Gjest Powerball Skrevet 13. mai 2021 #42041 Del Skrevet 13. mai 2021 Mymble skrev (11 minutter siden): (bilde fra insta-story) Skjorte: Twentyfour T-skjorte: Twentyfour Shorts: Twentyfour Sekk: Twentyfor Sko: Twentyfour Sokker: Twentyfour Merket som reklame: Nei Er det sånn slankende "vidvinkel" her eller har dama 44 i skostørrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 13. mai 2021 #42042 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Klink skrev (9 minutter siden): Ja, men må hun da merke det som reklame? Hvis hun hverken har nevnt merket eller klærne? Sitat Reklame og markedsføring er alt som kan være med på å fremme en næringsdrivendes salg av et produkt eller en tjeneste, og som du legger ut fordi du får betalt for det, eller får andre fordeler ved å gjøre det. Sitat Eksempler på reklame: Du får betalt for å legge ut noe om et produkt, en tjeneste eller en næringsdrivende. Det er reklame uansett om det du legger ut er din ærlige mening eller om den som har betalt deg har bestemt hva du skal legge ut. Du får låne noe, får ting gratis, får delta på arrangementer eller reiser, eller får gratis tjenester eller rabatter, mot en forventning om at du omtaler dette eller gir det eksponering. Du har en generell avtale om at du skal profilere en næringsdrivende (f. eks. som «ambassadør» eller «samarbeidspartner»). https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some#chapter-2 CBE og begge ungene hennes har vært ambassadører for Twentyfour/Gullkorn i mange år. CBE og kidsa har alltid Twentyfour/Gullkorn sin nyeste kolleksjon på seg fra topp til tå når de er på søndagsturer; mengder av splitter nye plagg i alle kolleksjonens farger. Av og til merker CBE reklamen og av og til ikke. #bestiklassen Endret 13. mai 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Albert LeMaitre Skrevet 13. mai 2021 Populært innlegg #42043 Del Skrevet 13. mai 2021 Powerball skrev (11 minutter siden): Er det sånn slankende "vidvinkel" her eller har dama 44 i skostørrelse? Vidvinkel ja. Beinet løftet opp fra underlag for at låret ikke skal «flyte utover». Den rare poseringen kommer av at hun strekker hodet frem fra halsen for å få så lang slank hals som mulig og tydelig kjevebein. Ser ikke veldig koselig og naturlig hyggelig turstemning ut i mine øyne. Stivt, gjennomtenkt og unaturlig. Og ja, umerket. Hele antrekket er å finne på twentyfour.no 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 13. mai 2021 #42044 Del Skrevet 13. mai 2021 Albert LeMaitre skrev (1 minutt siden): Vidvinkel ja. Beinet løftet opp fra underlag for at låret ikke skal «flyte utover». Den rare poseringen kommer av at hun strekker hodet frem fra halsen for å få så lang slank hals som mulig og tydelig kjevebein. Ser ikke veldig koselig og naturlig hyggelig turstemning ut i mine øyne. Stivt, gjennomtenkt og unaturlig. Og ja, umerket. Hele antrekket er å finne på twentyfour.no Pga poseringen så ser hun ut som en gammel kjerring. Jaja, hver sin lyst. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 13. mai 2021 #42045 Del Skrevet 13. mai 2021 Barna jobber idag. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 13. mai 2021 #42046 Del Skrevet 13. mai 2021 Revenge o'Cavatina skrev (11 timer siden): Og her er det velkjente filteret i bruk igjen. Og igjen. Og igjen. Det er bare å fortsette å berømme carolinebergeriksen-profilen med å fremstå flink til å se tynn og usminket ut hvis man ikke vil innse den heftige filterbruken og at bruken er problematisk. Tilføyelse: Testet filteret selv, og resultatet er et nesten-meg for 17 år og 15 kilo siden. Ikke rart man blir avhengig av å bruke det hvis filteret brukes flere ganger daglig hver dag. Nei Caroline, filterbruk gjør ikke verden verken morsommere eller bedre. Ingen ser ut som et vandrende filterresultat til vanlig. Husker en episode av Kardashians hvor Kim fikk se noen bilder av seg selv på stranda, bilder av hvordan hun faktisk ser ut i bikini. Hun la seg ned og hylgråt og påsto at DISSE bildene var retusjerte! Ikke rart at influencerne aldri blir fornøyd med sitt eget utseende og føler at de må ta botox og fillers og alt mulig annet, når de ser på seg selv i speilet uten filter og ikke gjenkjenner det de ser på bildene sine..... 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 13. mai 2021 #42047 Del Skrevet 13. mai 2021 Powerball skrev (37 minutter siden): Er det sånn slankende "vidvinkel" her eller har dama 44 i skostørrelse? Ser noe pussig ut med den vinkelen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. mai 2021 #42048 Del Skrevet 13. mai 2021 Powerball skrev (39 minutter siden): https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some#chapter-2 CBE og begge ungene hennes har vært ambassadører for Twentyfour/Gullkorn i mange år. CBE og kidsa har alltid Twentyfour/Gullkorn sin nyeste kolleksjon på seg fra topp til tå når de er på søndagsturer; mengder av splitter nye plagg i alle kolleksjonens farger. Av og til merker CBE reklamen og av og til ikke. #bestiklassen Åja, og de får fremdeles penger for samarbeidet da kanskje 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 13. mai 2021 #42049 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Klink skrev (7 minutter siden): Åja, og de får fremdeles penger for samarbeidet da kanskje 😊 De får nok en veldig høy pengesum for f eks 3 ukers samarbeid hvor de ofte merker reklamen riktig. Men summen de mottar gjelder garantert for en mye, mye lengre periode. De tjener tross alt ekstremt bra med tanke på hvor lite reklame de faktisk merker. Det burde ringe noen bjeller når reklameformidler og profesjonell påvirker CBE til enhver tid har Twentyfours' aller nyeste modeller og farger i alt fra jakker, gensere, bukser, luer, sokker og sko. Endret 13. mai 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. mai 2021 #42050 Del Skrevet 13. mai 2021 Powerball skrev (Akkurat nå): De får nok en særdeles klekkelig sum for f eks 3 ukers samarbeid hvor de ofte merker reklamen riktig. Men summen de mottar gjelder åpenbart for en mye, mye lengre periode. De tjener tross alt ekstremt bra med tanke på hvor lite reklame de faktisk merker. Det bør jo også ringe noen bjeller når CBE til enhver tid har Twentyfours' aller nyeste modeller og farger i alt fra jakker, gensere, bukser, luer, sokker og sko. Men dårlig reklame for et merke, jeg hadde ikke forstått hvilket merke det var. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 13. mai 2021 #42051 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Klink skrev (7 minutter siden): Men dårlig reklame for et merke, jeg hadde ikke forstått hvilket merke det var. Har du aldri sett at folk spør CBE om hvilket merke det er på skoene/buksa/genseren under et bilde? Det ble vel nevnt senest her på forrige side at noen spurte CBE etter merket på en olabukse hun hadde på seg her om dagen. Og så er det i tillegg sånn annonsører lurer seg inn i underbevisstheten til de som leser/ser på. For har du aldri lurt på hvorfor du av og til har begynt å ønske deg en spesiell kåpe, et spesielt skopar eller en spesiell type blomstervase? Endret 13. mai 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. mai 2021 #42052 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Klink skrev (2 timer siden): Hvordan vet du at det er det? Har noen «spurt» og cbe svart hva det er? Jeg hadde ikke visst hvilket merke det var. Jo var det jeg tenkte med dette, at noen sikkert hadde spurt og at cbe svarer hvilket merke det er, men det hadde hun ikke gjort nå? Noen ganger tenker jeg at influensere gjerne spør selv ... Jeg ser reklamer med ting jeg syns er fine jeg og alle lar seg vel påvirke. Jeg er likevel såppas voksen at cbe påvirker ikke meg til noe kun fordi hun heter Caroline Berg Eriksen og er en dame jeg ser opp til. Har hun på seg noe jeg syns er fint kan jeg gjerne vurdere å kjøpe det. Jeg vet også at Cbe har annerledes kropp enn meg. Og jeg vet at det redigeres. Jeg vet hva som vil se flattere de ut på en slank kropp og hva som ikke kommer til å se flatterende ut på min. Samtidig, hadde cbe hatt på seg noe jeg virkelig syntes var fint og som jeg tenkte ville passe meg hadde jeg kjøpt det. Reklame kan være både positivt og negativt så lenge man er klar over at det er reklame. Powerball skrev (57 minutter siden): Har du aldri sett at folk spør CBE om hvilket merke det er på skoene/buksa/genseren under et bilde? Det ble vel nevnt senest her på forrige side at noen spurte CBE etter merket på en olabukse hun hadde på seg her om dagen. Og så er det i tillegg sånn annonsører lurer seg inn i underbevisstheten til de som leser/ser på. For har du aldri lurt på hvorfor du av og til har begynt å ønske deg en spesiell kåpe, et spesielt skopar eller en spesiell type blomstervase? Edit: cbe er ikke en dame jeg ser opp til. Endret 13. mai 2021 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 13. mai 2021 #42053 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Albert LeMaitre skrev (1 time siden): Vidvinkel ja. Beinet løftet opp fra underlag for at låret ikke skal «flyte utover». Den rare poseringen kommer av at hun strekker hodet frem fra halsen for å få så lang slank hals som mulig og tydelig kjevebein. Ser ikke veldig koselig og naturlig hyggelig turstemning ut i mine øyne. Stivt, gjennomtenkt og unaturlig. Og ja, umerket. Hele antrekket er å finne på twentyfour.no Tydeligvis et ønske om lange, slanke bein her, à la barbie. Dessverre er resultatet på akkurat dette bildet at kun leggen virker like lang som hele overkroppen, og da er det noe med fotograferingen som har gått riv ruskende galt. Kanskje fotografen lke burde gjenoppretta fabrikkinnstillingene sine i synet på hva en perfekt kropp er. I sin iver på å forbedre kona si mer og mer, så går han for langt og ender med å lage noe som ligner en tegneseriefigur. Endret 13. mai 2021 av Tistelblad skrivefeil 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 13. mai 2021 #42054 Del Skrevet 13. mai 2021 Klink skrev (48 minutter siden): Jo var det jeg tenkte med dette, at noen sikkert hadde spurt og at cbe svarer hvilket merke det er, men det hadde hun ikke gjort nå? Noen ganger tenker jeg at influensere gjerne spør selv ... Jeg ser reklamer med ting jeg syns er fine jeg og alle lar seg vel påvirke. Jeg er likevel såppas voksen at cbe påvirker ikke meg til noe kun fordi hun heter Caroline Berg Eriksen og er en dame jeg ser opp til. Har hun på seg noe jeg syns er fint kan jeg gjerne vurdere å kjøpe det. Jeg vet også at Cbe har annerledes kropp enn meg. Og jeg vet at det redigeres. Jeg vet hva som vil se flattere de ut på en slank kropp og hva som ikke kommer til å se flatterende ut på min. Samtidig, hadde cbe hatt på seg noe jeg virkelig syntes var fint og som jeg tenkte ville passe meg hadde jeg kjøpt det. Reklame kan være både positivt og negativt så lenge man er klar over at det er reklame. Edit: cbe er ikke en dame jeg ser opp til. Men tror du virkelig det er sånn at CBE kjøper inn alle plaggene i alle kolleksjonene til twentyfour av egen lomme og så velger å gi dem masse gratisreklame på kanalene sine uten å ta betalt for det, annet enn i de få innleggene som reklamemerkes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 13. mai 2021 #42055 Del Skrevet 13. mai 2021 Powerball skrev (2 timer siden): Er det sånn slankende "vidvinkel" her eller har dama 44 i skostørrelse? Tror nok dessverre det er en slankende vinkel! Se på lengden på leggene versus lårene. Lårbenet er normalt lenger enn leggbenet hos mennesker. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 13. mai 2021 #42056 Del Skrevet 13. mai 2021 Hvis Caroline er så opptatt av å se yngre og dermed bruker filter ( som faktisk virker mot sin hensikt ), hadde det ikke vært en ide å legge på seg litt? Man ser fort mer eldre og «dratt ut» av å være tynn, har sett det på meg selv også i perioder hvor jeg har vært for tynn. Ønsket hennes om å se yngre ut hadde blitt nådd med å legge på seg, men jeg tror dessverre ønske om å være tynn er større. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 13. mai 2021 #42057 Del Skrevet 13. mai 2021 NewStart87 skrev (19 minutter siden): Hvis Caroline er så opptatt av å se yngre og dermed bruker filter ( som faktisk virker mot sin hensikt ), hadde det ikke vært en ide å legge på seg litt? Man ser fort mer eldre og «dratt ut» av å være tynn, har sett det på meg selv også i perioder hvor jeg har vært for tynn. Ønsket hennes om å se yngre ut hadde blitt nådd med å legge på seg, men jeg tror dessverre ønske om å være tynn er større. Hun er ikke så tynn som hun ønsker å fremstå som.. Jeg vet ikke vekten hennes, men live (uten filter, redigering, positurer) ser hun helt normal slank (og flott!) ut! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 13. mai 2021 #42058 Del Skrevet 13. mai 2021 Mymble skrev (3 timer siden): (bilde fra insta-story) Skjorte: Twentyfour T-skjorte: Twentyfour Shorts: Twentyfour Sekk: Twentyfour Sko: Twentyfour Sokker: Twentyfour Merket som reklame: Nei Hvem er denne voksne damen? Med så store sko?🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13. mai 2021 #42059 Del Skrevet 13. mai 2021 Powerball skrev (56 minutter siden): Men tror du virkelig det er sånn at CBE kjøper inn alle plaggene i alle kolleksjonene til twentyfour av egen lomme og så velger å gi dem masse gratisreklame på kanalene sine uten å ta betalt for det, annet enn i de få innleggene som reklamemerkes? Poenget var at jeg ante ikke at klærne på bilde var fra twentyfour for det står ingen steder!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 13. mai 2021 #42060 Del Skrevet 13. mai 2021 Klink skrev (5 minutter siden): Poenget var at jeg ante ikke at klærne på bilde var fra twentyfour for det står ingen steder!? Ok 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå