NewStart87 Skrevet 25. mai 2021 #43101 Del Skrevet 25. mai 2021 Klink skrev (3 timer siden): Jeg mener at dersom man føler seg trigget så bør man selvfølgelig avfølge vedkommende og heller søke på ting som er bra for seg selv. Med andre ord mener du Caroline ikke har noe ansvar? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 25. mai 2021 #43102 Del Skrevet 25. mai 2021 Malum skrev (55 minutter siden): Høgnipa ligger i Rakkestad, og på Rakkestad kommune sin hjemmeside går det nokså klart frem at det fra 15. april er strengt forbudt å bruke annet enn evt "gassgrill på et ikke brennbart underlag og med god avstand til brennbart materiale, i nærheten av vann." https://www.rakkestad.kommune.no/baalforbud.555978.no.html Meneh...LKE har sikkert vokst opp med grillkull, og vet hva han driver med, så det går nok bra! 😊👍 Nå er jeg ikke kjent med alle godkjente bålplasser i gamle Østfold. Men den bålplassen de har tatt bilde av ligner ingen kommunegodkjent bålplass jeg har sett noe sted i landet. Dette er en typisk bålplass som har kommet i stand fordi mange liker stedet, røsker sammen noen passende stein og det etterhvert blir brukt av mange - uten for bålforbudsesongen vel å merke. For folk flest har respekt for skogbrann. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. mai 2021 #43103 Del Skrevet 25. mai 2021 De har nok en dårlig dag. Funky tok utbytte på over 4 mill, det svir nok. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. mai 2021 #43104 Del Skrevet 25. mai 2021 OMG, det kommentarfeltet! Tenker de ikke over hva slags inntrykk dette gjør? Snakk om å grave sin egen grav. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. mai 2021 #43105 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) Hunter7 skrev (5 timer siden): Prinsippet for å i det hele tatt kunne gjøre det du skriver her, er at man er sin sykdom og dens triggere bevisst. Det igjen forutsetter langvarig terapi og behandling for de personer som tilhører denne pasientgruppa. Og selv da er det ikke garantert at man klarer å styre unna, siden man er omgitt av triggere til enhver tid. Selv erkjente du jo for et par sider siden at du lot deg påvirke til å drikke et glass vin etter å ha sett en par sekunder lang snutt om dette på CBEs IG. Hvorfor lot du deg påvirke? Hvilke triggere ble utløst hos deg i det øyeblikket? Jeg har ikke erkjent at jeg drakk et glass vin, jeg mente at det eneste bildet (ikke noe snutt på ig? gjorde med meg er at jeg fikk litt lyst på vin. Hvilke triggere? At det er lenge siden jeg har drukket vin, og at det såg godt ut. Er dessverre noen mnd om ikke flere før det er aktuelt å nyte noe vin her. og resten er jeg for så vidt enig i, men at det er en del av prosessen å kunne vite hvilke triggere man har og klare å avfølge, men det er den enkle, men vanskelige løsningen. Jeg forventer ikke dette av 13 åringen, men som mor gjør jeg mitt for å bevisstgjøre omkring kropp, forklare at bilder er redigerte, snakke om kropp på naturlig måte. Vise at vi har forskjellige kropper , at det er andre ting en kropp som gjør at man er verdt noe. Og så må jeg bare håpe at 13-åringen klarer seg gjennom de sårbare årene, mimes veiledning fra meg. Endret 25. mai 2021 av Klink 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 25. mai 2021 #43106 Del Skrevet 25. mai 2021 Kollontaj skrev (42 minutter siden): De har nok en dårlig dag. Funky tok utbytte på over 4 mill, det svir nok. I tillegg går nettbutikken hennes veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. mai 2021 #43107 Del Skrevet 25. mai 2021 Skriver i kommentarfeltet at på hverdager er det mye tid foran PC-en, på spørsmål om hverdager og helg, men CBE har visst glemt at turen var på fredag, så noe fleksibelt har de det visst likevel. (Filleting, ja, men hvorfor ikke skrive at de tok seg fri fredag?☺️) 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 25. mai 2021 #43108 Del Skrevet 25. mai 2021 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Skriver i kommentarfeltet at på hverdager er det mye tid foran PC-en, på spørsmål om hverdager og helg, men CBE har visst glemt at turen var på fredag, så noe fleksibelt har de det visst likevel. (Filleting, ja, men hvorfor ikke skrive at de tok seg fri fredag?☺️) Har det noen gang vært en sammenheng mellom kart og terreng i det sirkuset der? 😏 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. mai 2021 #43109 Del Skrevet 25. mai 2021 Frøken Scott skrev (6 minutter siden): Har det noen gang vært en sammenheng mellom kart og terreng i det sirkuset der? 😏 Poeng. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Klokkereim Skrevet 25. mai 2021 Populært innlegg #43110 Del Skrevet 25. mai 2021 Jeg skal fortelle en liten historie. Dette er veldig privat, men det er for å frem et poeng som tydeligvis går over hodet på enkelte. Jeg har lenge slitt med dårlig selvtillit og dårlig selvbilde. Liker ikke det jeg ser i speilet, nekter å bli tatt bilde av, liker ikke oppmerksomhet, er hun som alltid setter seg innerst i hjørnet, havner jeg på et dansegulv er jeg mer opptatt av om jeg ser dum ut enn å kose meg. For noen år siden gikk jeg gjennom en vond skilsmisse, flyttet et stykke vekk fra der jeg bodde. Mistet kontakt med naboer og kollegaer. Alle andre hadde det bedre enn meg. Uansett hvor jeg så meg rundt så jeg bare lykkelige mennesker. På FB var venninner på jentetur, jentemiddager, tur med familien, alle var lykkelige og perfekte. Nybakte boller og nyvasket hus. Tilslutt ble jeg så deppa at jeg sletta hele FB. Samme med snap. Kun fine bilder, mye med filter. Snapstory med fjellturer og festligheter. Nei, jeg ville ikke se disse bildene overalt. Jeg oppsøkte det heller ikke, det dukket jo opp når jeg åpnet FB. Disse folka er helt vanlige mennesker uten noe som helst ansvar for hvordan de påvirker. Men til og med de påvirket meg til å slette sosiale media. Jeg kan heldigvis la være å se på insta storyen til cbe, jeg får med meg mye her inne. Heldigvis påvirker ikke henne meg på noen som helst måte da hennes liv er en komedie i mine øyne. Men de som ikke har gjennomskuet bransjen tror jeg nok sitter med mye av de samme følelsene jeg hadde. Hun er den digitale venninna til veldig mange og det er garantert noen som tror hun er idealkvinnen anno 2021. 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Titori Skrevet 25. mai 2021 Populært innlegg #43111 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) Var like før jeg skulle til å forsvare det bålet, tenkte at det sikkert var i fjøresteinene, for det kan jo være innafor. Men så kikka jeg på blogginnlegget, og det var selvfølgelig for godt til å være sant. De er jo midt oppi skauen 🥴 Og et lite sitat fra netfit-story i dag: "For mannen i gata kan det være helt passe å løpe 2 MIL OM DAGEN". Helt normalt forhold til trening og aktivitet der altså. Endret 25. mai 2021 av Titori 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 25. mai 2021 Populært innlegg #43112 Del Skrevet 25. mai 2021 Engelskfrøken skrev (7 timer siden): Så bra dette spørsmålet kom nå.. Sånn helt tilfeldig🤦🏼♀️ Det provoserer meg veldig at de skal gå ut og svare på ting de faktisk ikke har så mye peiling på. Når knærne går over og forbi tærne i øvelser som knebøy og utfall, og man i tillegg har på vekt blir det ekstra uheldig, og man ikke lenger ser tærne sine når en ser ned, så begynner det å gå en vekt og en spenning gjennom kneet som ikke er bra! Vekten skal aldri hvile på knærne. Får man ustabile og skjelvende knær når man utfører øvelser så har man lagt for mye vekt på de eller at man er i feil stilling og bør rettes opp. Knærne skal ikke belastes med tung vekt, helst ikke legges egen kroppsvekt på en gang! Hilsen ei som måtte gjennom svært mye fysioterapi etter en kneskade, og alle fysioterapeuter som ikke kunne stresse det nok; IKKE LEGG VEKT PÅ KNÆRNE. Det er ikke en diskusjon- eller smak og behag sak en gang, ikke knert knærne dine. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 25. mai 2021 Populært innlegg #43113 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) Titori skrev (22 minutter siden): Var like før jeg skulle til å forsvare det bålet, tenkte at det sikkert var i fjøresteinene, for det kan jo være innafor. Men så kikka jeg på blogginnlegget, og det var selvfølgelig for godt til å være sant. De er jo midt oppi skauen 🥴 Og et lite sitat fra netfit-story i dag: "For mannen i gata kan det være helt passe å løpe 2 MIL OM DAGEN". Helt normalt forhold til trening og aktivitet der altså. Gurimalla. De er virkelig ikke helt i kontakt med det som er det virkelige livet, altså. Når i all verden skal "mannen i gata" ha tid til å løpe 2 mil - om dagen?? Før frokost og levering i barnehage/skoleSFO og egen jobb? Etter jobb, henting av barn, middag, barnas aktiviteter og deltagelse i husarbeid? Løpe litt kjapt, da, så man rekker leggeTI? 🤪 Endret 25. mai 2021 av Malum 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 25. mai 2021 #43114 Del Skrevet 25. mai 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brudd på opphavsrett og svar til dette. Kommentarer fra kommentarfelt må vedlegges direktelenke til blogginnlegget det er hentet fra. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 25. mai 2021 #43115 Del Skrevet 25. mai 2021 Malum skrev (24 minutter siden): Gurimalla. De er virkelig ikke helt i kontakt med det som er det virkelige livet, altså. Når i all verden skal "mannen i gata" ha tid til å løpe 2 mil - om dagen?? Før frokost og levering i barnehage/skoleSFO og egen jobb? Etter jobb, henting av barn, middag, barnas aktiviteter og deltagelse i husarbeid? Løpe litt kjapt, da, så man rekker leggeTI? 🤪 Rett skal være rett; han har ikke sagt mannen i gata skal løpe 2 mil om dagen. Det kom spm om det egentlig er bra å løpe 2 mil om dagen. Da svarte han: Bra for hvem? For Jakob Ingebrigtsen er det lite, for mannen i gata kan det være passe og for en nybegynner er det altfor mye. Ingen grunn til å konstruere noe å kritisere, det finnes nok annet å ta av. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 25. mai 2021 #43116 Del Skrevet 25. mai 2021 Ser det på kommentar i bloggen om bålforbud i Rakkestad argumenteres med at Høgnipen ligger i Sarpsborg: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/24/pa-tur-til-hognipa/comment-page-1/#comment-1277782 Høgnipen ligger i både Sarpsborg og Rakkestad. Utkikkstårnet ser jeg nå står litt over kommunegrensen, i Sarpsborg. Det er uansett ikke tillatt å brenne bål i skogen i Sarpsborg heller, da.. https://www.sarpsborg.com/nyhetsarkiv/balbrenning-og-griller-i-sarpsborg/#heading-h2-1 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 25. mai 2021 #43117 Del Skrevet 25. mai 2021 Anonym90059005 skrev (3 minutter siden): Rett skal være rett; han har ikke sagt mannen i gata skal løpe 2 mil om dagen. Det kom spm om det egentlig er bra å løpe 2 mil om dagen. Da svarte han: Bra for hvem? For Jakob Ingebrigtsen er det lite, for mannen i gata kan det være passe og for en nybegynner er det altfor mye. Ingen grunn til å konstruere noe å kritisere, det finnes nok annet å ta av. Kan det virkelig være passe for "mannen i gata" å løpe 2 mil pr dag? Hvem tenker han er mannen i gata? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 25. mai 2021 Populært innlegg #43118 Del Skrevet 25. mai 2021 pøbelsara skrev (1 time siden): OMG, det kommentarfeltet! Tenker de ikke over hva slags inntrykk dette gjør? Snakk om å grave sin egen grav. Selvfølgelig kan LKE (frua er vel hos frisøren) mer om reglene om bål enn alle andre, inkludert brannvesenet. Akkurat som han vet best at det ikke er påbudt med redningsvest dersom man ikke skal padle så langt fra land. Eller at båndtvang ikke gjelder hvis hunden er liten (eller gammel) At hjelm på firhjuling ikke er påbudt hvis man kjører i hagen (med barn på) At alkoholloven ikke trenger å følges fordi den er dum. Er det mangelen på kontakt med andre voksenpersoner som gjør at de føler seg hevet over norske lover og regler? (Hvordan får man fyr på grillkull uten å lage et bål først, for eksempel med tennvæske?) 96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 25. mai 2021 #43119 Del Skrevet 25. mai 2021 Spanderte et klikk for å sjekke ut kommentarfeltet og ble igjen påminnet hvor utrolig lite sympatiske de fremstår. Er det mulig, etter så mange år i bransjen, å la seg vippe av pinnen på denne måten. Makan til passiv-aggressiv svaring. Siden jeg likevel klikket meg inn skummet jeg noen innlegg til. Nå får jeg ikke beskrivelsen, som faktisk er gjenngitt i to innlegg, av CBE som nesten besvimer på Zara når hun finner et (wait for it).... barabimbarabosj... tørkle til hunden, ut av hodet. Kjør stumfilm ala dramatisk klask i pannen og knær som svikter. Innholdet er så grunt, så grunt, så overfladisk at det er parodisk. Et hundetørkle... dån. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 25. mai 2021 #43120 Del Skrevet 25. mai 2021 CecilieX skrev (24 minutter siden): Spanderte et klikk for å sjekke ut kommentarfeltet og ble igjen påminnet hvor utrolig lite sympatiske de fremstår. Er det mulig, etter så mange år i bransjen, å la seg vippe av pinnen på denne måten. Makan til passiv-aggressiv svaring. Siden jeg likevel klikket meg inn skummet jeg noen innlegg til. Nå får jeg ikke beskrivelsen, som faktisk er gjenngitt i to innlegg, av CBE som nesten besvimer på Zara når hun finner et (wait for it).... barabimbarabosj... tørkle til hunden, ut av hodet. Kjør stumfilm ala dramatisk klask i pannen og knær som svikter. Innholdet er så grunt, så grunt, så overfladisk at det er parodisk. Et hundetørkle... dån. Men hunden føler seg kjekk med halstørkle, må vite. Sa noen Instagramvennlig? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå