Camillalilla Skrevet 8. november 2020 #30701 Skrevet 8. november 2020 For en influenser som visstnok elsker å kokkelere (og som er opptatt av sunt kosthold), hvorfor bestille frokost i stede for å stå opp tidlig og lage frokost på senga selv? Om far må late som han sover leeeenge på farsdagen kan mor og unger bruke så lang tid de bare vil på kjøkkenet og lage favoritt frokosten. Server enkle rundstykker og egg og bacon, pappa blir kjempeglad! Men neida, her må alle man trå til så vi kan sikre fremtidig inntekt fra en eller annen frokost leverandør. 23
123Frustrert Skrevet 8. november 2020 #30702 Skrevet 8. november 2020 Det er noe jeg ikke skjønner. I kommentarfeltet nå hevder cbe at de bare har holdt på med netfit siden april, men hun hadde et helt innlegg i januar hvor hun fortalte at hun endelig kunne røpe hva de hadde jobbet med det siste halvannet året. Rare greier.. https://imgur.com/a/FAGJjgp 33
Ultiva Skrevet 8. november 2020 #30703 Skrevet 8. november 2020 (endret) 1 time siden, 123Frustrert skrev: Det er noe jeg ikke skjønner. I kommentarfeltet nå hevder cbe at de bare har holdt på med netfit siden april, men hun hadde et helt innlegg i januar hvor hun fortalte at hun endelig kunne røpe hva de hadde jobbet med det siste halvannet året. Rare greier.. https://imgur.com/a/FAGJjgp I januar i FJOR ja, ikke i år... Denne kommentaren er hentet fra blogginnlegget i januar 2019, altså for nesten to år siden, om at vi da skulle få se hva de allerede hadde jobbet med i halvannet år: Sitat CAROLINE BERG ERIKSEN 2 ÅRSIDEN Å følge instagramprofilens innhold vil være gratis og åpen for alle og ikke generere inntekt. Den påtenkte tjenesten som skal generere inntekt er på en helt annen plattform. Hentet fra: https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/15/netfit/ Det blir veldig Villa Paprika over det hele; ikke så greit å huske hva man allerede har skrevet. Men de har åpenbart jobbet med netfit i 3 1/2 år, jamfør egne utsagn, og denne "helt andre plattformen", altså appen, nevnte CBE altså allerede for 2 år siden. Endret 8. november 2020 av Ultiva 40
Rev. Revenge Skrevet 8. november 2020 #30704 Skrevet 8. november 2020 Enda rarere blir det når netfit.no ble registrert domene av PT'en med lengst fartstid i mai 2018. Og at Peter Peters eier en femtedel av aksjeselskapet. 20
MaleficentAurora Skrevet 8. november 2020 #30705 Skrevet 8. november 2020 14 timer siden, Amber skrev: Noen som fikk med seg hvor joggebuksa var fra? Joggebuksen er fra Gina Tricot..
MaleficentAurora Skrevet 8. november 2020 #30706 Skrevet 8. november 2020 Det er vel på tide at CBE&co kommer med sannheten om Netfit. Det er ikke vanlig eller normalt å opplyse om appen er i gang og så komme med eventuelt lansering måneder, for så fjerne det med å si at det blir lansert i 2020 istedenfor. De LYVER jo rett å slett. Og hva er poenget med å blogge å legge ut om det på IG når det ikke kan brukes. De føre folk bak lyset slik jeg ser det. Siste Netfit storien har jeg ikke noe særlig troen på at det var andre som hadde sendt inn spørsmåler, men at de selv kunne ha diktet opp for å vise til hva salgs kunnskap LKE har på det området. Det er så mange løse tråder ang Netfit at man kan nesten ikke unngå å spekulerer på hvorfor CBE&co ikke har kommet lengre. Vi er nå i november og det er ÈN måneder igjen av dette året. Forsatt INGEN app som har blitt lansert. 18
Surikatt Skrevet 8. november 2020 #30707 Skrevet 8. november 2020 Farsdag og snikfotograferingen fortsetter. Kan ikke snart barna dine få det privatlivet de har rett på? Spurte du dem om det var greit at bildene du tok bak ryggen deres kan spres så alle ser det, Caroline Berg-Eriksen ?? Eller vent, de er jo for små til å forstå omfanget så da er det kanskje ikke så nøye. 47
Chrisssi Skrevet 8. november 2020 #30708 Skrevet 8. november 2020 10 minutter siden, Surikatt skrev: Farsdag og snikfotograferingen fortsetter. Kan ikke snart barna dine få det privatlivet de har rett på? Spurte du dem om det var greit at bildene du tok bak ryggen deres kan spres så alle ser det, Caroline Berg-Eriksen ?? Eller vent, de er jo for små til å forstå omfanget så da er det kanskje ikke så nøye. Bildene er jo så delikate og småpikene er jo så søte......synes jeg hører frua argumentere. Det er ikke greit, foreldre som selger sine barn for å tjene noen slanter. Og alt det håret må være slitsomt, men det bryr nok ikke mor seg om. 23
Populært innlegg Ultiva Skrevet 8. november 2020 Populært innlegg #30709 Skrevet 8. november 2020 (endret) 1 time siden, Chrisssi skrev: Bildene er jo så delikate og småpikene er jo så søte......synes jeg hører frua argumentere. Det er ikke greit, foreldre som selger sine barn for å tjene noen slanter. Og alt det håret må være slitsomt, men det bryr nok ikke mor seg om. CBE mente også at det var delikat å få mannen til å filme underlivet sitt rett underfra kun iført g-streng mens hun rullet rundt i senga med et par menn utenfor egen husstand. Etterfulgt av bilder av barna sine. CBEs oppfatning av delikat eller verdig stemmer definitivt ikke overens med oppfatningen til resten av befolkningen. Endret 8. november 2020 av Ultiva 69
Gjest Lin11 Skrevet 8. november 2020 #30710 Skrevet 8. november 2020 (endret) 1 time siden, Ultiva skrev: CBE mente også at det var delikat å få mannen til å filme underlivet sitt rett underfra kun iført g-streng mens hun rullet rundt i senga med et par menn utenfor egen husstand. Etterfulgt av bilder av barna sine. CBEs oppfatning av delikat eller verdig stemmer definitivt ikke overens med oppfatningen til resten av befolkningen. 👏🏻👏🏻👏🏻( det samme gjelder oppfatning av humor, hva er humor med å vise ræv på den måten? Det er bare 🤢). Endret 8. november 2020 av Lin11
Isild Skrevet 8. november 2020 #30711 Skrevet 8. november 2020 2 timer siden, Surikatt skrev: Farsdag og snikfotograferingen fortsetter. Kan ikke snart barna dine få det privatlivet de har rett på? Spurte du dem om det var greit at bildene du tok bak ryggen deres kan spres så alle ser det, Caroline Berg-Eriksen ?? Eller vent, de er jo for små til å forstå omfanget så da er det kanskje ikke så nøye. De har hengt seg helt opp i at de har en særdeles god evne til å vurdere hva som er best for barna. Så lenge det heter seg at det er foreldrene som skal ta ansvaret for å si ja og nei for barn, frem til de er i samtykkekompentent alder - og kan svare ja og nei selv - så vil de fortsette. Jeg tror de på ordentlig mener at dette er innafor. De har vel også nevnt en gang at dette vil gi barna muligheter senere. Det er helt merkelig for meg at de velger dette. Jeg selv har aldri delt noe privat i sosiale medier. Aldri noe om jobb, familie eller barn, aldri noe om følelser, relasjoner, politikk, religion eller sykdom. Ungene mine har blitt likedan, og det er jeg glad for. Nå som de er voksne og ute i arbeidslivet er jeg glad de kan googles uten at det kommer opp noe som kan skade andres inntrykk av dem. Jeg er også glad ungene mine kan google meg uten å få opp thinspo, nipples på Instagram og at jeg har lagt ut hele barndommen deres på nettet. 38
Levina Skrevet 8. november 2020 #30712 Skrevet 8. november 2020 15 timer siden, MorUgle skrev: Omvendt julenisse i østfold ble startet i 2012. Men ikke av Berg Eriksens. https://www.omvendtjulenisseostfold.com/ Det stemmer ikke. Det var i Telemark. I Sarpsborg ( Østfold) så var det CBE og LK som startet omvendt julenisse. 5
kkkeee Skrevet 8. november 2020 #30713 Skrevet 8. november 2020 8 timer siden, Camillalilla skrev: For en influenser som visstnok elsker å kokkelere (og som er opptatt av sunt kosthold), hvorfor bestille frokost i stede for å stå opp tidlig og lage frokost på senga selv? Om far må late som han sover leeeenge på farsdagen kan mor og unger bruke så lang tid de bare vil på kjøkkenet og lage favoritt frokosten. Server enkle rundstykker og egg og bacon, pappa blir kjempeglad! Men neida, her må alle man trå til så vi kan sikre fremtidig inntekt fra en eller annen frokost leverandør. Trist 😟 3
pøbelsara Skrevet 8. november 2020 #30714 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, Levina skrev: Det stemmer ikke. Det var i Telemark. I Sarpsborg ( Østfold) så var det CBE og LK som startet omvendt julenisse. Du fåt melde det til de som har ansvaret for hjemmesiden til omvendt julenisse, da. Interresant at du vet bedre enn det de oppgir på hjemmesiden sin, forøvrig. 31
MaleficentAurora Skrevet 8. november 2020 #30715 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, Levina skrev: Det stemmer ikke. Det var i Telemark. I Sarpsborg ( Østfold) så var det CBE og LK som startet omvendt julenisse. Hvordan kan du være så bestant når du ikke linker til dokumentasjon?.. Det anses som sterke påstander. 11
Skrottefar Skrevet 8. november 2020 #30716 Skrevet 8. november 2020 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Du fåt melde det til de som har ansvaret for hjemmesiden til omvendt julenisse, da. Interresant at du vet bedre enn det de oppgir på hjemmesiden sin, forøvrig. Det står korrekt på hjemmesiden: Sitat I oktober 2012 startet Runar Abrahamsen, i samarbeid med Thor Johan Andersen, Egil Holte og Hanne Håkonsen - et prosjekt som fikk navnet Omvendt Julenisse. Omvendt Julenisse Sarpsborg er startet av Lars Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen 13
Levina Skrevet 8. november 2020 #30717 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, pøbelsara skrev: Du fåt melde det til de som har ansvaret for hjemmesiden til omvendt julenisse, da. Interresant at du vet bedre enn det de oppgir på hjemmesiden sin, forøvrig. Det trenger jeg ikke. Det står på hjemmesiden at Caroline Berg Eriksen og Lars K Eriksen startet omvendt julenisse i Sarpsborg. 3
Frøken Scott Skrevet 8. november 2020 #30718 Skrevet 8. november 2020 46 minutter siden, Levina skrev: Det trenger jeg ikke. Det står på hjemmesiden at Caroline Berg Eriksen og Lars K Eriksen startet omvendt julenisse i Sarpsborg. Du må skille på Østfold, og byen Sarpsborg. 15
Liver Skrevet 8. november 2020 #30719 Skrevet 8. november 2020 En kraftig oppfordring til CBE og LKE er å lage en separat IG konto til arbeidet rundt omvendt julenisse. Det blir så smakløst å blande dette budskapet inn mellom stort behov for å vise fram overforbruk, kropp, kropp i egen kolleksjon, egenpleie og eksponering av barn. Dette opplever jeg er kjernen i narrative til bedriften, men dette bør ikke blandes sammen med den gode jobben som gjørs for de som trenger det nå i julen. 44
Monimoni Skrevet 8. november 2020 #30720 Skrevet 8. november 2020 Salig miks av småbarn, undertøy, halvnaken far m.m på dagens Instagram story. Hva tenker disse menneskene på? 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå