Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Lin11
Skrevet
Marsh skrev (47 minutter siden):

Selv med hundebilder er hun ikke i nærheten av å oppnå like stort engasjement som Funkygine, hennes treningsinnlegg har over 300000 visninger, og der kan man se ekte treningsglede og ustylet trening. Hvordan noen etter hvert skal være villig til å betale for netfit synes for meg uforståelig.

Ser at hunden generer flere klikk enn mindreårige, det er positivt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har skjedd mellom låra her? Ser sofaen som står bak henne ikke er helt «jevn» mellom låra?

586E009C-4048-42BA-9880-7A27FBF0825F.jpeg

• Liker 19
Skrevet

Hun blir mer og mer lik Kim Cattrall/Samantha i sex og singelliv.. ikke noe galt med det, men hun er jo så søt som seg selv. Ikke som en 50 +år gammel skuespiller. 

• Liker 22
Skrevet

Har noen prøvd disse filtrene selv? For moro skyld. Altså, en blir HELT annerledes.

• Liker 13
Skrevet
NewStart87 skrev (17 minutter siden):

Hva har skjedd mellom låra her? Ser sofaen som står bak henne ikke er helt «jevn» mellom låra?

Dette er redigert. 
Håper hun er frisk og ikke lenger sliter med sf. 

• Liker 14
Skrevet
NewStart87 skrev (16 minutter siden):

Dradd med sofaen opp sammen med en annen kroppsdel? 
Dette er flaut. Sånn ser hun ikke ut i virkeligheten. Fatter ikke hva som foregår oppe i hodene på disse to. Totalt forvrengt selvbilde. Neste bilde blir vel av Lars Kristian Eriksen som får stadig hvitere tenner og mørkere hår. 

• Liker 28
Skrevet
MiniMjau skrev (12 minutter siden):

Har noen prøvd disse filtrene selv? For moro skyld. Altså, en blir HELT annerledes.

Barna mine leker seg med filtre på Snapchat. Vi ler oss i hjel. Caroline Berg-Eriksen tror i motsetning til et barn, at hun ser slik ut. Stirret for mye på seg selv i mobil og speil. 

• Liker 24
Skrevet
Surikatt skrev (13 minutter siden):

Dradd med sofaen opp sammen med en annen kroppsdel? 
Dette er flaut. Sånn ser hun ikke ut i virkeligheten. Fatter ikke hva som foregår oppe i hodene på disse to. Totalt forvrengt selvbilde. Neste bilde blir vel av Lars Kristian Eriksen som får stadig hvitere tenner og mørkere hår. 

Jeg tenkte det var farget for å gjøre mellomrom mellom lårene større. 

• Liker 5
Gjest Lin11
Skrevet

1) når skal de merke innleggene med den grusomme buksa for #reklame? 2) tviler på at den buksa ser bra ut på noen.

Skrevet
NewStart87 skrev (32 minutter siden):

Jeg har en amerikansk tante, 62 år gammel, og med penger nok til å betale de beste plastiske kirurgene i Los Angeles. På dette bildet, og et par til nylig postet i denne tråden, er CBE skremmende lik henne. Å bruke filtre som får deg til å se ut som en overoperert 62-åring er temmelig snålt, men er det slik man vil fremstå på bedriftskanalen sin er det vel med håp om likes, følgere og penger i kassen. Forstå det den som kan.

Sofaen, ja, sikkert en gigantisk produksjonsfeil 😏

• Liker 31
Skrevet

Nei nei nei :riste:. Har hun begynt på den (åpenbare) thigh gap-redigering igjen :rolleyes:? Bare å bla seg tilbake til bloggen fra før redigerings-avsløringen. Eksemplene på uvanlige linjer på sofaer, trapper, listverk mellom lårene er utallige. Eneste grunn til ikke det er flere avsløringer av thigh gap-redigeringer er at de stengte for muligheten for å sjekke originalbildene. 

• Liker 29
Gjest Lavande
Skrevet
NewStart87 skrev (48 minutter siden):

Ser ut til å være fra spisestuen, dvs. er ikke sofa, men spisestuestoler i bakgrunnen.

Skrevet
Lavande skrev (1 minutt siden):

Ser ut til å være fra spisestuen, dvs. er ikke sofa, men spisestuestoler i bakgrunnen.

Jeg tenkte det samme.

Da er det jo mulig at de ikke står helt på rett linje.

• Liker 10
Skrevet
Lavande skrev (8 minutter siden):

Oki, da kan det hende de ikke står helt likt. Håper det. 

• Liker 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (12 timer siden):

Men for det første ligner hun ikke på seg selv i det hele tatt, jeg hadde aldri kjent henne igjen. 
Og for det andre ser det ut som en kvinne nærmer 50 enn 30. Kan det være et mål da🤔

(Spørsmålet er retorisk og ikke nødvendigvis myntet på deg, kommentaren din passet bare så bra) 

Sølv_dugg skrev (1 time siden):

Hun blir mer og mer lik Kim Cattrall/Samantha i sex og singelliv.. ikke noe galt med det, men hun er jo så søt som seg selv. Ikke som en 50 +år gammel skuespiller. 

Hedy Lamarr skrev (30 minutter siden):

Jeg har en amerikansk tante, 62 år gammel, og med penger nok til å betale de beste plastiske kirurgene i Los Angeles. På dette bildet, og et par til nylig postet i denne tråden, er CBE skremmende lik henne. Å bruke filtre som får deg til å se ut som en overoperert 62-åring er temmelig snålt, men er det slik man vil fremstå på bedriftskanalen sin er det vel med håp om likes, følgere og penger i kassen. Forstå det den som kan.

Sofaen, ja, sikkert en gigantisk produksjonsfeil 😏

Fra "nærmer seg 50" til "skremmende lik ei på 62" på bare noen timer. Hvor gammel ser hun ut i morgen, mon tro? Ca. 70? Dette er et klassisk eksempel på dobbeltmoralen i denne tråden. I det ene øyeblikket anklager dere bloggeren for å skape utseendepress, i det neste hevder dere at hun ser nesten 20 år eldre ut enn er. 

Slike innlegg på et offentlig forum bidrar også til utseendepress. 

• Liker 15
Skrevet

Men hun redigerer jo ikke kroppen sin lengre? Ikke bruker hun tights med rumpeputer heller.

Screenshot_20201127-184327~3.png

• Liker 36
Gjest Lavande
Skrevet
Shopgirl2014 skrev (6 minutter siden):

Fra "nærmer seg 50" til "skremmende lik ei på 62" på bare noen timer. Hvor gammel ser hun ut i morgen, mon tro? Ca. 70? Dette er et klassisk eksempel på dobbeltmoralen i denne tråden. I det ene øyeblikket anklager dere bloggeren for å skape utseendepress, i det neste hevder dere at hun ser nesten 20 år eldre ut enn er. 

Slike innlegg på et offentlig forum bidrar også til utseendepress. 

Hva mener du de du siterer presser andre til her? At man skal la være å bruke f.eks  filter e.l  for å unngå å se eldre ut? 

Skrevet
Lavande skrev (3 minutter siden):

Hva mener du de du siterer presser andre til her? At man skal la være å bruke f.eks  filter e.l  for å unngå å se eldre ut? 

De jeg siterer bidrar til å øke presset på kvinner for å se unge ut. Jeg tror ikke det hjelper noen å lese at enkelte synes CBE ser ut som ei tante på 62. 

Jeg synes CBE ser ut som ei på 34 år, hverken mer eller mindre. Hva med deg sjøl?

• Liker 7
Gjest Lavande
Skrevet (endret)
Shopgirl2014 skrev (9 minutter siden):

De jeg siterer bidrar til å øke presset på kvinner for å se unge ut. Jeg tror ikke det hjelper noen å lese at enkelte synes CBE ser ut som ei tante på 62. 

Jeg synes CBE ser ut som ei på 34 år, hverken mer eller mindre. Hva med deg sjøl?

Var det ikke kritikk av filterbruk o.l ? Det er ikke utseendepress. 

Endret av Lavande

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...