Populært innlegg Minombre Skrevet onsdag kl 08:26 Populært innlegg #106241 Skrevet onsdag kl 08:26 Uansett hva andre sier og mener, skal ekteparet Eriksen ha sin egen mening. LKE er svært opptatt av hva studier viser når det kommer til alt av trening og kosthold, men når det kommer til anbefalinger rundt eksponering av barn- da lukkes ørene. Hvorfor i all verden skal noen ta imot råd fra ham eller fruen når de selv nekter å høre på hva andre sier? Så lite ydmyke! 40 1 14
Tivi20 Skrevet onsdag kl 09:59 #106242 Skrevet onsdag kl 09:59 Lars-Kristian Eriksen som nylig har tatt over som box manager på CrossFit Sarpsborg er ute og kritiserer CrossFit/Dr. Stacy Sims. I tillegg legger han ut filmer av seg selv som gjennomfører CrossFit-økter med høyst tvilsom teknikk (tenker konkret på burpees i benchmark-økta «whitten»). Rart CF Sarpsborg vil i det hele tatt assosieres med han. 39 5
Svartfugl Skrevet onsdag kl 10:38 #106243 Skrevet onsdag kl 10:38 Felis skrev (23 timer siden): Caroline Berg Eriksen: Hvem er Henrik Troy? Lars Kristian Eriksen: Du er en av kun 14 stk på blokkeringslista mi... Caroline har også blokkert ham tidligere, fordi han tuller helt uskyldig med influensere. Null selvironi der i gården og hun vet godt hvem han er. Det er så ekstremt umodent. 36 1
Outandabout Skrevet onsdag kl 10:43 #106244 Skrevet onsdag kl 10:43 Og hun deler på snap som om ingenting har skjedd. De er helt syke! 19 1
Spanky Skrevet onsdag kl 10:45 #106245 Skrevet onsdag kl 10:45 Tivi20 skrev (46 minutter siden): Lars-Kristian Eriksen som nylig har tatt over som box manager på CrossFit Sarpsborg er ute og kritiserer CrossFit/Dr. Stacy Sims. I tillegg legger han ut filmer av seg selv som gjennomfører CrossFit-økter med høyst tvilsom teknikk (tenker konkret på burpees i benchmark-økta «whitten»). Rart CF Sarpsborg vil i det hele tatt assosieres med han. Hva kritiserer han henne for? 1
~ Ada ~ Skrevet onsdag kl 11:22 #106246 Skrevet onsdag kl 11:22 (endret) . Endret onsdag kl 11:27 av ~ Ada ~
Bibbi_ Skrevet onsdag kl 11:23 #106247 Skrevet onsdag kl 11:23 Få med dere snappen til Line Victoria Husby 👏 14 1
Isola2 Skrevet onsdag kl 12:00 #106248 Skrevet onsdag kl 12:00 Outandabout skrev (1 time siden): Og hun deler på snap som om ingenting har skjedd. De er helt syke! Influenser taktikk det…late som om ingenting har skjedd 4 1
Hunter7 Skrevet onsdag kl 12:01 #106249 Skrevet onsdag kl 12:01 Bibbi_ skrev (37 minutter siden): Få med dere snappen til Line Victoria Husby 👏 Referat for oss SoMe-døgenikter som ikke har Snæpp? 8
solsolsol Skrevet onsdag kl 12:05 #106250 Skrevet onsdag kl 12:05 Stjertmeis skrev (På 1.7.2025 den 11.34): 👏🏻👏🏻👏🏻 Jeg hadde ikke trodd at noen medier faktisk ville følge opp dette, og hvert fall ikke med så tydelige motstemmer. Influensere slipper stort sett unna med alt. Godt å se at TV2 faktisk var sitt ansvar bevisst i dette tilfellet. Synes det var en skikkelig dårlig sak, bare Henrik Troy synes at.. De kunne hentet inn noen med faglig tyngde som ikke var så lette å avfeie. 13 3
Vitulina Skrevet onsdag kl 12:05 #106251 Skrevet onsdag kl 12:05 Outandabout skrev (1 time siden): Og hun deler på snap som om ingenting har skjedd. De er helt syke! Men du har god samvittighet for at du bidrar til klikk og inntekt? Man kan kritisere de alt man vil, men jeg synes det er hyklersk å være med på at de aldri må skaffe seg en ærlig jobb. 5 1
Lilique Skrevet onsdag kl 13:35 #106252 Skrevet onsdag kl 13:35 MiominMio skrev (7 timer siden): Altså hvilke folk driver å følger dette takraset av et par når de har laget en privat konto til sin 11 åring.......fatter det ikke. Jeg gremmes ved tanken på hvem disse følgerne er (de kan ikke være riktig navla selv) Folk liker å kikke, sladre og sjokkeres. Jo mer kontrovers rundt dette paret, jo flere som vil følge med på galskapen. Trist, men sant. 4 1
Xstrella Skrevet onsdag kl 13:47 #106253 Skrevet onsdag kl 13:47 Hun klarer ìkke å si show, men chow. Er det pga filleren 19
Isola2 Skrevet onsdag kl 13:53 #106254 Skrevet onsdag kl 13:53 Xstrella skrev (4 minutter siden): Hun klarer ìkke å si show, men chow. Er det pga filleren Chow og tyater.. 14
hvaduikkeser Skrevet onsdag kl 13:57 #106255 Skrevet onsdag kl 13:57 Xstrella skrev (9 minutter siden): Hun klarer ìkke å si show, men chow. Er det pga filleren Hun klarer ikke å snakke ordentlig lenger fordi hun må ha trutmunn når hun snakker. 22 3
Margit777 Skrevet onsdag kl 14:01 #106256 Skrevet onsdag kl 14:01 (endret) Bibbi_ skrev (6 timer siden): Få med dere snappen til Line Victoria Husby 👏 Skurketjukka er tøff 😄 Første gang jeg er inne på en kjendissnap. Følte hun fortjente den. (Jeg skjønner det høres veldig utroverdig ut, men har bare snapchat fordi jeg har samsung og sønnen min har iphone og når han sender bilder på mms så tar det flere timer før de kommer fram og de har veldig dårlig bildekvalitet.) Hater snapchat, vil ikke gi kjendiser uverdige penger for dritten sin. Endret onsdag kl 18:03 av Margit777 3
Jobbermedbarn Skrevet onsdag kl 15:01 #106257 Skrevet onsdag kl 15:01 Line Victoria🙏 God kritikk til Eriksens, men også utrolig viktig å snakke om konstruktiv kritikk. Jeg tenker spesielt nå når bransjen pusher det mer og mer og alt skal dokumenteres for penger må tjenes. Det er jo ikke bra for dem selv heller tenker jeg, det har gått altfor langt dette her! (Litt avsporing, men synes det var så åpenbart hvor langt dette har gått når Iselin G skriver en bursdagshilsen til Tone D midt i enorm personlig tragedie og legger det ut så alle får se det. Det har tippet helt over for enkelte, det er liksom ikke noe som skal være privat lenger. Bare trist hele greia.) 23 3
pøbelsara Skrevet onsdag kl 16:05 #106258 Skrevet onsdag kl 16:05 Påstandene om at alle typer oppmerksomhet gir mer penger i kassa til influensene, er feil. CBE er fullstendig frakjørt av andre influensene som har levert adskillig mindre kontroverser enn henne. Funky tjener millioner i året - det gjør Isabell Raad også. Det gjør ikke Berg Eriksen lenger. (De fleste) Kommersielle aktører hører på tilbakemeldinger de får fra kundene sine. Fordelen med SoMe, er at forbrukere også har fått mer makt og kan kommer kjapt i kontakt med selskaper de handler fra. Se hva som skjedde med Vita og Wanda da de oppførte seg dust på restaurant - det fikk konsekvenser for dem, både økonomisk og for ryktet deres. Samme med CBE - hennes påstand om at slemme folk på internett ødelegger samarbeidene hennes, handler jo om at folk bruker forbrukermakten sin og sier fra. Det skjedde med skolesekksamaarbeidet til CBE. det har skjedd andre før henne Og det kommer til å skje igjen. Så alle typer oppmerksomhet, er IKKE bra for influenserne. Derfor skal selvsagt vi forbrukere si fra. Og man behøver slett ikke følge CBE for å se AT hun snapper som on ingenting har hendt. Det er ikke mye verdt for influensene hvis folk klikker på sjappene uten å følge, heller. Det er derfor de oppfordrer folk til å følge. J 25 1 10
K_mb Skrevet onsdag kl 16:25 #106259 Skrevet onsdag kl 16:25 Margit777 skrev (2 timer siden): Skurketjukka er tøff 😄 Første gang jeg er inne på en kjendissnap. Følte hun fortjente den. Line Victoria og Henrik Troy er motstemmer som fortjener å bli heiet på. Tenk om influencer-bransjen bare skulle få turet på uten offentlige motstemmer som de nevnte (og flere med) bidrar med. Synd det er helt stille fra politisk hold om eksponering og utnytting av egne barn i denne bransjen. 13 1 6
Kollontaj Skrevet onsdag kl 16:32 #106260 Skrevet onsdag kl 16:32 Jeg har faktisk begynt å følge min første influencer på insta: Line V! 👏🏻 14 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå