Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Lin11 skrev (4 minutter siden):

Coach Eriksen har 611følgere, hvis man søker opp coach på IG, så er det vel noen tusen av de i Norges land. Han er ikke en av de som har flest følgere. Hunden har ca.7500 følgere. Det sier vel noe om at bedriften ikke er like relevant lenger.

Ja, jeg har sagt det før og sier det igjen. Jeg hadde vært stressa om det var meg. Penger må en ha for å opprettholde livsstilen, og når "alle andre" rundt en lanserer det ene produktet etter det andre mens en selv står i startgropa på 4 året så tenker jeg mitt. De kom enkelt til det. Hadde flaks med timingen, nå er det på tide å ta seg et og annet kurs i bedriftsstrategi mm spør du meg. Men det er vel under deres verdighet... 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gunvald skrev (5 timer siden):

@Aquarius04 veldig bra at du ikke føler deg mislykket, og veldig bra med alle andre som ikke føler seg mislykket også. Jeg håper dette er noe som også ble igjen i 2010. 
Det må gå med mye tid nede i det treningsrommet der, både på trening og på obligatoriske, og omtrent identiske bilder for å forsikre alle som at «jada, jeg er her idag også!». Dere som følger med på Instagram, er det dokumentering av trening hver dag? 

Ja, hver eneste dag, uten opphold. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste dag uten opphold ja. Jeg kjenner til flere som følte de ikke hadde trent med mindre det ble dokumentert på sosiale medier. Minner om den gangen folk sjekket seg inn overalt på Facebook. Og det er nettopp dét. Det begynner å bli en halvtime siden folk holdt på sånn, men hun sitter fast i det enda. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen på Netfit spør om hvor mye vann man skal drikke på en dag.  LKE sitt ekspertråd på det er  å drikke når du er tørst. Altså...jeg er ikke noe treningsguru, men jeg har hørt at tørste er et tegn på at man allerede er i væskeunderskudd. Rådet hans høres ikke riktig ut. Men hva vet jeg. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monimoni skrev (16 minutter siden):

Noen på Netfit spør om hvor mye vann man skal drikke på en dag.  LKE sitt ekspertråd på det er  å drikke når du er tørst. Altså...jeg er ikke noe treningsguru, men jeg har hørt at tørste er et tegn på at man allerede er i væskeunderskudd. Rådet hans høres ikke riktig ut. Men hva vet jeg. 

Det stemmer ikke. Enkelte folk kjenner ikke på tørste. Man kan bli slapp og trøtt, få hodepine og føle seg generelt svingende i energinivået av å ikke drikke nok vann. Men det er ikke alle som skjønner hvorfor. Fordi man kjenner ikke nødvendigvis på en typisk tørste av den grunn. Å drikke mer vann er noe en må venne seg til. Man må tvinge det i seg i starten, og da vil man etterhvert begynne å tørste etter vann oftere. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin11 skrev (3 timer siden):

Problemet er at de to som driver Treasures AS ikke har noe plan B. Som utdanning foreks? Ikke har de investert pengene klokt heller. Jeg hadde investert i eiendom. 

Strengt tatt så vet vi  ingenting om demmes planer. Husker LKE skrev en gang at han skulle overta svigerfaren hans sitt reparasjonsfirma. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monimoni skrev (36 minutter siden):

Reagerte på det samme. Nok en gang gir de ubrukelige råd om ting de ikke har greie på. De skriver at de bare drikker når de er tørste, både før, under og etter økten. Ikke så rart at den løpeturen i fjellet i fjor sommer ikke gikk så bra når de ikke inntar væske før det er for sent. De skriver også at de ikke drikker noe hvis økten ikke varer lenger enn to timer.  Mener ganske klart jeg kan huske å ha sett den vannflaska til Caroline på ganske mange mølleøkter? 🤔

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monimoni skrev (40 minutter siden):

Man kan si dette er delvis riktig man trenger ikke ha som mål om å drikke 2-3 liter vann, det er veldig mye og kan gå utover nyrene. Men trener man mye så må man erstattet dette. Andre som meg selv kjenner ikke tørste, eller det er veldig sjeldent og jeg må passe på å drikke ellers glemmer jeg. Er litt individuelt dette.  

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monimoni skrev (37 minutter siden):

Strengt tatt så vet vi  ingenting om demmes planer. Husker LKE skrev en gang at han skulle overta svigerfaren hans sitt reparasjonsfirma. 

Stemmer det, førtidspensjonering før 40 eller noe sånt ble det vel nevnt?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
Monimoni skrev (1 time siden):

Hvis jeg bare skulle ha drukket når jeg var tørst så hadde væskeinntaket mitt per døgn bestått av 4 kopper kaffe og ikke noe annet 🙈 Drikker 1 glass vann innimellom fordi jeg vet at jeg trenger det, men tørste har lite med saken å gjøre for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (11 minutter siden):

Stemmer det, førtidspensjonering før 40 eller noe sånt ble det vel nevnt?

Spør du meg så lever de allerede et liv som minner om glade pensjonistdager. I hvert fall når det gjelder jobbing. 

Endret av Monimoni
Skrivefeil
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monimoni skrev (1 minutt siden):

Spør du meg så lever de allerede et liv som minner om glade pensjonistdager. I hvert fall når det gjelder jobbing. 

Så da lever de på NAV da?.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Powerball said:

Hvis jeg bare skulle ha drukket når jeg var tørst så hadde væskeinntaket mitt per døgn bestått av 4 kopper kaffe og ikke noe annet 🙈 Drikker 1 glass vann innimellom fordi jeg vet at jeg trenger det, men tørste har lite med saken å gjøre for min del. 

Samme her. Skulle jeg drukket kun når tørsten meldte seg, hadde jeg vært inntørka som en rosin. Har lest at andre anbefaler å drikke før man kjenner på tørsten, velger heller å tro på det enn på en selvutnevnt ekspert som LK. Når du først kjenner på tørste, så er det et tegn på at kroppen allerede er i underskudd på væske, og det er ikke bra. Kan dem ikke bare slutte å gi sånne direkte usunne og farlige råd???? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Consita skrev (14 minutter siden):

Så da lever de på NAV da?.

Utifra opodateringene demmes på insta, så lever de svært bedagelig. Hvor nav kommer inn her, må du forklare. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monimoni skrev (44 minutter siden):

Jeg er ikke uenig fåråsidetsånn! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mymble skrev (2 minutter siden):

Screenshot_20210513_180719.thumb.jpg.0311aad0393bf4f3967f4f4dc1e572af.jpg

(bilde fra insta-story)

Skjorte: Twentyfour
T-skjorte: Twentyfour
Shorts: Twentyfour
Sekk: Twentyfor
Sko: Twentyfour
Sokker: Twentyfour

Merket med reklame: Nei

Hvordan vet du at det er det? Har noen «spurt» og cbe svart hva det er? Jeg hadde ikke visst hvilket merke det var. 

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du at det er det? Har noen «spurt» og cbe svart hva det er? Jeg hadde ikke visst hvilket merke det var. 

Nei, hadde noen spurt hadde hun vel ikke svart uansett 😌 Jeg kjenner igjen skjorten og t-skjorte fra tidligere innlegg, og kjenner til stilen til merket. Med et kjapt søk på nettsiden finner man alle produktene hun har på seg her

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mymble skrev (3 minutter siden):

Nei, hadde noen spurt hadde hun vel ikke svart uansett 😌 Jeg kjenner igjen skjorten og t-skjorte fra tidligere innlegg, og kjenner til stilen til merket. Med et kjapt søk på nettsiden finner man alle produktene hun har på seg her

Ja, men må hun da merke det som reklame? Hvis hun hverken har nevnt merket eller klærne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...