Pippio Skrevet 9. januar 2021 #34121 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) MissLucy skrev (2 minutter siden): tenkte nøyaktig det samme 😂 Med den dama var jo råsexy! Jeg synes bildet på IG var overdrevet og uten liv i ansiktet Endret 9. januar 2021 av Pippio Skrivefeil 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 9. januar 2021 Forfatter #34122 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Pippio skrev (4 minutter siden): Med den dame er jo råsexy! Jeg synes bildet på IG var overdrevet og uten liv i ansiktet jeg synes Sandy i sluttscenen til Grease er 100 prosent fake, og overhodet ikke naturlig. Eller sexy. Hele scenen er bare trist - at det presenteres som en seier at hun gjør knefall for meningene til de kule på skolen, istedet for å være seg selv. Og det er ikke Danny sin skyld, for han skifter jo og look, men samfunnet rundt dem. Men sammen blir de vel gjengens influencere.. Endret 9. januar 2021 av MissLucy 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 9. januar 2021 #34123 Del Skrevet 9. januar 2021 Legges det ikke ut noen Insta storier uten filter lenger? Ser på Insta at hun hele tiden bruker et slags filter, til og med når hun trener og filmer seg selv. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. januar 2021 #34124 Del Skrevet 9. januar 2021 Xstrella skrev (1 time siden): Prøver hun å være Sandra i Greese? Noe så pinlig. Blir de ikke leie av å se på seg selv? Hvorfor er dette bilde pinlig? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 9. januar 2021 #34125 Del Skrevet 9. januar 2021 MissLucy skrev (1 time siden): jeg synes Sandy i sluttscenen til Grease er 100 prosent fake, og overhodet ikke naturlig. Eller sexy. Hele scenen er bare trist - at det presenteres som en seier at hun gjør knefall for meningene til de kule på skolen, istedet for å være seg selv. Og det er ikke Danny sin skyld, for han skifter jo og look, men samfunnet rundt dem. Men sammen blir de vel gjengens influencere.. Noe er bare underholdning også. Det samme med CBE.no. De hadde hatt så gode muligheter dersom de gjorde jobben sin å ordentlig. Merke riktig, utelate barna osv. Hadde de ikke operert i gråsoner kunne det vært kjekk underholdning. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. januar 2021 #34126 Del Skrevet 9. januar 2021 Klink skrev (1 time siden): Hvorfor er dette bilde pinlig? Flere her skriver hvorfor. Hun prøver for hardt og bildet oser unaturlig. Hva med legge vekk mobilen og denne selvdyrkelsen. Er ikke sunt å digge seg selv så mye og poste 100 bilder av seg selv daglig. Hvis du ikke klarer å se det så kan jeg ikke hjelpe deg til å forstå. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. januar 2021 #34127 Del Skrevet 9. januar 2021 Xstrella skrev (59 minutter siden): Flere her skriver hvorfor. Hun prøver for hardt og bildet oser unaturlig. Hva med legge vekk mobilen og denne selvdyrkelsen. Er ikke sunt å digge seg selv så mye og poste 100 bilder av seg selv daglig. Hvis du ikke klarer å se det så kan jeg ikke hjelpe deg til å forstå. Åja jeg syns dette var ett av de bedre. Ikke rumpe/puppefokus, tøft bilde i annerledes stil enn ellers. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 9. januar 2021 Forfatter #34128 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) (...) Endret 9. januar 2021 av MissLucy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansjosen Skrevet 9. januar 2021 #34129 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) 2 hours ago, Klink said: Hvorfor er dette bilde pinlig? 1 hour ago, Xstrella said: Flere her skriver hvorfor. Hun prøver for hardt og bildet oser unaturlig. Hva med legge vekk mobilen og denne selvdyrkelsen. Er ikke sunt å digge seg selv så mye og poste 100 bilder av seg selv daglig. Hvis du ikke klarer å se det så kan jeg ikke hjelpe deg til å forstå. For meg er pinlig noe som får meg til å rødme litt enten på egne eller andres vegne. At dette bildet mangler det litt råe ansiktsuttrykket det muligens kunne trenge gjør det ikke pinlig syns ikke jeg, men er det dettr som gjør det pinlig for dere andre? Altså min rent personlige mening som mottaker av kommunikasjonen er at det er et dårlig bilde, men ikke noe jeg blir litt flau av å se på. Jeg syns bildet ikke er levende, det er noe rart med proposjonene i det, samt at jeg opplever det som at modellen ikke er "sterk i kroppen", men henger i armene, og for meg er det kombinert med ansiktet helt i konflikt med det mørke litt møkkete preget bildet er gitt av fotografen. Hvis det er noen fotografer her inne hadde det vært kjekt med noen tanker rundt om det å kjenne modellen for godt kan gjøre en hjemmeblind for hva som faktisk formidles fordi man vet at vedkommende prøver?? Eller er det en helt fjern tanke? Endret 9. januar 2021 av Ansjosen La til litt for klarhet 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. januar 2021 #34130 Del Skrevet 9. januar 2021 Ansjosen skrev (1 minutt siden): For meg er pinlig noe som får meg til å rødme litt enten på egne eller andres vegne. At dette bildet mangler det litt råe ansiktsuttrykket det muligens kunne trenge gjør det ikke pinlig syns ikke jeg, men er det dettr som gjør det pinlig for dere andre? Altså min rent personlige mening som mottaker av kommunikasjonen. Jeg syns bildet ikke er levende, det er noe rart med proposjonene i det, samt at jeg opplever det som at modellen ikke er "sterk i kroppen", men henger i armene, og for meg er det kombinert med ansiktet helt i konflikt med det mørke litt møkkete preget bildet er gitt av fotografen. Hvis det er noen fotografer her inne hadde det vært kjekt med noen tanker rundt om det å kjenne modellen for godt kan gjøre en hjemmeblind for hva som faktisk formidles fordi man vet at vedkommende prøver?? Eller er det en helt fjern tanke Da skjønner jeg. Min definisjon av pinlig er det samme. Jeg forstår også hva du mener, men selv likte jeg det nye uttrykket i bildene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 9. januar 2021 #34131 Del Skrevet 9. januar 2021 Klink skrev (5 timer siden): Angrer meg, siden du tydelig er blokkert for en grunn. Jeg vet ikke med hun du siterte, men jeg er blokkert fordi jeg kommenterte, helt høflig og uten hets eller hat, på et bilde hvor et av barna sov på mamma fang. Det ble svært dårlig mottatt og jeg ble øyeblikkelig blokkert. Jeg syns ærlig talt ikke at det var en god nok grunn. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. januar 2021 #34132 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Halle-Palle skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke med hun du siterte, men jeg er blokkert fordi jeg kommenterte, helt høflig og uten hets eller hat, på et bilde hvor et av barna sov på mamma fang. Det ble svært dårlig mottatt og jeg ble øyeblikkelig blokkert. Jeg syns ærlig talt ikke at det var en god nok grunn. Uff ja det er dårlig av cbe. Jeg opplevde at brukeren svarte meg ganske sarkastisk og ble derfor litt irritert. Endret 9. januar 2021 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 9. januar 2021 #34133 Del Skrevet 9. januar 2021 Xstrella skrev (6 timer siden): Prøver hun å være Sandra i Greese? Noe så pinlig. Blir de ikke leie av å se på seg selv? Tror det er Flashdance Alex som var inspirasjonen. Ikke Grease Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. januar 2021 #34134 Del Skrevet 9. januar 2021 *Emma* skrev (9 minutter siden): Tror det er Flashdance Alex som var inspirasjonen. Ikke Grease Ok da lignet det ikke i det hele tatt. 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 9. januar 2021 Populært innlegg #34135 Del Skrevet 9. januar 2021 Hele opplegget er både flaut og pinlig. Ikke nødvendigvis fordi bildet viser ei dame med et merkelig ansiktsuttrykk (skremt? kåt?) og noe som for meg ser ut som slitent, litt krøllete undertøy. Det er flaut og pinlig fordi bedriften for n'te gang publiserer i påvirkningskanalene sine at de driter tynt i regjeringens retningslinjer og valfarter inn til hovedstaden for sminke, bilder og innsmøring - samtidig som de har fulle bæreposer med sminke og stylingprodukter, og helt egen fotograf med både speilreflekskamera og softbokser hjemme i huset sitt i Sarpsborg. Hva er det egentlig med disse profesjonelle påvirkerne? Ble de fanget i en tidsspiral som fjortenåringer, slik at absolutt alt fremdeles kretser rundt egen navle? Eller er det bare generell kunnskapsresistens? 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 9. januar 2021 #34136 Del Skrevet 9. januar 2021 Pippio skrev (6 timer siden): Med den dama var jo råsexy! Jeg synes bildet på IG var overdrevet og uten liv i ansiktet Det er fordi cbe totalt mangler karisma 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 9. januar 2021 #34137 Del Skrevet 9. januar 2021 Omg, det bildet på insta 😂 Hva ER det frua prøver å formidle egentlig? Min tolkning av det bildet viser, er en misfornøyd person som er sur, dyster og anstrengt, og meget misfornøyd med et undertøy som krøller seg.... Hva er det egentlig dem prøver på nå igjen? Nok en mislykket reklame for mymuse eller hva det nå heter. Så storyen....ehh, altså, så barnslig med masse fnising og sprer ut beina for fotografen... Kjære CBE & CO, kan dere ikke bare lage en såkalt voksenfilm da, når dere først er igang? Er jo tydeligvis det dere har lyst til 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 9. januar 2021 #34138 Del Skrevet 9. januar 2021 Så også storyen til Netfit, og lurer virkelig på om LKE har kompetanse til å besvare alle spørsmål om trening og helse? Har han nok kunnskap innen helse til å svare på det folk spør om? Er det ingen regler for dette, og kan hvem som helst sitte på nett og besvare spørsmål om andres helse? Helt merkelig opplegg. Trodde man burde ha en viss kompetanse for å kunne svare og veilede folk innen helse og trening. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 9. januar 2021 #34139 Del Skrevet 9. januar 2021 Minnie Mus skrev (1 minutt siden): Så også storyen til Netfit, og lurer virkelig på om LKE har kompetanse til å besvare alle spørsmål om trening og helse? Har han nok kunnskap innen helse til å svare på det folk spør om? Er det ingen regler for dette, og kan hvem som helst sitte på nett og besvare spørsmål om andres helse? Helt merkelig opplegg. Trodde man burde ha en viss kompetanse for å kunne svare og veilede folk innen helse og trening. Han har jo utgitt seg for både det ene og det andre i kommentarfeltet til fruen tidligere, så han tror nok selv at han har all verdens kompetanse, og bestrider man hans kompetanse så får man nok sitt pass påskrevet, for han vet jo best......og sånn går no dagan i villa kulås 🤣 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 9. januar 2021 #34140 Del Skrevet 9. januar 2021 Klink skrev (3 timer siden): Uff ja det er dårlig av cbe. Jeg opplevde at brukeren svarte meg ganske sarkastisk og ble derfor litt irritert. Hei hei hei! Du beskrev et bilde som "skikkelig kult". Jeg som blokkert spurte om å få se dette kule bildet. Var det "ganske sarkastisk"?😂 Ja, du har rett. Jeg er blokkert av en grunn. Jeg trykket liker på en kritisk kommentar om eksponering av barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå