pøbelsara Skrevet 11. januar 2021 #34221 Del Skrevet 11. januar 2021 At de ungene ikke kan få litt privatliv er virkelig helt ufattelig. Ser hun virkelig ikke noe som helst betenkelig i å bruke deres aller mest private sted i verden - nemlig soverommene deres, (og sovevanene deres!) til innhold i SoMe? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. januar 2021 #34222 Del Skrevet 11. januar 2021 (endret) Anonym90059005 skrev (13 timer siden): Nja, du overdriver ganske kraftig måten du legger fram hva han faktisk skriver. Donpedro skrev (12 timer siden): "Most ultra runner seems to think that all it takes to perform in ultra races is to have great endurance. And by all means you do have to have great endurance. But a good engine is the cornestone. I always try to improve and progress" Man kan jo tolke det slik man vil. Jeg synes definitivt at @Donpedro har sine ord i behold. Ved å bruke «most ultrarunners» som subjekt tillegges de fleste ultraløpere den tankegangen som han mener er feil; altså ikke bare noen få, men de fleste. Bruken av «seem to think» og «all it takes» indikerer at «de fleste ultraløpere» ikke har peiling. «Seem to think» indikerer at de tror, og ikke dermed har kunnskap. Spesielt «all it takes» indikerer at «de fleste ultraløpere» tror de skal få til noe uten å legge ned særlig arbeid og noe særlig nærmere kommer du ikke å si at de er idioter. Meg bekjent har LKE ikke særlig erfaring og heller ikke en rekke plasseringer å vise til, så det er jo langt over grensen å sette seg til doms over de som har holdt på med dette i lang tid. Til å leve av kommunikasjon er det jo påfallende hvor dårlig han fremstår i kommunikasjonen. Man må anta at dersom han med sin nye konto ønsker å nå ut til ultraløpere skyter seg selv i begge beina hva gjelder å få positive følgere og evt kunder. Endret 11. januar 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. januar 2021 #34223 Del Skrevet 11. januar 2021 Jeg kikket såvidt på en story han hadde lagt ut fra et løp han gjorde. Inntrykket av nedlatenhet bekreftes der av at han filmer folk bakfra og gjør et nummer av at han er i gang med å ta igjen folk som har «startet for hardt». Sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. januar 2021 #34224 Del Skrevet 11. januar 2021 CecilieX skrev (3 minutter siden): Jeg kikket såvidt på en story han hadde lagt ut fra et løp han gjorde. Inntrykket av nedlatenhet bekreftes der av at han filmer folk bakfra og gjør et nummer av at han er i gang med å ta igjen folk som har «startet for hardt». Sjarmerende. Det fremstår ganske så lite romslig. (Og før noen kommenterer at vi som kritiserer er lite romslige; nei, vi skal ikke selge noe gjennom SoMe, det er det LKE og CBE som skal og i mitt hode mangler de både troverdighet og kompetanse, ikke minst på det mellommenneskelige planet.) 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 11. januar 2021 #34225 Del Skrevet 11. januar 2021 CecilieX skrev (2 minutter siden): Jeg kikket såvidt på en story han hadde lagt ut fra et løp han gjorde. Inntrykket av nedlatenhet bekreftes der av at han filmer folk bakfra og gjør et nummer av at han er i gang med å ta igjen folk som har «startet for hardt». Sjarmerende. Senere i samme video forteller han at han vurderte å bryte pga fallskade, som jo kan skje, men også krampe. Jeg kan lite om løping, men er krampe virkelig et godt tegn dersom en løper helt 100% har både "endurancen" og "enginen" helt i orden? Kanskje denne løperen også feilberegna litt? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 11. januar 2021 #34226 Del Skrevet 11. januar 2021 Eevee skrev (6 timer siden): Kommentaren til Caroline i dag beskriver inntrykket mitt av henne så godt. Så rigid og blottet for virkelighetsoppfatning. «Det må være to senger som passer sammen, kan ikke ta to helt ulike senger og sette ved siden av hverandre Å bare flytte alle leker over går heller ikke, da blir det overfylt på lekerommet». De smilyene hennes er og blir nedlatende og creepy. Nei, tenke seg til. Et rotete lekerom eller et soverom som ikke matcher?! Det er som om svarene hennes er fasiten for alle, istedet for å skrive «jeg ønsker å kjøpe ny seng da sengene er ulike, men det kunne jeg selvfølgelig gjort». På tross av at hun selv skrev i samme innlegg at det kun manglet en kommode på innkjøpslista, så var soverommet komplett? Syns dama blir verre med årene? 🙃 Hun blir ikke mer sjarmerende i det kommentarfeltet: "Det her har ingenting med blogg eller sosiale medier å gjøre 🙂 En hver person som innreder og bryr seg om hvordan ting ser ut hjemme, gjør det med møbler og interiør som harmonerer og passer sammen." I Villa Kulås er innredningen så harmonisk at den fremstår som totalt upersonlig. Villaen fremstår mer som et showroom/location for en møbelkatalog enn hjemmet til en familie på fire med to små barn. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 11. januar 2021 #34227 Del Skrevet 11. januar 2021 Tistelblad skrev (18 minutter siden): Senere i samme video forteller han at han vurderte å bryte pga fallskade, som jo kan skje, men også krampe. Jeg kan lite om løping, men er krampe virkelig et godt tegn dersom en løper helt 100% har både "endurancen" og "enginen" helt i orden? Kanskje denne løperen også feilberegna litt? CecilieX skrev (26 minutter siden): Jeg kikket såvidt på en story han hadde lagt ut fra et løp han gjorde. Inntrykket av nedlatenhet bekreftes der av at han filmer folk bakfra og gjør et nummer av at han er i gang med å ta igjen folk som har «startet for hardt». Sjarmerende. 🏃🏻🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 11. januar 2021 #34228 Del Skrevet 11. januar 2021 Christiane_W skrev (1 minutt siden): Hun blir ikke mer sjarmerende i det kommentarfeltet: "Det her har ingenting med blogg eller sosiale medier å gjøre 🙂 En hver person som innreder og bryr seg om hvordan ting ser ut hjemme, gjør det med møbler og interiør som harmonerer og passer sammen." I Villa Kulås er innredningen så harmonisk at den fremstår som totalt upersonlig. Villaen fremstår mer som et showroom/location for en møbelkatalog enn hjemmet til en familie på fire med to små barn. Det er et showroom, og location for «the truman show» aka teater for mindreårige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 11. januar 2021 #34229 Del Skrevet 11. januar 2021 Kollontaj skrev (5 timer siden): Hvorfor må sengene være like? Akkurat den skjønte jeg ikke. Hvis det er fordi det er penest, er det jo vås. Og pengesløsing. De kan faktisk ikke være ulike! De MÅ passe sammen. Det ble skrevet som om det var en universell sannhet. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 11. januar 2021 Populært innlegg #34230 Del Skrevet 11. januar 2021 CecilieX skrev (1 time siden): Jeg kikket såvidt på en story han hadde lagt ut fra et løp han gjorde. Inntrykket av nedlatenhet bekreftes der av at han filmer folk bakfra og gjør et nummer av at han er i gang med å ta igjen folk som har «startet for hardt». Sjarmerende. Flaks at ingen filmet ham/ dem bakfra på den litt amputerte 4-toppersturen i Rondane i fjor sommer, da. #gårhardtut 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. januar 2021 #34231 Del Skrevet 11. januar 2021 Aricia skrev (11 minutter siden): Flaks at ingen filmet ham/ dem bakfra på den litt amputerte 4-toppersturen i Rondane i fjor sommer, da. #gårhardtut Og flaks at batteriet gikk tomt på begges mobiler i det de skulle dokumentere den delen som omhandler at de ikke nådde målet. Flaksetiflaks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 11. januar 2021 #34232 Del Skrevet 11. januar 2021 CecilieX skrev (23 minutter siden): Og flaks at batteriet gikk tomt på begges mobiler i det de skulle dokumentere den delen som omhandler at de ikke nådde målet. Flaksetiflaks.. Det grenser mot mirakel, enkli. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 11. januar 2021 #34233 Del Skrevet 11. januar 2021 Ser at hun syntes hun er heldig hvis hun kan «jobbe» med blogging resten av livet. Skjønner at hun håper hun kan det, hun har jo ingen utdannelse? Ser for meg hvis bloggingen tar slutt og hun kanskje må jobbe i butikk. Da blir det en ny hverdag og økonomi. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sjela Skrevet 11. januar 2021 Populært innlegg #34234 Del Skrevet 11. januar 2021 Om man ønsker å selge seg inn som webcoach og pt er det for meg helt underlig at man ikke utviser mer ydmykhet og fremsnakk av andre uansett utgangspunkt! I stedet disser man andre deltaker på video og legger dette ut?! Jeg hadde vært livredd for å ikke føle jeg strakk til eller var god nok med en personlig trener av den sorten. Når de nå lanserer netfit hadde jeg forventet å se noe som fremmet treningsglede og treningsvarianter for "alle" hvor og når som helst, men i stedet ser jeg en kvinne som ser tomt og konsentrert ut i rommet mens hun utfører øvelsene uten noe kontakt med publikum. Selvsagt med magetopp og innsugd mage. Det er dessverre ingenting som fremmer treningslysten min av å se på denne kanalen... 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 11. januar 2021 #34235 Del Skrevet 11. januar 2021 22 minutter siden, NewStart87 said: Ser at hun syntes hun er heldig hvis hun kan «jobbe» med blogging resten av livet. Skjønner at hun håper hun kan det, hun har jo ingen utdannelse? Ser for meg hvis bloggingen tar slutt og hun kanskje må jobbe i butikk. Da blir det en ny hverdag og økonomi. Med stadig synkende lesertall og engasjementsrate på blogg og Instagram, så er det en uttalt mulighet for at CBE før enn siden blir å finne som kassadame på Spar. Det var vel det CBE selv mente hadde vært en fin jobb i DN-intervjuet etter avsløringene om utstrakt og langvarig juks. Ellers har CBE også skrevet at hun og gemal bare kan ta over farens rørleggerbedrift skulle bloggdrømmen gå ad undas. Det skulle visstnok ikke være noe problem, for LKE har studert ved BI. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 11. januar 2021 #34236 Del Skrevet 11. januar 2021 Sjela skrev (46 minutter siden): Om man ønsker å selge seg inn som webcoach og pt er det for meg helt underlig at man ikke utviser mer ydmykhet og fremsnakk av andre uansett utgangspunkt! I stedet disser man andre deltaker på video og legger dette ut?! Jeg hadde vært livredd for å ikke føle jeg strakk til eller var god nok med en personlig trener av den sorten. Når de nå lanserer netfit hadde jeg forventet å se noe som fremmet treningsglede og treningsvarianter for "alle" hvor og når som helst, men i stedet ser jeg en kvinne som ser tomt og konsentrert ut i rommet mens hun utfører øvelsene uten noe kontakt med publikum. Selvsagt med magetopp og innsugd mage. Det er dessverre ingenting som fremmer treningslysten min av å se på denne kanalen... Med den prisen de skisserer, så vil de vel være "eksklusiv og unik for de som er topptrent". Men bare en stooor hake med det hele: coachen har null (0) erfaring som pt. Frua har jo egen pt som vises opp i blandt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 11. januar 2021 #34237 Del Skrevet 11. januar 2021 (endret) NewStart87 skrev (3 timer siden): Ser at hun syntes hun er heldig hvis hun kan «jobbe» med blogging resten av livet. Skjønner at hun håper hun kan det, hun har jo ingen utdannelse? Ser for meg hvis bloggingen tar slutt og hun kanskje må jobbe i butikk. Da blir det en ny hverdag og økonomi. Den «jobben» er så skadelig på flere nivåer, både på individ og samfunnsnivå. For å ikke snakke om hva den sinnsyke pushingen av forbruk gjør med miljøet. Endret 11. januar 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 11. januar 2021 #34238 Del Skrevet 11. januar 2021 CecilieX skrev (4 timer siden): Jeg kikket såvidt på en story han hadde lagt ut fra et løp han gjorde. Inntrykket av nedlatenhet bekreftes der av at han filmer folk bakfra og gjør et nummer av at han er i gang med å ta igjen folk som har «startet for hardt». Sjarmerende. Han er så nedlatende og ekkel at det er helt utrolig og derfor blir han aldri noen ultraløper eller webcoach. Få deg jobb på et treningssenter hvis du vil bli tatt seriøst, Lars Kristian Eriksen. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 11. januar 2021 #34239 Del Skrevet 11. januar 2021 Aricia skrev (3 timer siden): Flaks at ingen filmet ham/ dem bakfra på den litt amputerte 4-toppersturen i Rondane i fjor sommer, da. #gårhardtut Haha 😂 hadde vært morsomt å sett CBE i 71°Nord 😂😂😂 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 11. januar 2021 #34240 Del Skrevet 11. januar 2021 Ice-91 skrev (26 minutter siden): Haha 😂 hadde vært morsomt å sett CBE i 71°Nord 😂😂😂 Hun kommer aldri til å si ja, for hun kan virkelig ikke leve uten en 5 kg sminkepung, og jeg tror ikke hun hadde taklet å ligge tett i tett med andre i et trangt telt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå