Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hedy Lamarr skrev (1 minutt siden):

Du @herese, mye jeg kunne sagt om innlegget ditt, men nå henger meg litt opp i at du skriver det er så vanskelig å finne modeller med ulike kroppstyper. Tydeligvis er det vanskelig å finne slanke nok modeller også, fant mer enn ett eksempel av samme type som vist her, hvor modellen helt tydelig er slanket i Photoshop. Helt usmakelig! Men vi kjenner igjen mønsteret fra CBE (se utallige bevis tidligere i tråden), så kanskje ikke underlig at dere er så på linje. 

(Bilde herfra)

A5949DE2-0086-4679-8125-70FA95CD12B5.jpeg

Jeg kan garantere deg at vi ikke har photoshoppet noen av våre modeller:) Og jeg kan heller ikke se på bilde over at det skal være det? :)

Da logger jeg ut og ønsker dere en fin dag videre!

Jeg forstå at vi trenger et sted å få ut vår frustrasjon til tider- og flott at det finnes et sted som Kvinneguiden. Men vær snill og tenk over hva dere poster før dere trykker send. Kritikk er én ting og mobbing noe annet- noen ganger kan det være vanskelig å se selv forskjellen. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hedy Lamarr skrev (22 minutter siden):

Du @herese, mye jeg kunne sagt om innlegget ditt, men nå henger meg litt opp i at du skriver det er så vanskelig å finne modeller med ulike kroppstyper. Tydeligvis er det vanskelig å finne slanke nok modeller også, fant mer enn ett eksempel av samme type som vist her, hvor modellen helt tydelig er slanket i Photoshop. Helt usmakelig! Men vi kjenner igjen mønsteret fra CBE (se utallige bevis tidligere i tråden), så kanskje ikke underlig at dere er så på linje. 

(Bilde herfra)

A5949DE2-0086-4679-8125-70FA95CD12B5.jpeg

Linningen på buksen er jo en cm utenfor kroppen! Er den så stiv at den står av seg selv?

Kanskje ikke så rart da at CBE fremviser tidenes gnagsår/brannsår på bilde av samme treningstøy ...

20210309_194320.jpg

20210308_135350.jpg.9f518f956397a05eebf547979ca38853.jpg

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser veldig over @herese's innlegg. Det er noe som skurrer om hvor uprofesjonelt denne korte deltakelsen på forumet er. Kan være noen er inne for å lage litt blest rundt både bEalion og CBE. All pr er god pr? 🤷🏼‍♀️

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herese skrev (18 minutter siden):

Jeg kan garantere deg at vi ikke har photoshoppet noen av våre modeller:) Og jeg kan heller ikke se på bilde over at det skal være det? :)

Det er overhode ikke noe problem å se at det bildet jeg la ut tidligere er photoshoppet. Egenskapen til et ettersittende plagg gjør at det umulig «helt plutselig» kan stå ut fra kroppen slik som det gjør der.

Et annet bilde av denne buksen er også manipulert. Det hjelper ikke at du protesterer når det vises så tydelig, iallfall for oss som arbeider mye i Photoshop. 

Nå kan dere selvsagt photoshoppe bildene deres så mye dere bare vil, men det er temmelig uetisk, både av deg og bloggeren, å i det minste ikke stå inne for det. 

0E267986-D018-4935-A31E-4066DA6E5D69.jpeg

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herese skrev (30 minutter siden):

Da logger jeg ut og ønsker dere en fin dag videre!

Jeg forstå at vi trenger et sted å få ut vår frustrasjon til tider- og flott at det finnes et sted som Kvinneguiden. Men vær snill og tenk over hva dere poster før dere trykker send. Kritikk er én ting og mobbing noe annet- noen ganger kan det være vanskelig å se selv forskjellen. 

Jeg kan også garantere deg at det du skriver her ikke er riktig. Jeg betrakter cbe som en modell for dere og ikke kom å si at kroppen der ikke blir redigert. 
Noe av kritikken mot cbe kan sikkert oppfattes som mobbing, men det aller aller meste er rett og slett kritikk. Det er ikke kritikk mot henne som person eller kroppen hennes, men hvordan hun fremstiller seg selv og kroppen igjennom bloggen. Når man til en hver tid suger inn magen, dytter baken ut og de opererte brystene frem må man få knise litt av oppstillingen. Hun gjør det med fult overlegg, så jeg vil anta hun liker å få kommentarer på kroppen sin. All annen kritikk av bloggen som kroppsfokus, barneeksponering, overforbruk og fokus på utseende og det materielle generelt er ekstremt dårlig for samfunnet. Som du sier er verden vanskelig nok, så hvorfor skal man bli imponert og inspirert av noen som går å tripper i Sarpsborg og ikke tar innover seg verden eller feks smittevern?
Firma som vil bli satt i sammenheng med denne bloggen mener jeg og håper inderlig, har tapt i utgangspunktet. Cbe står ikke for noen verdier jeg mener er bra for samfunnet, egoismen hun til stadighet viser er rett og slett usmakelig for en voksen dame. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liver skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde aldri handlet noe som CBE reklamerer for av treningstøy da de ikke har fokus på funksjon, men av posering. Her ser jeg mer mot funkgine da damen faktisk trener.

Men, med et slikt stunt med å komme inn på det forhatte forumet KG, og kalle alle for haters føler jeg er strategien til noen andre enn et lite firma som ønsker salg.

Enig med deg. Snakk om å skjære av seg hue i stedet for å barbere vekk et par hår på haka. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@herese 

Var inne på siden deres under seamless/ribbed. Der får jeg opp produkter med samme modell rett under hverandre. Kan du forklare hvorfor navelen er så åpenbar forskjellig på de to bildene? Navelen (som nesten ikke finnes mer) på det sorte settet ser da veldig photoshoppet ut for mine øyne...

https://www.balion.no/categories/seamless

3C40D97C-E9A0-4D1B-B959-F6EDC5538D5A.png

Endret av Pikeliten
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
43 minutter siden, Revenge o'Cavatina said:

Det er en noe pussig sak av en kommersiell aktør å lage seg en bruker på KG, ikke for å imøtegå kritikken av produksjonen og virksomheten sin, altså tøyet som presenteres og selges, men istedet fokusere på samarbeidspartneren sin  "Caroline" og påstander som hat og mobbing.

Det samme tenkte jeg. Skulle tatt seg ut om sjefen i feks G-sport eller noe lignende lagde seg bruker på KG for å forsvare en influenser.

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...