Snurrepurre Skrevet 9. januar 2021 #34141 Del Skrevet 9. januar 2021 FruRosa skrev (7 timer siden): Jeg stusser nok mest på manglende definisjon på arm, legg og lår mtp. Muskulatur. Håret skjønner jeg lite av, og bekledningen dertil. Når går man kledd sånn egentlig? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. januar 2021 #34142 Del Skrevet 9. januar 2021 Finlay skrev (20 minutter siden): Hei hei hei! Du beskrev et bilde som "skikkelig kult". Jeg som blokkert spurte om å få se dette kule bildet. Var det "ganske sarkastisk"?😂 Ja, du har rett. Jeg er blokkert av en grunn. Jeg trykket liker på en kritisk kommentar om eksponering av barn. Ja, og du skrev å dette hørtes spennende ut kan du legge ut dette skikkelig kule bilde et eller noe lignende. Det leste jeg i en spydig Tone.. beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 9. januar 2021 #34143 Del Skrevet 9. januar 2021 Snurrepurre skrev (18 minutter siden): Jeg stusser nok mest på manglende definisjon på arm, legg og lår mtp. Muskulatur. Håret skjønner jeg lite av, og bekledningen dertil. Når går man kledd sånn egentlig? For meg ser det mest ut som hun er skeptisk til om bøylen hun holder i sitter fast i veggen eller ikke. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 9. januar 2021 #34144 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) tranedatter skrev (11 timer siden): Så. Pinlig. Synes frua selv det var et fint bilde? Mørkt bilde, ser sur ut, som et barn som er tvunget posere sammen med tante agda på den årlige familiefesten. Hun prøver nok seg på enda en "power pose", men må nok øve på uttrykket gitt. (ev dårlig fotograf) Og lke furter i hennes kommentarfelt at han som fotograf ikke er nevnt/tagget. 🙄 Sikkert ment som intern humor, men det kan de ta over kjøkkenbordet, ikke i bedriftens konto. Virker bare barnslig. Skal bli spennende se hvordan muse sine egne bilder er, sammenlignet med ektemannens. edit: de fleste som kommenterer er selv en eller annen form for influencer, påviker, stylist - i bransjen (eller ønsker seg inn. altså. Ikke mange vanlige følgere som Endret 9. januar 2021 av Aquarius04 Trekker tilbake kommentar da jeg fikk se bilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. januar 2021 #34145 Del Skrevet 9. januar 2021 For å si det kort: Bildet for MyMuse gjør objektet ingen tjenester. Det er rett og slett et dårlig utført foto der ønsket resultat uteblir helt på grunn av a) manglende kunnskap av formidling b) manglende formidlingsevne i uttrykk c) manglende fototeknisk kunnskap d) overredigering der bærende kroppsdeler mangler definisjon e) fotografen mangler erfaring i å fotografere mennesker, fange deres essens og videreformidle det. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 9. januar 2021 #34146 Del Skrevet 9. januar 2021 Er det meningen at trusen skal krølle seg sånn? Tenk å ha den under en tynn kjole? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellow Skrevet 9. januar 2021 #34147 Del Skrevet 9. januar 2021 Halle-Palle skrev (19 minutter siden): Er det meningen at trusen skal krølle seg sånn? Tenk å ha den under en tynn kjole? Tror det er meningen å sprade rundt i dette hjemme, uten klær over, og poste bilder av det på Instagram. Kan ikke se for meg at det er meninga at man skal ha noe over 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 9. januar 2021 #34148 Del Skrevet 9. januar 2021 Halle-Palle skrev (28 minutter siden): Er det meningen at trusen skal krølle seg sånn? Tenk å ha den under en tynn kjole? Tror du ikke fruen har dratt trusa godt opp i rumpen og skjermingen så langt hun kan få det til? Er ikke meningen at trusa skal sitte sånn ser det ut til. Antar det er gjort for å få vist rumpen sikkelig frem. Kunne like gjerne ha droppet truse, egentlig. Men da hadde man jo sett rett opp og rett inn når de tok bilder og det ble filmet forfra når hun satt i guttespagaten. Antagelig var der vel bare humor der hun satt å skrevde for fotografen, men.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 9. januar 2021 #34149 Del Skrevet 9. januar 2021 Finlay skrev (2 timer siden): Hei hei hei! Du beskrev et bilde som "skikkelig kult". Jeg som blokkert spurte om å få se dette kule bildet. Var det "ganske sarkastisk"?😂 Ja, du har rett. Jeg er blokkert av en grunn. Jeg trykket liker på en kritisk kommentar om eksponering av barn. Visse tolker alt som fanden leser bibelen, tror ikke du skal ta det så seriøst 🤣 Og at du er blokkert fordi du trykket liker på en kritisk kommentar sier mer om CBE & Co enn deg, men disse to som styrer og steller der nede i villa kulås tåler jo ingenting, og at noen liker en kritisk kommentar, nei fysjom, det liker man ikke nei, full blokkade blir det......kan ikke annet enn å le av den holdningen de har, de mangler det meste av fornuft spør du meg 😛 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 9. januar 2021 #34150 Del Skrevet 9. januar 2021 Tråden er ryddet for bruker- og persondebatt og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 9. januar 2021 #34151 Del Skrevet 9. januar 2021 Minnie Mus skrev (3 timer siden): Så også storyen til Netfit, og lurer virkelig på om LKE har kompetanse til å besvare alle spørsmål om trening og helse? Har han nok kunnskap innen helse til å svare på det folk spør om? Er det ingen regler for dette, og kan hvem som helst sitte på nett og besvare spørsmål om andres helse? Helt merkelig opplegg. Trodde man burde ha en viss kompetanse for å kunne svare og veilede folk innen helse og trening. Han fremstår møkklei av å bare være påheng. Fremstår som han forsøker å etablere sin egen greie med løping og trening. Jeg tenker han hadde hatt enormt godt av å komme seg ut av huset!!! Diskutere litt, lære og utvikle seg innenfor den retningen som trener. Sikker på at han hadde storkost seg. For det virker som han kjeder seg der han er i livet, i motsetning til kona som elsker det å elske seg selv. Tilsynelatende hvert fall. De fremstår jo litt usikre begge to skal jeg være ærlig, og ikke helt tilfredse. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 10. januar 2021 #34152 Del Skrevet 10. januar 2021 Klementine skrev (9 timer siden): Han fremstår møkklei av å bare være påheng. Fremstår som han forsøker å etablere sin egen greie med løping og trening. Jeg tenker han hadde hatt enormt godt av å komme seg ut av huset!!! Diskutere litt, lære og utvikle seg innenfor den retningen som trener. Sikker på at han hadde storkost seg. For det virker som han kjeder seg der han er i livet, i motsetning til kona som elsker det å elske seg selv. Tilsynelatende hvert fall. De fremstår jo litt usikre begge to skal jeg være ærlig, og ikke helt tilfredse. LKE virker altfor selvsikker, og ikke av den typen som diskuterer med andre. Han kjører sitt eget løp. Andres meninger teller ikke, det er han som kan og vet best. Sånne typer ser ikke utafor sin egen boble, det er nok derfor han ikke kommer seg ut av villa kulås. Bedre å sitte der trygt og godt. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 10. januar 2021 #34153 Del Skrevet 10. januar 2021 Monimoni skrev (25 minutter siden): LKE virker altfor selvsikker, og ikke av den typen som diskuterer med andre. Han kjører sitt eget løp. Andres meninger teller ikke, det er han som kan og vet best. Sånne typer ser ikke utafor sin egen boble, det er nok derfor han ikke kommer seg ut av villa kulås. Bedre å sitte der trygt og godt. Mye lettere å være ekspert når han ikke trenger å forholde seg til andres meninger. De hadde hatt godt av å komme seg ut, til et miljø med kolleger, "bidratt litt til samfunnet". 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 10. januar 2021 #34154 Del Skrevet 10. januar 2021 Altså, det bildet. For meg ser det ut som det ut som the dark side of Flashdance, hun fikk ikke rollen, ble gift og måtte slutte å jobbe. Nå har mannen fått seg elskerinne og hun går rundt hjemme i bare undertøyet, kjefter på ungene og kjeder vettet av seg. Etterpå skal hun ut og ta seg en røyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 10. januar 2021 #34155 Del Skrevet 10. januar 2021 Monimoni skrev (1 time siden): LKE virker altfor selvsikker, og ikke av den typen som diskuterer med andre. Han kjører sitt eget løp. Andres meninger teller ikke, det er han som kan og vet best. Sånne typer ser ikke utafor sin egen boble, det er nok derfor han ikke kommer seg ut av villa kulås. Bedre å sitte der trygt og godt. Eller at han er livredd og usikker? Det er noe innenfor etikken som blir betegnet som "skråsikker", som egentlig er et uttrykk for at personen er usikker og engstelig for å skulle ta feil, anerkjenne andre perspektiver eller endre seg. For det er veldig trygt oppi villaen. Der kan du både regissere det utseendet, familien og virkeligheten du til enhver tid ønsker at skal gjelde, men verden utenfor er jo alt annet enn det. Der vil det stilles spørsmål, komme forventninger om at en skal argumentere og drøfte ulike perspektiv ikke bare kjøre på. Så jeg tenker egentlig at de er usikre, men at det enda ikke er for sent for dem heller tross alt. Men en må jo ville da, våge å kjenne på det å gå utenfor komfort sonen. Er feks veldig lettvint å trene sin egen kone, men det er nok ikke det som gir deg mest progresjon som PT. Eller CBE som modell. Veldig trygt med LKE som fotograf, men hun blir sjelden utfordret i nevneverdig grad. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 10. januar 2021 #34156 Del Skrevet 10. januar 2021 Han virker hverken redd eller usikker når han går inn i diskusjoner på temaer som han overhode ikke har peiling på. Og når han utgir seg for å være lege, jurist etc. En vågal og ukritisk type. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 10. januar 2021 #34157 Del Skrevet 10. januar 2021 Monimoni skrev (10 minutter siden): Han virker hverken redd eller usikker når han går inn i diskusjoner på temaer som han overhode ikke har peiling på. Og når han utgir seg for å være lege, jurist etc. En vågal og ukritisk type. Nei, han fremstår skråsikker. Og det er noe av poenget mitt. Med en så til de grader skråsikker tilnærming, så fremstår det mer som en forsvarsmekanisme over at han egentlig ikke har peiling og er livredd for å bli avslørt som en som ikke kan stort, men som later som. Livsfarlig i mange tilfeller. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 10. januar 2021 #34158 Del Skrevet 10. januar 2021 Er du trygg på hva du kan og ikke. Er du ikke redd for kritikk. Trenger heller ikke være skråsikker, for en vet at ting sjelden er svart/hvitt. LK har ikke de egenskapene verken når han frontet lavkarbo eller nå som som PT/laktaltester av kona. Han mangler dybde og evnen til å se flere aspekt enn sitt eget. Derfor burde han komme seg ut av huset, møtte andre folk. Utvikle seg litt. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grennellik Skrevet 10. januar 2021 #34159 Del Skrevet 10. januar 2021 Klementine skrev (12 timer siden): Han fremstår møkklei av å bare være påheng. Fremstår som han forsøker å etablere sin egen greie med løping og trening. Jeg tenker han hadde hatt enormt godt av å komme seg ut av huset!!! Diskutere litt, lære og utvikle seg innenfor den retningen som trener. Sikker på at han hadde storkost seg. For det virker som han kjeder seg der han er i livet, i motsetning til kona som elsker det å elske seg selv. Tilsynelatende hvert fall. De fremstår jo litt usikre begge to skal jeg være ærlig, og ikke helt tilfredse. Han er kjepphøy i kommentarfelt på nettet, men på videoer som feks bloggerne virker han sjenert og usikker. Han virker drittlei av å være fotballfrue-mann og hadde sikkert hatt godt av å ha en jobb utenfor hjemmet. Møte andre voksne sånn at han fikk litt anden stimuli. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 10. januar 2021 #34160 Del Skrevet 10. januar 2021 Skrottefar skrev (14 timer siden): Visse tolker alt som fanden leser bibelen, tror ikke du skal ta det så seriøst 🤣 Og at du er blokkert fordi du trykket liker på en kritisk kommentar sier mer om CBE & Co enn deg, men disse to som styrer og steller der nede i villa kulås tåler jo ingenting, og at noen liker en kritisk kommentar, nei fysjom, det liker man ikke nei, full blokkade blir det......kan ikke annet enn å le av den holdningen de har, de mangler det meste av fornuft spør du meg 😛 Jeg kommenterte på instaen til Floyd om hva de tenkte om eksponeringen av barn på nett siden de kjøpte reklameplass hos CBE, og så ble jeg blokkert... 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå