Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingvild H G skrev (25 minutter siden):

Fjelltur og friluftsliv-konseptet blir bare helt feil, påtatt, kunstig og lite troverdig med disse to. Bare irriterende 🙊 Med " vi elsker å gå på tur;  Nesten HELE Norge elsker å gå på tur med og uten barn, det er "normalen" og naturlig for de fleste, da blir det helt kræsj/komisk med dette unaturlige forsøket på å fremstå som turfolk med styla bilder, mølleøkter osv. Sannsynligvis urettferdig, men slik oppfatter hvertfall jeg det.

Men husk. Bare tur 1 gang i uken som regel, og da ALLTID i forbindelse med reklameoppdrag. #turelskere. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
snute skrev (6 timer siden):

Ser de driver å gir råd om hvordan man bør trene for å bli klar for å gå i fjellet.
Tror jeg heller vil ha råd fra noen som faktisk har erfaring, dette ble litt komisk syns jeg... 

Jeg går mye i fjellet selv, og hadde aldri tatt i mot råd fra cbe og lke. Hvilke «fjell» går de på liksom? Ikke de høyeste toppene iallfall. Og jeg har flere barn selv, og tar de ofte med på fjelltur. Vi har vært mye på topper høyere enn 1000 moh. Det har aldri cbe gjort, så sant de ikke kjører ganske langt mot «fjellet» de skal gå på.  Nå må folk slutte å lese bloggen hennes, og følge rådene som hun gir. Ålesund er ikke store byen, og de blir snakket om der for å si det sånn ....

Endret av Blinkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
Gunvald skrev (20 minutter siden):

Oppskrift-onsdag er byttet ut med stive brystvorter. Smakløst. 

Kler du deg ikke sånn når du skal på dagkino sammen med barna dine altså? 😆 På én måte så lurer jeg på hvilken verden hun bor i, på den annen annen side så er jeg egentlig bare veldig takknemlig for at jeg ikke bor der selv. Og det er garantert døtrene mine også takknemlige for 🙃

20210526_193811.jpg

Link til innlegget:

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/26/dinner-and-a-movie-2/

Endret av Powerball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (18 minutter siden):

Kler du deg ikke sånn når du skal på dagkino sammen med barna dine altså? 😆 På én måte så lurer jeg på hvilken verden hun bor i, på den annen annen side så er jeg egentlig bare veldig takknemlig for at jeg ikke bor der selv. Og det er garantert døtrene mine også takknemlige for 🙃

20210526_193811.jpg

Link til innlegget:

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/26/dinner-and-a-movie-2/

Det er en veldig reklame for siden hennes vi bedriver her., direkte linker fører til økt trafikk hos henne og det underbygger ikke akkurat vår kritikk.  Bruk heller screenshot/imgur please 🙏🏻

Endret av Ingvild H G
Skrivefeil
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste kommentarfeltet under innlegget om turen og bålet, og må innrømme at jeg ble mest oppgitt over de som hele tiden skulle "ta" henne for noe. Og det på et uskyldig innlegg om en skogstur. Hvem som har rett ang. øvelser og bål skal jeg ikke uttale meg om, men syntes tonen til de som skulle kritisere var unødvendig. Hvis jeg hadde drevet blogg og hatt den type innlegg etter meg ofte så hadde jeg blitt sliten veldig fort, og forstår godt at de til slutt reagerer og blir lei.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (38 minutter siden):

Ålesund er ikke store byen, og de blir snakket om der for å si det sånn ....

Det er såpass ja, og snakket om er vel ikke positivt ment regner jeg med 😜

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg blind? Eller har hun i tillegg til å suge inn magen (selvom hun nekter🙈) også har gjort noe med rumpa si😳?

0EF18E7D-ECE4-48E8-84B4-DA2C5D14AA11.jpeg

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Urwa skrev (5 minutter siden):

Er jeg blind? Eller har hun i tillegg til å suge inn magen (selvom hun nekter🙈) også har gjort noe med rumpa si😳?

Det er helt idiotisk 🤪 man må gjerne lure seg selv, men dette er komisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (11 minutter siden):

Jeg leste kommentarfeltet under innlegget om turen og bålet, og må innrømme at jeg ble mest oppgitt over de som hele tiden skulle "ta" henne for noe. Og det på et uskyldig innlegg om en skogstur. Hvem som har rett ang. øvelser og bål skal jeg ikke uttale meg om, men syntes tonen til de som skulle kritisere var unødvendig. Hvis jeg hadde drevet blogg og hatt den type innlegg etter meg ofte så hadde jeg blitt sliten veldig fort, og forstår godt at de til slutt reagerer og blir lei.

Man kan skjønne at de blir lei, men hvorfor publisere det? Alt som står der er redaktør-godkjent, noe de ønsker å ha synlig for andre, de ønsker altså offentliggjøring av akkurat disse innleggene. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin11 skrev (10 minutter siden):

Det er helt idiotisk 🤪 man må gjerne lure seg selv, men dette er komisk. 

Helt enig. Her burde Mads Hansen laget noe veldig bra. Synd frua er fredet der. 😏

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (12 minutter siden):

Kan se ut som CBE har fått øynene opp for det berømte stekepanne-trikset på den bakparten der. Mye "nytt" å lære for paret etter de inntok TikTok. Danae Mercer demonstrerer samme trikset på IG-kontoen sin 10.05. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (19 minutter siden):

Samtidig er det unektelig et mønster i at når noe blir kritisert her inne på KG, så pøses det ut enda mer av det samme gjennom CBEs SoMe-kanaler, nesten som «nå skal vi virkelig vise dem». Enten det eller så er det kynisk kalkulering på at nettopp kritikk og diskusjon skaper mer trafikk og penger i kassa. En merkelig symbiose. For hvordan stopper man kritikk dersom man vet man har gjort noe galt? Man legger seg flat og innrømmer feilen, ber om unnskyldning, så glemmes det fort. Men her er det skapt et merkelig monster som må fôres hver dag for å holde hjula i gang

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Honningmor skrev (16 minutter siden):

I tillegg er de på mange måter FULLSTENDIG avleggs når det gjelder både generell livsstil og meninger.

Holder nok med bare fullstendig avleggs uansett spør du meg altså 🤣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...