppnåelig ut ikke er det, og at man ikke kommer dit med trening og kosthold, som visse prøver å selge oss, men at hvem som helst kan få til det samme litt utstyr og positur. Enkelte går helt ekstreme veier for å være bedre enn andre og få de til å føle seg utilstrekkelig, så veldig godt å se at noen vil gå motstatt vei og avsløre triksene deres og takk for det! 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...