Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Kollontaj skrev:

Så det hun fremmer av kropp er ikke bare en sterk og slank mage, men en mage som går innover når hun sitter? Det er ikke feil å hevde at det er langt, langt unna et sunt kroppsbilde. Ingen ser sånn ut om du ikke niholder magen inn. Voksne dama som holder på sånn, det er nesten ikke til å tro. 

Det finnes et bilde av CBE i bloggposten om turer rundt om. Der ser vi at hun ikke er innoversugd i magen til vanlig, så det bildet når hun sitter på kjøkkenøya med innsugd mage er selvsagt noe hun gjør for å se tynnere ut.

Frontpartiet er enda større i dette silkeundertøyet hun har på seg også, nå står de og buler ut. Det også er veldig trist, for hun som påstår at kosthold og trening er hemmeligheten hennes tross to svangerskap er ren løgn. Alle har gjennomskuet brystoperasjonen for lenge siden, rett og slett pinlig at hun ikke bare sier det rett ut så slipper folk å spekulere og/eller misunne henne for plutselig struttende pupper etter hun har ammet to barn.

Hun var fin i sminken syns jeg fra fotoshooten. Håper hun sminker seg litt mindre, hun kler det bedre :)

• Liker 18
Skrevet

Det burde jo være så enkelt som dette: naturlige bryster får ikke ripples.

Carolines bryster har ripples 

• Liker 34
Skrevet
3 timer siden, Hellasinmyheart skrev:

Nei, definitivt ikke. Bare å være nyvasket eller vaske etterpå så går det så bra så😉Ikke alle er fullstendig hysteriske. Heldigvis

Nyvasket? Tror du at du desinfiserer underlivet ditt når du vasker deg?

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Hellasinmyheart skrev:

Veldig sjelden noe er helt sant i glossy magasiner eller i bloggverdenen generelt. Jeg har stor sans for at CBE ikke fronter plastiske operasjoner sånn som en av verstingene på den fronten SE. CBE fronter en sunn livsstil og trening. Det er iallefall mye bedre. 

Seriøst? Se på det bildet en gang til og fortell meg hva som er sunt ved det? Hvis vi ikke lenger ser at dette virkelig ikke er normalt for menneskeheten, så er vi virkelig på ville veier. Magen kan se sånn ut på noen når man ligger rett ut på gulvet, helt avslappa i kroppen - i den posituren hun står - da er man syk. Alvorlig syk. (Og nei, jeg sier ikke at hun er syk, jeg vet at hun holder magen veldig inn.) 

• Liker 28
Skrevet
1 minutt siden, FotbaIlflua skrev:

Nyvasket? Tror du at du desinfiserer underlivet ditt når du vasker deg?

Nei, er det noe poeng i å desinfisere underlivet når man vasker seg? 

• Liker 4
Skrevet

Jeg hang meg også opp i det silkestoffet på den trusa (som forøvrig ser ut til å ikke ha en skikkelig strikk).... altså, for vi dødelige som har utflod... hvordan blir det?

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, Hellasinmyheart skrev:

Nei, er det noe poeng i å desinfisere underlivet når man vasker seg? 

Ja, man må jo nesten det når argumentet ditt for at det er hygienisk å sitte i trusa på kjøkkenbenken så lenge man har vasket seg først. 

• Liker 8
Skrevet
19 minutter siden, Oline12 skrev:

Dette er en diskusjonstråd. Det er meningen at folk skal være uenige med hverandre. 

Enig. Så hadde folk kommet med saklige motargumenter i stedet for brukerdebatt, hersketeknikker og latterliggjøring når noen (*le gasp*) er uenig med flertallet, så hadde vi kunnet hatt en god diskusjon.

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, FotbaIlflua skrev:

Ja, man må jo nesten det når argumentet ditt for at det er hygienisk å sitte i trusa på kjøkkenbenken så lenge man har vasket seg først. 

Man kan jo velge å vaske kjøkkenbenken etterpå også vet du.ikke noe uhygienisk i det😉

• Liker 3
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Nudeldama skrev:

Enig. Så hadde folk kommet med saklige motargumenter i stedet for brukerdebatt, hersketeknikker og latterliggjøring når noen (*le gasp*) er uenig med flertallet, så hadde vi kunnet hatt en god diskusjon.

Dette gjelder vel begge veier? 

Endret av Marioposa
  • Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, Marioposa skrev:

Dette gjelder vel begge veier? 

Selvfølgelig. 

• Liker 2
Gjest Snøsøta
Skrevet
36 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Du legger til grunn at hun har operert brystene. Jeg synes du skal holde deg for god til å påstå at noe er helt sant når det faktisk ikke kan bevises eller hun har vært åpen om at hun har gjort det. Som sagt så er  sjelden verden er så perfekt som I blogger eller i glossy magasiner. CBE fronter en sunn livsstil og sunt kosthold. Mye bedre enn fronting av plastiske operasjoner. 

På hvilken måte fremmer CBE.no en sunn livsstil og et sunt kosthold? Det er ikke det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest blogg og tittet innom Instagram. Bloggen fronter et ekstremt kroppsfokus både når det kommer til trening og mat. Både maten og treningen er rettet mot å bli tynn, ikke sunn, sterk, frisk eller fleksibel, eller tilpasset reelle liv. Jeg skal gi en bonus til dem for de turinnleggene de har hatt det siste året, det drar opp inntrykket fra trenings- og matinnleggene. 

Store deler av dagen til influenceren går med til å trene eller lage mat, sminke seg, ordne håret og ta bilder. Det er flere bilder hvor hun viser fram seg selv med svært lite klær, i undertøyet, i senga, med fokus på rompac puppene eller lårene enn det er antrekksbilder for eksempel. Alt handler om utseende, også kommentarene på både blogg og insta. Ingen andre enn influencere har anledning til å bruke så mye tid bare på utseendet. Kanskje noen studenter som ikke gjør annet, eller noen trofé-koner som kjeder ræva av seg men må holde seg smekker for sugar-daddy.  Det er en egen lukket boble som ikke har noen som helst relasjon til en sunn og frisk livsstil  

Dokumentasjon: blogg- og instainnlegg siden starten. 

Skrevet (endret)

Skjønner ikke anatomien av magen på første bildet. Hvor er navlen liksom..?

Endret av ROMPEGURI
  • Liker 20
Skrevet
51 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Du legger til grunn at hun har operert brystene. Jeg synes du skal holde deg for god til å påstå at noe er helt sant når det faktisk ikke kan bevises eller hun har vært åpen om at hun har gjort det. Som sagt så er  sjelden verden er så perfekt som I blogger eller i glossy magasiner. CBE fronter en sunn livsstil og sunt kosthold. Mye bedre enn fronting av plastiske operasjoner. 

det er bevist gjennom bildene hun poster av seg selv. Med mindre de er redigerte. Og det er jo ikke noe bedre.

• Liker 28
Skrevet
5 minutter siden, Hellasinmyheart skrev:

Man kan jo velge å vaske kjøkkenbenken etterpå også vet du.ikke noe uhygienisk i det😉

Så hvorfor brukte du underlivsvask som et argument for at det er hygienisk å sitte på kjøkkenbenken i trusa? 

• Liker 9
Skrevet

Det hun holder på med er ikke sunt, det er manisk. Jeg vil hevde hun har et forvrengt kroppsbilde men hun ser det ikke selv. 

• Liker 27
Skrevet
Akkurat nå, Surikatt skrev:

Det hun holder på med er ikke sunt, det er manisk. Jeg vil hevde hun har et forvrengt kroppsbilde men hun ser det ikke selv. 

Er det bedriften som har et forvrengt kroppsbilde, eller er det Caroline som har det?

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Så hvorfor brukte du underlivsvask som et argument for at det er hygienisk å sitte på kjøkkenbenken i trusa? 

Er man ren og nyvasket(kanskje hun har vasket underlivet også for alt vi vet) og sitter i trusa på kjøkkenbenken så så vil det nok ikke være noen katastrofe for hygienen😉Særlig ikke dersom man vasker etterpå i tillegg

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, MissLucy skrev:

det er bevist gjennom bildene hun poster av seg selv. Med mindre de er redigerte. Og det er jo ikke noe bedre.

Nei, det er faktisk ikke bevist. Det er synsing. Ar du hevder det er bevist får stå for din regning. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Nudeldama skrev:

Er det bedriften som har et forvrengt kroppsbilde, eller er det Caroline som har det?

Caroline Berg Eriksen, som frontfigur i denne bloggen og for det nye samarbeidet om undertøy, også eier av Treasures AS, fremviser et usunt kroppsbilde. Hva dama tenker privat, vet da ingen av oss. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...