Populært innlegg Sjela Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43241 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg har aldri opplevd å lese om så mye myter og utdatert kunnskap innenfor treningssegmentet som på kontoen til ekteparet og netfit. Men så zoomer jeg ut... For inntrykket jeg sitter igjen med er lite troverdighet, at disse to i en årrekke overvurderer sine egne evner, og effekten av hvor skadelig og lite innovativt det er å jobbe i et ekkokammer; Å aldri slippe regien og at aldri andre enn mannen skal kunne ta bilder/kampanjeshoots blir fort enormt ensformig og kjedelig. De hadde hatt godt av input og samarbeid med andre utenfor sin egen boble. Ikke minst burde de se til bedrifter med bred erfaring innen some og god kundedialog for å se hvordan man kan lykkes innenfor segmentet. Den gang jeg var student kom gründeren av Stormberg inn og holdt foredrag om nettopp dette emnet, og de var også en av de første som delegerte egne ressurser til å føre denne dialogen med sine kunder fordi de så på det som så viktig. Med de hjemmesnekra videoene fra kjelleren, samt dårlige rådene, lite fokus på å gjøre øvelsene riktig osv forstår jeg ikke hvorfor ikke Adrian Paul setter ned foten. Han blir jo selv satt i et meget dårlig lys når han har ansikt og navnet sitt knyttet til netfit. For dette virker på meg som bare noe utrolig uprofft ræl. Ikke eier bedriften formidlingsevne, de forklarer ikke hvordan øvelsene skal gjøres korrekt og det er null kontakt mellom formidler og mottaker. Og hva er konseptet med netfit? Jeg tror ikke engang bedriften selv vet svaret. I tidligere kommentarfelt på bloggen var bedriften langt inn i prosessen foreløpig mest opptatt av utseende på logo og app enn innhold En god businessplan og prosjekt må jo ha klare mål for leveransen og ikke bare sette i gang en hel masse greier. Fint å skylde på diverse "samarbeidsplaner", men det kan jo nå også være så enkelt som at man har solgt skinnet før Bjørnen er skutt.... 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 26. mai 2021 #43242 Del Skrevet 26. mai 2021 Ingvild H G skrev (25 minutter siden): Fjelltur og friluftsliv-konseptet blir bare helt feil, påtatt, kunstig og lite troverdig med disse to. Bare irriterende 🙊 Med " vi elsker å gå på tur; Nesten HELE Norge elsker å gå på tur med og uten barn, det er "normalen" og naturlig for de fleste, da blir det helt kræsj/komisk med dette unaturlige forsøket på å fremstå som turfolk med styla bilder, mølleøkter osv. Sannsynligvis urettferdig, men slik oppfatter hvertfall jeg det. Men husk. Bare tur 1 gang i uken som regel, og da ALLTID i forbindelse med reklameoppdrag. #turelskere. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 26. mai 2021 #43243 Del Skrevet 26. mai 2021 Oppskrift-onsdag er byttet ut med stive brystvorter. Smakløst. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 26. mai 2021 #43244 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) snute skrev (6 timer siden): Ser de driver å gir råd om hvordan man bør trene for å bli klar for å gå i fjellet. Tror jeg heller vil ha råd fra noen som faktisk har erfaring, dette ble litt komisk syns jeg... Jeg går mye i fjellet selv, og hadde aldri tatt i mot råd fra cbe og lke. Hvilke «fjell» går de på liksom? Ikke de høyeste toppene iallfall. Og jeg har flere barn selv, og tar de ofte med på fjelltur. Vi har vært mye på topper høyere enn 1000 moh. Det har aldri cbe gjort, så sant de ikke kjører ganske langt mot «fjellet» de skal gå på. Nå må folk slutte å lese bloggen hennes, og følge rådene som hun gir. Ålesund er ikke store byen, og de blir snakket om der for å si det sånn .... Endret 26. mai 2021 av Blinkie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 26. mai 2021 #43245 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Gunvald skrev (20 minutter siden): Oppskrift-onsdag er byttet ut med stive brystvorter. Smakløst. Kler du deg ikke sånn når du skal på dagkino sammen med barna dine altså? 😆 På én måte så lurer jeg på hvilken verden hun bor i, på den annen annen side så er jeg egentlig bare veldig takknemlig for at jeg ikke bor der selv. Og det er garantert døtrene mine også takknemlige for 🙃 Link til innlegget: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/26/dinner-and-a-movie-2/ Endret 26. mai 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvild H G Skrevet 26. mai 2021 #43246 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Powerball skrev (18 minutter siden): Kler du deg ikke sånn når du skal på dagkino sammen med barna dine altså? 😆 På én måte så lurer jeg på hvilken verden hun bor i, på den annen annen side så er jeg egentlig bare veldig takknemlig for at jeg ikke bor der selv. Og det er garantert døtrene mine også takknemlige for 🙃 Link til innlegget: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/26/dinner-and-a-movie-2/ Det er en veldig reklame for siden hennes vi bedriver her., direkte linker fører til økt trafikk hos henne og det underbygger ikke akkurat vår kritikk. Bruk heller screenshot/imgur please 🙏🏻 Endret 26. mai 2021 av Ingvild H G Skrivefeil 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hippyskippy Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43247 Del Skrevet 26. mai 2021 CBE og LKE er selve definisjonen på Dunning Kruger-effekten. Sitter tilsynelatende på fasiten på absolutt alt, men har lite peiling eller kompetanse på noe som helst. Må jo være noe fryktelig til mindreverdighetskompleks på dem med denne hangen til å ha rett hele tiden? Tror forøvrig CBE hadde vært en helt annen person om hun ikke hadde snublet innpå den selvgode kverulanten fra Ålesund. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 26. mai 2021 #43248 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg leste kommentarfeltet under innlegget om turen og bålet, og må innrømme at jeg ble mest oppgitt over de som hele tiden skulle "ta" henne for noe. Og det på et uskyldig innlegg om en skogstur. Hvem som har rett ang. øvelser og bål skal jeg ikke uttale meg om, men syntes tonen til de som skulle kritisere var unødvendig. Hvis jeg hadde drevet blogg og hatt den type innlegg etter meg ofte så hadde jeg blitt sliten veldig fort, og forstår godt at de til slutt reagerer og blir lei. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 26. mai 2021 #43249 Del Skrevet 26. mai 2021 Blinkie skrev (38 minutter siden): Ålesund er ikke store byen, og de blir snakket om der for å si det sånn .... Det er såpass ja, og snakket om er vel ikke positivt ment regner jeg med 😜 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 26. mai 2021 #43250 Del Skrevet 26. mai 2021 Er jeg blind? Eller har hun i tillegg til å suge inn magen (selvom hun nekter🙈) også har gjort noe med rumpa si😳? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Xstrella Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43251 Del Skrevet 26. mai 2021 Urwa skrev (1 minutt siden): Er jeg blind? Eller har hun i tillegg til å suge inn magen (selvom hun nekter🙈) også har gjort noe med rumpa si😳? Det er puter i rumpa ja. Puter i thightsen. Ser bare idiotisk ut. Failure på photoshoppen der. Og hun bruker ikke filter....kjøss meg bak. Lyvepave. Lesere er ikke blinde. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 26. mai 2021 #43252 Del Skrevet 26. mai 2021 Urwa skrev (5 minutter siden): Er jeg blind? Eller har hun i tillegg til å suge inn magen (selvom hun nekter🙈) også har gjort noe med rumpa si😳? Det er helt idiotisk 🤪 man må gjerne lure seg selv, men dette er komisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. mai 2021 #43253 Del Skrevet 26. mai 2021 Nudeldama skrev (11 minutter siden): Jeg leste kommentarfeltet under innlegget om turen og bålet, og må innrømme at jeg ble mest oppgitt over de som hele tiden skulle "ta" henne for noe. Og det på et uskyldig innlegg om en skogstur. Hvem som har rett ang. øvelser og bål skal jeg ikke uttale meg om, men syntes tonen til de som skulle kritisere var unødvendig. Hvis jeg hadde drevet blogg og hatt den type innlegg etter meg ofte så hadde jeg blitt sliten veldig fort, og forstår godt at de til slutt reagerer og blir lei. Man kan skjønne at de blir lei, men hvorfor publisere det? Alt som står der er redaktør-godkjent, noe de ønsker å ha synlig for andre, de ønsker altså offentliggjøring av akkurat disse innleggene. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. mai 2021 #43254 Del Skrevet 26. mai 2021 Lin11 skrev (10 minutter siden): Det er helt idiotisk 🤪 man må gjerne lure seg selv, men dette er komisk. Helt enig. Her burde Mads Hansen laget noe veldig bra. Synd frua er fredet der. 😏 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 26. mai 2021 #43255 Del Skrevet 26. mai 2021 Urwa skrev (12 minutter siden): Er jeg blind? Eller har hun i tillegg til å suge inn magen (selvom hun nekter🙈) også har gjort noe med rumpa si😳? Kan se ut som CBE har fått øynene opp for det berømte stekepanne-trikset på den bakparten der. Mye "nytt" å lære for paret etter de inntok TikTok. Danae Mercer demonstrerer samme trikset på IG-kontoen sin 10.05. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albert LeMaitre Skrevet 26. mai 2021 #43256 Del Skrevet 26. mai 2021 Nudeldama skrev (19 minutter siden): Jeg leste kommentarfeltet under innlegget om turen og bålet, og må innrømme at jeg ble mest oppgitt over de som hele tiden skulle "ta" henne for noe. Og det på et uskyldig innlegg om en skogstur. Hvem som har rett ang. øvelser og bål skal jeg ikke uttale meg om, men syntes tonen til de som skulle kritisere var unødvendig. Hvis jeg hadde drevet blogg og hatt den type innlegg etter meg ofte så hadde jeg blitt sliten veldig fort, og forstår godt at de til slutt reagerer og blir lei. Samtidig er det unektelig et mønster i at når noe blir kritisert her inne på KG, så pøses det ut enda mer av det samme gjennom CBEs SoMe-kanaler, nesten som «nå skal vi virkelig vise dem». Enten det eller så er det kynisk kalkulering på at nettopp kritikk og diskusjon skaper mer trafikk og penger i kassa. En merkelig symbiose. For hvordan stopper man kritikk dersom man vet man har gjort noe galt? Man legger seg flat og innrømmer feilen, ber om unnskyldning, så glemmes det fort. Men her er det skapt et merkelig monster som må fôres hver dag for å holde hjula i gang 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hippyskippy Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43257 Del Skrevet 26. mai 2021 Kaller han seg virkelig coach Eriksen? Kanskje den siste coachen jeg hadde valgt. Hadde faktisk ringt Erna før han der. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Honningmor Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43258 Del Skrevet 26. mai 2021 For et ektepar med et såpass massivt eksponeringsbehov samt null skrupler når det gjelder salg av privatliv er jeg i grunn forundret over at de ikke har pushet hardere på reality, talkshow, debatter etc.. Det eneste de har deltatt i/på er programmer som de til en viss grad kan "godkjenne" (som f.eks bloggerne) - eller lettbeint underholdning tidlig i karrieren (fire stjernes middag) mens CBE fortsatt levde et relativt filterfritt liv (redigeringsskandalen til side...) Det slår meg at de har malt seg selv i et hjørne med kronisk posering, redigering og filterbruk, og at det nå må sitte laaaangt inne å vise seg under en sterk studiolampe med kamera som filmer fra alle vinkler. I tillegg må det være problematisk å faktisk debattere/ bli intervjuet uten muligheten for å kneble "motstander" med kommentarfeltsensur. De er rett og slett så vanvittig avhengig av å redigere både bilder og tekst at de aldri kan gjennomføre det som er nødvendig for å holde CBE relevant. I tillegg er de på mange måter FULLSTENDIG avleggs når det gjelder både generell livsstil og meninger. Overforbruk, barneeksponering, manisk mølletrening og kjærringstil sponset av *insert whatever* er så vanvittig langt fra å være en kilde til inspirasjon at det er rent komisk. Så når ingenting annet funker tyr man til kropp kropp kropp, i den tro at folk skal bli blåst av banen, mens det vi som tilskuere ser er en desperat tobarnsmor som er villig til å selge kropp, sjel og familie for å få bekreftelse gjennom likes og "🍑💥". Fy faen noe så trist! 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 26. mai 2021 #43259 Del Skrevet 26. mai 2021 Honningmor skrev (16 minutter siden): I tillegg er de på mange måter FULLSTENDIG avleggs når det gjelder både generell livsstil og meninger. Holder nok med bare fullstendig avleggs uansett spør du meg altså 🤣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43260 Del Skrevet 26. mai 2021 Urwa skrev (1 time siden): Er jeg blind? Eller har hun i tillegg til å suge inn magen (selvom hun nekter🙈) også har gjort noe med rumpa si😳? Det er poseringen. Se på skoen, den er større enn hodet, altså nærmere kameralinsen (eller speilet da). Hun vrir også hoften mot speilet slik at den ser rundere og bredere ut enn den er. I tillegg hjelper hånden og tommelen til å "smalne" midjen, all den tid den skjuler hvor midjen egentlig er. Muligvis bruker hun også hånden for å dra tightsen bakover for å forme hoften. I alle tilfeller er trekvarts profil mest slankende, noe hun naturligvis vet. Kontrasten mellom sort og hvit i buksa og toppen, det høye livet på tightsen bidrar også til den smale figuren, dog med former på de rette stedene. Moderator får slette hvis dette blir for egenreklame, men jeg kommer til å ta opp en del slike ting framover på egne kanaler bla. her: https://www.instagram.com/frujohansen.no/?hl=nb 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå