Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle som kan se, ser at hun har forstørret brystene. Ferdig snakka. Usmakelig hele dama sånn hun holder på. Skulle likt å se hun svarte på hva som var SÅ viktig med dette samarbeidet at hun bare MÅTTE inn til Oslo midt i krisen.

• Liker 40
Skrevet
Akkurat nå, ssophie skrev:

Bildebevis av før/etter her: https://imgur.com/gallery/Ik1uXB9

Operasjonen var i månedsskiftet april/mai i 2018.

Dokumentasjon på at CBE var sengeliggende: https://www.carolinebergeriksen.no/2018/05/02/filmtips-blind/

Dokumentasjon på CBE iført støtte-BH rett etter «sykdomsperioden»: https://www.carolinebergeriksen.no/2018/05/09/sommervarme-iskaffe-og-utendors-kontor/

Se svaret mitt tidligere. Det var ikke for eller mot operasjon som er hva jeg diskuterer.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Nudeldama skrev:

La meg spesifisere at jeg ikke argumenterer hverken for eller mot om hun har tatt operasjon. Det jeg reagerer på er utsagn som

"...det er som oftest struttende brystvorter i fri ferdsel.. "

og

" Det er imidlertid uheldig når det [brystoperasjon, min innskytelse] frontes så til de grader som en del gjør."

Dette er hva jeg ønsker dokumentert, fordi jeg anser det som ganske grove beskyldninger.

Nå er det jo mange som har spurt i kommentarfeltet hvilke øvelser hun gjør som har så fine bryster, CBE har ALDRI svart! Hun kunne svart f.eks.

1. Jeg er bare heldig, det skyldes genetikk antar jeg

2. Man har ikke muskler i brystene, så de kan dessverre ikke trenes

3. Det skyldes ikke trening, men at jeg har tatt en operasjon

Når hun da aldri svarer, hva tror du er riktig svar da? Hun er jo ellers glad i å dele treningstips?

• Liker 25
Skrevet
2 minutter siden, Nudeldama skrev:

Se svaret mitt tidligere. Det var ikke for eller mot operasjon som er hva jeg diskuterer.

Dette her er vel et svar til @Hellasinmyheart påstand om at en brystoperasjon aldri har funnet sted så lenge den ikke er omtalt ved tekst. Så hvorfor svarer du på denne? 

• Liker 23
Skrevet

Men - altså - dette bildet... At hun ser på det og synes det er fint og vil bruke det i kampanjen, det er trist. Trist, fordi det sier noe om hvordan Caroline har det. Og hva slags idealer hun vil leve opp til. Det jeg synes er vanskelig å forstå er at det ikke er noen andre rundt henne som «korrigerer.» Som sier at dette er ikke en naturlig positur - dette ser virkelig ikke bra ut, og ingen voksne damer kan relatere seg til det. Jeg kjenner ingen som ser sånn ut i avslappa tilstand... Ingen. 

• Liker 39
Skrevet
4 minutter siden, Nudeldama skrev:

Du spurte etter dokumentasjon. Det fikk du her. 

• Liker 19
Skrevet
4 minutter siden, ssophie skrev:

Bildebevis av før/etter her: https://imgur.com/gallery/Ik1uXB9

Operasjonen var i månedsskiftet april/mai i 2018.

Dokumentasjon på at CBE var sengeliggende: https://www.carolinebergeriksen.no/2018/05/02/filmtips-blind/

Dokumentasjon på CBE iført støtte-BH rett etter «sykdomsperioden»: https://www.carolinebergeriksen.no/2018/05/09/sommervarme-iskaffe-og-utendors-kontor/

Dette er da virkelig ikke bevis for noe som helst? Skikkelig drøyt. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Inocybe skrev:

Dette her er vel et svar til @Hellasinmyheart påstand om at en brystoperasjon aldri har funnet sted så lenge den ikke er omtalt ved tekst. Så hvorfor svarer du på denne? 

Jeg har aldri påstått at den ikke har funnet sted. Det vet ingen av oss. Du kan spekulere så mye du vil, men så lenge det ikke er bevist så er det ugreit å drøyt og spekulere i. Særlig når det nedlegges påstand at hun lyver om at hun er syk for å kamuflere at hun tar en plastisk operasjon 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Pås skrev:

Nå er det jo mange som har spurt i kommentarfeltet hvilke øvelser hun gjør som har så fine bryster, CBE har ALDRI svart! Hun kunne svart f.eks.

Når hun da aldri svarer, hva tror du er riktig svar da? Hun er jo ellers glad i å dele treningstips?

Jeg kan ikke se at det er å fronte brystoperasjon. Da hadde hun jo svart på spørsmålet, og sagt at det var operasjon.

3 minutter siden, Inocybe skrev:

Jeg svarte fordi det var meg som ble sitert.

2 minutter siden, Surikatt skrev:

Du spurte etter dokumentasjon. Det fikk du her. 

Ikke dokumentasjon på det jeg lurte på.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hellasinmyheart said:

Dette er da virkelig ikke bevis for noe som helst? Skikkelig drøyt. 

Ganske uenig.

En fin og kortfattet bevisrekke.

Især det med støttebh - CBE har aldri før eller etter brukt støttebh på bloggen. Disse bruker man etter brystoperasjoner.

Tviler på at hun brukte det pga brystforminskning.

• Liker 35
Skrevet
8 minutter siden, Nudeldama skrev:

Jeg ser en brystvorte, men for det første var påstanden at det var "som oftest". For det andre er det en særdeles negativ og nedlatende måte å omtale en brystvorte synlig gjennom klær på. Hva er poenget med å omtale det slik? Hvordan er det saklig og relevant for bedriften? En slik måte å argumentere på anser jeg som smålig og nedrig, hvor man overdriver noe bare for å fremstille noe så negativt som mulig i sin selvpåtatte rolle som moralpoliti.

Når du får dokumentasjonen servert så ignorerer du den og flytter fokuset over på at jeg omtaler brystvorter på en særdeles nedlatende måte? Hva faen? 

• Liker 30
Skrevet

At et firma vil bruke et sånt bilde! Jeg er helt sjokka jeg.. (Og nei, det handler ikke om CBE sitt utseende - hun ser definitivt ikke sånn ut om hun sitter helt avslappet og dingler med beina fra en benk.) Det er jo helt sjukt! 

• Liker 27
Skrevet
Akkurat nå, Nudeldama skrev:

Jeg kan ikke se at det er å fronte brystoperasjon. Da hadde hun jo svart på spørsmålet, og sagt at det var operasjon.

Jeg svarte fordi det var meg som ble sitert.

Ikke dokumentasjon på det jeg lurte på.

Det er ikke selve operasjonen som frontes, men resultatet...😂😂

• Liker 29
Skrevet
4 minutter siden, Oransjesjel said:

Men - altså - dette bildet... At hun ser på det og synes det er fint og vil bruke det i kampanjen, det er trist. Trist, fordi det sier noe om hvordan Caroline har det. Og hva slags idealer hun vil leve opp til. Det jeg synes er vanskelig å forstå er at det ikke er noen andre rundt henne som «korrigerer.» Som sier at dette er ikke en naturlig positur - dette ser virkelig ikke bra ut, og ingen voksne damer kan relatere seg til det. Jeg kjenner ingen som ser sånn ut i avslappa tilstand... Ingen. 

Hun har vært gift med LKE i ti år og han har alltid oppmuntret fokuset på kropp og lav vekt.

Dessverre.

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, Gapesmil skrev:

Ganske uenig.

En fin og kortfattet bevisrekke.

Især det med støttebh - CBE har aldri før eller etter brukt støttebh på bloggen. Disse bruker man etter brystoperasjoner.

Tviler på at hun brukte det pga brystforminskning.

Det beviser heller ikke dom helst😉

• Liker 1
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Når du får dokumentasjonen servert så ignorerer du den og flytter fokuset over på at jeg omtaler brystvorter på en særdeles nedlatende måte? Hva faen? 

Jeg ignorerte det ikke. For det første så skrev jeg at påstanden var "som oftest", noe som ikke er dokumentert gjennom ett innlegg. For det andre kommenterte jeg bildet i dokumentasjonen og hva jeg mente om påstanden sett i sammenheng med den.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Pås skrev:

Det er ikke selve operasjonen som frontes, men resultatet...😂😂

Bra du er enig i at påstanden ikke er riktig. Jeg er forøvrig ikke enig i at resultatet (hvis det er operert) frontes.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Oransjesjel skrev:

At et firma vil bruke et sånt bilde! Jeg er helt sjokka jeg.. (Og nei, det handler ikke om CBE sitt utseende - hun ser definitivt ikke sånn ut om hun sitter helt avslappet og dingler med beina fra en benk.) Det er jo helt sjukt! 

Det er en photoshoot. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Pås skrev:

SE er i en helt annen (norsk) liga for "skjønnhets" korreksjoner enn CBE, men jeg synes benektelsene til CBE på mange måter er vel så ille. CBE.no framhever jevnlig sunn livsstil med "gjør som meg og bli som meg"-framstilling. Det er jo regelrett løgn når vi ser hvordan kroppens utseende korrigeres heftig både før og etter bildene tas. Ingen kan leve opp til idealet, ikke engang CBE selv, og der er den perfekte oppskriften til misfornøydhet, kroppspress og spiseforstyrrelser. Man skulle tro at spesielt CBE ville være obs på dette men nei tvert om. 

• Liker 38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...