MarianneE Skrevet 26. mai 2021 #43201 Del Skrevet 26. mai 2021 miss summers skrev (3 timer siden): Og som sammenligning: kriweb. Tre unger, ikke én av de har vært synlig med ansikt på insta. Kun trening og bakst samt mat. Du kan se tørkestativ i bakgrunn osv. Super inspirasjon. Ja, og best av alt: Hun forenkler trening. Hun legger alt til overkommelig lavterskel og viser hva du selv får til på en halv time på stuagulvet. Totalt fritt for "svette på flaske", sminke og poseringer. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Medici Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43202 Del Skrevet 26. mai 2021 snute skrev (31 minutter siden): Ser de driver å gir råd om hvordan man bør trene for å bli klar for å gå i fjellet. Tror jeg heller vil ha råd fra noen som faktisk har erfaring, dette ble litt komisk syns jeg... Ja, hva baserer de disse rådene på? Mitt beste råd for å bli klar for å gå i fjellet er: gå i fjellet... 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 26. mai 2021 #43203 Del Skrevet 26. mai 2021 MarianneE skrev (38 minutter siden): Ja, og best av alt: Hun forenkler trening. Hun legger alt til overkommelig lavterskel og viser hva du selv får til på en halv time på stuagulvet. Totalt fritt for "svette på flaske", sminke og poseringer. Ja, hun er flink slik. Bruker barnas leketøy til trening også. Og helt vanlig mat. Aldri sett alkohol på hennes insta heller. Hun fremstår sympatisk og grei. Og du kan se at hennes muskler er styrke, og ikke bare synlige muskler fordi man er tynn. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 26. mai 2021 #43204 Del Skrevet 26. mai 2021 snute skrev (1 time siden): Ser de driver å gir råd om hvordan man bør trene for å bli klar for å gå i fjellet. Tror jeg heller vil ha råd fra noen som faktisk har erfaring, dette ble litt komisk syns jeg... Ja, det gikk jo veldig bra i fjor da de gikk i fjellet 😛 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43205 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) snute skrev (1 time siden): Ser de driver å gir råd om hvordan man bør trene for å bli klar for å gå i fjellet. Tror jeg heller vil ha råd fra noen som faktisk har erfaring, dette ble litt komisk syns jeg... Medici skrev (38 minutter siden): Ja, hva baserer de disse rådene på? Mitt beste råd for å bli klar for å gå i fjellet er: gå i fjellet... Nikea skrev (9 minutter siden): Ja, det gikk jo veldig bra i fjor da de gikk i fjellet 😛 Dette er jo ikke ment for oss, men for dem. Omdøper innlegget til: "Slik trener jeg for å gå i fjellet, siden det er litt flatt terreng her i Sarpsborg og jeg ikke har lyst på ny lyskestrekk og overlevelseskamp." Endret 26. mai 2021 av Revenge o'Cavatina 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 26. mai 2021 #43206 Del Skrevet 26. mai 2021 AntiBullshit skrev (3 timer siden): Forøvrig er det litt rart at ikke verdensmesteren Lars Kristian har satt seg inn i organisasjonsteori som fag, jeg tenker at det kunne vært en øyeåpner for dem begge dersom de forsøkste å forstå bedriften/organisasjonen sin i større perspektiv. Hm. Mon tro det? Jeg er ikke sikker. Inni organisasjonsteorien finnes nok også omtale av de som ikke ser skogen for bare trær. For øvrig en glimrende analyse! 🙂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43207 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Det første jeg tenkte da jeg så det Netfit - innlegget var; hvorfor drar de ikke inn den erfaringen de selv gjorde i fjor, der mye ikke gikk etter planen? Det hadde blitt så utrolig mye enklere for folk å relatere seg til det, hvis de A) viser til at de HAR gått i høye fjell og B) feilvurdert seg selv og forholdene. Men neida, istedet viser de til "garantert mange som vil få tidenes gangsperre" fordi de ikke trener seg opp nok - som om de aldri i livet kunne funnet på å gjøre det selv. Jeg har for øvrig gått Kilimanjaro tre ganger, tillegg til flere andre mellom 2 og 4000 moh. Jeg har trent meg opp ved å gå langs veien, og på "fjellet" bak huset på 137 moh. Endret 26. mai 2021 av FruJohansen Skrøt visst på meg en høydekilometer, endrer et tall. 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 26. mai 2021 #43208 Del Skrevet 26. mai 2021 FruJohansen skrev (8 minutter siden): Det første jeg tenkte da jeg så det Netfit - innlegget var; hvorfor drar de ikke inn den erfaringen de selv gjorde i fjor, der mye ikke gikk etter planen? Det hadde blitt så utrolig mye enklere for folk å relatere seg til det, hvis de A) viser til at de HAR gått i høye fjell og B) feilvurdert seg selv og forholdene. Men neida, istedet viser de til "garantert mange som vil få tidenes gangsperre" fordi de ikke trener seg opp nok - som om de aldri i livet kunne funnet på å gjøre det selv. Jeg har for øvrig gått Kilimanjaro tre ganger, tillegg til flere andre mellom 2 og 4000 moh. Jeg har trent meg opp ved å gå langs veien, og på "fjellet" bak huset på 137 moh. Da vet vi det, ved å trene langs veien og opp og ned et fjell på 137 moh, og ellers sikkert bevæpnet med vett og riktig utstyr, kan en komme seg opp på Kilimanjaro og andre høye topper, og det sagt på bare noen få setninger! Helt enig med deg i at de kunne vunnet mye på å si rett ut at de dreit på draget i fjor og fokusert på hvordan en ikke skal gjøre det og hvordan gjøre det riktig, dessverre forutsetter det at de faktisk innrømmer at de tabba deg ut.. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 26. mai 2021 #43209 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Umerket reklame i Reels i dag. Oatly havremelk filmes raskt, men nevnes i kommentaren, Proteinpulver fra Bodylab med svært synlig logo (som selges på Vita som hun har hatt flere samarbeid med før bl.a selvbruning i desember 2020) og B A Lion tøy med synlig logo (trenger ingen forklaring i denne tråden.) Så hyggelig at hun fortsetter å reklamere gratis for tidligere samarbeidspartnere 🥰 Da er hun sikkert ekstra fornøyd med produktene. skjermbilder fra Reels på instagram klarte jeg ikke, men her er lenke https://www.instagram.com/reel/CPVQQc-AgT8/?utm_medium=copy_link Endret 26. mai 2021 av Hanne357 Lenke istedetfor skjermbilde 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43210 Del Skrevet 26. mai 2021 Så jeg nettopp på story at hun fikk en turprimus i den reklamegoodiebagen fra Espen Hilton?? 😅😅 Jeg dør, primus er jo ikke noe koselig, turfolk har kull i sekken! 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43211 Del Skrevet 26. mai 2021 Hanne357 skrev (35 minutter siden): Umerket reklame i Reels i dag. Oatly havremelk filmes raskt, men nevnes i kommentaren, Proteinpulver fra Bodylab med svært synlig logo (som selges på Vita som hun har hatt flere samarbeid med før bl.a selvbruning i desember 2020) og B A Lion tøy med synlig logo (trenger ingen forklaring i denne tråden.) Så hyggelig at hun fortsetter å reklamere gratis for tidligere samarbeidspartnere 🥰 Da er hun sikkert ekstra fornøyd med produktene. skjermbilder fra Reels på instagram klarte jeg ikke, men her er lenke https://www.instagram.com/reel/CPVQQc-AgT8/?utm_medium=copy_link Men LKE tramper altså inn i kommentarfeltet til en liten konkurrent og irettesetter henne for at hun ikke merker et hoppetau fra noen hun hadde samarbeid med for TO ÅR siden. Han kan jo reglene, men velger å ikke følge dem. Som med alt annet. 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 26. mai 2021 #43212 Del Skrevet 26. mai 2021 FruJohansen skrev (25 minutter siden): Så jeg nettopp på story at hun fikk en turprimus i den reklamegoodiebagen fra Espen Hilton?? 😅😅 Jeg dør, primus er jo ikke noe koselig, turfolk har kull i sekken! Nå er jeg nok litt seint ute, men har Hilton også plutselig blitt friluftsfrelst og blitt friluftsekspert med bokutgivelse? Kanskje de skal bestige sommerens fjelltopper sammen, da. Eller hver for seg på samme sted med en gjeng andre. Sånn der betalt reklame, liksom? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 26. mai 2021 #43213 Del Skrevet 26. mai 2021 Revenge o'Cavatina skrev (7 minutter siden): Nå er jeg nok litt seint ute, men har Hilton også plutselig blitt friluftsfrelst og blitt friluftsekspert med bokutgivelse? Kanskje de skal bestige sommerens fjelltopper sammen, da. Eller hver for seg på samme sted med en gjeng andre. Sånn der betalt reklame, liksom? Jeg er allerede drittlei boka til Hilton etter å ha sett minst 4 influensere pakke opp "gaven" det siste døgnet. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. mai 2021 #43214 Del Skrevet 26. mai 2021 Vipser skrev (2 minutter siden): Jeg er allerede drittlei boka til Hilton etter å ha sett minst 4 influensere pakke opp "gaven" det siste døgnet. Interessant mosedott der. Hilton hiver seg på turbølgen med bok! Det burde ho CBE ha tenkt på selv. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mai 2021 #43215 Del Skrevet 26. mai 2021 miss summers skrev (1 time siden): Ja, hun er flink slik. Bruker barnas leketøy til trening også. Og helt vanlig mat. Aldri sett alkohol på hennes insta heller. Hun fremstår sympatisk og grei. Og du kan se at hennes muskler er styrke, og ikke bare synlige muskler fordi man er tynn. Ja, hun ser skikkelig sunn, sterk og bra ut! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 26. mai 2021 #43216 Del Skrevet 26. mai 2021 Kollontaj skrev (5 minutter siden): Interessant mosedott der. Hilton hiver seg på turbølgen med bok! Det burde ho CBE ha tenkt på selv. Måtte ty til Google for å finne ut litt mer om Hilton. Han har jo utgitt flere bøker (forfatterskap og forfatterskap fru Blom), har en PT-utdannelse med online-coaching (den ser litt overstått ut, den kontoen), og fremstår mer veltrent enn Coach Eriksen. Ser ut som han har vært tidligere ute med det meste i motsetning til hva Sarpsborg-brigaden fortsatt bare prøver seg på. Og når akkurat han i tillegg fremstår mer sympatisk...altså, det er jo så lett å være grei mot publikum i egne kanaler. Jeg husker ham bare fra dengang han, Jan Thomas og carolinebergeriksenno jobbet med et hemmelig prosjekt som aldri ble lansert. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg LittleLine Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43217 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Diskusjonen har gått friskt i innlegget om siste søndagstur, der ekteparet med rette får pepper for å ha fyrt opp bål (selv kull må fyres opp for å få varme) selvom det er bålforbud. Caroline tilbakeviser all kritikk med smått spydige «det er bare å lese på lovdata.no» og «det er meningsløst å diskutere det som står i loven.» Det som er meningsløst er å diskutere med folk som mener at de alltid selv vet best, og som er uinteressert i å lytte når de blir korrigert av folk som kan mer. Jeg postet en kommentar om at selv om loven har et generelt bålforbud, så er lover bare en av flere rettskilder. Basert på lokale forhold har kommunene myndighet til å fastsette strengere grenser i forskrift enn det som står i lov (samme som for eksempel med smittevern) og det ser det ut som begge kommunene de gikk igjennom på søndag har gjort. Kommentaren er selvfølgelig ikke publisert. De er så skråsikre i sin inkompetanse at det nesten er litt søtt. Det første du innser når du begynner på høyere utdanning er at god kompetanse tar tid å bygge og virkeligheten er som oftest så komplisert og nyansert at det sjeldent lønner seg å være overbevist om egen fortreffelighet. I samme tråd mener jo LK at folk heller bør lytte til ham om hvordan knebøy skal utføres, han som tross alt har grunnfag i medisin og et tilsynelatende ikke fullført PT-studie, heller enn en ortoped som har minimum seks års utdanning og tre år i spesialisering med kroppens bevegelsesapparat som fokus. Ortopeden har garantert lest alle studiene LK referer til, i tillegg til mange flere, og har bedre kompetanse til å vurdere validiteten i konklusjonene. Jeg skjønner ikke hvordan det kan være god markedsstrategi å presentere seg selv som ekspert på noe de åpenbart ikke er eksperter på. Endret 26. mai 2021 av LittleLine Skrivefeil 102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Heisann1234 Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43218 Del Skrevet 26. mai 2021 LittleLine skrev (9 minutter siden): Diskusjonen har gått friskt i innlegget om siste søndagstur, der ekteparet med rette får pepper for å ha fyrt opp bål (selv kull må fyres opp for å få varme) selvom det er bålforbud. Caroline tilbakeviser all kritikk med smått spydige «det er bare å lese på lovdata.no» og «det er meningsløst å diskutere det som står i loven.» Det som er meningsløst er å diskutere med folk som mener at de alltid selv vet best, og som er uinteressert i å lytte når de blir korrigert av folk som kan mer. Jeg postet en kommentar om at selv om loven har et generelt bålforbud, så er lover bare en av flere rettskilder. Basert på lokale forhold har kommunene myndighet til å fastsette strengere grenser i forskrift enn det som står i lov (samme som for eksempel med smittevern) og det ser det ut som begge kommunene de gikk igjennom på søndag har gjort. Kommentaren er selvfølgelig ikke publisert. De er så skråsikre i sin inkompetanse at det nesten er litt søtt. Det første du innser når du begynner på høyere utdanning er at god kompetanse tar tid å bygge og virkeligheten er som oftest så komplisert og nyansert at det sjeldent lønner seg å være overbevist om egen fortreffelighet. I samme tråd mener jo LK at folk heller bør lytte til ham om hvordan knebøy skal utføres, han som tross alt har grunnfag i medisin og et tilsynelatende ikke fullført PT-studie, heller enn en ortoped som har minimum seks års utdanning og tre år i spesialisering med kroppens bevegelsesapparat som fokus. Ortopeden har garantert lest alle studiene LK referer til, i tillegg til mange flere, og har bedre kompetanse til å vurdere validiteten i konklusjonene. Jeg skjønner ikke hvordan det kan være god markedsstrategi å presentere seg selv som ekspert på noe de åpenbart ikke er eksperter på. De må virkelig slutte å uttale seg som eksperter, det burde ikke vært lov 😮 Til og med jeg som er amatør ser masse feil. Sånn som i baseøvelsene de har vist fram så langt: - LKE som spretter på vei opp fra knebøy og låser knærne ut så raskt, det ser vondt ut. Auch. - Nå nylig LKE som utfører markløft men igjen av en eller annen grunn låser ut knærne på toppen og lener seg bakover med ryggen. - CBE med sine ubalanserte knebøy. Spenner ikke magen, knærne er ustabil, knærne peker godt over tærne, på vei opp spenner hun nakken og ser langt opp i stedefor å holde nakken i nøytral linje som ryggraden. - CBE med ubalanserte bulgarske utfall der knærne peker langt forbi tærne. Og ikke nok med det så påstår de at det er helt korrekt måte å gjøre det på, at det ortopedene sier er feil osv. Samtidig som at CBE i flere uker nå har klaget over vonde knær 🤪😳 Det her er bare det lille jeg kommer på av det jeg har sett de siste dagene. 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 26. mai 2021 Populært innlegg #43219 Del Skrevet 26. mai 2021 LittleLine skrev (23 minutter siden): Diskusjonen har gått friskt i innlegget om siste søndagstur, der ekteparet med rette får pepper for å ha fyrt opp bål (selv kull må fyres opp for å få varme) selvom det er bålforbud. Caroline tilbakeviser all kritikk med smått spydige «det er bare å lese på lovdata.no» og «det er meningsløst å diskutere det som står i loven.» Det som er meningsløst er å diskutere med folk som mener at de alltid selv vet best, og som er uinteressert i å lytte når de blir korrigert av folk som kan mer. Jeg postet en kommentar om at selv om loven har et generelt bålforbud, så er lover bare en av flere rettskilder. Basert på lokale forhold har kommunene myndighet til å fastsette strengere grenser i forskrift enn det som står i lov (samme som for eksempel med smittevern) og det ser det ut som begge kommunene de gikk igjennom på søndag har gjort. Kommentaren er selvfølgelig ikke publisert. De er så skråsikre i sin inkompetanse at det nesten er litt søtt. Det første du innser når du begynner på høyere utdanning er at god kompetanse tar tid å bygge og virkeligheten er som oftest så komplisert og nyansert at det sjeldent lønner seg å være overbevist om egen fortreffelighet. I samme tråd mener jo LK at folk heller bør lytte til ham om hvordan knebøy skal utføres, han som tross alt har grunnfag i medisin og et tilsynelatende ikke fullført PT-studie, heller enn en ortoped som har minimum seks års utdanning og tre år i spesialisering med kroppens bevegelsesapparat som fokus. Ortopeden har garantert lest alle studiene LK referer til, i tillegg til mange flere, og har bedre kompetanse til å vurdere validiteten i konklusjonene. Jeg skjønner ikke hvordan det kan være god markedsstrategi å presentere seg selv som ekspert på noe de åpenbart ikke er eksperter på. Jeg er hverken jurist eller ortoped, men jeg lukter en påståelig allvitende førsteårsstudent på lang avstand. Slike nykker plukkes av etterhvert som studenten lærer seg vitenskapelig metode og får forståelse for fagfeltets kompleksitet. LKE oppfører seg presis som en slik påståelig allvitende førsteårsstudent. Ennå våt bak ørene. 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. mai 2021 #43220 Del Skrevet 26. mai 2021 Heisann1234 skrev (4 minutter siden): De må virkelig slutte å uttale seg som eksperter, det burde ikke vært lov 😮 Til og med jeg som er amatør ser masse feil. Sånn som i baseøvelsene de har vist fram så langt: - LKE som spretter på vei opp fra knebøy og låser knærne ut så raskt, det ser vondt ut. Auch. - Nå nylig LKE som utfører markløft men igjen av en eller annen grunn låser ut knærne på toppen og lener seg bakover med ryggen. - CBE med sine ubalanserte knebøy. Spenner ikke magen, knærne er ustabil, knærne peker godt over tærne, på vei opp spenner hun nakken og ser langt opp i stedefor å holde nakken i nøytral linje som ryggraden. - CBE med ubalanserte bulgarske utfall der knærne peker langt forbi tærne. Og ikke nok med det så påstår de at det er helt korrekt måte å gjøre det på, at det ortopedene sier er feil osv. Samtidig som at CBE i flere uker nå har klaget over vonde knær 🤪😳 Det her er bare det lille jeg kommer på av det jeg har sett de siste dagene. Jeg håper noen med litt tyngde og kompetanse innen trening/ortopedi kommer på banen og plukker fra hverandre denne "ekspertisen" de er ute og selger (kaller det å selge det - da det hevdes å fortsatt komme en app de skal ta betalt for) 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå