Margit777 Skrevet tirsdag kl 04:45 #106121 Skrevet tirsdag kl 04:45 Jeg lo høyt når han skrev han hadde 14 stk på blokkeringslista 😆 12 10
Jobbermedbarn Skrevet tirsdag kl 06:05 #106122 Skrevet tirsdag kl 06:05 Torden skrev (6 timer siden): Han hadde vært inne og likt bildene av barna til henne han svarte. På hennes ig-konto. creepy😬 Jeg lurer virkelig på hvordan det er å leve med han, ikke minst som mindreårig. Han tar aldri ansvar eller selvkritikk, han snur alltid ting på hodet og «tar» andre i stedet for å reflektere over egne handlinger. Det er noe som er veldig galt med den mannen… 33 3 5
Outandabout Skrevet tirsdag kl 07:33 #106123 Skrevet tirsdag kl 07:33 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Jeg lurer virkelig på hvordan det er å leve med han, ikke minst som mindreårig. Han tar aldri ansvar eller selvkritikk, han snur alltid ting på hodet og «tar» andre i stedet for å reflektere over egne handlinger. Det er noe som er veldig galt med den mannen… Kanskje en liten n a r s i s i s t ? 5 1
hvaduikkeser Skrevet tirsdag kl 07:52 #106124 Skrevet tirsdag kl 07:52 Merkelig at LK må beskytte plastikkdama si hver gang det koker. Er hun for dum til å svare for seg selv? Eller, det vet vi at hun er. De hadde faktisk kommet bedre ut av det om han ikke hadde hatt så stort behov for å skrive i kommentarfelt. 15 1
Stargaze Skrevet tirsdag kl 07:56 #106125 Skrevet tirsdag kl 07:56 hvaduikkeser skrev (3 minutter siden): Merkelig at LK må beskytte plastikkdama si hver gang det koker. Er hun for dum til å svare for seg selv? Eller, det vet vi at hun er. De hadde faktisk kommet bedre ut av det om han ikke hadde hatt så stort behov for å skrive i kommentarfelt. Det er nok han som styrer, det er helt tydelig. 5
Svartfugl Skrevet tirsdag kl 08:25 #106126 Skrevet tirsdag kl 08:25 Nå kommer det sikkert snart en ny greie fra Caroline om hvor slemme alle er mot henne på some. Får en ubehagelig følelse av den barneklntoen. Er målet at dattera skal bli en slags kjendis nå? 20 4
friskbris Skrevet tirsdag kl 08:35 #106127 Skrevet tirsdag kl 08:35 Svartfugl skrev (9 minutter siden): Nå kommer det sikkert snart en ny greie fra Caroline om hvor slemme alle er mot henne på some. Får en ubehagelig følelse av den barneklntoen. Er målet at dattera skal bli en slags kjendis nå? 100%. Da kan mor sole seg i glansen. 9 2
Hummingbird2 Skrevet tirsdag kl 09:30 #106128 Skrevet tirsdag kl 09:30 https://www.tv2.no/underholdning/fronter-11-aringens-instagram-profil-krise/17875590/ 22 10
PusheenPusheen Skrevet tirsdag kl 09:34 #106129 Skrevet tirsdag kl 09:34 Hvorfor skal de bestemme at de skal kunne poste noe på vegne av datteren? Er jo langt over streken. 22
Populært innlegg Stjertmeis Skrevet tirsdag kl 09:34 Populært innlegg #106130 Skrevet tirsdag kl 09:34 Hummingbird2 skrev (2 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/fronter-11-aringens-instagram-profil-krise/17875590/ 👏🏻👏🏻👏🏻 Jeg hadde ikke trodd at noen medier faktisk ville følge opp dette, og hvert fall ikke med så tydelige motstemmer. Influensere slipper stort sett unna med alt. Godt å se at TV2 faktisk var sitt ansvar bevisst i dette tilfellet. 42 11
Populært innlegg Lizard Skrevet tirsdag kl 09:35 Populært innlegg #106131 Skrevet tirsdag kl 09:35 Jeg er faktisk målløs. Ref. kommentaren fra frua i TV2 saken 21 29
Populært innlegg Stjertmeis Skrevet tirsdag kl 09:38 Populært innlegg #106132 Skrevet tirsdag kl 09:38 Svaret var like barnslig og dårlig som forventet: – Hvem er Henrik Troy og Helene Drage, og hvorfor skal de mene noe om hvilke valg jeg og vi tar som foreldre? Deres mening betyr ingenting for meg, jeg er voksen nok til å ta de avgjørelsene jeg mener er riktig - også sammen med barna mine, sier hun. De starter med et dårlig forsøk på hersketeknikk. "Hvem er Henrik Troy?" Som om de ikke vet det, etter å ha svart ham på dette i går, og garantert fått med seg all harseleringen hans tidligere. Og videre: "vi bryr oss ikke, jeg er voksen". Ho høres ut som en trassig tenåring. 53 29
Stjertmeis Skrevet tirsdag kl 09:44 #106134 Skrevet tirsdag kl 09:44 Det er jo også ganske motstridende å si at datteren ikke har tilgang til kontoen og ikke vil bli eksponert for noe, for så å følge opp med at alt innhold bestemmes sammen med datter og at ingenting postes uten at ho er involvert. 23 22
spenol Skrevet tirsdag kl 09:45 #106135 Skrevet tirsdag kl 09:45 Svartfugl skrev (1 time siden): Nå kommer det sikkert snart en ny greie fra Caroline om hvor slemme alle er mot henne på some. Får en ubehagelig følelse av den barneklntoen. Er målet at dattera skal bli en slags kjendis nå? Det handler nok kun om veldig stolte foreldre, som ønsker at fritidsaktivitetstalentet skal spire, og fanges opp av agenter?🌟💸 8 1
PusheenPusheen Skrevet tirsdag kl 09:48 #106136 Skrevet tirsdag kl 09:48 Stjertmeis skrev (3 minutter siden): Det er jo også ganske motstridende å si at datteren ikke har tilgang til kontoen og ikke vil bli eksponert for noe, for så å følge opp med at alt innhold bestemmes sammen med datter og at ingenting postes uten at ho er involvert. Make it make sense. 16
Spanky Skrevet tirsdag kl 09:48 #106137 Skrevet tirsdag kl 09:48 Stjertmeis skrev (5 minutter siden): Svaret var like barnslig og dårlig som forventet: – Hvem er Henrik Troy og Helene Drage, og hvorfor skal de mene noe om hvilke valg jeg og vi tar som foreldre? Deres mening betyr ingenting for meg, jeg er voksen nok til å ta de avgjørelsene jeg mener er riktig - også sammen med barna mine, sier hun. De starter med et dårlig forsøk på hersketeknikk. "Hvem er Henrik Troy?" Som om de ikke vet det, etter å ha svart ham på dette i går, og garantert fått med seg all harseleringen hans tidligere. Og videre: "vi bryr oss ikke, jeg er voksen". Ho høres ut som en trassig tenåring. Hva med Kripos som forteller om faren med eksponeringen de gjør liksom? Skjønner ikke at Caroline tør å svare så dumt engang jeg! Får vondt i magen av å tenke på hvor galt dette kan bli jeg 😢 21 1
Populært innlegg Isola2 Skrevet tirsdag kl 10:05 Populært innlegg #106138 Skrevet tirsdag kl 10:05 Stjertmeis skrev (26 minutter siden): Svaret var like barnslig og dårlig som forventet: – Hvem er Henrik Troy og Helene Drage, og hvorfor skal de mene noe om hvilke valg jeg og vi tar som foreldre? Deres mening betyr ingenting for meg, jeg er voksen nok til å ta de avgjørelsene jeg mener er riktig - også sammen med barna mine, sier hun. De starter med et dårlig forsøk på hersketeknikk. "Hvem er Henrik Troy?" Som om de ikke vet det, etter å ha svart ham på dette i går, og garantert fått med seg all harseleringen hans tidligere. Og videre: "vi bryr oss ikke, jeg er voksen". Ho høres ut som en trassig tenåring. Dette kom hun svært dårlig ut av.. 27 26
cerruti Skrevet tirsdag kl 10:09 #106139 Skrevet tirsdag kl 10:09 Isola2 skrev (2 minutter siden): Dette kom hun svært dårlig ut av.. Det er vel vanlig når hun skal svare media. Både innholdsmessig og i framtoning. 17
Xstrella Skrevet tirsdag kl 10:13 #106140 Skrevet tirsdag kl 10:13 De filmene som er lagt ut av barnet er fra 2022, da var hun 8 år. Hun svarer som det er hennes konto også, og takker tanten for fine kommentarer. Så ser vi på morens konto hvor mye de er eksponert. I salig blanding av morens behov for å være lettkledd, i BH, innsugd mage og med filter slik at damen blir en helt annen. Dette handler om økonomi, og at de vil barna skal fanges opp og bli kjendiser. Når mor og far ikke har noe å komme med, så brukes barna. 27 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå