Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gunvald skrev (6 minutter siden):

Kan virkelig ikke se for meg at noen vil la seg inspirere av, og til og med etterhvert betale for den 80-talls aerobicen som foregår nedi den kjelleren der. Det er muligens stygt av meg, men hva driver hun med opp og ned på denne benken? Og ærlig talt. Etter så mange år som treningsentusiast - kanskje på tide å uppe gamet litt med vanlige push-ups? 

Er så enig. Hvem i all verdens dager skal betale for dette? Vet at ikke alle liker man trekker inn Funkygine, men så nettopp på hennes seneste IG innlegg som er en reklame for hennes nye treningsbok (tenk på ALT hun har fått til mens netfit fortsatt bare er på planleggingsstadiet), for en energi, styrke og så motiverende! Burpees i oppoverbakke🙌 Fikk lyst til å løpe ut og prøve det med en gang! En vanvittig kontrast til det netfit holder på med. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gammelt nytt her sikkert men det gikk ikke så bra med firmaet til bloggerparet i 2020 selv om de vel sa de ikke merket så mye til Coronaen. Funkygine hadde et rolig år pga corona i 2020 men økte likevel omsetningen og tjente utrolig bra i fjor. Det har vel mye å si om ekthet og seriøsitet hos de enkelte og her er det jo enorm forskjell. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (Akkurat nå):

Gammelt nytt her sikkert men det gikk ikke så bra med firmaet til bloggerparet i 2020 selv om de vel sa de ikke merket så mye til Coronaen. Funkygine hadde et rolig år pga corona i 2020 men økte likevel omsetningen og tjente utrolig bra i fjor. Det har vel mye å si om ekthet og seriøsitet hos de enkelte og her er det jo enorm forskjell. 

Hva treffer i markedet? Ikke carolinebergeriksenno, i pandemien har de fjernet seg enda mer fra vanlige folk. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor de velger å publisere kommentarer som de ikke er i stand til å takle. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavande

Jeg ble sittende å undre meg over denne - fra https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/24/pa-tur-til-hognipa/#comment-1277584

Screenshot_20210525-230953_Chrome.thumb.jpg.a732ec6430610587eba74f445992258b.jpg

Har valg av samarbeidspartnere noe med "ikke å være heldig", eller kan det ha noe med hvor dyktig man er i forhold til forarbeid/undersøke rundt slike valg?

Hvorfor har Funkygine klart å vokse i "samme markedet", mens Treasures taper lesere, har lavt engasjement på Instagram og halvert omsetning fra 2019 til 2020? 

Hva gjør hun som er bedre enn dem?

Dokumentasjon:

Funkygine / Nordic Lifestyle AS - https://www.proff.no/selskap/nordic-lifestyle-as/jessheim/helsetjenester/IF4I9JF06Y3/

Screenshot_20210525-231837_Chrome.thumb.jpg.28d37584845a185ced1ffe1e4a9bb12f.jpg

CBE.no / Treasures AS - https://www.proff.no/selskap/treasures-as/sarpsborg/-/IF43DL80000/

Screenshot_20210525-232043_Chrome.thumb.jpg.7b64922da9b477002f2b9d7139f05274.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Pust skrev (12 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor de velger å publisere kommentarer som de ikke er i stand til å takle. 

De mangler selvinnsikt og evne til å se egne begrensinger.Det er «alle andre» som er problemet. Bare se på årsaken bak at Netfit ikke er oppe å går. Kanskje man bør lære seg å la være å bitche i andres kommentarfelt, og heller undersøke hvordan andre treningsinfluensere får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin11 skrev (9 minutter siden):

De mangler selvinnsikt og evne til å se egne begrensinger.Det er «alle andre» som er problemet. Bare se på årsaken bak at Netfit ikke er oppe å går. Kanskje man bør lære seg å la være å bitche i andres kommentarfelt, og heller undersøke hvordan andre treningsinfluensere får det til.

Kommer nok ikke til å skje, dessverre for dem, men det åpner jo muligheten for andre influencere med sunnere holdinger til kropp feks. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være feil?? Utholdenhetstrening er da vel effektivt for å gå ned i vekt?

Screenshot_20210525_233510.thumb.jpg.6b0ede4f7bdea98b2298761dc766aa89.jpg

Fra story på netfit.no på Instagram

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mymble skrev (1 minutt siden):

Dette må da være feil?? Utholdenhetstrening er da vel effektivt for å gå ned i vekt?

Det er nok Caroline som sprer falsk info sånn at ingen skal bli like slank som henne 😁

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På spørsmål om hvilke utdanning de har som gjør dem kvalifiser til å svare på treningsspørsmål svarer de: 

Vi er utdannet PT'er pluss grunnfag medisin og har flere år med erfaring innenfor yrket i tillegg til mange års erfaring i toppidretten. 

1) Fullførte noen av de, eller begge, PT utdannelsen de startet på? 

2) LK har vel tatt årsstudium i medisinsk grunnfag eller noe sånt? https://bjorkneshoyskole.no/studier/nettstudier/medisin-ernaering-og-helsefag/arsstudium-i-medisin-grunnfag men CBE har ikke tatt det, så betegnelsen vi blir feil. 

3) de hevder de har flere års erfaring innenfor yrket, men presiserer ikke hvilket yrket det er tale om. Eneste yrket som er nevnt så langt er PT og det har de vel ikke jobbet flere år som. 

4) LK har vel en del år inne fotball og det regnes kanskje som topp idrett på det nivået han var? Det gjelder uansett bare LK og ikke CBE som det antydes med vi. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mymble skrev (3 minutter siden):

Og så bruker de bilde av ham som løper? For å være pirkete så kan en fort ende opp med å gå opp i vekt pga styrketrening i og med at muskler veier mer enn fett og samler en del vann. Om en tar to personer som begge bruker str S og den ene trener tung styrke, og den andre ikke trener noe særlig, kan forskjell på vekt være stor selv om det ved første øyekast ikke ser sånn ut. 

Men altså.. hva er det de driver med, de skal jo kunne dette her. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (4 minutter siden):

På spørsmål om hvilke utdanning de har som gjør dem kvalifiser til å svare på treningsspørsmål svarer de: 

Vi er utdannet PT'er pluss grunnfag medisin og har flere år med erfaring innenfor yrket i tillegg til mange års erfaring i toppidretten. 

2) LK har vel tatt årsstudium i medisinsk grunnfag eller noe sånt? https://bjorkneshoyskole.no/studier/nettstudier/medisin-ernaering-og-helsefag/arsstudium-i-medisin-grunnfag men CBE har ikke tatt det, så betegnelsen vi blir feil. 

3) de hevder de har flere års erfaring innenfor yrket, men presiserer ikke hvilket yrket det er tale om. Eneste yrket som er nevnt så langt er PT og det har de vel ikke jobbet flere år som. 

4) LK har vel en del år inne fotball og det regnes kanskje som topp idrett på det nivået han var? Det gjelder uansett bare LK og ikke CBE som det antydes med vi. 

Hvis det er Netfit du snakker om, så har vel han andre (han som er på bildene) sikkert noe utdanning og erfaring 🤷🏼‍♀️ Om dette er skrevet på bloggen og omhandler kun CBE og LKE så tar de vel litt hardt i.. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stjernekikkeren skrev (På 24.5.2021 den 10.19):

CBE har fått seg konto på tiktok som i stor grad er en arena for barn og unge, da må hun tenke seg om flere ganger hva slags innhold hun legger ut.

Jeg er helt enig med deg i omtrent alt, men ang det med tiktok: hvem følger henne der? Jeg vet ikke men jeg har to tenåringsdøtre, de er milevis fra å følge henne, men derimot andre lugubre 'nettkjendiser'. De er veldig aktive på tiktok. 

Dagens tenåringer vet ikke hvem hun er... 

Det betyr ikke at det hun gjør er bra, egentlig så er det sånn at jeg blir flau når jeg en og annen gang kommer over noe hun har lagt ut. Regner med at jeg er i målgruppen 30-40, utdannelse og karriere, litt opptatt av trening .... men nei. 

Og hun treffer ikke døtrene mine heller, hvem treffer hun egentlig? 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (4 minutter siden):

Mulig dette «vi» inkluderer den andre medeieren? Adrian Paul.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mymble skrev (6 minutter siden):

Hvis det er Netfit du snakker om, så har vel han andre (han som er på bildene) sikkert noe utdanning og erfaring 🤷🏼‍♀️ Om dette er skrevet på bloggen og omhandler kun CBE og LKE så tar de vel litt hardt i.. 

Det var fra netfit ja. Har inntrykk av at det er LK og CBE som er nettfitt. Er jo en annen man på profilbildet enn LK, og han har vel jobba flere år som PT, men de bruker jo vi så vanskelig å vite hvem som har hva og regner jo ikke med at de alle tre sitter foran mobilen å svarer akkurat. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mymble skrev (21 minutter siden):

Kosthold er det viktigste for å gå ned i vekt. Deretter er det som cbe sier lurt med styrketrening. Cardio er heller ikke feil altså. Fikk dette til svar fra en pt på treningssenter. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 24.5.2021 den 14.07):

Dere som har TikTok, blir det mest brukt av "Generasjon Z" som det heter seg? (13 -23 år) Hvis det stemmer så forstår jeg ikke hva CBE gjør der. Virkelig ikke. 

Jeg har ikke TT selv, men har hørt 3 ting: - 1) At de ble nominert til Gullbarbie, 2) En trend med å måle midje med headset, 3) At det er forferdelige kommentarfelt. 

Hva gjør et influencer-ektepar på 30-40 der? 

Barna mine bruker det. De er 13 og 15. 

Fotballfruen er ikke en de følger. 

Jeg har spurt dem, de har ikke peiling på hvem det er, og godt er det.  

Jeg er innom der selv en sjelden gang, kun for å se hva som foregår der. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Kosthold er det viktigste for å gå ned i vekt. Deretter er det som cbe sier lurt med styrketrening. Cardio er heller ikke feil altså. Fikk dette til svar fra en pt på treningssenter. 

Ja, jeg tenker en god kombinasjon er det beste. Men det blir helt feil å si at cardio ikke er viktig i det hele tatt

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...