Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Klink skrev (3 timer siden):

Jeg mener at dersom man føler seg trigget så bør man selvfølgelig avfølge vedkommende og heller søke på ting som er bra for seg selv. 

Med andre ord mener du Caroline ikke har noe ansvar? 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malum skrev (55 minutter siden):

Høgnipa ligger i Rakkestad, og på Rakkestad kommune sin hjemmeside går det nokså klart frem at det fra 15. april er strengt forbudt å bruke annet enn evt "gassgrill på et ikke brennbart underlag og med god avstand til brennbart materiale, i nærheten av vann." 

https://www.rakkestad.kommune.no/baalforbud.555978.no.html

Meneh...LKE har sikkert vokst opp med grillkull, og vet hva han driver med, så det går nok bra! 😊👍

Nå er jeg ikke kjent med alle godkjente bålplasser i gamle Østfold. Men den bålplassen de har tatt bilde av ligner ingen kommunegodkjent bålplass jeg har sett noe sted i landet. Dette er en typisk bålplass som har kommet i stand fordi mange liker stedet, røsker sammen noen passende stein og det etterhvert blir brukt av mange - uten for bålforbudsesongen vel å merke. For folk flest har respekt for skogbrann. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok en dårlig dag. Funky tok utbytte på over 4 mill, det svir nok. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, det kommentarfeltet! :overrasket: 

Tenker de ikke over hva slags inntrykk dette gjør?

Snakk om å grave sin egen grav.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (5 timer siden):

Prinsippet for å i det hele tatt kunne gjøre det du skriver her, er at man er sin sykdom og dens triggere bevisst. Det igjen forutsetter langvarig terapi og behandling for de personer som tilhører denne pasientgruppa. Og selv da er det ikke garantert at man klarer å styre unna, siden man er omgitt av triggere til enhver tid. 

Selv erkjente du jo for et par sider siden at du lot deg påvirke til å drikke et glass vin etter å ha sett en par sekunder lang snutt om dette på CBEs IG. Hvorfor lot du deg påvirke? Hvilke triggere ble utløst hos deg i det øyeblikket? 

Jeg har ikke erkjent at jeg drakk et glass vin, jeg mente at det eneste bildet (ikke noe snutt på ig?  gjorde med meg er at jeg fikk litt lyst på vin. 
Hvilke triggere? At det er lenge siden jeg har drukket vin, og at det såg godt ut. Er dessverre noen mnd om ikke flere før det er aktuelt å nyte noe vin her. 

og resten er jeg for så vidt enig i, men at det er en del av prosessen å kunne vite hvilke triggere man har og klare å avfølge, men det er den enkle, men vanskelige løsningen. 

Jeg forventer ikke dette av 13 åringen, men som mor gjør jeg mitt for å bevisstgjøre omkring kropp, forklare at bilder er redigerte, snakke om kropp på naturlig måte. Vise at vi har forskjellige kropper , at det er andre ting en kropp som gjør at man er verdt noe. Og så må jeg  bare håpe at 13-åringen klarer seg gjennom de sårbare årene, mimes veiledning fra meg. 

Endret av Klink
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Kollontaj skrev (42 minutter siden):

De har nok en dårlig dag. Funky tok utbytte på over 4 mill, det svir nok. 

I tillegg går nettbutikken hennes veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver i kommentarfeltet at på hverdager er det mye tid foran PC-en, på spørsmål om hverdager og helg, men CBE har visst glemt at turen var på fredag, så noe fleksibelt har de det visst likevel. (Filleting, ja, men hvorfor ikke skrive at de tok seg fri fredag?☺️

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Skriver i kommentarfeltet at på hverdager er det mye tid foran PC-en, på spørsmål om hverdager og helg, men CBE har visst glemt at turen var på fredag, så noe fleksibelt har de det visst likevel. (Filleting, ja, men hvorfor ikke skrive at de tok seg fri fredag?☺️

Har det noen gang vært en sammenheng mellom kart og terreng i det sirkuset der? 😏

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Scott skrev (6 minutter siden):

Har det noen gang vært en sammenheng mellom kart og terreng i det sirkuset der? 😏

Poeng. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Kommentarer fra kommentarfelt må vedlegges direktelenke til blogginnlegget det er hentet fra.

Måne, admin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malum skrev (24 minutter siden):

Gurimalla. De er virkelig ikke helt i kontakt med det som er det virkelige livet, altså. Når i all verden skal "mannen i gata" ha tid til å løpe 2 mil - om dagen?? Før frokost og levering i barnehage/skoleSFO og egen jobb? Etter jobb, henting av barn, middag, barnas aktiviteter og deltagelse i husarbeid? Løpe litt kjapt, da, så man rekker leggeTI? 🤪

Rett skal være rett; han har ikke sagt mannen i gata skal løpe 2 mil om dagen. Det kom spm om det egentlig er bra å løpe 2 mil om dagen. Da svarte han: Bra for hvem? For Jakob Ingebrigtsen er det lite, for mannen i gata kan det være passe og for en nybegynner er det altfor mye. 

Ingen grunn til å konstruere noe å kritisere, det finnes nok annet å ta av.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det på kommentar i bloggen om bålforbud i Rakkestad argumenteres med at Høgnipen ligger i Sarpsborg: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/24/pa-tur-til-hognipa/comment-page-1/#comment-1277782

Høgnipen ligger i både Sarpsborg og Rakkestad. Utkikkstårnet ser jeg nå står litt over kommunegrensen, i Sarpsborg. Det er uansett ikke tillatt å brenne bål i skogen i Sarpsborg heller, da.. 

https://www.sarpsborg.com/nyhetsarkiv/balbrenning-og-griller-i-sarpsborg/#heading-h2-1

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonym90059005 skrev (3 minutter siden):

Rett skal være rett; han har ikke sagt mannen i gata skal løpe 2 mil om dagen. Det kom spm om det egentlig er bra å løpe 2 mil om dagen. Da svarte han: Bra for hvem? For Jakob Ingebrigtsen er det lite, for mannen i gata kan det være passe og for en nybegynner er det altfor mye. 

Ingen grunn til å konstruere noe å kritisere, det finnes nok annet å ta av.

Kan det virkelig være passe for "mannen i gata" å løpe 2 mil pr dag? Hvem tenker han er mannen i gata? 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Spanderte et klikk for å sjekke ut kommentarfeltet og ble igjen påminnet hvor utrolig lite sympatiske de fremstår. Er det mulig, etter så mange år i bransjen, å la seg vippe av pinnen på denne måten. Makan til passiv-aggressiv svaring.

Siden jeg likevel klikket meg inn skummet jeg noen innlegg til. Nå får jeg ikke beskrivelsen, som faktisk er gjenngitt i to innlegg, av CBE som nesten besvimer på Zara når hun finner et (wait for it).... barabimbarabosj... tørkle til hunden, ut av hodet. Kjør stumfilm ala dramatisk klask i pannen og knær som svikter. 

Innholdet er så grunt, så grunt, så overfladisk at det er parodisk. 

Et hundetørkle... dån.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (24 minutter siden):

Spanderte et klikk for å sjekke ut kommentarfeltet og ble igjen påminnet hvor utrolig lite sympatiske de fremstår. Er det mulig, etter så mange år i bransjen, å la seg vippe av pinnen på denne måten. Makan til passiv-aggressiv svaring.

Siden jeg likevel klikket meg inn skummet jeg noen innlegg til. Nå får jeg ikke beskrivelsen, som faktisk er gjenngitt i to innlegg, av CBE som nesten besvimer på Zara når hun finner et (wait for it).... barabimbarabosj... tørkle til hunden, ut av hodet. Kjør stumfilm ala dramatisk klask i pannen og knær som svikter. 

Innholdet er så grunt, så grunt, så overfladisk at det er parodisk. 

Et hundetørkle... dån.

Men hunden føler seg kjekk med halstørkle, må vite. 

Sa noen Instagramvennlig?

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...